| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 27
Na začetekNa prejšnjo stran123Na naslednjo stranNa konec
1.
Razvoj modela varnih šolskih poti učencev v osnovnih šolah občine Radlje ob Dravi
2009, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu so zbrala vsa izhodišča, ki se nanašajo na izdelavo prometno varnostnega načrta. V teoretičnem delu so predstavljene razvojne značilnosti otrok med 7 in 11 letom s poudarkom na njihovi prometni vzgoji, ki je zelo pomemben del otrokove vzgoje, zato sem jo v teoretičnem delu smiselno razdelila na prometno vzgojo znotraj družine in prometno vzgojo v šoli. V okviru empiričnega dela sem izvedla anketno raziskavo pri učencih in njihovih starših na matični OŠ Radlje in njenih dveh podružnicah OŠ Vuhred in OŠ Remšnik. S tem sem dobila dva različna pogleda na prometno varnost, ki se med seboj razlikujeta, saj imajo starši bistveno drugačen pogled na prometno varnost kot pa otroci. Na podlagi teoretičnega in empiričnega dela sem nato izoblikovala še praktični del naloge, ki sloni na načrtu šolskih poti, na katerem so predstavljene nevarne poti in nevarna mesta za otroke na poti v šolo v Radljah in Vuhredu. Te nevarne poti in mesta so v nadaljevanju predstavljena s fotografijami, z opisom in z možnimi izboljšavami. Na enak način so predstavljena tudi avtobusna postajališča otrok, ki se v šolo vozijo z avtobusom.
Ključne besede: prometna vzgoja, prometnovarnostni načrt, otroci v prometu, prometna varnost, Radlje ob Dravi.
Objavljeno: 24.04.2009; Ogledov: 2229; Prenosov: 0

2.
PROMETNA VARNOST OTROK V OSNOVNI ŠOLI ČRNA NA KOROŠKEM
Breda Kogelnik, 2009, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu »Prometna varnost otrok v OŠ Črna na Koroškem« proučujemo promet in prometno varnost. V teoretičnem delu predstavljamo relevantno literaturo v zvezi z raziskovalnim problemom. V empiričnem delu je predstavljena analiza raziskave med učenci OŠ Črna na Koroškem, kjer smo preverjali védenje učencev o prometni varnosti, razumevanje pojma prometna varnost, vlogo staršev pri skrbi za prometno varnost ter kako na to vplivajo spol, razred šolanja ter kraj bivanja. V praktičnem delu smo izdelali prometno-varnostni načrt OŠ Črna na Koroškem, ga opremili s fotografijami nevarnih mest na šolski poti. Izdelali smo načrt varne šolske poti, kjer smo v zemljevid šolskega okoliša vrisali pot, ki predstavlja najvarnejšo pot iz okoliških naselij do šole.
Ključne besede: promet, učenci, prometna varnost, prometna vzgoja, prometno-varnostni načrt
Objavljeno: 05.05.2009; Ogledov: 3415; Prenosov: 401
.pdf Celotno besedilo (3,20 MB)

3.
4.
PRENOVA ŠOLSKIH POTI V OBČINI JURŠINCI
Melita Žajdela, 2009, diplomsko delo

Opis: Naša družba se srečuje z izredno kompleksnim, težko razumljivim stanjem na področju prometne varnosti. Posledično se to kaže v kvaliteti življenja ljudi, saj smo vsak dan vključeni v promet. V diplomskem delu je predstavljeno vprašanje varnih šolskih poti v občini Juršinci. Zajete so razne vsebine o zagotavljanju varnosti šolskih otrok na poti v šolo. V teoretičnem delu naloge je opisana prometna vzgoja, razvoj otroka, njegovo mišljenje v določenem obdobju in varnost šolskih otrok v cestnem prometu. Obravnavane so pomanjkljivosti v prometu in prometno — varnostnem načrtu. Empirični del zajema načine prihoda v šolo, varnost na poti, vedenje otrok na cesti, vlogo staršev, razumevanje pojma prometna varnost, in sicer ugotavljamo, kako to vpliva na spol, starost in kraj bivanja. V pomoč pri ugotovitvah sta nam bili dve anketi, izdelani posebej za starše in učence. Praktični del prikazuje dejansko stanje prometne varnosti na območju občine Juršinci. Na fotografijah so predstavljene nevarnosti, ki jih otroci srečujejo na poti v šolo. Dosedanje poti brez pločnikov, pomanjkljiva signalizacija, neurejenost avtobusnih postaj, neprimerne omejitve hitrosti predstavljajo probleme vsakemu otroku, ki hodi v šolo. Predlagali smo primernejše mesto za izstopanje otrok iz avtobusa. Načrt za varnejšo pot učencev vozačev je že izdelan. Cilj diplomske naloge je odkriti dejansko stanje varnosti šolskih otrok. Rešitve in ideje za izboljšavo sedanjih poti v šolo so predlagane v končni evalvaciji v prometno — varnostnem načrtu OŠ Juršinci. Vrisana so nevarna mesta in nevarne poti. Varnejše poti do šole so označene z zeleno barvo.
Ključne besede: promet, učenci, prometna vzgoja, varnost, prometno – varnostni načrt.
Objavljeno: 17.11.2009; Ogledov: 1944; Prenosov: 161
.pdf Celotno besedilo (3,74 MB)

5.
Prometna vzgoja otrok in njihova varnost v cestnem prometu : diplomsko delo
Almira Gobec, 2009, diplomsko delo

Ključne besede: promet, cestni promet, varnost, prometna vzgoja, otroci, diplomske naloge
Objavljeno: 05.11.2009; Ogledov: 2615; Prenosov: 557
.pdf Celotno besedilo (2,82 MB)

6.
PO KORAKIH DO ZNANJA ZA SAMOSTOJNO VKLJUČEVANJE UČENCEV KOLESARJEV V PROMET
Stevanka Pušnik, 2009, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi ugotavljam, kako otroci po korakih pridobivajo znanja in spretnosti za samostojno vključevanje v promet. Na začetku sem kronološko predstavila nastanek in razvoj mesto Rogaška Slatina. Osrednji del zajema prometno vzgojni razvoj otrok v šoli, v družini in dejavnike, ki vplivajo na osnovna otrokova znanja o prometu. Statistično sem obdelala podatke o varnem prihajanju otrok v šolo, o uporabi različnih voznih poti in opremi kolesarjev. Sledi predstavitev prometnih aktivnosti, ki potekajo v začetku šolskega leta, načrtovanje varnih poti v šolo in opozarjanje na nevarna mesta v okolici šole. V zadnjem delu pa je predstavljeno usposabljanje učencev za opravljanje kolesarskih izpitov. Zavedam se, da učenci z opravljenim kolesarskim izpitom, še niso dovolj usposobljeni za varno samostojno vključevanje v promet, da se bodo morali za večjo prometno varnost še posebej potruditi starši. Potreben bo tudi večji policijski nadzor in v končni fazi tudi posodobitev naše prometne infrastrukture.
Ključne besede: Ključne besede: učenci, Rogaška Slatina, varna pot v šolo, prometna vzgoja, kolesarski izpit.
Objavljeno: 25.11.2009; Ogledov: 1624; Prenosov: 109
.pdf Celotno besedilo (16,90 MB)

7.
PRIMERJAVA NEKATERIH ELEMENTOV PROMETNE VZGOJE V SKLOPU NARAVOSLOVJA NA PORTUGALSKEM IN V SLOVENIJI
Lea Janžič, 2009, diplomsko delo

Opis: POVZETEK Diplomska naloga predstavlja primerjavo nekaterih elementov prometne vzgoje v sklopu naravoslovja na Portugalskem in v Sloveniji. Pri tem je naloga vsebinsko orientirana na primerjavo učnih ciljev, na literaturo, ki jo uporabljajo učenci in učitelji pri obravnavi učne snovi in na izobraževalno-komunikacijsko tehnologijo, ki jo uporabljajo pri pouku prometne vzgoje. Prav tako je naloga osredotočena na potek medpredmetne povezave pri pouku ter na sam vzgojno-izobraževalni proces prometne vzgoje in ali je le-ta na Portugalskem drugače izvajan kot pri nas. Predstavljeni sta tudi državi Portugalska in Slovenija ter njuna zgodovina. V nalogi je opisan šolski sistem od najzgodnejšega izobraževanja do univerzitetne izobrazbe in učni načrt za naravoslovje, kjer je izpostavljeno medpredmetno področje prometne vzgoje. Z metodo primerjalne analize pouka prometne vzgoje v sklopu naravoslovja na Portugalskem in v Sloveniji, je ugotovljena razlika v postavljenih ciljih, literaturi, izobraževalno-komunikacijski tehnologiji in v medpredmetni povezavi. Primerjan je sam učni proces prometne vzgoje na Portugalskem in pri nas, kjer se kaže usmerjenost v vsakdanje življenjske situacije. Z opazovanjem je ugotovljeno, da so nekateri učni cilji primerljivi, ampak jih je na Portugalskem količinsko občutno manj. Ugotovljeno je tudi, da imajo na Portugalskem posebno literaturo namenjeno prav prometni vzgoji ter da je uporaba izobraževalno-komunikacijske tehnologije v prvem ciklu bolj izrazita kot pri nas. Razlike v pouku prometne vzgoje so vidne v sami postavitvi učnih ciljev, v medpredmetnih povezavah, kjer se dnevno prepletajo vsebine pri vseh predmetih in usmerjenosti pouka v praktično uporabo znanja. Generalno lahko zaključim, da so vsebine in znanja, ki jih morajo učenci na koncu usvojiti, primerljiva s slovenskimi, manj primerljiv pa je sam učni proces in uporaba literature, saj je na Portugalskem drugačna.
Ključne besede: KLJUČNE BESEDE: Prometna vzgoja, Portugalska, Slovenija, razredna stopnja, naravoslovje.
Objavljeno: 23.12.2009; Ogledov: 1966; Prenosov: 154
.pdf Celotno besedilo (2,33 MB)

8.
PROMETNO ZNANJE IN RAVNANJE UČENCEV V OŠ ČRENŠOVCI
Manuela Kozlar, 2016, magistrsko delo

Opis: Diplomsko delo »Prometno znanje in ravnanje učencev v OŠ Črenšovci« je sestavljeno iz dveh zaokroženih celot – teoretičnega in empiričnega dela. V teoretičnem delu smo predstavljali literaturo v zvezi z raziskovalnim problemom. Podrobneje smo razložili pojem promet, prometne nesreče, razvojne značilnosti otrok pri vključevanju v promet ter pomen prometne varnosti. Predstavili smo tudi program prometne vzgoje v devetletni osnovni šoli, Svet za preventivo in vzgojo v cestnem prometu v Republiki Sloveniji ter Prometno-varnostni načrt šole. V empiričnem delu pa je predstavljena analiza raziskave med učenci OŠ Črenšovci, kjer smo preverjali znanje ter stališča učencev o prometu, natančneje od 3. do 9. razreda. Za testiranje postavljenih hipotez smo uporabili test znanja in lestvico stališč. Zanimalo nas je tudi, kako na prometno znanje in ravnanje učencev vplivata spol in razred šolanja. Ugotovili smo, da imajo učenci dokaj dobro znanje o prometu, prav tako stališča. Postavljene hipoteze glede zveze med znanjem in stališči so bile večinoma zavrnjene.
Ključne besede: prometna varnost, prometna vzgoja, osnovna šola, razredna stopnja, ravnanje v prometu.
Objavljeno: 26.04.2016; Ogledov: 569; Prenosov: 71
.pdf Celotno besedilo (2,48 MB)

9.
AKCIJE ZA ZAGOTAVLJANJE VARNOSTI V CESTNEM PROMETU NA OSNOVNI ŠOLI
Dragan Šućur, 2011, diplomsko delo

Opis: Preventivne aktivnosti za zagotavljanje varnosti v cestnem prometu so najučinkovitejši način za izboljšanje prometne varnosti na slovenskih cestah. S preventivnimi dejavnostmi vzgajamo in ozaveščamo otroke in tudi starejše, kako naj se vedejo v prometu, da ne prihaja do hudih in najhujših posledic. V diplomski nalogi so predstavljene preventivne aktivnosti na nacionalnem nivoju, katere koordinirajo različne državne službe in preventivne aktivnosti na II. osnovni šoli v Rogaški Slatini, katere koordinira ta javni vzgojno – izobraževalni zavod. Podani so tudi predlogi za učinkovitejše izvajanje teh preventivnih vsebin.
Ključne besede: cestni promet, akcije, projekti, varnost v cestnem prometu, prometna vzgoja
Objavljeno: 10.03.2011; Ogledov: 2414; Prenosov: 201
.pdf Celotno besedilo (11,72 MB)

10.
Prometna varnost otrok in njihova udeležba v prometu v I. OŠ Celje : magistrsko delo
Dragana Djukić, 2010, magistrsko delo/naloga

Opis: Udeleţenci v prometu zaradi nepoznavanja ali pa, ker se jim ne zdi vredno, vedno ne upoštevajo prometnih predpisov, zaradi česar prihaja do prometnih nesreč. Najbolj ogroţeni udeleţenci v prometu so otroci, zlasti na poti v šolo in iz šole domov. Pojem prometne varnosti med drugim zajema tudi varovanje otrok na poteh v šolo in iz nje. Dojemanje, vrednotenje in vedenje otrok v prometnih razmerah je odvisno od njihovih razvojnih značilnosti, zaradi česar se povsem razlikuje od vzorcev, ki jih imajo odrasli za samoumevne. Zato moramo nameniti posebno pozornost prometni varnosti otrok na šolskih poteh. V nalogi so predstavljene razvojne značilnosti otrok in njihova sposobnost vključevanja v promet, varnost otrok v cestnem prometu in njihova vzgoja. Podrobno je podana raziskava o stanju prometne varnosti v Sloveniji, raziskava o varnosti otrok v tujini in raziskava o ogroţenosti otrok v cestnem prometu v Sloveniji. Poudarek naloge je na prometni varnosti otrok in njihovi udeleţbi v prometu v I. OŠ v Celju, na ugotavljanju nevarnosti, ki povečujejo ogroţenost otrok na poti v šolo in iz nje, ustreznost novih ureditev v šolskem okolišu in določitvi ukrepov za odpravo opredeljenih nevarnosti oziroma za povečevanje prometne varnosti otrok. Zaključek naloge zajema usmeritve za realizacijo predlaganih ukrepov za povečanje prometne varnosti na šolskih poteh v okolici I. OŠ v Celju.
Ključne besede: otroci, učenci, prometna vzgoja, prometna signalizacija, šolske poti, kritične točke, zadovoljstvo zaposlenih
Objavljeno: 04.05.2011; Ogledov: 4155; Prenosov: 403
.pdf Celotno besedilo (2,24 MB)

Iskanje izvedeno v 0.23 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici