| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 27
Na začetekNa prejšnjo stran123Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
3.
LUTKE IZ MOOSGUMIJA V OKVIRU PROJEKTNEGA UČNEGA DELA
Sabina Povhe, 2009, diplomsko delo

Opis: Lutka zna povedati marsikaj, včasih tudi kaj takega, česar ljudje ne znamo, nas prevzame in kaj kmalu se vanjo vživimo. Za svojo diplomsko delo sem izbrala izdelavo lutke in igro z njo, kajti lutka je tista, s katero se da razsvetliti marsikateri žalosten obraz.V diplomskem delu sem se lotila lutke v okviru projektnega učnega dela ravno zaradi velikega pomena lutke kot motivacijskega sredstva in vživljanja vanjo. Teoretični del zajema razvojne značilnosti otrok od sedmega do enajstega leta starosti, pomen in oblike iger za otrokov razvoj, vrste lutk ter sceno in odrski prostor. V tem delu je opisano tudi projektno učno delo, njegove posebnosti, izvedba in etape. V empiričnem delu je opravljena raziskava, ki vsebuje rezultate obdelave podatkov z interpretacijami, sklepne misli in predloge za prakso. Iz celotnega poteka izvedbe projektne naloge lahko poudarim, da je bilo delo pravilno načrtovano, izvajano v skladu z metodo triagulacije, pridobljeni rezultati pa korektno odsevajo moč in smelost praktičnega dela, ki je še posebej prikazano v fotozapisu. Hipoteze so bile potrjene in s tem dana možnost za izvajanje takšnega načina v praksi. Projektnega učnega dela si učenci močno želijo, saj se v njem lahko samostojno izražajo, ustvarjajo, razvijajo in rastejo, kot si želijo. Z njim se učenci navajajo na skupinsko delo. Ta način oziroma strategija dela naj ne bo le želja, ampak naj postane vsakdanja praksa.
Ključne besede: lutke, projektno učno delo, moosgumi, motivacija, izdelek, projekt.
Objavljeno: 06.10.2009; Ogledov: 2747; Prenosov: 487
.pdf Celotno besedilo (2,59 MB)

4.
SPOZNAVANJE LESA IN IGRAČ V OKVIRU TEHNIČNEGA DNEVA IN OBLIKOVANJE PRAKTIČNIH IZDELKOV
Nataša Slodnjak, 2009, diplomsko delo

Opis: V svojem diplomskem delu sem uporabila projektno učno delo kot novi pristop pridobivanja znanja, ki temelji na izkustvenem učenju. Izbrala sem si temo »Spoznavanje lesa in igrač v okviru tehničnega dneva in oblikovanje praktičnih izdelkov«.V teoretičnem delu diplomskega dela sem predstavila projektno učno delo, les in njegove lastnosti, igro in igrače, tehniko in tehnologijo v osnovni šoli, varstvo pri delu ter razvojne stopnje otrok in vpliv posamezne razvojne stopnje na izvajanje tehnične dejavnosti. V empiričnem in praktičnem delu sem opisala projekt, ki sem ga izvedla v oddelku podaljšanega bivanja z učenci tretjih razredov. Način dela so učenci zelo dobro sprejeli, kar so potrdile tudi moje hipoteze, ki sem jih dokazala z metodo triangulacije. Ob praktičnem delu so si učenci pridobili nova znanja o lesu, razvijali pozitiven odnos do narave ter aktivno sodelovali med seboj na vseh stopnjah. Kot učiteljica sem imela vlogo svetovalke, koordinatorke, organizatorke in usmerjevalke. Motivirati sem morala učence za nalogo, zato sem morala dobro spoznati vsakega posebej, njegove sposobnosti in osebnostne lastnosti. Glavni nosilci projekta v vseh etapah dela pa so bili seveda učenci sami. Njihov cilj je bil uresničitev zadanih nalog in ciljev, ki so si jih zadali na začetku projektnega dela — izdelati praktično, leseno, gibljivo lutko na palčki. Zaradi svoje odprtosti projektno učno delo omogoča sodelovalni pristop, kjer je odnos med učiteljem in učencem enakovreden in partnerski, kar omogoča, da se učitelj lahko marsikaj nauči od svojih učencev in spozna vsakega posameznika.
Ključne besede: projektno učno delo, les ter njegove lastnosti in uporaba, igra in igrača, tehnični dnevi, razvojne značilnosti otroka
Objavljeno: 06.10.2009; Ogledov: 2676; Prenosov: 350
.pdf Celotno besedilo (3,03 MB)

5.
PROJEKTNO DELO V OSNOVNI ŠOLI PRI POUKU GEOGRAFIJA
Jasna Tominc, 2010, diplomsko delo

Opis: Projektno učno delo je metoda, ki presega okvire tradicionalnega pouka, saj je učenec osrednji izvajalec dejavnosti od začetka do konca. V diplomskem delu je predstavljeno projektno učno delo kot ena izmed vzgojno-izobraževalnih strategij pri pouku geografije v osnovni šoli. Želeli smo ugotoviti, kako se projektno učno delo uveljavlja oz. uresničuje v izbrani osnovni šoli pri pouku geografije, katere so prednosti in slabosti projektnega učnega dela pri pouku geografije, kako učenci pri pouku geografije na izbrani osnovni šoli sprejemajo ta način dela, ali ga sploh poznajo in kako so sami pripravljeni sodelovati pri projektnem delu. Diplomsko delo Projektno delo v osnovni šoli pri pouku geografije je sestavljeno iz teoretičnega in empiričnega dela. V teoretičnem delu smo s pomočjo literature analizirali projektno učno delo, njegove glavne značilnosti, tipe projektnega dela, odnose med učiteljem in učenci pri projektnem učnem delu, nekatere slabosti projektnega učnega dela, učinkovite strategije učenja in poučevanja pri pouku geografije ter pri terenskem delu pri geografiji. Pomemben del naloge je njen empirični del, kjer predstavljamo način, izpeljavo in rezultate projektnega dela Sredozemsko morje pri pouku geografije za učence 7. razreda v Osnovni šoli Borisa Kidriča Kidričevo.
Ključne besede: projektno učno delo, geografija, osnovna šola, 7. razred
Objavljeno: 19.04.2011; Ogledov: 3532; Prenosov: 470
.pdf Celotno besedilo (3,05 MB)

6.
PROJEKTNO DELO KOT MODEL UČNE POTI
Saša Hajdinjak, 2010, diplomsko delo

Opis: Diplomska naloga z naslovom Projektno delo kot model učne poti »V Odrancih pa ajda zori« predstavlja geografsko-zgodovinski oris domačega kraja Odranci, ter njegovo etnološko značilnost ajdo. Opredeljuje projektno delo kot učni model na razredni stopnji osnovnih šol. Pozornost je namenjena tudi pregledu učnih ciljev in dejavnosti iz učnih načrtov za predmete spoznavanje okolja, naravoslovje in tehnika ter družba, ki se lahko realizirajo s stališča ajde kot značilnosti domačega kraja v okviru projektnega dela. Zajema predstavitev Osnovne šole Odranci, na kateri je potekala izvedba projektnega učnega dela. Vključuje načrt projekta in njegovo izvedbo po posameznih etapah projektnega učnega dela. Prikazan je oris pripravljene učne poti. Vključen je tudi opis izvedbe posameznih učnih ur in naravoslovnega dne ter vrednotenje projekta tako z vidika vodje kot tudi udeležencev. Gradivo bo v pomoč učiteljem za boljše vključevanje posebnosti domačega kraja (ajde) v pedagoški proces projektnega učnega dela na razredni stopnji. Učna pot pa ponuja učencem zanimiv in aktiven način pridobivanja znanja.
Ključne besede: Odranci, ajda, projektno učno delo, učna pot, razredni pouk
Objavljeno: 19.01.2011; Ogledov: 2008; Prenosov: 361 
(1 glas)
.pdf Celotno besedilo (12,62 MB)

7.
PROJEKTNO DELO PRI OBRAVNAVI TEME KULTURNA DEDIŠČINA PTUJA
Jana Godec, 2011, diplomsko delo

Opis: Diplomska naloga z naslovom Projektno delo pri obravnavi teme kulturna dediščina Ptuja obravnava projektno delo pri predmetu družba, ki smo ga izvedli v petih razredih dveh ptujskih devetletnih osnovnih šol. V teoretičnem delu naloge smo opredelili pojme, povezane s kulturno dediščino, odnose ljudi do kulturne dediščine in projektno učno delo ter z njim povezane faze učnega procesa. Na kratko smo tudi opisali deset najpomembnejših kulturnih znamenitosti Ptuja, ki smo jih uporabili v projektnem delu. V praktičnem delu diplomske naloge smo načrtovali, izvedli in evalvirali projektno delo na temo Kulturna dediščina Ptuja v petih razredih pri predmetu družba. Diplomska naloga temelji na neposredni pedagoški izkušnji. Praktični del se je izvajal delno na Osnovni šoli Olge Meglič ter Osnovni šoli Mladika, delno pa na terenu po ptujskih ulicah in trgih. Cilj projektnega dela je bil izvedeti odnos udeležencev do kulturne dediščine Ptuja preko projektnega dela in izvedeti njihova mnenja o sami izvedbi in dejavnostih projektnega dne, kar smo v empiričnem delu tudi predstavili.
Ključne besede: Ključne besede: kultura, dediščina, kulturna dediščina, odnosi do dediščine, predmet družba, projektno učno delo
Objavljeno: 10.11.2011; Ogledov: 2479; Prenosov: 352
.pdf Celotno besedilo (5,69 MB)

8.
MODEL PROJEKTNEGA UČNEGA DELA SPOZNAVANJE DRAMELJ Z OKOLICO
Lucija Jager, 2011, diplomsko delo

Opis: Diplomska naloga z naslovom Model projektnega učnega dela spoznavanje Dramelj z okolico predstavlja geografsko-zgodovinski oris Dramelj in njene okolice, predvsem gozda. Opredeljuje projektno učno delo kot model učnega procesa na razredni stopnji osnovne šole. Pozornost je namenjena prednostim in slabostim projektnega učnega dela, mepredmetni povezavi ter pregledu ciljev iz nacionalnega učnega načrta za predmete spoznavanje okolja, matematika, slovenski jezik, likovna vzgoja, naravoslovje in družboslovje. Temelj diplomske naloge leži v predstavitvi kraja Dramlje, njene okolice in šole, kjer je potekala izvedba projektnega učnega dela. Vključuje načrt projektnega učnega dela, njegovo izvedbo in analizo. Prikazan je opis celotnega projektnega učnega dela preko aktivnosti, ki smo jih izvajali. Empirična raziskava vsebuje rezultate obdelave podatkov, interpretacijo le-teh in sklepne misli, ki jedrnato povežejo teoretičen in praktičen del. Celoten potek projektno-učnega dela je bil smiselno in konceptualno dobro načrtovan, kar lahko razberemo iz izdelkov učencev in rezultatov v empirični raziskavi. Diplomska naloga bo v pomoč vsem, ki želijo na inovativen način približati domači kraj in njegovo okolico učencem. S projektnim učnim delom kot modelom poučevanja lahko učitelj znatno izboljša učni proces, le-ta je kvalitetnejši s pedagoško-didaktičnega vidika, je prijaznejši učencem in dobro vpliva na medsebojne odnose med učenci kot tudi med učitelji in učenci.
Ključne besede: Dramlje, projektno učno delo, medpredmetna povezava, razredni pouk.
Objavljeno: 18.11.2011; Ogledov: 1908; Prenosov: 346
.pdf Celotno besedilo (3,08 MB)

9.
SPOZNAVANJE ZDRAVILNIH RASTLIN PREKO PROJEKTNEGA DELA V ČETRTEM RAZREDU OŠ
Natalija Kraner, 2012, diplomsko delo

Opis: Večina zdravil ki rastejo v naši okolici je zdravilnih. V teoretičnem delu so zato te zdravilne rastline opisane, posebej tiste v okolici Lovrenca. Zanimalo me je, koliko te rastline poznajo učenci, zato sem naredila raziskavo. Na podlagi dobljenih rezultatov sem se odločila, da učence bližje seznanim z zdravilnostjo, zato sem izvedla projektno učno delo na to temo.
Ključne besede: zdravilne rastline, učinkovine, čaj, zdravila, Lovrenc na Pohorju, projektno učno delo
Objavljeno: 22.03.2012; Ogledov: 2013; Prenosov: 269
.pdf Celotno besedilo (12,81 MB)

10.
LIKOVNO PEDAGOŠKI PROJEKT NA ČIPKARSKI ŠOLI IDRIJA
Meta Gregorač, 2012, diplomsko delo

Opis: Predmet risanje vzorcev na Čipkarski šoli Idrija je del vzgojno-izobraževalnega procesa in je vključen v predmetnik Čipkarske šole Idrija za četrti in peti letnik ter izbirno od šestega letnika dalje. Namen diplomskega dela je predstaviti predmet risanje vzorcev, projekt »Lučke« ter njun pomen pri ohranjanju čipke kot kulturne dediščine Idrije. Diplomsko delo je sestavljeno iz dveh delov. V teoretičnem delu smo predstavili pojem kulturne dediščine, kakšen je lahko naš odnos do nje, kakšna je vloga in uporabnost kulturne dediščine ter čipko kot del bogate kulturne dediščine mesta Idrija. Spoznali smo zgodovino idrijske čipke, Čipkarsko šolo Idrija in njen predmet risanje vzorcev. Opisali smo projektno učno delo. V praktičnem delu smo si z učenci ogledal razstavo čipk v Mestnem muzeju Idrija z naslovom »Idrijska čipka – z nitjo pisana zgodovina« ter se udeležili vodenega ogleda Antonijevega rova – del rudnika Živega srebra, ki je odprt za turiste. S svežimi vtisi z ogledov smo še isti dan začeli ustvarjati, skicirati vzorce na temo rudnin, odkritih v rudniku živega srebra v Idriji. V nadaljnjih treh srečanjih smo s skupino petih učenk njihove skice pretvarjali v vzorce, namenjene klekljanju. Učenke so po lastnih vzorcih na oddelkih, kjer obiskujejo pouk klekljanja, izdelale čipke. Končane čipke smo všili v blago in vpeli v ogrodje, narejeno posebej za projekt, z obliko rudarske svetilke. Končne izdelke smo predstavili na Čipkarskem festivalu v Idriji.
Ključne besede: kulturna dediščina, idrijska čipka, projektno učno delo, ustvarjalnost, Čipkarska šola Idrija, projektno učno delo »Lučke«
Objavljeno: 03.07.2012; Ogledov: 1264; Prenosov: 99
.pdf Celotno besedilo (4,08 MB)

Iskanje izvedeno v 0.29 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici