| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 34
Na začetekNa prejšnjo stran1234Na naslednjo stranNa konec
1.
Stohastični model za spremljanje in analizo vpliva razpoložljivosti železniškega prometnega sistema na razpoložljivost železniškega omrežja
Miran Abram, 2012, magistrsko delo

Opis: V magistrski nalogi smo razvili stohastični model za spremljanje in analizo razpoložljivosti prometnega sistema in model nadgradili v model za spremljanje in analizo vpliva razpoložljivosti prometnega sistema na razpoložljivost prometnega omrežja v eksploataciji. Prometni sistem smo obravnavali kot tehnični sistem, sestavljen iz določenega števila zaporedno vezanih podsistemov; prometno omrežje pa kot sistem, v katerem je medsebojni vpliv med razpoložljivostjo prometnega sistema na posameznih relacijah znotraj prometnega omrežja in razpoložljivostjo prometnega omrežja kot celote, glavni mehanizem, ki definira učinkovitost prometnega omrežja. Model za spremljanje in analizo razpoložljivosti prometnega sistema smo preskusili na določeni železniški progi železniškega prometnega omrežja na območju Republike Slovenije; model za spremljanje in analizo vpliva razpoložljivosti prometnega sistema na razpoložljivost prometnega omrežja pa smo preskusili na železniškem prometnem omrežju na V. in X. evropskem železniškem omrežju na območju Republike Slovenije. Za validacijo modelov smo uporabili podatke o eksploataciji obeh sistemov v določenem preteklem časovnem obdobju. Za potrebe zbiranja in obdelave podatkov smo razvili bazo podatkov o razpoložljivoti železniških prog, pri čemer smo uporabili prototipni pristop. Za potrebe izračunavanja izbranih relevantnih karakteristik razpoložljivosti sistema smo izdelali ustrezno programsko opremo. Rezultati validacije modela za spremljanje in analizo vpliva razpoložljivosti prometnega sistema na razpoložljivost prometnega omrežja v eksploataciji kažejo, da model daje realne rezultate in omogoča opredelitev kritičnih elementov prometnega sistema s stališča razpoložljivosti, spremljanje razpoložljivosti prometnega omrežja v določenem časovnem obdobju ter oceno učinkovitosti prometnega omrežja, glede na predhodno opredeljene kriterije; opredelitev ukrepov za izboljšanje razpoložljivosti prometnega omrežja in s tem povečanje učinkovitosti prometnega omrežja pri doseganju ekonomski in drugih družbeno političnih cijev v določenem planskem obdobju.
Ključne besede: prometni sistem, prometno omrežje, stohastični model, baza podatkov o razpoložljivosti, programska oprema, razpoložljivost in učinkovitost prometnega omrežja.
Objavljeno: 09.01.2013; Ogledov: 1680; Prenosov: 164
.pdf Celotno besedilo (3,72 MB)

2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
Iskanje izvedeno v 0.2 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici