| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 1 / 1
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
IZBOLJŠANJE DELOVANJA V VIRTUALNI ORGANIZACIJI
Sanja Frigelj, 2011, diplomsko delo

Opis: Na prehodu v 21. stoletje so tako kakor velika, tudi mala podjetja začela resno razmišljati, kako bi izrabila prednosti novih rešitev informacijskih in telekomunikacijskih tehnologij, ki jih prinaša razvoj internetne ekonomije, in jih vgradila v svoje poslovanje. Dejstvo je; če ne bodo posodobila procesa poslovanja z zahtevami digitalne ekonomije, jim ne bo uspelo integrirati poslovanja z velikimi organizacijami, ki svoje poslovanje gradijo na strategiji sodelovanja in povezovanja prek globalnega virtualnega omrežja. To pomeni, da se tudi podjetniki ne morejo več izogibati vgradnji novih tehnologij in rešitev elektronskega poslovanja, kot so internet, intranet in ekstranet, sistemi za načrtovanje virov, menedžerski informacijski sistemi, elektronska izmenjava podatkov, informacijski sistemi poročanja, sistemi za podporo odločanju, sistemi za upravljanje odnosov s kupci in dobavitelji in podobno. Žal se danes mnogi podjetniki oziroma menedžerji pri vodenju podjetja še vedno oklepajo hierarhičnega, birokratskega pristopa, ki je prevladoval prejšnja desetletja. Izzivi v današnjem okolju, kot so globalna konkurenčnost, skrb za etiko, skokovit napredek v informacijski in telekomunikacijski tehnologiji, znanje in informacije kot najpomembnejši kapital, naraščajoče zahteve zaposlenih po ustvarjalnem delu ter priložnostih za osebnostni in poklicni razvoj, zahtevajo povsem drugačne odzive rastočih podjetij. Učeča se družba v dobi internetne ekonomije vnaša v proces poslovanja nove razsežnosti virtualnega upravljanja, ki temelji na globalnem omrežju in sodobnih rešitvah informacijske in telekomunikacijske tehnologije. Elektronska pošta in druge oblike omrežnih povezav omogočajo menedžerjem širok kontrolni razpon in vodenje članov tako imenovanih globalnih virtualnih timov ne glede na njihovo lokacijo. Tako lahko menedžerji oblikujejo prožne delovne skupine, ki sestavljajo ustrezno kombinacijo znanj in sposobnosti za rešitev neke naloge. Informacija se lahko hitro posreduje članom virtualnega tima, kar omogoča neodvisen proces virtualnega dela. Virtualna organizacija temelji na virtualnem vodenju, katerega uspešnost je odvisna od oblikovanja virtualnega tima in uspešnosti njegovega vodenja. Globalni virtualni timi omogočajo hitro usklajevanje članov ne glede na geografsko lokacijo, rezultati njihovega oblikovanja pa se kažejo v zmanjševanju časovnih ciklov, znižanju transportnih stroškov in znatnem zmanjšanju potrebe po ohranjanju nepotrebne delovne sile znotraj organizacijskih enot. Globalni virtualni tim je sestavljen iz sodelavcev, ki so geografsko in organizacijsko povezani prek telekomunikacij in informacijske tehnologije z namenom doseči nalogo organizacije. Komunikacija, ustrezna organizacijska kultura, tehnologija, projektni management in proces vodenja so kritični dejavniki uspeha učinkovitih globalnih virtualnih timov. Z diplomskim delom želim predstaviti koncept delovanja virtualne organizacije in opredeliti vlogo komunikacije v njej, ter navajam možno rešitev za izboljšanje delovanja le-te. Z izboljšanjem komuniciranja med člani virtualnega tima in izborom ustrezne tehnologije lahko pomembno vplivamo na učinkovitost in uspešnost virtualne organizacije.
Ključne besede: virtualna organizacija, virtualni tim, komunikacija v virtualni organizaciji, programska oprema Zoho.
Objavljeno: 06.05.2011; Ogledov: 1444; Prenosov: 250
.pdf Celotno besedilo (456,45 KB)

Iskanje izvedeno v 0.04 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici