| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 18
Na začetekNa prejšnjo stran12Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
3.
PREVERITEV USTREZNOSTI IZVEDBE KROŽNEGA KRIŽIŠČA NA CESTI R2/409 V NASELJU KOZINA
Aleksander Batič, 2009, diplomsko delo

Opis: Predmet obravnave pričujoče študije je projektno tehnična, kapacitetna in prometno varnostna analiza obstoječega križišča ter presoja ustreznosti rekonstrukcije omenjenega križišča v krožno križišče
Ključne besede: krožna križišča, cestni promet, kriteriji upravičenosti, prometno varnostna analiza, primernost izvedbe
Objavljeno: 03.12.2009; Ogledov: 2104; Prenosov: 132
.pdf Celotno besedilo (1,22 MB)

4.
Možnosti prilagajanja mestne cestne in železniške infrastrukture zahtevam integracije mestnega javnega potniškega prometa
Zoran Jurić, 2009, magistrsko delo

Opis: Prometni sistemi velikih mest so se razvijali neodvisno po posameznih prometnih vejah: cestni promet (javni mestni tramvajski in avtobusni promet, taxi promet, individualni motorni promet, promet kolesarjev in pešcev), železniški promet (daljinski in mestno primestni promet) ter zračni promet povezan s cesto do mestnih območij. Parcialno reševanje prometnih problemov po posameznih prometnih vejah je pripeljalo do vse večje uporabe individualnega motornega prometa, kar je povzročilo prometne zastoje in zamašenost glavnih prometnic, povečano potrošnjo energije, emisijo izpušnih plinov in onesnaženje okolja, hrup, povečano število prometnih nesreč in velike materialne škode. Nove prometne rešitve v velikih mestih rezultirajo z razvojem javnega mestnega in primestnega prometa v strukturi celotnega potniškega prometa, omogočajo lažjo mobilnost prebivalstva in večjo zaščito okolja. Ob omenjenih ukrepih prometne politike, morajo planerji in urbanisti pri načrtovanju razvoja večjih mest integralno (multimodalno) načrtovati razvoj cestne in železniške prometne mreže. Sistemsko načrtovanje prometne mreže v mestih onemogoča paralelne linije javnega mestnega prometa (avtobusne in tramvajske linije z linijami mestno-primestne železnice), omogoča boljšo pokritost prometne mreže v delih mesta, usklajenost voznih redov raznih vrst prometa (vozni red mestno-primestne železnice z voznimi redi avtobusnega in tramvajskega prometa, taxi prometa), razvojne usklajenosti investicij konkurentnih vrst prometa (cestni in železniški promet), sprejemljivo rast mest in načrtovanje razvoja urbanega okolja, boljšo povezanost mest z regionalnim okrožjem, zaščito pred hrupom, zmanjšanje onesnaženja z izpušnimi plini na mestnih prometnicah in negativen vpliv prometa na ekologijo, izboljšanje kakovosti življenja v mestih z višanjem kakovosti usluge in skupnega povezovanja posameznih vrst prometa v enoten tehnološki in tarifni sistem. Urbanisti, prometni projektanti in planerji s prometnim načrtovanjem raziskujejo razvojno projekcijo mesta, predvidevajo razporeditev potovanj in preučujejo zahteve uporabnikov prometnega sistema. Pri raziskovanju značilnosti, zakonitosti in zahtev uporabnikov prometnega sistema morajo najti optimalne rešitve med napovedmi matematičnih modelov in razvojnimi možnostmi mesta. Raziskovanja, ki ji jih je opravil avtor, kažejo optimalno razmerje razvoja in možnosti prilagoditve cestne in železniške infrastrukture zahtevi integracije javnega mestnega potniškega prometa v večjih mestih. Posebej je ta problem obdelan na primeru Mesta Zagreba, kjer se je rekonstrukcija obstoječe in izgradnja nove cestne in železniške prometne mreže pogosto odvijala kot posebni del vsakega sistema. Znanstveni in interdisciplinarni pristop zahteva integralno načrtovanje in reševanje medsebojne odvisnosti cestne in železniške prometne mreže pogojene z rastjo prometnega povpraševanja, ki je pripeljalo do zamašenosti mestnih prometnic, vzporednih avtobusnih in železniških linij, neusklajenosti voznih redov, neusklajenosti razvoja javnega mestnega prometa in neusklajenosti investicij v celotni prometni mreži. Raziskovanje se ukvarja tudi z izboljšanjem načrtovanja cestne in železniške prometne mreže, z medsebojno interakcijo cestnega in železniškega prometa in z enakomernejšo razprostranjenostjo prometne mreže v večjih mestih. Z metodami prometnega načrtovanja so proučene svetovne in evropske izkušnje ter vzorci, ki povzročajo neenakomeren razvoj posameznih vrst prometa, različnega deleža v celotnem prometnem sistemu, ki se manifestira z neusklajenostjo voznih redov, neenakomernih razvojnih investicij posameznih vrst prometa, sprejemanje napačnih odločitev prometne politike, nedorečene zakonske regulative o financiranju prometne mreže in prometnih sistemov različnih administrativnih celot (države, županije, lokalne samouprave). V nalogi so obdelani tudi ukrepi, ki pripomorejo k povezovanju prometnih sistemov v mestih v širši regionalni sistem in uk
Ključne besede: prilagajanje mestne cestne in železniške infrastrukture, zahtevam integracije mestnega javnega potniškega prometa, načrtovanje prometne mreže, prometna ponudba, prometno povpraševanje, postopek prometneg načrtovanja, analiza modela prometnega povpraševanja, multimodalno (integralno) načrtovanje cestne in železniške mreže, zmanjšanje hrupa na glavnih mestnih prometnicah, zmanjšanje onesnaženosti okolja povečanje varnosti prometa, izboljšanje pristopa potnikov, rešitve problema parkiranja
Objavljeno: 23.09.2014; Ogledov: 1084; Prenosov: 66
.pdf Celotno besedilo (8,44 MB)

5.
PRESOJA USTREZNOSTI IZVEDBE KROŽNEGA KRIŽIŠČA NA PREŽIHOVI ULICI NA RAVNAH NA KOROŠKEM
Ožbej Zih, 2010, diplomsko delo

Opis: Predmet obravnave diplomske naloge je presoja ustreznosti izvedbe krožnega križišča na Prežihovi ulici na Ravnah na Koroškem. Pri rekonstrukciji križišč v urbanem okolju je potrebno skrbno pretehtati vse dejavnike in kriterije (projektno-tehnične, prometno-varnostne in kapacitetne) in se na podlagi le- teh odločiti za najustreznejšo varianto rekonstrukcije.
Ključne besede: krožno križišče, rekonstrukcija, kriteriji upravičenosti, prometno- varnostna analiza, primernost izvedbe
Objavljeno: 26.08.2010; Ogledov: 1994; Prenosov: 159 
(1 glas)
.pdf Celotno besedilo (5,35 MB)

6.
REKONSTRUKCIJA KLASIČNIH KRIŽIŠČ V KROŽNA KRIŽIŠČA V URBANEM OKOLJU
Marko Bojovič, 2011, diplomsko delo

Opis: Predmet obravnave diplomske naloge je rekonstrukcija klasičnih križišč v krožna križišča v urbanem okolju. Pri rekonstrukciji križišč v urbanem okolju je potrebno skrbno pretehtati vse dejavnike in kriterije (projektno-tehnične, prometno-varnostne in kapacitetne) in se na podlagi le teh odločiti za najustreznejšo varianto rekonstrukcije.
Ključne besede: Krožno križišče, rekonstrukcija, kriterij upravičenosti, prometno-varnostna analiza, primernost izvedbe
Objavljeno: 13.06.2011; Ogledov: 1545; Prenosov: 168
.pdf Celotno besedilo (5,15 MB)

7.
APLIKACIJA MINI KROŽNIH KRIŽIŠČ V URBANEM OKOLJU
Roman Kekec, 2011, diplomsko delo

Opis: Predmet obravnave diplomske naloge je preveritev možnosti aplikacije mini krožnega križišča na mestu obstoječega križišča v Spuhlji. Pri rekonstrukciji križišč v urbanem okolju je potrebno skrbno pretehtati vse dejavnike in kriterije (projektno-tehnične, prometno-varnostne in kapacitetne) in se na podlagi le-teh odločiti za najustreznejšo varianto rekonstrukcije določenega križišča. Eno izmed možnosti rekonstrukcije predstavlja izvedba mini krožnega križišča na mestu obstoječega tri ali štiri krakega križišča.
Ključne besede: Mini krožno križišče, rekonstrukcija, kriteriji upravičenosti, prometno-varnostna analiza, primernost izvedbe
Objavljeno: 23.11.2011; Ogledov: 1525; Prenosov: 148
.pdf Celotno besedilo (4,79 MB)

8.
9.
SISTEM PREGLEDOVANJA VARNOSTI OBSTOJEČIH CEST V OBMOČJU KRIŽIŠČ
Roman Ilešič, 2012, magistrsko delo

Opis: Predmet magistrskega dela je preučitev in uporaba sistema pregledovanja varnosti obstoječih cest v območju nivojskih nesemaforiziranih križišč znotraj naselja. Pregled varnosti obstoječih cest ali križišč, predstavlja redno rutinsko preverjanje lastnosti in napak, ki zahtevajo vzdrževanje zaradi varnosti, kar pomeni, da gre za ugotavljanje morebitnih pomanjkljivosti, ki so nastale v času po predaji ceste ali križišča prometu. V magistrskemu delu je predstavljena domača regulativa, ki ureja področje pregledovanja varnosti cest in območja križišč. Na podlagi predstavljene regulative je prikazana izvedba pregledovanja varnosti obstoječe ceste v območju križišča v primeru križišča v Sveti Trojici. Za križišče, katero je bilo obravnavano zaradi slabe prometne varnosti, je bila podana idejna zasnove rekonstrukcije. Na podlagi podane idejne zasnove so se variante analizirale in izbrala se je optimalna rekonstrukcija križišča – krožno križišče.
Ključne besede: pregledovanje varnosti cest, prometna varnost, prometno varnostna analiza, nivojska križišča
Objavljeno: 12.09.2012; Ogledov: 1416; Prenosov: 155
.pdf Celotno besedilo (9,48 MB)

10.
Analiza prometne varnosti križišča
Tamara Skok, 2012, delo diplomskega projekta/projektno delo

Opis: Predmet obravnave idejne naloge je analiza prometne varnosti križišča znotraj naselja. Analiza prometne varnosti križišča se izvede po dokumentu »Smernica za pregledovanje varnosti cest«, ki ga je pripravila Javna agencija Republike Slovenije za varnost prometa. Praktični del idejne naloge predstavlja rekonstrukcijo križišča nedovoljene oblike v projektno-tehnično ustrezno in prometno-varno križišče. Za potrebe rekonstrukcije je bila opravljena analiza obstoječega stanja v križišču, analiza prometne varnosti, analiza horizontalnih in vertikalnih elementov, analiza preglednosti, analiza vozne površine, analiza prometne signalizacije in prometne opreme, opazovanje prometa in skrite meritve hitrosti, analiza prepustnosti obstoječega stanja danes in na koncu planske dobe.
Ključne besede: prometno varnostna analiza, rekonstrukcija, krožno križišče
Objavljeno: 26.09.2012; Ogledov: 1383; Prenosov: 124
.pdf Celotno besedilo (2,51 MB)

Iskanje izvedeno v 0.27 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici