| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 133
Na začetekNa prejšnjo stran12345678910Na naslednjo stranNa konec
1.
Spodbujanje podjetnosti s projektnim delom v srednješolskem tehničnem izobraževanju
Nataša Studenčnik, 2024, magistrsko delo

Opis: S spodbujanjem podjetništva v izobraževalnih programih lahko šole pomembno prispevajo k razvoju inovativnosti, ustvarjalnosti ter krepitvi gospodarstva na lokalni, nacionalni in mednarodni ravni. Poleg tega vključevanje podjetniških elementov v šolske kurikulume omogoča, da dijaki razvijejo ne le podjetniške miselnosti, temveč tudi spretnosti, kot so: reševanje problemov, komunikacija, skupinsko delo, načrtovanje ipd., torej lastnosti, ki so ključnega pomena za uspeh na dinamičnem, hitro spreminjajočem trgu dela. V tem kontekstu smo raziskali vpliv predmeta projektno delo na podjetniške ambicije dijakov v srednješolskem tehničnem izobraževanju, pri čemer smo se osredotočili na programa računalnikar in elektrikar. Rezultati so pokazali, da projektno delo s svojim praktičnim značajem precej vpliva na pripravljenost dijakov na podjetništvo in jih spodbuja k aktivnemu razmišljanju o konkretnih podjetniških poteh. Dokazali smo, da izkušnje, pridobljene med projektnim delom, ne okrepijo le samozavesti, ampak tudi vzbudijo resno zanimanje za podjetništvo po končanem šolanju.
Ključne besede: projektno delo, podjetništvo, tehnično izobraževanje, srednja šola
Objavljeno v DKUM: 12.09.2024; Ogledov: 138; Prenosov: 50
.pdf Celotno besedilo (1,52 MB)

2.
Projektno učno delo v podaljšanem bivanju na primeru izdelave STEM kotička : magistrsko delo
Zala Hrastnik, 2024, magistrsko delo

Opis: V podaljšanem bivanju, kjer je poudarek na ustvarjalnem preživljanju prostega časa, smo se odločili za izdelavo STEM kotička kot del projektno učnega dela. Glavni namen naloge je bil oblikovati in implementirati STEM kotiček, kjer bi mlajši učenci skozi praktične aktivnosti razvijali ključne kompetence na področju znanosti, tehnologije in inženirstva. Projektno učno delo je bilo izvedeno v četrtem razredu Osnovne šole Franja Malgaja Šentjur, v katerem je sodelovalo 16 učencev in je potekalo skozi deset srečanj. Učenci so aktivno sodelovali v vseh fazah projekta, od začetnega oblikovanja ideje do končne evalvacije. Evalvacija, ki je vključevala mnenja učencev in mnenje učiteljice ter lastna opažanja, je pokazala, da je izdelava STEM kotička pozitivno vplivala na motivacijo učencev, sodelovanje med učenci, večjo zavzetost ter izboljšano razumevanje in uporabo pridobljenega znanja. Učenci so prav tako razvijali kritično mišljenje, reševali probleme in spodbujali ustvarjalnost. STEM kotiček se je izkazal kot učinkovito učno orodje, ki spodbuja praktično uporabo znanja, inovativnost in sodelovanje med učenci, ter prispeva k bolj dinamičnem in vključujočem se učnem okolju.
Ključne besede: projektno učno delo, podaljšano bivanje, STEM kotiček, STEM izobraževanje
Objavljeno v DKUM: 21.06.2024; Ogledov: 239; Prenosov: 71
.pdf Celotno besedilo (4,64 MB)

3.
Projektno učno delo v podaljšanem bivanju na primeru natečaja Čudoviti svet vode : magistrsko delo
Špela Cehner, 2024, magistrsko delo

Opis: Zaključno delo druge bolonjske stopnje z naslovom Projektno učno delo v podaljšanem bivanju na primeru natečaja Čudoviti svet vode, predstavlja izsledke teoretičnih spoznanj na področju podaljšanega bivanja in projektnega dela. Magistrsko nalogo sestavljata teoretični del in praktični del. V teoretičnem delu je predstavljeno podaljšano bivanje, projektno učno delo in natečaj Cinkarne Celje. Praktičen del magistrske naloge pa vključuje poročilo o izvedbi projektnega učnega dela, opis dela in evalvacija končnega izdelka. Rezultati projektnega učnega dela v podaljšanem bivanju kažejo na bolj kakovostno preživljanje ustvarjalnega časa, napredek pri razvoju sposobnosti in spretnosti učencev, nadgradnjo znanja in ozaveščanje o vplivih onesnaževanja na kakovost naravnih voda.
Ključne besede: projektno učno delo, podaljšano bivanje, ponovna uporaba, vodni krog, onesnaževanje vode
Objavljeno v DKUM: 14.06.2024; Ogledov: 238; Prenosov: 44
.pdf Celotno besedilo (3,30 MB)

4.
Projektno delo v vrtcu: Spoznavanje vulkanov : diplomsko delo
Tadeja Šimenc, 2024, diplomsko delo

Opis: Projektno delo je alternativna metoda dela v vzgojno-izobraževalnem delu, kjer otroci preidejo iz pasivne v aktivno vlogo. Namen zaključnega dela je preveriti uspešnost načrtovanega projekta na temo vulkanov. V vrtcu smo z enaindvajsetimi otroki, starimi od pet do šest let, izvedli šestdnevni projekt, kjer smo jih prek različnih dejavnosti spodbujali k aktivnemu sodelovanju in preverili njihovo predznanje ter na koncu preverili še njihovo končno znanje o vulkanih. Na podlagi rezultatov, ki smo jih dobili, smo ugotovili, da smo pripravili projektno delo z aktivno vlogo otrok, saj smo sledili spoznanjem iz literature. Opazili smo, da so otroci z večjim veseljem sodelovali pri dejavnostih, če so lahko npr. sami naredili model vulkana in izvedli eksperiment, saj so tako veliko bolje primerjali eksperiment s pravim naravnim pojavom. Pridobili so veliko novega znanja, kot je npr. prepoznavanje, kdaj je žareča vroča tekočina poimenovana magma in kdaj lava, kako ukrepati v primeru izbruha vulkana itd., kar so prikazali rezultati po zaključku projekta. Otroci so se sam projekt spominjali še dolgo po tem, ko smo ga izvedli, kar lahko označimo za uspešen projekt.
Ključne besede: projektno delo, vulkan, naravoslovje, predšolski otroci, delo v vrtcu
Objavljeno v DKUM: 14.05.2024; Ogledov: 277; Prenosov: 19
.pdf Celotno besedilo (6,06 MB)

5.
Reševanje konfliktov v vrtcu s pomočjo igre : diplomsko delo
Patricija Rožej, 2023, diplomsko delo

Opis: Diplomska naloga z naslovom Reševanje konfliktov v vrtcu s pomočjo igre je sestavljena iz teoretičnega in empiričnega dela. V teoretičnem delu smo s pomočjo strokovne literature najprej opredelili, kaj konflikti sploh so, zakaj nastanejo in kako jih lahko najučinkoviteje razrešimo. V nadaljevanju smo nekaj pozornosti namenili igri, torej temu, kaj je igra, katere vrste iger poznamo, kako igre vplivajo na sam razvoj otroka in kakšno vlogo imajo pri igri vzgojitelji. Ker pa smo si za diplomsko nalogo izbrali praktično delo, smo na kratko opredelili še projektno delo, ki smo ga v vrtcu tudi izvedli. V empiričnem delu diplomske naloge smo zapisali svoja opažanja pri izvedbi projektnega dela v vrtcu. V okviru tega projektnega dela smo v vrtcu z otroki izdelali igro, s pomočjo katere so otroci samostojno poskušali reševati nastale medsebojne konflikte. Izdelavi te igre in njenemu preizkusu smo namenili pet dni. Najprej smo spoznali različna čustva, nato smo se pogovorili o aktivnostih, ki pomagajo pri reševanju konfliktov, ter jih narisali, tretji dan smo igro preizkusili s pomočjo konfliktnih situacij, naslednji dan so otroci ves dan sami uporabljali igro in zadnji, peti dan, smo skupaj izvedli še evalvacijo nastale igre.
Ključne besede: čustva, igra, konflikti, predšolski otrok, projektno delo
Objavljeno v DKUM: 13.02.2024; Ogledov: 440; Prenosov: 91
.pdf Celotno besedilo (852,87 KB)

6.
Študentsko projektno delo za družbeno korist in njegovi rezultati
Jasna Potočnik Topler, 2019, predgovor, uvodnik, spremna beseda

Ključne besede: projektno delo, projekt ŠPIK, vinski turizem
Objavljeno v DKUM: 31.01.2024; Ogledov: 342; Prenosov: 13
.pdf Celotno besedilo (20,28 MB)
Gradivo ima več datotek! Več...

7.
Izdelava igrač v vrtcu z otroki, starimi od 4 do 6 let : diplomsko delo
Tjaša Ravnikar, 2023, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo z naslovom Izdelava igrač v vrtcu z otroki starimi od 4 do 6 let je sestavljeno iz teoretičnega, empiričnega in praktičnega dela. V teoretičnem delu najprej predstavljamo splošne razvojne značilnosti predšolski otrok, nato pa opredelimo še pojem igrače in samo klasifikacijo igrač. Poseben poudarek je na igračah, ki pri otrocih spodbujajo ustvarjalnost. Sledi pa še opredelitev projektnega dela in vloga otroka ter vzgojitelja pri projektnem delu v vrtcu. V empiričnem delu smo opredelili namen diplomske naloge oz. projekta, ki smo ga v okviru naloge tudi izvedli, pri tem smo si postavili nekaj raziskovalnih vprašanj in hipotez. V praktičnem delu smo predstavili izvedbo projekta »Naredimo svojo igračo«, ki je trajal pet dni, in sicer od ponedeljka do petka. Namen projektnega dela je bil, da otroci čim bolj samostojno izdelajo igračo. Glede na predhodno opazovanje otrok pri igri, smo se odločili za izdelavo konstrukcijskih kock, saj se otroci z njimi najraje igrajo. V praktičnem delu smo opisali celoten projekt in njegovo evalvacijo. Skozi diplomsko delo smo ugotovili, da so otroci, stari od 4 do 6 let, zmožni v veliki meri sami izdelati zastavljeno igračo oz. konstrukcijske kocke. Ugotovljeno je bilo, da po izdelani igrači sežejo tudi med prosto igro, pri kateri pa v veliki meri prevladuje individualna igra z omenjeno igračo. Zastavljeni projekt je bil uspešen, saj so bili zastavljeni cilji doseženi, prav tako pa je imel na otroke pozitiven učinek, saj so v zastavljenih dejavnostih otroci neizmerno uživali, kar je bilo mogoče razbrati iz končne evalvacije zastavljenega projekta.
Ključne besede: predšolski otrok, razvoj otroka, igrača, izdelava igrač, projektno delo
Objavljeno v DKUM: 10.11.2023; Ogledov: 346; Prenosov: 51
.pdf Celotno besedilo (1,12 MB)

8.
Izzivi obvladovanja negativnih vplivov projektizacije na zaposlene
Taja Grifič Žvikart, 2023, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo proučuje vpliv trenda projektizacije, ki že dobrih 20 let pridobiva na prominentnosti. Projektizacija vpliva na vse aspekte posameznikovega življenja tako v pozitivnem kot v negativnem smislu. Projektno delo je bilo do sedaj vedno predstavljeno kot nekaj pozitivnega, vendar opažamo zadnjih nekaj let, da ni nujno tako. Negativni učinki kot so demotiviranost, časovna stiska in apatičnost so postali vedno bolj izraziti pri zaposlenih, kar pa dolgoročno prinaša velike posledice za posameznika, projektni tim in organizacijo.
Ključne besede: Projektizacija, projektno delo, projektni management, zaposleni, negativni vplivi.
Objavljeno v DKUM: 13.10.2023; Ogledov: 391; Prenosov: 24
.pdf Celotno besedilo (1,16 MB)

9.
Otroci iz vrtca Mežica spoznavajo polže : diplomsko delo
Lana Iglar Šipek, 2023, diplomsko delo

Opis: VV vrtcu se trudimo, da bi otroci čim več časa preživeli v naravi, saj narava za otroka predstavlja bogato učno okolje, v katerem so možnosti učenja in raziskovanja neskončne. Na naših spomladanskih sprehodih so otroke pritegnili predvsem polži, kar je bil tudi povod za pripravo projekta na temo polžev, ki smo ga predstavili v našem diplomskem delu. V teoretičnem delu naše naloge smo opisali biologijo polža in nekaj besed namenili tudi gojenju živali v vrtcu. Opisali smo pomen zgodnjega naravoslovja in izkustvenega učenja za otroke ter vlogo vzgojitelja v tem procesu. Podrobneje smo predstavili projektno delo. V empiričnem delu naloge smo predstavili in ovrednotili izvedbo projekta o polžih in ga poimenovali »Otroci iz vrtca Mežica spoznavajo polže«. Otroci so preko natančnega opazovanja in različnih dejavnosti spoznavali polže v igralnici in neposredno v naravnem okolju. Cilj diplomske naloge je bil tudi ovrednotiti, kako so te dejavnosti vplivale na odnos in znanje otrok o polžih. V celoten projekt je bilo vključenih deset otrok, starih 2–3 leta, iz Vrtca Mežica. Njihovo znanje smo preverjali z ustnim anketiranjem pred izvedbo projekta in po njej. Analiza odgovorov je pokazala, da so otroci pridobili veliko znanja o polžih in se znebili nekaterih predsodkov.
Ključne besede: polži, projektno delo, opazovanje, izkustveno učenje
Objavljeno v DKUM: 23.06.2023; Ogledov: 666; Prenosov: 83
.pdf Celotno besedilo (1,02 MB)

10.
Organiziranje poroke s strani poročnega organizatorja
Eneja Jerman, 2023, diplomsko delo

Opis: Poroka ali sklenitev zakonske zveze je dogodek, na katerem si partnerja obljubita večno zvestobo. Vse poroke ne potekajo na enak način, saj se med seboj razlikujejo. Na poroko se je treba pripraviti. Proces organiziranja poroke je dolgotrajen in se redko kdaj zgodi z danes na jutri. Dolgoročne in skrbno organizirane priprave na poroko bodo paru zmanjšale tveganje za napake na poročni dan. Organiziranje porok je priporočljivo za lažji potek poročnega dne. Je najdaljša in hkrati tudi najpomembnejša faza v projektu. Par se v tej fazi odloča o vseh izvajalcih, ki bodo pomagali izpeljati poročni dan, o vseh končnih podrobnostih, o dekoraciji na poročni dan ipd. Vse odločitve vzamejo paru ogromno časa, še posebej če se par s poroko sooča prvič v življenju. Nikjer ni zapisanih pravil, kako se soočati s tako organizacijo in nikjer ni zapisan vrstni red aktivnosti. S pomočjo vsega znanja, ki smo ga pridobili pri predmetu Management projektov in literature, ki se navezuje na izpeljavo takega dogodka, smo izdelali projekt organizacije poroke, ki smo ga nato preslikali v program MS Project 2019. Za lažje razumevanje smo naredili SWOT-analizo ter prikazali vse potrebne korake, ki so potrebni za realizacijo projekta. Med seboj smo primerjali izdelavo projekta brez pomoči poročnega organizatorja in s poročnim organizatorjem. Ugotovili smo, da če si par želi več prostega časa in manjšo stopnjo tveganja pri organizaciji poroke, je smiselno najeti poročnega organizatorja.
Ključne besede: organizacija porok, organizacija dogodkov, projektno delo, Microsoft Project
Objavljeno v DKUM: 04.05.2023; Ogledov: 674; Prenosov: 87
.pdf Celotno besedilo (4,44 MB)

Iskanje izvedeno v 0.27 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici