| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 50
Na začetekNa prejšnjo stran12345Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
3.
4.
5.
PROCES RAZVOJA IN UVAJANJA NOVEGA IZDELKA GLEDE NA ZAHTEVE AVTOMOBILSKE INDUSTRIJE
Zlatko Fratar, 2009, diplomsko delo

Opis: Postati dobavitelj avtomobilski industriji pomeni upoštevanje pravil, zahtev ter izpolnjevanje standardov, ki veljajo na tem področju ali drugače, ni dovolj le narediti skladen proizvod, temveč je potrebno tudi razumevanje zahtev za pripravo vzorčne dokumentacije. V diplomski nalogi predstavljam dva modela vzorčenja, ki temeljita na osnovnih standardih in sicer:  nemški model: osnovne zahteve in smernice so podane v standardu VDA2: Sicherung der Qualität von Lieferungen; uporabo in izpolnjevanje zahtevajo predvsem nemški kupci  anglo - ameriški model: temelji na standardu PPAP (Production Part Approval Process) V prvem delu diplomskega dela podajam teoretična znanja in razlago zahtev obeh modelov vzorčenja, v drugem pa predstavim uvedbo in razvoj novega proizvoda (planiranje razvoja, priprava dokumentacije, vzorčenje, serijska proizvodnja) v proizvodni proces v podjetju Hygal d.o.o. Rezultat diplomskega dela je pridobitev odobritve kupca za proizvod Säte, začetek serijske proizvodnje in posledično uvrstitev na listo dobaviteljev kupcu v avtomobilski industriji, kar za podjetje predstavlja nova naročila, posledično pa rast in razvoj podjetja, zaposlovanje novih sodelavcev, kot tudi vlaganja v nove tehnologije.
Ključne besede: Zahteve kupca, proizvod, vzorčenje, stopnja vzorčenja, dokumentacija, rezultati, krovni list, rezultati preiskusov, FMEA, plan kontrole, PPAP, EMPB, odobritev prvih kosov, sposobnost stroja, sposobnost procesa, preventivne metode, diagram poteka
Objavljeno: 08.04.2009; Ogledov: 4091; Prenosov: 1262
.pdf Celotno besedilo (3,58 MB)

6.
OCENJEVANJE FUNKCIJE POVPRAŠEVANJA PO DENARJU ZA ZDRUŽENE DRŽAVE AMERIKE V OBDOBJU 1959 - 2008
Brina Gomzi, 2009, diplomsko delo

Opis: Ekonomska teorija ugotavlja, da je povpraševanje po denarju pozitivno odvisno od realnega dohodka ali realnega premoženja in negativno odvisno od obrestne mere, medtem ko empirične študije povpraševanja po denarju za Združene države Amerike kažejo, da predznaki ocenjenih regresijskih koeficientov niso vedno v skladu z ekonomsko teorijo. Ocenjeni regresijski koeficienti linearne in dvojno logaritemske funkcije povpraševanja po denarju za Združene države Amerike v obdobju 1959 – 2008 imajo teoretično pričakovane predznake (izjema: pozitiven predznak pojasnjevalne spremenljivke »obrestna mera zakladnih menic« pri odvisni spremenljivki »denarni agregat M2« ocenjenega linearnega regresijskega modela).
Ključne besede: teorije povpraševanja po denarju, funkcija povpraševanja po denarju, denarni agregat M1 in M2, realni bruto domači proizvod, obrestna mera zakladnih menic
Objavljeno: 12.10.2009; Ogledov: 1807; Prenosov: 412
.pdf Celotno besedilo (347,88 KB)

7.
KATALOG KOT SREDSTVO OGLAŠEVANJA IN POSPEŠEVANJA PRODAJE V DRUŽBI RELAX TURIZEM D.O.O.
Petra Slana, 2009, diplomsko delo

Opis: Diplomska naloga je sestavljena tako iz teoretičnega kot praktičnega dela. V teoretičnem delu smo na splošno predstavili in razjasnili pojme, ki so povezani z diplomsko nalogo, kot so tržno komuniciranje, oglaševanje, pospeševanje prodaje ter kataloška prodaja. Praktičen del diplomske naloge pa zajema opis družbe Relax Turizem d.o.o. Predstavili smo razvoj podjetja ter njegovo vizijo, poslanstvo, cilje in strategijo. Nekaj besed smo namenili tudi oglaševanju podjetja. Nadalje pa smo se osredotočili na turistične kataloge kot sredstvo oglaševanja in pospeševanja prodaje v družbi Relax Turizem. Turistični katalogi so za družbo Relax Turizem ključnega pomena za uspešno poslovanje. Prepoznavni so po dveh značilnih barvah in sicer temno modre in rumene barve. So pomemben del tako oglaševanja kot pospeševanja prodaje. Vsak turistični katalog kupcu nadzorno prikazuje turistične proizvode (počitnice in potovanja) tako opisno, cenovno kot tudi slikovno z raznimi fotografijami. Pravtako pa so zraven vsake ponudbe prikazane tudi vse ugodnosti, ki jih družba Relax Turizem ponuja svojim kupcem.
Ključne besede: oglaševanje, pospeševanje prodaje, katalog, turistični proizvod, družba Relax Turizem d.o.o.
Objavljeno: 19.10.2009; Ogledov: 3120; Prenosov: 360
.pdf Celotno besedilo (613,95 KB)

8.
OCENJEVANJE FUNKCIJE POVPRAŠEVANJA PO DENARJU ZA VELIKO BRITANIJO V OBDOBJU 1970-1999
Maja Škerget, 2010, delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga

Opis: Ekonomska teorija ugotavlja, da je povpraševanje po denarju pozitivno odvisno od realnega dohodka oziroma realnega premoženja ter negativno od obrestne mere, kar pa potrjujejo tudi empirične študije povpraševanja po denarju za Veliko Britanijo. Pri ocenjevanju funkcije povpraševanja po denarju za Veliko Britanijo v obdobju 1970-1999 smo ugotovili, da so ocenjeni regresijski koeficienti v skladu z ekonomsko teorijo, izjema je predznak regresijskega koeficienta pri pojasnjevalni spremenljivki GDP. Pri preverjanju predpostavk metode najmanjših kvadratov smo prišli do sklepa, da dvojno logaritemska funkcija povpraševanja po denarju odstopa od le-teh. Po odpravi avtokorelacije lahko povemo, da se predznaki regresijskih koeficientov novo ocenjene funkcije povpraševanja po denarju skladajo s teorijo. S pomočjo Chowovega testa in z uporabo slamnatih spremenljivk smo pri dvojno logaritemski funkciji ugotovili, da se podvzorca za prvih in drugih petnajst let med seboj razlikujeta. Do spremembe prihaja pri diferencialnem presečiščnem koeficientu in diferencialnem smernem koeficientu pri pojasnjevalni spremenljivki realni bruto domači proizvod.
Ključne besede: Metoda najmanjših kvadratov, teorije povpraševanja po denarju, funkcija povpraševanja po denarju, denarni agregat M1, obrestna mera zakladnih menic, realni bruto domači proizvod.
Objavljeno: 02.12.2010; Ogledov: 1399; Prenosov: 311
.pdf Celotno besedilo (616,68 KB)

9.
BDP IN ALTERNATIVNI KAZALNIKI KOT MERILO TRAJNOSTNEGA RAZVOJA
Rok Mihalič, 2011, delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga

Opis: Ne samo, da BDP ne upošteva ključnih elementov kakovosti življenja, ampak v veliko primerih celo spodbuja aktivnosti, ki so v nasprotju z dolgoročno blaginjo skupnosti. Pri tem je smiselno omeniti npr. izkoriščanje naravnih virov, ki vodi v propad ekosistemov. Nič nam ne pove o družbeni neenakosti, ki pogosto vodi k socialnim nemirom. Enako velja za vse elemente socialne razčlenitve (ločitve, kazniva dejanja), ki jih obravnava kot ekonomske koristi. Podcenjuje tudi človeški kapital s tem ko zajema samo obseg končnih proizvodov. Potreben je razvoj, ki zadovoljuje potrebe sedanjosti, ne da bi bila ogrožena možnost zadovoljitve potreb prihodnjih generacij. In takšnega razvoja trenutni koncept ne prinaša. Naš planet je že sedaj preobremenjen zaradi potrošnje in onesnaževanja. Edini način, da se to neravnovesje popravi, je institucionalizacija drugih nacionalnih indikatorjev (okoljskih, povezanih z zdravjem itd.), ki bi odražali tisto pravo kompleksnost človekovega napredka. Ni pa pravega konsenza, koliko indikatorjev bi bilo smiselno vključiti in to je vprašanje, s katerim se že leta ubadajo ekonomisti. Obravnavali smo tudi odnos med gospodarsko rastjo in okoljem ter prišli do zaključka, da je kompleksen in večplasten in da ni res, da gospodarska rast vedno povečuje okoljsko škodo, kot tudi ni res, da se sčasoma vedno zmanjša. Kaj se dogaja je odvisno od števila prebivalstva, vzorcev potrošnje in uporabljene tehnologije. Kar je jasno pa je, da so za dosego trajnostnega razvoja potrebne velike tehnološke spremembe, te pa zahtevajo investicije in akumulacijo kapitala. Analizirali smo tudi vpliv tehnologije, pri čemer smo predvidevali različne scenarije s pomočjo IPAT identitete. Tehnologija, pa čeprav povzročitelj in rešitelj hkrati, je lahko ključni dejavnik izboljšanja okolja. Prav ta tretja komponenta identitete, torej tehnologija, predstavlja največje upanje za tranzicijo v trajnostni razvoj, doslej pa je bila videna kot kontinuiran vir onesnaževanja. Nato smo analizirali osem obstoječih alternativnih kazalnikov, ki smo jih ocenjevali skozi SWOT analizo ter jih spoznali skozi študije primerov. Potrebo po novih kazalnikih smo potrdili z javnomnenjsko raziskavo Globescana, ki je pokazala, da tradicionalna mera BDP ne predstavlja dovolj celovite slike napredka države. Uporaba BDP-ja ima svoje prednosti saj pomaga pri makroekonomski politiki, je enostaven, univerzalen, objektiven in uporablja tržno ceno kot vodilni princip. Rast je sicer pomembna, toda ne smemo rasti na način, ki zanemarja osnovna načela trajnostnega razvoja.
Ključne besede: Bruto domači proizvod, trajnostni razvoj, gospodarska rast, alternativni kazalniki, pristno varčevanje, indeks uravnotežene ekonomske blaginje, kazalnik pristnega razvoja, zeleni BDP, indeks človekovega razvoja, okoljski odtis, indeks srečnega planeta, indeks boljšega življenja, IPAT identiteta, EKC hipoteza
Objavljeno: 21.11.2011; Ogledov: 2171; Prenosov: 265
.pdf Celotno besedilo (1,84 MB)

10.
GOSPODARSKA GIBANJA IN PRIMERJAVA CEN STORITEV MED SLOVENIJO IN MADŽARSKO
Tomaž Kokot, 2011, delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga

Opis: V diplomskem seminarju smo s pomočjo popisa cen storitev na Madžarskem in v Sloveniji ter z izračuni dokazali, da je slovensko gospodarstvo bolje razvito od madžarskega. Vsi podatki o gospodarstvih držav kažejo na večje približevanje Slovenije k povprečju EU-27. Naši izračuni kažejo, da je bila raven cen storitev marca 2010 v Sloveniji za 28 % višja kot na Madžarskem. Obenem je imela Slovenija za 36 % višji BDP na prebivalca od Madžarske. Ugotavljamo, da je višja gospodarska razvitost države povezana z višjo ravnijo cen.
Ključne besede: Slovenija, Madžarska, stopnja razvitosti, storitve, raven cen, censka pariteta, censka dispariteta, bruto domači proizvod in inflacija.
Objavljeno: 22.11.2011; Ogledov: 1848; Prenosov: 135
.pdf Celotno besedilo (1,06 MB)

Iskanje izvedeno v 0.21 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici