| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 78
Na začetekNa prejšnjo stran12345678Na naslednjo stranNa konec
1.
Razvoj večkriterijskega modela za ocenjevanje programske opreme za vodenje projektov
Uroš Erazem, 2020, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi obravnavamo problem izbire programa za projektno vodenje. Problem ni trivialen, saj je na trgu zelo veliko tovrstnih programskih rešitev, izmed katerih je potrebno najti tako, ki bo zadostila našim potrebam (funkcionalnost, obseg, cena). Podjetja se zaradi tega pogosto odločijo za napačno programsko opremo in kasneje obžalujejo izbiro ali pa se dolgo časa prilagajajo programski opremi in ne programska oprema njim. Zaradi tega je potrebno pred izbiro programske opreme detajlno raziskati vsako programsko rešitev, po možnosti pridobiti testno okolje, kjer lahko ključni uporabniki preizkusijo program na lastni koži. Rešitev za ta problem bomo odpravili z razvojem modela za pomoč pri izbiri programske opreme za vodenje projektov, ki bo podjetjem olajšal izbiro programa ter jim omogočil, da bodo kupljeno programsko opremo izkoristili, po možnosti brez dodelav in preobsežnih posegov v kodo. Večkriterijski model za ocenjevanje programske opreme za vodenje projektov smo razvili s pomočjo slovenskega programa DEXi, kamor smo predhodno vnesli kriterije, zaloge vrednosti in funkcije koristnosti. Model smo ovrednotili na treh programskih opremah za vodenje projektov – Zoho, Microsoft Project in 4PM. Na podlagi izvedene analize smo ugotovili, da je najbolje ocenjena programska oprema Zoho, na podlagi ekonomskih parametrov, tehničnih parametrov in specifičnih parametrov. Enako je pokazala primerjalna analiza po specifičnih kriterijih. Na podlagi pridobljenih rezultatov in pregledu literature sekundarnih virov menimo, da je model podal pravo oceno in je primeren za uporabo v praksi.
Ključne besede: projektno vodenje, programska oprema, razvoj večkriterijskega modela, DEXi, izbira programske opreme
Objavljeno: 26.08.2020; Ogledov: 246; Prenosov: 57
.pdf Celotno besedilo (1,71 MB)

2.
Kritični dejavniki uspeha vodenja it projekta
Aleksander Thomas Weingerl, 2020, magistrsko delo

Opis: Za opravljanje več medsebojno povezanih aktivnosti je postal projektni pristop nekaj tako splošno uporabnega, da se ga poslužujejo tako posamezniki kot tudi manjše in večje skupine. Določen proces oziroma problem rešimo veliko lažje, če ga razdelimo na več manjših podproblemov in se lotimo vsakega posebej, ter ga po potrebi glede na njegovo kompleksnost členimo še naprej. V magistrskem delu se bomo osredotočili na informacijsko-tehnološke projekte, ki jih uvrščamo med večje, zelo razčlenjene in posledično tudi kompleksne projekte. Zaradi njihovih lastnosti je v takšen projekt treba vložiti nekoliko več truda, saj so po navadi zelo razdrobljeni, vključenih pa je več oseb, tako na strani izvajalca kot na strani naročnika. Življenjski cikel takšnega projekta je dokaj strogo predviden in razdeljen na štiri glavne faze. Magistrsko delo smo razdelili na dva glavna segmenta, in sicer na teoretični in empirični del. V teoretičnem delu smo se podrobneje posvetili opredelitvi projekta oziroma projektnega managementa, kjer smo zajeli nekaj zgodovine s tega področja, različne definicije projekta, prednosti in slabosti projektnega managementa, proučili projektno dokumentacijo in zapisali tudi nekaj posebnosti informacijsko-tehnoloških projektov. V nadaljevanju smo se osredotočili na življenjski cikel projekta oziroma njegove faze. Nato smo zbrali, proučili in opisali nekaj klasičnih in agilnih metodologij vodenja razvoja programske opreme, pogledali pa smo tudi projektne vloge, njihove medsebojne povezave in nivoje, v katere posamezna vloga spada. Na koncu teoretičnega dela smo pozornost namenili kritičnim dejavnikom uspeha, kjer smo raziskovali, kateri so najpogostejši vzroki za neuspeh informacijsko-tehnoloških projektov, kako kritične dejavnike med projektom obvladati in kako upravljati tveganja. V empiričnem delu smo pripravili strukturiran intervju, s katerim smo želeli s strani projektnih managerjev izvedeti, katere metodologije razvoja se pri svojem delu največkrat poslužijo, katera izmed štirih faz življenjskega cikla je po njihovem mnenju najpomembnejša, ali je potrebnega več napora pri sodelovanju z naročnikom ali projektno skupino, kako pomembna je naklonjenost projektu s strani naročnika, kako obdržati predanost projektu s strani naročnika, kaj so ključni izzivi pri vodenju projektne skupine, ali se ob stiku poslovne in tehnične logike pojavljajo težave ter kateri so po njihovem mnenju ključni kritični dejavniki pri vodenju informacijsko-tehnološkega projekta. Po opravljeni evalvaciji intervjujev smo ugotovili, da se v praksi pri izbiri metodologije razvoja v večini primerov uporabljajo hibridni pristopi. Kot pomembnejši fazi v projektu sta se izkazali začetni fazi, kot bolj zapleteno sodelovanje pa tisto v smeri naročnika. Naklonjenost naročnika projektu intervjuvanci ocenjujejo kot zelo pomembno, ki jo je najbolje vzdrževati s sprotnim dostavljanjem rezultatov, večjih težav glede spoja poslovne in tehnične logike pa ne omenjajo. Kot najbolj kritični dejavnik informacijsko-tehnološkega projekta je izpostavljena priprava na razvoj.
Ključne besede: informacijska tehnologija, kritični dejavniki, projektno vodenje, razvoj programske opreme, metodologije razvoja.
Objavljeno: 25.08.2020; Ogledov: 260; Prenosov: 33
.pdf Celotno besedilo (2,22 MB)

3.
Izzivi povečevanja projektne organizacijske zrelosti v energetski panogi
Boštjan Vrhovšek, 2019, magistrsko delo

Opis: Energetska podjetja, ki delujejo na področju prodaje zemeljskega plina, se srečujejo z obsežnimi spremembami. Da so podjetja lahko sledila tem spremembam in se jim ustrezno prilagodila, so bila primorana uvajati spremembe tudi v svojem poslovanju in organizaciji. Ta kompleksnost sistema, kjer se je podjetje v določenem trenutku moralo preoblikovati, spremeniti poslovni model (tako na nabavni kot na prodajni strani), vse to pravilno in skladno z zakonodajo upravljati ter na koncu uspešno prodati na trgu, je predstavljala za mnoga podjetja velik izziv. Podjetja morajo poiskati rešitve tako, da bodo konkurenčna na trgu in se bodo sposobna prilagoditi zahtevam svojih kupcev. Opustiti morajo tradicionalne vzorce delovanja in pri nastopu na trgu doseči svojo vlogo in poslovni model, saj bodo le tako lahko delovala neodvisno in v smeri svojih ciljev. Pri tem imajo veliko vlogo tudi zaposleni, ki morajo prav tako spremeniti načine izvajanja svojega dela in odnos do kupcev. Doseganje navedenega je izjemno zahtevno, gre torej za organizacijsko izjemno zahteven projekt, ekonomsko upravičen samo ob doseganju zadostne ekonomije obsega, saj so fiksni stroški precej visoki (organizacijska struktura, najem transportnih poti, članstva). Ključno je, da podjetja to spoznajo in začnejo z aktivnostmi v smeri preoblikovanja. Rešitev je lahko v oblikovanju projektne pisarne, ki z implementacijo celovitega sistema projektnega managementa v podjetju, zagotovitvijo ustrezne projektne usposobljenosti vodij projektov in članov projektnih timov, vzpostavitvijo projektnega informacijskega sistema in drugimi dejavnostmi podpre pravilno in pravočasno izvedbo vseh projektov, ki so potrebni za nastale spremembe na trgu. Pri tem pa mora podjetje paziti na pomembne dejavnike (enostavnost, osredotočenost, planiranje, polno podporo vodstva, komuniciranje) za uspešno umestitev projektne pisarne in obvladovanje tveganj (število vodij, izgorelost, papirologijo, org. prestrukturiranje) – tveganje in rezultati gredo z roko v roki. Vzpostavljanju uspešnega projektnega vodenja, s pomočjo katerega bodo podjetja dosegla želen cilj, mora slediti tudi ustrezen informacijski sistem, ki je vezan na projekt in njegovo okolje, v katerem je oblikovan, voden, izvajan in končan. S pomočjo informacijskega sistema bomo lažje nadzirali, upravljali in vodili projekte, ki so potrebni za preoblikovanje podjetja. Informacijski sistem bo osrednji element kontrolnega mehanizma, ki bo spremljal vse dogajanje in nas pravočasno obveščal o doseženem in potrebnih korektivnih ukrepih. Magistrsko delo izpostavlja pomen in nujnost projektnega vodenja in projektne organiziranosti za pravilno odzivanje podjetja na spremembe in izzive na trgu. Ključno pri tem je, da se proces preoblikovanja podjetja ne konča z vzpostavitvijo nove organizacijske oblike in članstva v lastni bilančni skupini, pač pa z vzpostavitvijo kontinuiranega procesa razvoja projektne pisarne in zasledovanjem ciljev, opredeljenih v strategiji. Dolgoročen obstoj lahko zagotovita le nenehno prilagajanje trgu in sprotno preoblikovanje poslovnega procesa, tako da bo sledil tržnim razmeram in kupčevim potrebam.
Ključne besede: zemeljski plin, spremembe na trgu zemeljskega plina, bilančna skupina, projektno vodenje, projektna pisarna, operater distribucijskega omrežja.
Objavljeno: 07.04.2020; Ogledov: 570; Prenosov: 102
.pdf Celotno besedilo (1,91 MB)

4.
Primerjava programov za upravljanje projektov
Jure Bezjak, 2019, diplomsko delo

Opis: Dandanes je upravljanje projektov eno kompleksnejših človeških opravil. Zato zahteva določeno znanje, ogromno izkušenj in posebne programe za upravljanje projektov. Na trgu je ogromna množica programov za upravljanje projektov, toda pojavlja se vprašanje: ali ti programi pokrivajo vsa področja upravljanja projektov, ki jih mora pokrivati dober projektno informacijski sistem? S primerjavo treh programov za upravljanje projektov, ki so namenjeni manjšim in srednje velikim podjetjem, sem prišel do sledečih ugotovitev: • Programi še ne pokrivajo vseh področij upravljanja projektov. • Obstajajo velike razlike v številu področij, ki jih posamezni program pokriva, kljub enaki ceni programa.
Ključne besede: projekt, upravljanje projektov, vodenje projektov, programi za upravljanje projektov, projektno informacijski sistemi
Objavljeno: 16.12.2019; Ogledov: 469; Prenosov: 84
.pdf Celotno besedilo (1,47 MB)

5.
Vodenje projektov v podjetju SMM proizvodni sistemi d.o.o.
Jure Treiber, 2019, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu sem predstavil problematiko vodenja projekta za naftno industrijo, ki je tudi bil prednostni projekt za podjetje SMM d.o.o.. Za obravnavo problema sem uporabil različne metode kot so: opisna, primerjalna, empirična in študija realnega primera. Z uporabo teh metod sem dobil rezultate, ki so zajemali tudi končno mnenje naročnika in potrditev ciljev, ki sem si jih zadal ob začetku pisanja diplomskega dela. Projekt je bil kljub visokim standardom izdelave in težavnemu vodenju uspešen, kar dokazuje, da je zelo pomembna organizacija dela ter vnaprejšnje planiranje dogodkov.
Ključne besede: Vodenje projektov, Projektni management, Projektno delo, Organizacija proizvodnje, Naftna industrija
Objavljeno: 05.07.2019; Ogledov: 835; Prenosov: 109
.pdf Celotno besedilo (1,04 MB)

6.
Razvoj izdelka in tehnologije izdelave olimpijske palice za dvigovanje uteži po iwf standardu
Nik Stegel, 2019, magistrsko delo

Opis: Olimpijska palica je univerzalen športni pripomoček, primeren za izvedbo vseh športov moči. Na modernih Olimpijskih igrah jo redno uporabljajo že od leta 1896. Dimenzije in ostale značilnosti narekuje standard Mednarodne zveze za dvigovanje uteži IWF. Magistrska naloga se je pripravila za slovenskega naročnika, namen naloge je projektno vodenje razvoja olimpijske palice, prilagojene IWF standardu. Cilj projekta je izbrati ustrezen material in pripraviti primerno tehnologijo za izdelavo palice. Celoten razvojni proces produkta je razdeljen v več faz življenjskega cikla, vsaka izmed njih je podprta s končnimi dokumenti na koncu posameznega poglavja. Jedro magistrske naloge je razčlenjeno na izbiro materiala s pomočjo kemijske analize konkurenčnih proizvodov, tehnologijo izdelave s poudarkom na rebričenju in določanju površinske elektro-kemične zaščite. Izbrani material slovenskega proizvajalca se potrdi z računalniško izvedeno trdnostno analizo. Z ocenitvijo vseh stroškov razvoja in izdelave posamezne palice je predlagana določitev prodajne cene izdelka. Determiniran tehnološki projekt se zaključi z integracijo, pridobljeni rezultati pa se predajo naročniku z namenom dokončanja zastavljenega projekta.
Ključne besede: olimpijska palica, IWF, LCA analiza, rebričenje, kromiranje, projektno vodenje
Objavljeno: 10.06.2019; Ogledov: 520; Prenosov: 130
.pdf Celotno besedilo (3,60 MB)
Gradivo ima več datotek! Več...

7.
Razvoj projektne kontrolne plošče z uporabo spletnih tehnologij
Simon Drev, 2019, magistrsko delo/naloga

Opis: V magistrski nalogi obravnavamo problematiko projektnega vodenja skozi faze razvoja in izdelave proizvoda na primeru orodjarstva. Obravnavamo problematiko dostopa do informacij o projektu v heterogenem informacijskem okolju. Za rešitev proučevanega problema predlagamo izgradnjo kontrolne plošče projekta za pregled informacij o projektu, ki se nahajajo v več informacijskih sistemih. Predlagamo modularno zgradbo programske rešitve kontrolne plošče. Predlagamo tudi arhitekturo programske rešitve in metodologijo izgradnje programske rešitve projektne kontrolne plošče. Za realizacijo projektne kontrolne plošče smo uporabili sodobne spletne tehnologije tako na odjemalski strani kot na strani aplikacijskega strežnika. V projektno kontrolno ploščo smo vgradili tudi tehnologije za skupinsko delo, kot so tematski pogovor in dodeljevanje in spremljanje nalog. Tehnologije za skupinsko delo imajo v tem primeru vlogo razširiti krog projektne skupine na vse relevantne deležnike brez tveganja za večje izgube časa za dolgotrajne in pogosto neproduktivne projektne sestanke. Na koncu opišemo prototip projektne kontrolne plošče in opišemo njen način delovanja.
Ključne besede: Projektno vodenje, Razvoj in izdelava orodja v orodjarstvu, Načrtovanje in razvoj računalniških aplikacij, Spletne tehnologije, Storitveno naravnana arhitektura (SOA)
Objavljeno: 02.04.2019; Ogledov: 619; Prenosov: 63
.pdf Celotno besedilo (2,19 MB)

8.
Procesi multi-projektnega managementa v globalnem podjetju
Lea Naglič, 2018, magistrsko delo/naloga

Opis: Načrtovanje dela v globalnem podjetju je zahtevno, saj je težko uskladiti delo na različnih lokacijah in ob tem imeti vpogled v dostopnost virov. Problem s katerim se ukvarjamo v magistrski nalogi je, kako z informacijskimi rešitvami podpreti takšno podjetje. Da bi podprli podjetje in jim olajšali delo, bomo naredili študijo primera in v sklopu študije raziskali obstoječe stanje, trg, vse skupaj pa podprli s pregledom virov o agilnem upravljanju in upravljanju z več projekti hkrati. Naredili bomo torej pregled nad teorijami o različnih pristopih do več-projektnega vodenja ter vodenja na globalni ravni. Naredili bomo tudi pregled informacijskih rešitev, ki nudijo pomoč pri načrtovanju in upravljanju s takšnimi projekti. Nato bomo naredili pregled informacijskih rešitev ki jih podjetje že uporablja z namenom optimizacije pri upravljanju in transparentnosti informacij pri celotni organizaciji. Pregled nad obstoječim stanjem upravljanja v podjetju, analizi in pregled nad informacijskimi rešitvami nam bo dal osnove za predloge o izboljšavi trenutnega načrtovanja in upravljanja z informacijskimi rešitvami ob čemer bo potrebno upoštevati krivuljo učenja pri uvedbi novitet ter stroške združevanja in poenotenja informacijskih rešitev.
Ključne besede: - Več-projektno vodenje - Globalno vodenje - Upravljanje virov - Študija primera
Objavljeno: 13.09.2018; Ogledov: 403; Prenosov: 43
.pdf Celotno besedilo (1,13 MB)

9.
Prenova informacijskega sistema v podjetju Starkom d.o.o.
Kamelija Chavdarova, 2018, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu je opisan proces vodenja projekta »Prenova informacijskega sistema« v podjetju Starkom, d. o. o., skozi programski paket Microsoft Project 2016. Podana je kratka teoretična podlaga o projektnem vodenju in življenjskem ciklu projekta, sledi opis zahtev projekta. V jedru diplomskega dela je podrobno opisano orodje Microsoft Project 2016 in kako je uporabljan za projektno vodenje. Podan je tudi opis prenovljene infrastrukture informacijske tehnologije, delo pa je zaključeno s pregledom uspešnosti projekta in z izvedbo analize SWOT. Po menjavi sistema se je olajšalo sodelovanje podjetja Starkom, d. o. o., z njegovim partnerskim podjetjem Daimler AG. Seveda pa takšne kompleksne infrastrukture še vedno zahtevajo redno vzdrževanje tako strojne kot sistemske programske opreme.
Ključne besede: IT-infrastruktura, prenova, načrtovanje, projektno vodenje, MS Project
Objavljeno: 04.09.2018; Ogledov: 755; Prenosov: 141
.pdf Celotno besedilo (1,98 MB)

10.
ZAMENJAVA SISTEMA ZA UPRAVLJANJE ODNOSOV S STRANKAMI V PODJETJU ATOL D.O.O.
Saša Ćetković, 2016, diplomsko delo/naloga

Opis: Tema diplomskega dela je zamenjava sistema za upravljanje odnosov s strankami v podjetju Atol d.o.o. Prvi del je namenjen uvodu z opisom podjetja Atol d.o.o. in uporabe sistema za upravljanje odnosov s strankami v podjetju. Navedeni so razlogi, zakaj sistem Produs informacijsko orodje na obstoječi platformi za podjetje Atol d.o.o. ni več ustrezno. Ker se podjetje v svoji strategiji nagiba k odprtokodnim rešitvam, so v diplomskem delu na kratko predstavljeni koncepti odprte kode s poudarkom na opisu prednosti, ki jih prinaša odprtokodna skupnost. V nadaljevanju je podrobneje opisana situacija podjetja Atol d.o.o. v povezavi s sistemom za upravljanje odnosov s strankami ter povzete ključne lastnosti treh izbranih odprtokodnih rešitev, ki jih je podjetje Atol d.o.o. vključilo v evalvacijo in izbiro novega sistema. S pomočjo primerjave funkcionalnosti in ključnih kriterijev izbire je podjetje Atol d.o.o. izbralo SuiteCRM kot najustreznejšo alternativo obstoječemu sistemu. Druga polovica diplomskega dela se osredotoča na vrednotenje izbrane rešitve in zaključuje z opisom projekta migracije, ki ga je podjetje Atol d.o.o. v času izdelave diplomskega dela izvedlo do točke testne migracije. Po pripravljenem projektnem načrtu za migracijo Atola in strank sta se izvedli prvi dve fazi projekta. Projekt se je ustavil, saj je bilo identificiranih preveč hroščev oziroma pomanjkljivih funkcionalnosti, ki jih je potrebno odpraviti, preden bi bil sistem primeren za uporabo Atola in njegovih strank. Tako so se pokazali tudi kriteriji izbire, kjer je SuiteCRM dobil nizko oceno pri hitrosti prehoda in pripadajočih stroških.
Ključne besede: upravljanje odnosov s strankami, migracija, primerjalna analiza, kriteriji izbire, projektno vodenje
Objavljeno: 29.11.2016; Ogledov: 847; Prenosov: 54
.pdf Celotno besedilo (1,82 MB)

Iskanje izvedeno v 0.16 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici