| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 3 / 3
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
LEJOS - PROGRAMSKI JEZIK ZA KRMILJENJE ROBOTA
Aleš Janko, 2013, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu je opisano reševanje problema, merjenja obsega z robotom Lego Mindstorms NXT 2.0. Problem je realiziran v programskem okolju leJOS, ki temelji na objektno orientiranem jeziku Java. Problem merjenja obsega je sestavljen iz več opravil. Robot mora najprej najti kontrolno točko, ki je določena z izbrano barvo. Ko je kontrolna točka najdena, se začne merjenje obsega, ki traja, dokler robot drugič ne pride nazaj do kontrolne točke. V diplomskem delu sta na kratko predstavljena uporaba robotov ter programsko okolje leJOS, širši del pa predstavlja algoritem za merjenje obsega ter rezultate testiranja.
Ključne besede: programski jezik lejos, krmiljenje robota
Objavljeno: 25.09.2013; Ogledov: 1076; Prenosov: 127
.pdf Celotno besedilo (965,07 KB)

2.
Oddaljeno krmiljenje robota NXT Mindstorm s tehnologijo Bluetooth
Matija Miheljak, 2014, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu je predstavljena bluetooth komunikacija med pametnim avtomobilom MINDCar, sestavljenim iz Lego Mindstorms NXT 2.0 in pametnim telefonom z operacijskim sistemom Android. Program za krmilno enoto NXT je realiziran v programskem jeziku leJOS, aplikacija za pametni telefon pa s pomočjo Android SDK. Oba temeljita na objektno orientiranem programskem jeziku Java. Na kratko je predstavljena tudi uporabljena programska oprema. Na koncu diplomske naloge je opisan algoritem samodejnega bočnega parkiranja, ki je sestavljen iz iskanja prostega parkirnega mesta in parkiranja.
Ključne besede: programski jezik leJOS, Android SDK, bluetooth konunikacija, algoritem samodejnega bočnega parkiranja
Objavljeno: 06.11.2015; Ogledov: 569; Prenosov: 46
.pdf Celotno besedilo (2,17 MB)

3.
UPORABA LEGO MINDSTORMS EV3 IN PROGRAMSKEGA JEZIKA LEJOS ZA ROBOTSKO ROKO
Marko Brglez, 2016, diplomsko delo

Opis: Diplomska naloga obravnava praktični primer uporabe paketa Lego Mindstroms EV3 ob uporabi programskega jezika LeJOS za izdelavo rabotske roke tipa SCARA, ki samostojno izriše grafično vsebino na papir. Za izdelavo roborske roke so uporabljeni konstrukcijski elementi paketa Lego Mindstroms. Krmiljenje robotske roke poteka preko programa, ki teče na krmilni enoti EV3 in je spisan v programskem jeziku LeJOS. Lik, ki ga robot izriše je pripravljen v enem izmed programskih paketov, ki omogočajo pripravo in zapis grafične vsebine v datoteko v vektorskem zapisu tipa SVG. Poleg navedenega okolja je spisan uporabniški program z grafičnim vmesnikom, ki omogoča simulacijo izrisa lika, poleg tega še prenos datoteke z grafično vsebino tipa SVG na osrednjo krmilno enoto EV3.
Ključne besede: Lego Mindstorms, EV3, programski jezik LeJOS, robotska roka
Objavljeno: 29.03.2016; Ogledov: 1621; Prenosov: 145
.pdf Celotno besedilo (6,22 MB)

Iskanje izvedeno v 0.07 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici