| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 28
Na začetekNa prejšnjo stran123Na naslednjo stranNa konec
1.
Analiza uporabe rešitev time & space v podjetju iskra mehanizmi d. o. o.
Luka Zupan, 2023, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo temelji na poglobljeni analizi implementacije rešitev Time&Space v podjetju Iskra Mehanizmi. Osredotočili se bomo na celovito razumevanje produktov, ki sestavljajo to rešitev, in njihovo vlogo v celotni organizaciji. Poglobili se bomo v njihovo funkcionalnost, namen uporabe in raznolike modele, ki jih ponujajo. Poseben poudarek bo namenjen preučevanju različnih načinov uporabe teh izdelkov znotraj podjetja in njihovega vpliva na delovne procese. Raziskali bomo tudi različne programe, ki omogočajo učinkovito upravljanje naprav in sistemov po celotnem podjetju, s ciljem zagotoviti optimalno delovanje in varnost. Z analizo študije primerov uporabe bomo izvedli temeljito analizo, ki nam bo omogočila presojati učinkovitost uporabe teh rešitev in njihov prispevek k celostni varnosti podjetja. Ključno je razumeti, da smo za uspešno izvedbo analize najprej morali pridobiti temeljno znanje o produktih, nato smo se lotili razkritja primerov, ki ponazarjajo njihovo praktično uporabo.
Ključne besede: upravljanje delovnega časa, analiza uporabe, programska rešitev, TimeAndSpace, Iskra Mehanizmi.
Objavljeno v DKUM: 03.10.2023; Ogledov: 361; Prenosov: 13
.pdf Celotno besedilo (3,52 MB)

2.
Primerjalna analiza ddom in hierarhičnega koncepta planiranja proizvodnje
Inka Rupnik, 2021, diplomsko delo

Opis: Problem: Klasičen sistem planiranja proizvodnje, v literaturi prepoznan tudi kot model hierahičnega planiranja proizvodnje ali MRP II (Manufacturing resource planning) ali koncept MRP/CRP (Material / Capacity requirements planning) ali klasični MRP, nam ne omogoča optimalnega planiranja in natančnega pregleda zalog, ker modul MRP ne upošteva operacij, ki so v teku. Pri klasičnem planiranju MRP naročila niso zaključena ob pravem času, kajti pretok informacij in podatkov je prepočasen. Namen: Namen diplomske naloge je narediti primerjalno analizo klasičnega hierarhičnega planiranja MRP proizvodnje in sodobnega planiranja DDOM (Demand driven operating model). Metode in orodja: Raziskovali smo literaturo s področja hierarhičnega planiranja MRP proizvodnje in planiranja DDOM. Analizirali smo gradiva o izobraževanju planiranja proizvodnje GlobalBikelnc v SAP/R3 in SAP4HANA. Primerjali smo orodji SAP/R3 in SAP4HANA ter naredili primerjalno analizo aktivnosti in ukazov za izvedbo izobraževanja med SAP/R3 in SAP4HANA. Naredili smo tudi primerjalno analizo klasičnega planiranja in planiranja DDOM. Rezultat diplomskega dela: Klasičen sistem planiranja proizvodnje, v literaturi prepoznan tudi kot model hierahičnega planiranja proizvodnje ali MRP II (Manufacturing resource planning) ali koncept MRP/CRP (Material / Capacity requirements planning) ali klasični MRP, nam ne omogoča optimalnega planiranja in natančnega pregleda zalog, ker modul MRP ne upošteva operacij, ki so v teku. Pri klasičnem planiranju MRP naročila niso zaključena ob pravem času, kajti pretok informacij in podatkov je prepočasen.
Ključne besede: primerjalna analiza, oskrbovalna veriga, informacijska tehnologija, programska oprema, DDOM.
Objavljeno v DKUM: 21.09.2021; Ogledov: 753; Prenosov: 32
.pdf Celotno besedilo (2,16 MB)

3.
Zahteve in pričakovanja mikropodjetja do poslovne programske opreme: analiza primera
Žiga Pirš, 2019, magistrsko delo

Opis: Podjetja dandanes v svoje poslovanje neprestano vnašajo spremembe, s katerimi odpravljajo pomanjkljivosti, preprečujejo stagnacijo in se z njimi razvijajo. V želji po čim boljšem poslovanju nenehno ugotavljajo, kaj bi bilo možno izboljšati in na kakšen način to doseči. S spremembami, prilagajanjem in prenovo poslovnih procesov si podjetja želijo cenejše, hitrejše in bolj kakovostno poslovanje, s ciljem povečati konkurenčnost na neizprosnem trgu. Prenova poslovnih procesov je v trenutni dobi tehnološkega napredka za podjetja postala še toliko pomembnejša, saj je digitalizacija prinesla in omogočila številne izboljšave na vseh področjih poslovanja. Te se odražajo v večji učinkovitosti pri delu, ki vodi v boljše poslovne izide. V namen doseganja le teh, so bile razvite številne programske opreme in rešitve. V magistrski nalogi se ukvarjamo s primerom mikropodjetja, ki si želi sprememb na področju poslovanja, v smislu uvedbe programske rešitve, ki bi digitalizirala in posodobila trenutne zamudne in zastarele procese. Skozi magistrsko nalogo raziskujemo področno teorijo in analiziramo primer ter ugotavljamo ali je v analizirano mikropodjetje primerno uvesti vzorčno programsko rešitev. V prvem delu magistrskega dela smo predstavili področje analize zahtev, kot ene izmed začetnih faz pri uvajanju poslovne rešitve, poslovne procese, poslovne informacijske sisteme in mikropodjetja. V drugem delu magistrske naloge smo opravili analizo zahtev na primeru mikropodjetja, ki smo jo začeli z analizo trenutnega poslovanja. Nadaljevali smo z zbiranjem zahtev in pričakovanj ter jih uredili v končno specifikacijo zahtev in pričakovanj analiziranega mikropodjetja do programske opreme. Po pregledu ponudbe na trgu smo izbrali vzorčno ERP rešitev in pridobljene funkcionalne zahteve primerjali s funkcionalnostjo rešitve. Ugotovili smo, da rešitev zadošča zahtevam in pričakovanjem lastnika mikropodjetja ter tako prišli do sklepa, da je ERP rešitev v analizirano mikropodjetje primerno in smiselno uvesti.
Ključne besede: analiza zahtev, mikropodjetje, poslovanje, poslovni proces, programska oprema, ERP rešitev
Objavljeno v DKUM: 14.08.2019; Ogledov: 1004; Prenosov: 115
.pdf Celotno besedilo (2,75 MB)

4.
Napoved energetske in ekonomske učinkovitosti vetrne turbine s programskim paketom RETScreen Expert : diplomsko delo
Patrik Ambrožič, 2018, diplomsko delo

Opis: Diplomska naloga obravnava energetsko in ekonomsko analizo vetrne elektrarne s programskim paketom RETScreen Expert. Analiza je sestavljena iz šestih korakov, ki jih omogoča program. Lokacija postavitve vetrne elektrarne je Lisca, ki je vrh nad Sevnico. Vetrno polje je sestavljeno iz petih turbin nemškega proizvajalca Enercon E53. Podatki so izbrani iz baze podatkov samega programa, hitrost vetra je vnesena po podatkih Agencije Republike Slovenije za okolje, odkupna cena električne energije iz vetrnih elektrarn pa je izbrana iz portala Energetika Ministrstva za Infrastrukturo. Na podlagi opravljene analize smo ugotovili, da bi se izgradnja vetrne elektrarne ne bi izplačala.
Ključne besede: vetrne elektrarne, vetrne turbine, vetrna energija, energetska učinkovitost, ekonomičnost, analiza učinkovitosti, programska podpora, Lisca, RETScreen Expert
Objavljeno v DKUM: 12.10.2018; Ogledov: 1508; Prenosov: 130
.pdf Celotno besedilo (1,83 MB)

5.
UVEDBA POSLOVNO INFORMACIJSKEGA SISTEMA V TELEKOMUNIKACIJSKEM PODJETJU
David Kropf, 2016, magistrsko delo/naloga

Opis: Hiter tehnološki razvoj, konkurenčnost, visoka pričakovanja kupcev in zunanjih partnerjev so tisto, kar lastnikom podjetja povzroča visok pritisk. Danes podjetje, ki ni pripravljeno oz. noče avtomatizirati poslovanja, ni konkurenčno na tržišču. Organizacije za celovito podporo in avtomatizacijo poslovnih procesov uporabljajo celovite programske rešitve (Enterprise resource planing systems ERP). To je celovita programska rešitev podjetja ,ki poskrbi za povezanost in delovanje podjetja. V nalogi obravnavamo uvedbo celovite programske rešitve v manjšem telekomunikacijskem podjetju X. Problem je zanimiv, saj v Sloveniji prevladujejo majhna podjetja, ki običajno nimajo dovolj sredstev (finančnih in kadrovskih) za uvedbo tovrstnih rešitev, nekateri pa niso pripravljeni oziroma imajo odpor do uvedbe novih tehnologij in sprememb procesov v podjetje.
Ključne besede: celovita programska rešitev, avtomatizacija poslovnih procesov, organizacijska analiza, odprtokodni celovita programska rešitev »Odoo«
Objavljeno v DKUM: 22.11.2016; Ogledov: 1616; Prenosov: 131
.pdf Celotno besedilo (1,78 MB)

6.
Informacijsko organizacijski model upravljanja premoženja v finančni instituciji
Dominik Snedec, 2016, magistrsko delo/naloga

Opis: Raziskava obravnava del življenjskega cikla programske rešitve, konkretno v ciklu menjave. Vzroki za menjavo so lahko različni, le ti nam pa namreč tudi narekujejo samo dinamiko zamenjave. V konkretnem primeru se soočamo z vzroki, ki tičijo v zunanjih izvajalcih. V zelo kratkem časovnem obdobju se je zaznalo povečanje tveganja v zvezi z neizpolnjevanjem pogodbenih obveznosti s strani zunanjih izvajalcev. Zaradi tega dejstva je bilo podjetje primorano v iskanje nove programske rešitve za upravljanje premoženja in vodenja skladov. Ob iskanju nove rešitve se je podjetje soočilo z omejitvami, ki so postopek zamenjave znantno otežili. Med prvim naj omenimo način nabave. Ker podjetje spada med zavezance za javna naročila, je moralo nabavo in izbiro speljati preko sistema javnih naročil. Zakon o javnem naročanju poleg določenih prednosti v zvezi s transparentnostjo nabav prinaša tudi precej omejitev. Ena od teh omejitev je čas izvedbe samega postopka, ki pa podjetju ni bil ravno v korist. Namreč, trenutno je bil v fazi sprejetja novi zakon za vzpostavitev novega sklada, za katerega je bilo podjetje določeno kot upravljavec. Rok za vzpostavitev sklada je bil relativno kratek, zato je bilo podjetje soočeno s časovno stisko že na samem začetku. Izbira izvajalcev na slovenskem trgu je relativno majhna. Namreč iskali so ponudnika z zadostnim številom zaposlenih in visoko bonitetno oceno, kar naj bi zagotavljalo dolgoročni obstoj ponudnika na trgu, podjetju pa možnost dolgoročnega vzdrževanja programske opreme. Iz istega razloga so iskali že obstoječo programsko rešitev kot tržni produkt, s potrebnimi dodatnimi prilagoditvami za specifične delovne procese podjetja. Na podlagi informacijsko organizacijskega modela upravljanja premoženja je podjetje ob menjavi programskih rešitev sledilo cilju konsolidacije programske opreme. V nalogi torej želimo preučiti obstoječi način vpeljave nove programske rešitve za upravljanje premoženja in vodenja skladov v obravnavanem podjetju. Glede na celo vrsto zapletov, ki so oteževali izvedbo projekta, želimo preučiti, ali bi se lahko nastalim situacijam kakorkoli izognili.
Ključne besede: informacijsko organizacijski model, upravljanje premoženja, programska rešitev, analiza gap
Objavljeno v DKUM: 05.07.2016; Ogledov: 1262; Prenosov: 125
.pdf Celotno besedilo (1,35 MB)

7.
CMS Joomla! v izobraževanju
Dejan Žmavc, 2016, diplomsko delo

Opis: Danes si več ne predstavljamo življenja brez interneta in prav spletne strani so tiste, katere obiskujemo vsak dan. Včasih je bilo izdelovanje zahtevnih spletnih strani težavno, ampak v sedanjosti ob poplavi različnih CMS, LMS itd. temu ni več tako. Sistemi za upravljanje vsebin (angl. Content Management Systems) so aplikacije, ki omogočajo postavitev dinamičnega spletnega mesta. Osnovna ideja in osnovna prednost teh sistemov je poenostavitev postopkov za izdelavo in vzdrževanje spletnih strani. Uporabnikom omogočajo, da se izognejo programiranju in urejanju kode HTML, hkrati pa nudijo kompleksne rešitve za dodajanje, posodabljanje, strukturiranje, povezovanje, arhiviranje, iskanje in komuniciranje spletnih vsebin. Eden izmed teh je ravno odprtokoden sistem Joomla!, ki je zelo popularen pri nas in v svetu. Šli smo skozi vse različice Joomle, zato smo v diplomskem delu podrobneje predstavili in opisali zadnje različice, njihove razlike, prednosti itd. V Sloveniji obstaja tudi t.i. Slovenska Joomla skupnost, ki je bila včasih pod okriljem Slovenskega izobraževalnega omrežja (SIO) in v tesni povezavi z zavodom Arnes. Predstavljeno je tudi njihovo poslanstvo na področju slovenskega izobraževalnega sistema in e-šolstva. Veliko osnovnih šol, srednjih šol, gimnazij, fakultet ter univerz se poslužuje sistema Joomla, zato smo podrobneje predstavili sam sistem, zgodovino, razvoj ter na primeru predstavili kako se ga namesti. Nato smo ponazorili prve osnovne korake po namestitvi, kako se sistem upravlja ter na kaj je potrebno paziti. Raziskali smo tudi kako se vzpostavi »most« med Joomlo ter sistemom Moodle. Ob koncu smo poiskali še nekaj šolskih spletnih portalov, ki uporabljajo Joomlo ter opravili njihovo analizo. Kriterije za ocenjevanje in analizo smo razvrstili v devet kategorij ter na njihovi podlagi analizirali izbrane portale. Navedli smo tudi primere dobre prakse, značilnosti dobrih spletnih strani ter priporočila za šolske spletne strani. V sklepu diplome smo ponazorili ugotovitve, rezultate ter prihodnost omenjenega sistema.
Ključne besede: sistemi za upravljanje vsebin, CMS, Joomla, internet, dinamična spletna stran, odprtokodna programska oprema, razširitve, izobraževanje, Moodle, analiza izobraževalnih spletnih portalov
Objavljeno v DKUM: 25.03.2016; Ogledov: 2542; Prenosov: 257  (1 glas)
.pdf Celotno besedilo (6,67 MB)

8.
PROGRAMSKA KNJIŽNICA ZA DINAMIČNO ANALIZO PORABE POMNILNIKA IN IZKORIŠČENOST PROCESORJA
Matej Trop, 2015, diplomsko delo

Opis: V okviru diplomske naloge smo najprej preučili načine razvijanja programskih knjižnic, potem pa smo se seznanili s postopki pridobivanja podatkov o porabi pomnilnika ter izkoriščenosti procesorja v dveh, danes najbolj uveljavljenih operacijskih sistemih. V teoretičnem delu diplomske naloge smo pogledali razlike med dinamičnimi in statičnimi knjižnicami, preučili smo sistemske knjižnice, ki nam že vračajo podatke o sistemskih virih, na koncu pa smo naredili pregled orodij, ki jih bomo uporabljali v praktičnem delu te diplomske naloge. V praktičnem delu tega diplomskega dela smo razvili dve dinamični knjižnici za spremljanje porabe pomnilnika in izkoriščenosti procesorja, in sicer eno za operacijski sistem Microsoft Windows in drugo za operacijski sistem Linux. Natančnost razvitih rešitev smo primerjali s podatki, ki jih vračajo namenska sistemska orodja. Ugotovili smo, da naša knjižnica vrača sorazmerno natančne podatke, manjša odstopanja v vrnjenih rezultatih smo opazili le v nekaterih primerih. Na osnovi opravljenih eksperimentov trdimo, da sta razviti dinamični knjižnici za analizo porabe pomnilnika in izkoriščenosti procesorja delujoči in dovolj natančni za uporabo v drugih projektih.
Ključne besede: programska knjižnica, poraba pomnilnika, izkoriščenost procesorja, dinamična analiza
Objavljeno v DKUM: 27.08.2015; Ogledov: 1173; Prenosov: 123
.pdf Celotno besedilo (16,22 MB)

9.
10.
Iskanje izvedeno v 2.35 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici