SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
ANALIZA DRUŽBENO-EKONOMSKIH KRITERIJEV PRI VREDNOTENJU PROJEKTOV CESTNE INFRASTRUKTURE - PRIMER OBVOZNICE RUŠE
Miha Stergar, 2009, diplomsko delo

Opis: Javna cestna infrastruktura se v Republiki Sloveniji financira pretežno iz proračuna, najsi bo ta državni, občinski, ali od vstopa Slovenije v Evropsko unijo, tudi evropski. Zaradi takšnih virov financiranja je potrebno zagotoviti korektno izbiro najustreznejše variante bodoče prometnice, in sicer v gradbeno-tehničnem, prometnem in družbeno-ekonomskem smislu. Ker se v Sloveniji investicijska dokumentacija v praksi mnogokrat izdeluje šele ko je odločitev o investiciji že sprejeta, poskušamo v tem diplomskem delu ugotoviti ali rezultat družbeno-ekonomskega vrednotenja kakorkoli vpliva na izbor najbolj ugodne variante. Postopek vrednotenja variant je prikazan na primeru bodoče obvoznice Ruš.
Ključne besede: študija variant, prometna analiza, ceste, infrastruktura, investicije
Objavljeno: 21.12.2009; Ogledov: 2391; Prenosov: 138
.pdf Celotno besedilo (1,44 MB)

2.
Varnost v cestnem prometu v Slovenski Bistrici
Mitja Piberčnik, 2015, diplomsko delo

Opis: Občina Slovenska Bistrica je med največjimi v Sloveniji in ima okrog 25.000 prebivalcev. Zaradi odlične geografske lege, razvoja gospodarstva, ugodne prometne lege, turizma, ugodnih življenjskih pogojev in številnih drugih dejavnikov, so se ljudje množično priseljevali na to območje. V zadnjih desetih letih se je mesto Slovenska Bistrica zelo razširilo, število prebivalcev se je zelo povečalo, zaradi same prometne lege in številnih na novo nastalih trgovskih centrov pa se je bistveno povečalo tudi število tistih, ki so v tranzitu. Vse to pa je seveda v veliki meri vplivalo na povečanje števila vozil, pešcev in drugih udeležencev v cestnem prometu. Temu se je bilo nujno potrebno prilagoditi tako v smislu izboljšanja cestne infrastrukture, osveščanju prebivalstva, kot tudi na številnih drugih področjih. Po podatkih policije je število prometnih nesreč na območju Policijske postaje Slovenska Bistrica v zadnjih desetih letih v upadanju, zelo zanimiv pa je podatek, da se je od skupno 6157 kar 4953 prometnih nesreč zgodilo na območju samega mesta oziroma občine Slovenska Bistrica, kar znaša skoraj 80 % od vseh prometnih nesreč na območju Policijske postaje Slovenska Bistrica. Glede na to, da je velik oziroma največji delež prometa skoncentriran na mesto Slovenska Bistrica, je Občina Slovenska Bistrica pripravila Prometno študijo širšega območja mesta Slovenska Bistrica, pri čemer je bila analiziran obstoječi peš, kolesarski in tekoči ter mirujoči motorni promet, pri čemer so bili prikazani vplivi predlaganih rešitev na bodoče prometno dogajanje. Na podlagi analize obstoječega stanja bo tako mogoče nadalje predlagati variante bodočih cestnih povezav, ki bodo temeljile na (ne)ustreznosti obstoječih prometnih obremenitvah in predvidenih prostorskih aktih. Tako iz omenjene analize, zlasti pa iz lokalnih časopisov tednika Panorama in mesečnikov Bistriške novice ter Informator je mogoče razbrati oziroma ugotoviti, da največji problem v mestu Slovenska Bistrica predstavljajo trgovinske in obrtno-storitvene dejavnosti ter podjetje Impol d.d., kar posledično povzroča povečan tovorni promet, s čimer se ne zmanjša samo prometna varnost, temveč tudi nasploh poslabša sama kvaliteta bivanja.
Ključne besede: cestni promet, varnost, prometna varnost, prometna ureditev, udeleženci, prometna obremenitev, prometna študija, diplomske naloge
Objavljeno: 14.09.2015; Ogledov: 580; Prenosov: 73
.pdf Celotno besedilo (1,29 MB)

Iskanje izvedeno v 0.05 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici