| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 5 / 5
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
3.
ANALIZA SLOVENSKEGA PRODAJNEGA IN SVETOVNEGA NABAVNEGA TRŽIŠČA SOLARNE ENERGIJE V PODJETJU KLIMA CENTER HORIZONT
Staš Stermecki, 2009, diplomsko delo

Opis: V podjetju Klima Center Horizont smo se zavezali, da bomo z naravi prijaznimi načini ogrevanja, ohlajevanja in prezračevanja ustvarili zdravo, čisto in varno sedanjost ter prihodnost. Vključevanje programa solarni sistemi v prodajno paleto, ki je bil povod za nastanek diplomskega dela, bo k našemu poslanstvu vsekakor pripomogel. Učinkovito delovanje proti podnebnim spremembam je ključni svetovni družbeni izziv. Emisije toplogrednih plinov moramo hitro in odločno zmanjšati, če želimo omiliti in zaustaviti dramatične trende segrevanja Zemlje. Zaupanje primarnim virom ogrevanja — nafto, zemeljskemu plinu in premogu je neodgovorno, saj tvegamo z zdravjem našega okolja. Največji potencial za ublažitev podnebnih sprememb se nahaja v stavbah v katerih živimo. Za ogrevanje in pripravo tople sanitarne vode v stavbah porabimo skoraj eno tretjino vse energije. Toplotna zaščita stavb in uporaba sončne energije sta ukrepa za trajno znižanje emisij toplogrednih plinov. Izkušnje potrjujejo, mnenja pa so vedno glasnejša, da lahko z izkoriščanjem energije sonca zagotovimo velik delež potrebne toplote, ne le v enodružinskih stavbah, tudi v velikih stavbah, toplo vodo lahko zagotovimo v vrtcih, šolah, bolnicah, športnih objektih in še kje. V diplomskem delu smo na osnovi ustreznih teoretičnih izhodišč izvedli vse potrebno za izpolnitev zastavljenega cilja, to je izbira dobavitelja za področje solarnih sistemov — ogrevanje s pomočjo energije sonca. Preko analize slovenskega tržišča solarne energije in na osnovi teoretičnih izhodišč smo izluščili poglavitna merila in kriterije, na podlagi katerih smo se lotili iskanja primernih svetovnih tržišč, konkretno pa potencialnih dobaviteljev solarnih proizvodov. Rezultat je bil širok spekter podjetij, s katerimi smo stopili v kontakt. Izmed njih smo nazadnje izbrali najprimernejšega in se z njim dogovorili za medsebojno sodelovanje. Le čas bo pokazal, če smo z izbiro sprejeli pravilno odločitev. Prav zaradi tega smo si pri marsikaterem pustili odprta vrata za prihodnje sodelovanje. Sedaj je na nas, da naredimo naslednje korake, da pričnemo s trženjem in postanemo strokovnjak na tem področju.
Ključne besede: KLJUČNE BESEDE: globalno segrevanje, fosilni viri energije, solarni sistem, obnovljivi viri energije, ploščati sprejemnik sončne energije, vakuumski sprejemnik sončne energije, hranilnik vode, učinkovita raba energije, proizvodni program, prodajna paleta, celovito obvladovanje kakovosti, nabavna cena, certifikat kakovosti, tehnična podpora.
Objavljeno: 22.01.2010; Ogledov: 2092; Prenosov: 178
.pdf Celotno besedilo (4,23 MB)

4.
PRIMERJAVA BOLNIŠKE ODSOTNOSTI MED PROIZVODNIMI DELAVCI IN REŽIJSKIMI DELAVCI V SREDNJE VELIKIH PODJETJIH
Helena Tisnikar, 2016, diplomsko delo/naloga

Opis: POVZETEK Vsakemu izmed nas delo predstavlja velik ter pomemben del življenja. Omogoča nam predvsem preživetje, za marsikoga pa je tudi vir veselja in zadovoljstva, pogostokrat tudi smisla življenja. Delavec je lahko pri svojem delu uspešen le, če je izpolnjena večina pogojev za dobro, uspešno in varno delo. Podjetja, ki se zavedajo pomena zaposlenih za uspeh celotne organizacije in se zanje zavzemajo, poskrbijo, da ustvarijo varno in zdravju prijazno delovno okolje. V vseh podjetjih pa žal ni tako. Delodajalci želijo, da je čim več dela opravljenega v čim krajšem času. Ena od posledic je povečana bolniška odsotnost. Bolniška odsotnost ne predstavlja težave samo za delodajalce, temveč tudi za državo, ki ima zaradi odsotnosti z dela dodatne stroške v obliki nadomestil. V teoretičnem delu smo s pomočjo strokovne literature osvetlili pojme proizvodni delavec, režijski delavec in bolniška odsotnost. Podrobneje smo opredelili vrste bolniške odsotnosti, vzroke za nastanek bolniške odsotnosti, vpliv fizične in psihične obremenjenosti na delavca, najpogostejše poklicne bolezni in poškodbe pri delu, dejavnike, ki vplivajo na zdravje, pravico do nadomestila v času bolniške odsotnosti, ukrepe za zmanjšanje bolniške odsotnosti, načine preverjanja bolniške odsotnosti, zlorabe bolniške odsotnosti in promocijo zdravja pri delu. V empiričnem delu pa smo predstavili rezultate raziskave, ki smo jo izvedli na vzorcu 20 srednje velikih proizvodnih podjetjih v Sloveniji. Rezultati raziskave so pokazali, da se bolniška odsotnost med proizvodnimi in režijskimi delavci razlikuje v več točkah.
Ključne besede: bolniška odsotnost, proizvodni delavci, režijski delavci, program promocije zdravja, kazalniki bolniškega staleža
Objavljeno: 06.10.2016; Ogledov: 983; Prenosov: 76
.pdf Celotno besedilo (1,44 MB)

5.
Razvoj novega izdelka v Mlinotestu Ajdovščina d.d.
Kristina Furlan, 2016, diplomsko delo/naloga

Opis: V diplomski nalogi smo na kratko prikazali proces razvoja novega izdelka v osmih fazah tako s teoretičnega kot s praktičnega vidika. V praktičnem delu je predstavljen realen potek razvoja novega izdelka v podjetju Mlinotest d.d. Zajeli smo vse razvojne faze, ki jih je potrebno oceniti, analizirati, pravilno organizirati in realizirati, da pride podjetje do tržno uspešnega in dobičkonosnega izdelka. Pri posameznih fazah naletimo na probleme, ki smo jih v nalogi analizirali in zanje predlagali izboljšave. Naš cilj je namreč znižati stroške na vseh ravneh dela, kar pomeni zmanjšati vpliv največjih problemov v prehrambeni industiji, ki jih predstavljajo: odpadne surovine pri izdelavi izdelkov, kratki roki trajanja, vračilo določenih izdelkov, draga embalaža in posledično slabo ocenjeni stroški materiala ter dela. Rešitev vidimo v dobri organizaciji dela, ki zajema vse faze razvoja izdelka, in služb znotraj podjetja, ki pri tem sodelujejo.
Ključne besede: izdelek, proizvodni program, politika izdelka, življenjski ciklus in kvaliteta izdelka, proces razvoja novega izdelka
Objavljeno: 06.10.2016; Ogledov: 448; Prenosov: 54
.pdf Celotno besedilo (2,52 MB)

Iskanje izvedeno v 0.12 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici