SLO | ENG

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 22
Na začetekNa prejšnjo stran123Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
3.
ORGANIZIRAN PRISTOP VODENJA GRADBENIH PROJEKTOV V PODJETJU BAUER BERNARD S.P.
Kristina Bauer, 2009, diplomsko delo

Opis: Ta diplomska naloga podaja osnove upravljanja in vodenja posameznih projektov ter podjetja kot celote. Gradbena podjetja so zaradi narave dela projektno usmerjena in se pri svojem delu srečujejo s problemi multiprojektnega poslovanja. Pri tem gre za problem obvladovanja vseh projektov, ki se v podjetju pojavljajo. Kot organizacijska rešitev teh problemov se v projektnem managementu pojavlja projektna pisarna, ki omogoča celovit pregled in obvladovanje projektov, tako eksternih komercialnih projektov kot internih projektov rasti in razvoja. Projektna pisarna se pojavlja v različnih oblikah, vlogah, opravlja različne naloge in ima različno kadrovsko zasedbo. Kakšno obliko projektne pisarne bo podjetje izbralo, je odvisno od značilnosti podjetja in vrst ter števila projektov ter od panoge, v kateri podjetje deluje. Za podjetje Bauer Bernard s.p. smo postavili smernice razvoja v skladu s strategijo podjetja in pripravili strateški plan internih projektov, med katerimi so poleg reorganizacije podjetja izobraževanje in usposabljanje kadra, zniževanje stroškov poslovanja, zaposlitev novih kadrov in poleg uvedbe projektnega vodenja tudi uvedba projektne pisarne, za katero pa smo pripravili zagonski elaborat. Pripravili smo predlog uvedbe projektne pisarne, v katerem smo opredelili funkcije, naloge in kadrovsko zasedbo ter informacijski sistem. Na osnovi projektne pisarne pa smo opredelili tudi novo projektno organizacijo in prikazali povezanost projektne pisarne z ostalimi organizacijskimi enotami podjetja.
Ključne besede: projekt, gradbeni projekt, projektno usmerjeno podjetje, strateški management, projektni management, projektna pisarna
Objavljeno: 17.12.2009; Ogledov: 2693; Prenosov: 582
.pdf Polno besedilo (3,00 MB)

4.
ORGANIZIRANJE PROJEKTNEGA NAČINA VODENJA MALEGA GRADBENEGA PODJETJA
Bojana Mithans, 2009, diplomsko delo

Opis: V času nenehne in močne konkurence se na praktično vseh področjih poslovanja pojavlja vse manj prostora za neuspešne aktivnosti. Če tej trditvi pripišemo tudi vse bolj individualen pristop k zadovoljevanju potreb kupcev, vidimo, da se povečuje tudi število projektnih aktivnosti, ki so enkratne in časovno omejene. Da bi aktivnosti in procese v podjetju izpeljali kar se da uspešno, smo v diplomskem delu obravnavali različna organizacijska področja, in sicer organiziranje procesov, organiziranje podjetja in projektnega managementa oziroma projektnega načina dela. Pomembna pridobitev podjetju bo vsekakor uvedba projektne pisarne, s katero si bo podjetje zagotovilo bolj organiziran in projekten način vodenja. Namen projekte pisarne je zagotavljanje organizacijske in tehnične podpore izvajanju projektov in obvladovanju celotnega projektnega poslovanja. V prihodnjih letih lahko pričakujemo še ostrejšo konkurenco; boj za pridobitev zlasti eksternih komercialnih projektov bo vse težji, zato je še kako pomembno, da se podjetja na izzive iz okolja odzovejo pravočasno in z ustreznimi prijemi. Le-to pa lahko storijo z dobro delujočim modelom projektnega managementa. Z diplomsko nalogo smo poskušali ta model čim bolj prilagoditi podjetju, nakazati najustreznejše predloge ter tako pomagati na poti do še boljših poslovnih rezultatov, ki jih zagotavljajo projekti.
Ključne besede: gradbeništvo, organizacija, projekti, gradbeni projekti, projektni management, projektna pisarna.
Objavljeno: 21.12.2009; Ogledov: 2522; Prenosov: 386
.pdf Polno besedilo (1,34 MB)

5.
FORMALIZACIJA IN INFORMACIJSKA PODPORA MULTIPROJEKTNEGA DELA V PROIZVODNEM PODJETJU
Andreja Novak, 2010, diplomsko delo

Opis: Danes ni podjetja, ki se ne bi srečevalo s projekti, čeprav sistema projektnega managementa nima vzpostavljenega. Vrste različnih projektov zahtevajo urejenost, natančnost in sledljivost, da so doseženi želeni, konkurenčni rezultati. V diplomskem delu je obravnavan problem neučinkovitega obvladovanja multiprojektnega dela, kar pomeni, da se projekti, ki se izvajajo istočasno, hkrati pa so v različnih življenjskih ciklih, ne obvladujejo dovolj učinkovito. Takšno neobvladovanje lahko pripelje do zamud pri izvajanju projekta, do povišanja stroškov in, kar je najpomembnejše, do nezadovoljstva naročnikov. Razlog za to je predvsem v neformalizaciji projektnega dela, neustrezno vzpostavljeni informacijski podpori, nepravočasnem odzivu in pridobivanju informacij ter nezadostni kulturi podjetja na področju projektnega dela. Rešitev problema ni enostavna. Ni mogoče formalizirati multiprojektnega dela tako, da bi ustrezal vsem vrstam projektov. Potrebno je izdelati selekcijo in prioritetno listo le-teh, jih ločiti po vrstah projektov in nato za vsakega izbrati najprimernejši način izvajanja glede na vzpostavljen enovit sistem vodenja. Danes obstaja na trgu vrsta programskih orodij, ki pomagajo formalizirati multiprojektno delo, vendar so v prvi vrsti zaposleni tisti, ki morajo nov sistem dela vzeti za svojega in spoznati prednosti, ki jih prinaša. V diplomskem delu je izdelan predlog prenovljene organizacijske strukture podjetja z umestitvijo projektne pisarne, ki je predlagana kot del rešitve problema skupaj s formaliziranim novim delovnim mestom vodje projektne pisarne. Nakazan je formaliziran proces izvajanja projektov in predstavljen pomen multiprojektnega dela za podjetje. Navedenih je nekaj ponujanih programskih orodij in smernice za izbiro najprimernejšega. Od vodstva podjetja pa je odvisno, ali bodo predlagane rešitve sprejete ali ne.
Ključne besede: projektni management, multiprojektno delo, formalizacija projektnega dela, projektna pisarna, proizvodno podjetje
Objavljeno: 02.09.2010; Ogledov: 1292; Prenosov: 6

6.
IMPLEMENTACIJA PROJEKTNE PISARNE IN PROJEKTNEGA INFORMACIJSKEGA SISTEMA V GRADBENEM PODJETJU
Tine Čuš, 2010, diplomsko delo/naloga

Opis: Gradbena podjetja temeljijo na številni delovni sili, obvladovanju dokumentacije, širni komunikaciji in medsebojnem koordiniranju procesov za doseganje zastavljenih ciljev - projektov. Ker se v gradbenih podjetjih izvaja istočasno veliko število projektov, prihaja do multiprojektnega okolja. Številne povezave in prepleteni odnosi okarakterizirajo projekte kot izjemno kompleksne. Organizacijsko vedenje gradbenih podjetij je večinoma zelo metodično, kar se izraža v izrazito hierarhični organizacijski strukturi, ki v globalni konkurenci s stalno spremenljivostjo okolja ne omogoča potrebne kreativnosti in s tem kontinuirane, samoorganizirajoče prilagodljivosti na zunanje spremembe, v smislu družbenega ter informacijsko tehnološkega napredka. Da lahko omogočimo vsem sodelujočim v vseh fazah projekta izmenjavo in dostop do vitalnih informacij, potrebujemo na podlagi naklonjenosti vrhnjega managementa povsem nov organizacijski koncept. Tak koncept spontano sproži željo po spremembah in uvajanju sistemskih tehnologij. Zaradi učinkovitejšega projektnega managementa je nujna implementacija projektne pisarne kot organizacijske enote z dobro IT podporo, ki jo znajo akterji v projektu usklajeno in učinkovito izkoriščati.
Ključne besede: gradbeništvo, organiziranost podjetij, gradbeni management, vodenje projektov, informacijsko komunikacijske rešitve, projektni management, gradbena informatika, informacijski sistem, podpora projektov, projektna pisarna
Objavljeno: 29.10.2010; Ogledov: 2922; Prenosov: 166
URL Polno besedilo (2,86 MB)

7.
ELEKTRONSKI SISTEM ZA UPRAVLJANJE Z DOKUMENTI NA FAKULTETI ZA ORGANIZACIJSKE VEDE
Andrej Zupan, 2011, diplomsko delo

Opis: Upravljanje in organizirana hramba dokumentov postajata vse bolj pomembna in hkrati potratna dejavnost vsakega pisarniškega poslovanja. V primeru Fakultete za organizacijske vede smo zaznali problem upravljanja z dokumenti v okviru Projektne pisarne, s čimer se verjetno spopadajo tudi v drugih večjih podjetjih in javnih institucijah. V diplomskem delu smo pripravili predlog rešitve elektronskega upravljanja z dokumenti v Projektni pisarni, ki se kot strokovna podpora prijavljanju in izvajanju projektov na fakulteti že nekaj časa ukvarja z izzivom, kako na primeren način organizirati dokumente, kako jih spremljati v procesu, kako jih učinkovito hraniti. Pripravili smo analizo obstoječega stanja z vidika vodenja projektne dokumentacije. Zajeli smo proces prijavljanja projektov in spremljanja projektne dokumentacije. Načrt izgradnje oziroma organizacije sistema in izhodiščno točko smo pripravili na podlagi dobro razvitega sistema iz prakse. Predlagali smo ustrezen način upravljanja z dokumenti v Projektni pisarni FOV in opremljenost dokumentov z metapodatki. Za informatizacijo procesa upravljanja z dokumenti smo izbrali programsko rešitev Microsoft SharePoint 2010. Z implementacijo predlagane rešitve v prakso bi zaposleni na fakulteti prihranili precej časa, hkrati pa pridobili možnost dostopa do dokumentov vedno, povsod in v organizirani obliki.
Ključne besede: Dokumentacija, Projektna pisarna, Prenova procesa, Elektronski sistem za upravljanje z dokumenti, MS SharePoint
Objavljeno: 09.11.2011; Ogledov: 1433; Prenosov: 304
.pdf Polno besedilo (4,71 MB)

8.
INFORMACIJSKA PODPORA PROJEKTNI PISARNI
Rok Satler, 2011, diplomsko delo/naloga

Opis: V diplomski nalogi smo podrobneje spoznali teoretično osnovo projektov, projektne pisarne in projektnega managementa. Prikazali smo dejanski primer na podjetju UNIOR d.d. in podali stanje oziroma oceno končnega produkta. Predstavljena projektna pisarna še ni v svoji končni verziji, saj obstaja še veliko izboljšav in kasneje nadgradenj našega izdelka, ki bodo realizirane po potrebah posameznih oddelkov.
Ključne besede: Projektna pisarna, Microsoft SharePoint, projektni management, projekt, UNIOR d.d., podjetje
Objavljeno: 10.10.2011; Ogledov: 1244; Prenosov: 103
.pdf Polno besedilo (1,59 MB)

9.
10.
Iskanje izvedeno v 0.13 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici