| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 3 / 3
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
PLANIRANJE RAZVOJA PODJETJA ZASTOR, D.O.O.
Helena Krašovec, 2010, diplomsko delo

Opis: Podjetje Zastor, d.o.o. je bilo ustanovljeno leta 1991. Ob ustanovitvi podjetja je bila njegova temeljna dejavnost storitev zastopstva in prodaja delovne zaščite, kmalu pa se je začela razvijati tudi dejavnost proizvodnje stenja za sveče. Zaznana poslovna priložnost, nov izziv, vztrajnost, pripravljenost učenja, ustanoviteljeva sposobnost prevzemanja tveganja in njegove osebnostne lastnosti so dejavniki, ki so pripeljali do tega, da je ta dejavnost postala osnovna dejavnost podjetja Zastor, d.o.o. in da podjetje danes v Sloveniji zaseda vodilno pozicijo v tej panogi. Vizija podjetja Zastor, d.o.o. temelji na maksimalnem upoštevanju želja in potreb njihovih kupcev. Zavedajo se, da podjetje obstaja zaradi njih in ne obratno, zadovoljnost kupcev bo njihovo vodilo in motivacija tudi v prihodnje. Kakovost proizvodov in storitev je najpomembnejša vrednota podjetja, ki je pomembno vplivala na rast in razvoj podjetja v preteklosti, njena pomembnost pa se tudi v planiranem obdobju ne bo zmanjšala. Vizija in obstoječa politika podjetja Zastor, d.o.o. je bila osnova, na kateri smo temeljili pri planiranju in oblikovanju politike podjetja, ki smo jo zapisali po proučitvi podjetja in razvoja okolja v katerem podjetje deluje. Za uresničitev planirane politike podjetja smo planirali razvoj proučevanega podjetja na ravni strateškega managementa. Iskali smo razvojne možnosti podjetja, določili programsko-tržna področja, prikazali strukture podjetja in predlagali strategije ter izbrane strategije s programom razvoja postavili v čas in prostor.
Ključne besede: politika podjetja, vizija, strateški management, programsko-trţno področje, razvoj podjetja
Objavljeno: 18.11.2010; Ogledov: 1383; Prenosov: 137
.pdf Celotno besedilo (1019,04 KB)

2.
PLANIRANJE RAZVOJA PODJETJA DOMEL, D.O.O.
Mirjam Vrbinc, 2011, diplomsko delo

Opis: Podjetje Domel, d. o. o., je razvojni dobavitelj z vrhunskimi izdelki. V podjetju proizvajajo sesalne enote za suho in mokro sesanje v večstopenjskih izved¬bah, univerzalne kolektorske motorje, eno¬smerne motorje s permanentnimi magneti, asinhronske motorje z zunanjim tekačem, sesal¬ne enote z elektronsko komutacijo, EC-motorje, EC-puhala, EC-ventilatorje, reluktančne sesalne enote, koračne motorje, elektroniko za krmi¬ljenje elektromotorjev, komponente in orodja. Vizija podjetja Domel, d. o. o., je želja po sodobnem, uspešnem in stabilnem podjetju, ki izdeluje visokokakovostne izdelke, hkrati pa je fleksibilno in cenovno ugodno. Podjetje zelo veliko pozornost namenja pripadnosti svojim dobaviteljem, kupcem in zaposlenim. Zavedajo se, da jih k uresničitvi vizije vodi dobro planirana, zasnovana in udejanjena politika. Podjetje svojo vizijo uresničuje neposredno na ravni strateškega menedžmenta, posredno pa na ravni taktičnega in operativnega menedžmenta. V začetnih poglavjih diplomskega dela smo natančno proučili obstoječe stanje v podjetju in okolje, kjer podjetje Domel, d. o. o., posluje. Proučevali smo vrednote ključnih udeležencev podjetja in v nadaljevanju proučili prednosti in slabosti podjetja, raziskali okolje podjetja ter možnosti in nevarnosti za podjetje, ki izhajajo iz okolja. Vse to smo proučevali, da smo lahko prišli do izhodišč, na podlagi katerih smo določili prihodnjo politiko podjetja Domel, d. o. o.. Za uresničevanje razvoja na ravni strateškega menedžmenta smo iskali strateške možnosti, planirali strategije za njihovo uresničevanje in zapisali program razvoja.
Ključne besede: Ključne besede: politika podjetja, vizija, programsko-tržno področje, vrednote ključnih udeležencev podjetja, konkurenca, prednosti in slabosti, razvoj okolja, možnosti in nevarnosti, planiranje razvoja podjetja, strateške razvojne možnosti, strategije podjetja, program razvoja podjetja
Objavljeno: 25.01.2012; Ogledov: 1948; Prenosov: 116
URL Povezava na celotno besedilo

3.
PLANIRANJE RAZVOJA DRUŽINSKEGA PODJETJA NA RAVNI STRATEŠKEGA MANAGEMENTA
Danijel Perger, 2011, magistrsko delo/naloga

Opis: Spremenjene gospodarske razmere, ki se odražajo v vedno večji konkurenci predvsem domačih, pa tudi tujih podjetij, zahtevajo od podjetij, da nenehno krepijo svoj konkurenčni položaj. To predstavlja poglavitni cilj vsakega podjetja, tako družinskega kot tudi nedružinskega. Kaj takšnega je moč doseči le, kadar posebno pozornost posvečamo tudi planiranju razvoja. To magistrsko delo je nastalo iz spoznanja, da mnoga družinska podjetja, ki so v razmerah tržnega gospodarstva obdržala optimalno velikost, nimajo izdelanih programov, s katerimi bi planirala svoj nadaljnji razvoj na ravni strateškega managementa. Za planiranje razvoja na ravni strateškega managementa so tako pomembna pravilno, ustrezno izbrana in določena programsko-tržna področja ter na podlagi tega oblikovane strategije. To pa pomeni, da se mora pri planiranju razvoja družinskega podjetja na ravni strateškega managementa upoštevati tudi družino, saj ta na različne načine močno vpliva na izoblikovanje in izbiro strategije. Proces iskanja strateških možnosti in strategij ter izbire strategij je usmerjen k uresničevanju zastavljene politike družinskega podjetja. Vendar pa se mora pri tem upoštevati tudi interese, vrednote in cilje družine, pa tudi strukturo in tradicijo družine. Magistrsko delo je sestavljeno iz teoretičnega in empiričnega dela. V teoretičnem delu bomo najprej opredelili družinsko podjetje in njegove posebnosti, nato pa bomo proučili programsko-tržna področja kot tudi značilnosti ter metode določanja in oblikovanja teh. Prav tako bomo proučili strategije ter metode za ekonomsko vrednotenje in izbiro strategij. V empiričnem delu bomo proučili družinsko podjetje Novak, d.o.o. in njegove razvojne možnosti. Prav tako pa bomo s pravilno, ustrezno izbranimi in določenimi programsko-tržnimi področji ter na podlagi tega oblikovanimi strategijami planirali razvoj podjetja Novak, d.o.o. Pridobljeno znanje in mišljenje bomo na koncu magistrskega dela strnili v sklepnih ugotovitvah.
Ključne besede: družinsko podjetje, strateški management, programsko-tržno področje, strategije, razvoj družinskega podjetja
Objavljeno: 22.02.2012; Ogledov: 1631; Prenosov: 203
.pdf Celotno besedilo (934,76 KB)

Iskanje izvedeno v 0.08 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici