| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Promocija glasbe na družbenem omrežju YouTube
Fazira Džinić, 2018, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu smo raziskovali spletno platformo YouTube in njene osnovne funkcije, ki se uporabljajo za promocijo glasbe. S komparativno in analitično metodo smo primerjali različne vrste glasbenih posnetkov za eno skladbo. Ugotovili smo, da so uradni glasbeni videospoti najbolj gledana vrsta glasbenih posnetkov.
Ključne besede: YouTube, promocija glasbe, družbeno omrežje, glasbeni posnetek
Objavljeno: 08.10.2018; Ogledov: 500; Prenosov: 63
.pdf Celotno besedilo (798,18 KB)

2.
MODEL VREDNOTENJA SPLETNIH PLATFORM ZA PROMOCIJO GLASBENEGA IZVAJALCA
Renata Mohorič, 2010, diplomsko delo

Opis: Z vstopom v informacijsko dobo se je močno spremenil način delovanja glasbene industrije. Ker je glasba v obliki mp3-jev in drugih digitalnih zapisov postala brezplačno dostopna širši javnosti, se je njena prodaja v zadnjih desetih letih močno zmanjšala, kar je že nakazovalo na zaton glasbene industrije. Kljub temu, da je večina velikih založb glasbi in izvajalcem napovedovala črno prihodnost, pa se je v resnici zgodilo ravno nasprotno. Medtem ko je bila v preteklosti promocija glasbenih izvajalcev odvisna predvsem od glasbenih managerjev, založnikov in založb, ki so zastopali le ozek krog predvsem znanih izvajalcev, se je to z razmahom interneta močno spremenilo. Izvajalci so s pomočjo interneta in spletnih platform za posredno komuniciranje, sami začeli skrbeti za promocijo, poleg tega pa so jim nova orodja omogočila, da je njihova glasba prešla meje lokalne skupnosti ali države in dosegla poslušalce po celem svetu. Danes imamo na voljo veliko različnih spletnih platform, ki jih glasbeniki lahko uporabijo za promocijo svojih del. Te v primerjavi s tradicionalnimi načini promocije omogočajo bolj neposreden pristop z možnostjo prilagoditve promocijskih strategij svojim potrebam in pričakovanjem oboževalcev. S svojo usmerjenostjo k poslušalcem se te moderne metode promocije pogosto izkažejo kot učinkovitejše. Kljub številnim prednostim, ki jih prinašajo, pa so te nove metode ustvarile tudi nove probleme, s katerimi se glasbeni izvajalci srečujejo. Zaradi velike izbire spletnih platform je izvajalcu namreč težko izbrati tako, ki bi mu na eni strani zagotavljala uspešno promocijo, na drugi strani pa bi bila dovolj enostavna za uporabo in ne bi terjala preveč energije in časa, ki bi ju izvajalec sicer lahko namenil ustvarjanju in ostalim kreativnim elementom svojega dela. Problema izbire ustrezne platforme smo se lotili s pomočjo izgradnje modela odločanja, s katerim je v diplomski nalogi predstavljen postopek vrednotenja spletnih platform uporabnih za promocijo glasbenih izvajalcev. S pomočjo predstavljenega modela naj bi bila izbira platforme za glasbenega izvajalca in njegovo promocijo veliko bolj premišljena, enostavna in prilagojena njegovim željam ter potrebam.
Ključne besede: internetna promocija promocija glasbe program DEXi program Vredana večkriterijsko odločanje
Objavljeno: 15.04.2011; Ogledov: 1571; Prenosov: 148
.pdf Celotno besedilo (1,89 MB)

Iskanje izvedeno v 0.06 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici