1. Analiza procesa vodenja proizvodnje v Inel d. o. o.Marko Žvegler, 2024, diplomsko delo Opis: Diplomsko delo se osredotoča na podjetje Inel d. o. o., ki je specializirano za razvoj in proizvodnjo naprav za dotisk, kontrolo, verifikacijo in agregacijo v farmacevtski industriji. Poleg tega podjetje nudi tudi prilagojene rešitve za izdelavo naprav, ki omogočajo podajanje in sestavljanje izdelkov z uporabo robotske tehnologije. Delo obravnava temeljne metode načrtovanja in vodenja proizvodnje, s poudarkom na analizi celotnega proizvodnega procesa – od začetnega pridobivanja dokumentacije do končne izdelave strojnih delov. V nalogi so predstavljeni predlogi za optimizacijo in izboljšanje proizvodnih procesov, s ciljem povečanja učinkovitosti in kakovosti proizvodnje. Z nadgradnjo digitalizacije v proizvodnji sestavnih delov bi dobili natančnejše čase za izdelave določenih delov naprav. Ključne besede: načrtovanje, vodenje proizvodnje, strojna obdelava, optimizacija procesov, proizvodnja izdelka Objavljeno v DKUM: 22.10.2024; Ogledov: 0; Prenosov: 0 |
2. Zasnova in izdelava stroja za proizvodnjo embalaže iz stiroporaJernej Šarh, 2015, diplomsko delo Opis: Diplomsko delo opisuje postopek izdelave namenske embalaže iz stiropora. V podjetju, kjer izdelujejo stekleničke za vodo, so potrebovali namensko embalažo za zaščito svojih izdelkov med transportom. Zahteva stranke je bila ustrezna embalaža za maloserijsko proizvodnjo, kjer izdelava orodja za stiroporno embalažo ne pride v poštev. V našem podjetju smo izdelali stroj za rezkanje in namensko orodje za izdelavo cilindričnih odprtin v kvadre iz stiropora. Stroj se lahko z menjavo orodja uporabi za izdelavo embalaže za druge izdelke. S tem diplomskim delom je podjetje pridobilo nov postopek izdelave maloserijskih izdelkov in razširilo ponudbo na področju izdelave embalaže iz stiropora. Ključne besede: embalaža, zaščita izdelka, specifična proizvodnja, namensko orodje, stiropor, rezkar Objavljeno v DKUM: 14.12.2015; Ogledov: 2560; Prenosov: 289
Celotno besedilo (4,20 MB) |
3. Strategija trženja proizvodnega podjetja X na ruskem trgu : diplomsko deloAlenka Šüklar, 2006, diplomsko delo Ključne besede: strategija trženja, komuniciranje, podjetje, industrijska organizacija, strojna industrija, proizvodnja, proizvodi, izdelki, politika izdelka, proizvodni programi, poslovanje podjetja, cilj, mednarodno trženje, konkurenca, mednarodno poslovanje, strateško planiranje, poslovno okolje, marketinški splet, marketing mix, komercialno poslovanje, tržne poti, mednarodni trg, Slovenija, Rusija, tržna analiza, tržne raziskave, izvoz, distribucija, značilnosti, tržno planiranje, analiza poslovanja, dejavnost Objavljeno v DKUM: 30.05.2012; Ogledov: 1830; Prenosov: 107
Celotno besedilo (534,65 KB) |
4. Marketinško komuniciranje v podjetju Gorenje - nova generacija aparatov NGC 600 : specialistično deloDavid Pirc, 2006, specialistično delo Ključne besede: promocija, gospodinjski aparati, bela tehnika, politika izdelka, novi proizvodi, tržno planiranje, proizvodnja, predstava, elektroindustrija, marketinški splet, marketing mix, povezanost, poslovno komuniciranje, komercialno poslovanje, marketing, trženje, komuniciranje, potrošnik, blagovne znamke, oblikovanje, pospeševanje prodaje, tržne raziskave, oglaševanje, ekonomska propaganda, internet, računalniške mreže, televizija, uporabniki, pozicioniranje, strategija, poslovni proces, metode, programi Objavljeno v DKUM: 30.05.2012; Ogledov: 2228; Prenosov: 100
Celotno besedilo (4,53 MB) |
5. Pospeševanje prodaje v podjetju Kopur d.o.o. : (primer izdelkov FonaTerm)Matevž Pogorelčnik, 2007, diplomsko delo Ključne besede: pospeševanje prodaje, prednost, izdelki, politika izdelka, plastične mase, proizvodnja, cilj, kupci, odjemalec, potrošnik, zadovoljstvo, umetne snovi, trženje, medorganizacijsko trženje, tržne poti, marketing, metode, Slovenija, storitve, podjetje, organizacija, blagovne znamke, proizvodni programi, izboljšave Objavljeno v DKUM: 30.05.2012; Ogledov: 1995; Prenosov: 116
Celotno besedilo (695,12 KB) |
6. Presoja možnosti za znižanje stroškov proizvodnje izdelka X v farmacevtskem podjetju Y : diplomsko deloMirjana Balažic, 2007, diplomsko delo Ključne besede: stroški, farmacevtska industrija, zdravila, stroškovno računovodstvo, podjetje, proizvodnja, računovodstvo, obračuni, finančno planiranje, proizvodi, finančno poslovanje, bilance stanja, organizacijske strukture, računovodski izkazi, izdelki, politika izdelka, finančno računovodstvo Objavljeno v DKUM: 30.05.2012; Ogledov: 1688; Prenosov: 76
Celotno besedilo (221,16 KB) |
7. Načrtovanje oglaševanja oken in vrat v podjetju Arcont IP d.o.o. : diplomsko deloSabina Stranjšak, 2007, diplomsko delo Ključne besede: oglaševanje, ekonomska propaganda, reklama, planiranje, tržno planiranje, marketing mix, marketinški splet, proizvodnja, plastične mase, umetne snovi, poslovno sodelovanje, partnerstvo, organiziranost, poslovni proces, izdelki, proizvodi, politika izdelka, poslovno komuniciranje, cilj, podjetje, poslovanje podjetja Objavljeno v DKUM: 30.05.2012; Ogledov: 1829; Prenosov: 107
Celotno besedilo (2,14 MB) |
8. Strateško marketinško komuniciranje v družbi ALTRAD-LIV d.o.o. : specialistično deloBrigita Sever, 2007, specialistično delo Ključne besede: marketing, trženje, komuniciranje, poslovno komuniciranje, marketinški splet, tržno planiranje, promocija, proizvodi, kovinska industrija, predelovalna industrija, politika izdelka, proizvodnja, predstava, marketing mix, povezanost, komercialno poslovanje, interno komuniciranje, oblikovanje, pospeševanje prodaje, tržne raziskave, oglaševanje, ekonomska propaganda, odnosi z javnostjo, tehnika, tržni mehanizem, uporabniki, pozicioniranje, strategija, poslovni proces, metode, programi, procesi, aplikaci Objavljeno v DKUM: 30.05.2012; Ogledov: 2077; Prenosov: 91
Celotno besedilo (1,59 MB) |
9. Program marketinškega komuniciranja za kolekcijo robcev Paloma Exclusive na hrvaškem trgu : specialistično deloSonja Nekrep, 2007, specialistično delo Ključne besede: marketing, trženje, komuniciranje, poslovno komuniciranje, integracijski procesi, orodja, interno komuniciranje, marketinški splet, tržno planiranje, promocija, papirna industrija, proizvodi, izdelki, politika izdelka, blagovne znamke, proizvodnja, predstava, marketing mix, povezanost, komercialno poslovanje, oblikovanje, pospeševanje prodaje, tržne raziskave, oglaševanje, ekonomska propaganda, odnosi z javnostjo, osebna prodaja, uporabniki, pozicioniranje, strategija, poslovni proces, metode, program Objavljeno v DKUM: 30.05.2012; Ogledov: 2439; Prenosov: 89
Celotno besedilo (2,18 MB) |
10. Načrt marketinškega komuniciranja za program kuhalnih aparatov Gorenje : specialistično deloNatalija Krajnc, 2007, specialistično delo Ključne besede: marketing, trženje, komuniciranje, poslovno komuniciranje, marketinški splet, tržno planiranje, promocija, gospodinjski aparati, bela tehnika, politika izdelka, proizvodnja, predstava, elektroindustrija, marketing mix, povezanost, komercialno poslovanje, interno komuniciranje, blagovne znamke, oblikovanje, pospeševanje prodaje, tržne raziskave, oglaševanje, ekonomska propaganda, odnosi z javnostjo, osebna prodaja, uporabniki, pozicioniranje, strategija, poslovni proces, metode, programi, procesi, apli Objavljeno v DKUM: 30.05.2012; Ogledov: 2977; Prenosov: 154
Celotno besedilo (1,27 MB) |