| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 1 / 1
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Prenova spletne trgovine za proizvodno in marketinško podjetje
Klemen Avsec, 2017, diplomsko delo/naloga

Opis: V diplomski nalogi opisujemo izdelavo nove spletne trgovine za podjetje Ekom, d. o. o., ki se ukvarja s proizvodnjo in prodajo filtrov ter mehčalcev za vodo. Trenutna spletna stran podjetja ima statično obliko in predvsem predstavitveno nalogo, zato smo se v sodelovanju s podjetjem odločili za izdelavo nove spletne strani, ki omogoča tudi nakup izdelkov prek spleta. Spletna trgovina bo podjetju omogočila večjo pokritost trga in konkurenčno prednost, saj se število spletnih nakupovalcev povečuje. Želja podjetja je bila, da je spletna stran zasnovana na način, ki omogoča preprosto urejanje vsebine, s čimer bi bili neodvisni od zunanjih izvajalcev in si na ta način znižali stroške. S tem namenom smo primerjali tri sisteme za upravljanje z vsebino in s pomočjo programskega orodja za več parametrsko odločanje DEXi prišli do rezultata, ki nam je pokazal, da je najprimernejši sistem glede na določene parametre OpenCart. V sodelovanju s podjetjem smo nato izdelali načrt spletne strani. Na podlagi odobrenega načrta smo izbrali najustreznejšo predlogo in izdelali spletno trgovino. Prav tako smo poleg SWOT analize stare spletne strani izdelali tudi SWOT analizo nove spletne trgovine in ji dodali še stroškovno in časovno poročilo.
Ključne besede: spletna trgovina, OpenCart, WordPress, Joomla, DEXi, proizvodno in marketinško podjetje
Objavljeno v DKUM: 26.09.2017; Ogledov: 1499; Prenosov: 148
.pdf Celotno besedilo (2,28 MB)
Gradivo ima več datotek! Več...

Iskanje izvedeno v 0.04 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici