SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 10
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
3.
4.
MODEL ZMANJŠANJA OBREMENITEV OKOLJA, KI JIH POVZROČA CESTNI TOVORNI PROMET
Damjan Papič, 2009, diplomsko delo

Opis: Transport je eden ključnih dejavnikov sodobnega gospodarstva, vendar kljub prednostim in olajšavam, ki nam jih zagotavlja, ima tudi slabe lastnosti in to so predvsem obremenitve, katere s svojim delovanjem povzroča okolju. V preteklih letih te obremenitve niso bile tako izpostavljene, ker se jih nismo zavedali in ker je bilo transporta veliko manj kot danes. Dandanes pa se je transport močno razvil v pomemben gospodarski podsistem in si brez njega več ne znamo predstavljati življenja. Poznamo več vrst in oblik transporta, vendar je bilo primerno izpostaviti predvsem problematiko obremenitev pri cestnem tovornem transportu, ker je to drugi največji obremenjevalec okolja. Cestni tovorni transport je najbolj razvita vrsta med vsemi oblikami transporta in zato tudi najbolj obremenilna za okolje.
Ključne besede: - cestni tovorni transport - obremenitev - prometna politika - obremenjevanje - negativne posledice
Objavljeno: 20.07.2009; Ogledov: 1791; Prenosov: 160
.pdf Celotno besedilo (803,59 KB)

5.
Ozka grla na slovenskih cestah : diplomsko delo
Tadej Dvoršak, 2010, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi smo se osredotočil na problematiko ozkih grl, ki ne bremenijo samo Slovenije, ampak večino razvitih držav. Ozka grla so vse bolj pogosta predvsem zaradi rasti cestnega prometa in ne toliko zaradi slabe cestne infrastrukture, kar nekateri žal zmotno mislijo. Po našem mnenju je infrastruktura slovenskih cest, razen nekaterih izjem, dovolj dobra. Obnovitvena dela res predstavljajo ozka grla, predvsem na avtocestah in hitrih cestah, vendar so ta dela potrebna zaradi preobremenjenosti cest in se njihovo stanje zaradi tega slabša.
Ključne besede: cestni promet, prometna politika, prometna obremenitev, ozka grla
Objavljeno: 04.11.2010; Ogledov: 2164; Prenosov: 213
.pdf Celotno besedilo (1,09 MB)

6.
NAČRTOVANJE VOZIŠČNE KONSTRUKCIJE Z UPOŠTEVANJEM TRAJNIH DEFORMACIJ V NEVEZANI NOSILNI PLASTI
Jernej Dolinšek, 2011, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo predstavlja splošen opis voziščne konstrukcije, sledi dimenzioniranje voziščne konstrukcije z uporabo tehničnih specifikacij za javne ceste ter izračun napetostno deformacijskega stanja v nevezani nosilni plasti. Izračun napetosti in deformacij izvedemo po metodi končnih elementov z uporabo geotehničnega programa Plaxis. Dobljene rezultate analiziramo in jih primerjamo z izmerjenimi rezultati na terenu. V drugem delu diplomske naloge so na praktičnem primeru uporabe murskih prodov prikazani rezultati laboratorijskih preiskav različnih mešanic murskega proda in s pomočjo matematičnih metod izračunane napetosti in deformacije. Rezultati pokažejo, da se z uporabo drobljenih prodov trajne deformacije v nevezani nosilni plasti bistveno zmanjšajo.
Ključne besede: voziščna konstrukcija, nevezana nosilna plast, prometna obremenitev, program Plaxis, dinamična obremenitev, tehnične specifikacije, trajne deformacije, napetostno stanje, metoda končnih elementov
Objavljeno: 20.04.2011; Ogledov: 2331; Prenosov: 456
.pdf Celotno besedilo (3,51 MB)

7.
PRIMERJAVA LASTNOSTI ARMIRANE IN NE ARMIRANE VOZIŠČNE KONSTRUKCIJE
Jure Šömen, 2011, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo obsega primerjavo lastnosti armirane in nearmirane cestne konstrukcije po kriteriju Tehniènih specifikacij za javne ceste (TSC), po kriteriju porabe tamponskega materiala ter cen. Ugotovili smo, da pride armiranje voziščne konstrukcije z geotekstilijami do izraza pri slabše nosilnih tleh (nižjih vrednostih CBR-ov) in pri težkih prometnih obremenitvah. Zaradi vgradnje se zmanjšajo trajne deformacije ter se podaljša njena življenjska doba. Voziščna konstrukcija je dimenzionirana na podlagi osnovnih projektantskih zahtev (prometne obtežbe, kakovosti vgrajenih materialov, hidroloških in klimatskih pogojev). V prilogi so v tabelarični obliki prikazani rezultatu primerjave, ki prikazujejo, da se vgradnja geotekstilij, ker niso drage, izplača.
Ključne besede: prometna obremenitev, ozišène konstrukcije, geotekstilije
Objavljeno: 18.07.2011; Ogledov: 1382; Prenosov: 87
.pdf Celotno besedilo (12,67 MB)

8.
ZNAČILNOSTI CESTNIH ZAPOR IN IZVEDBA ZAPORE VOZIŠČA NA CESTI R3-684/7460 PRELASKO-BUČE-KOZJE
Amadeja Marko, 2014, diplomsko delo

Opis: V cestnem prometu prihaja, zaradi izvajanja gradbenih in vzdrževalnih del, kot tudi raznih prireditev, do začasnih ureditev prometa – cestnih zapor. V diplomskem delu so na začetku podana splošno znana dejstva o zaporah na javnih cestah. V nadaljevanju pa sta na konkretnem primeru cestnega odseka »Ključice« predstavljena dva načina začasne prometne ureditve s pomočjo semaforjev. Poudarek je namenjen izračunu parametrov za krmiljenje semaforjev. Narejena je analiza vpliva cestnoprometnih parametrov na rezultate signalnega programa, ter primerjava dveh lokacijsko in prometno-tehnično neodvisnih primerov cestnih zapor podobne dolžine.
Ključne besede: zapora ceste, urejanje prometa, zožitev ceste, prometna obremenitev, pretočnost
Objavljeno: 12.08.2014; Ogledov: 818; Prenosov: 78
.pdf Celotno besedilo (5,66 MB)

9.
Varnost v cestnem prometu v Slovenski Bistrici
Mitja Piberčnik, 2015, diplomsko delo

Opis: Občina Slovenska Bistrica je med največjimi v Sloveniji in ima okrog 25.000 prebivalcev. Zaradi odlične geografske lege, razvoja gospodarstva, ugodne prometne lege, turizma, ugodnih življenjskih pogojev in številnih drugih dejavnikov, so se ljudje množično priseljevali na to območje. V zadnjih desetih letih se je mesto Slovenska Bistrica zelo razširilo, število prebivalcev se je zelo povečalo, zaradi same prometne lege in številnih na novo nastalih trgovskih centrov pa se je bistveno povečalo tudi število tistih, ki so v tranzitu. Vse to pa je seveda v veliki meri vplivalo na povečanje števila vozil, pešcev in drugih udeležencev v cestnem prometu. Temu se je bilo nujno potrebno prilagoditi tako v smislu izboljšanja cestne infrastrukture, osveščanju prebivalstva, kot tudi na številnih drugih področjih. Po podatkih policije je število prometnih nesreč na območju Policijske postaje Slovenska Bistrica v zadnjih desetih letih v upadanju, zelo zanimiv pa je podatek, da se je od skupno 6157 kar 4953 prometnih nesreč zgodilo na območju samega mesta oziroma občine Slovenska Bistrica, kar znaša skoraj 80 % od vseh prometnih nesreč na območju Policijske postaje Slovenska Bistrica. Glede na to, da je velik oziroma največji delež prometa skoncentriran na mesto Slovenska Bistrica, je Občina Slovenska Bistrica pripravila Prometno študijo širšega območja mesta Slovenska Bistrica, pri čemer je bila analiziran obstoječi peš, kolesarski in tekoči ter mirujoči motorni promet, pri čemer so bili prikazani vplivi predlaganih rešitev na bodoče prometno dogajanje. Na podlagi analize obstoječega stanja bo tako mogoče nadalje predlagati variante bodočih cestnih povezav, ki bodo temeljile na (ne)ustreznosti obstoječih prometnih obremenitvah in predvidenih prostorskih aktih. Tako iz omenjene analize, zlasti pa iz lokalnih časopisov tednika Panorama in mesečnikov Bistriške novice ter Informator je mogoče razbrati oziroma ugotoviti, da največji problem v mestu Slovenska Bistrica predstavljajo trgovinske in obrtno-storitvene dejavnosti ter podjetje Impol d.d., kar posledično povzroča povečan tovorni promet, s čimer se ne zmanjša samo prometna varnost, temveč tudi nasploh poslabša sama kvaliteta bivanja.
Ključne besede: cestni promet, varnost, prometna varnost, prometna ureditev, udeleženci, prometna obremenitev, prometna študija, diplomske naloge
Objavljeno: 14.09.2015; Ogledov: 577; Prenosov: 73
.pdf Celotno besedilo (1,29 MB)

10.
PROMET NA CESTAH V ZGORNJI SAVINJSKI DOLINI IN SOCIO-EKONOMSKI POKAZATELJI
Tanja Pahovnik, 2016, diplomsko delo

Opis: Temeljni pogoj za projektiranje prometne infrastrukture so uspešno napovedane prometne obremenitve, ki jih pridobimo z različnimi analizami in oblikami štetja prometa. Obseg prometa je najbolj odvisen od rasti gospodarstva in posledično števila delovno aktivnih prebivalcev. V teoretičnemu delu diplomske naloge je predstavljeno območje Zgornje Savinjske doline nekoč in danes. Opisane so različne metode avtomatskega štetja prometa in najpogostejši način tehtanja vozil med vožnjo. V praktičnem delu sta opravljeni analiza socio-ekonomskih podatkov in analiza izbranih števcev za območje Zgornje Savinjske doline in njene okolice. V zadnjem delu je prikazana primerjava obeh analiz in vpliv ene na drugo.
Ključne besede: prometna obremenitev, avtomatsko štetje prometa, analiza socio-ekonomskih podatkov, Zgornja Savinjska dolina
Objavljeno: 22.06.2016; Ogledov: 410; Prenosov: 36
.pdf Celotno besedilo (2,68 MB)

Iskanje izvedeno v 0.21 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici