| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 36
Na začetekNa prejšnjo stran1234Na naslednjo stranNa konec
1.
Postopek posodobitve kmetije s pomočjo nepovratnih sredstev iz javnega razpisa
Tea Baklan, 2020, diplomsko delo

Opis: V delu smo se osredotočali na prikaz in izvedbo praktičnega primera posodobitve kmetije skozi nepovratna sredstva iz javnega razpisa za podporo naložbam v kmetijska gospodarstva. Prav tako pa smo želeli ugotoviti, ali je za uspešno kandidaturo potrebna pomoč strokovnjakov. V prvem delu smo na kratko predstavili slovenski Program razvoja podeželja 2014–2020 ter ukrepe, ki se v sklopu le-tega izvajajo. Nato smo opisali postopek pridobitve nepovratnih sredstev. Tega smo izdelali na podlagi naložbe kmetije v izgradnjo dvorišča, krmilnice, silosa in novega hleva za prosto rejo krav molznic z novim molznim strojem ter ostalo opremo. Začeli smo z opisom priprave vloge ter njene obravnave, nadaljevali pa s prošnjami za spremembe in z vlaganjem zahtevkov za izplačilo sredstev. Znotraj vloge smo izdelali poslovni načrt kmetije. Ta zajema opis kmetije in naložbe, analizo trga in dejavnosti, pregled konkurence in trženja ter izdelavo finančne analize vpliva naložbe. Analizo smo izdelali s pomočjo statističnih podatkov. Z rezultati iz bilance stanja in uspeha, ekonomskega toka ter finančnih kazalnikov, kot so neto sedanja vrednost naložbe, interna stopnja donosnosti ter ekonomski učinek javnih sredstev, smo predstavili smiselnost naložbe. Na koncu smo na primeru kmetije opisali obveznosti po zadnjem izplačilu sredstev. Na podlagi izračunanih kazalnikov iz finančne analize smo prišli do ugotovitve, da se naložba kmetije splača. Prav tako pa, da je zanjo najverjetneje potrebna pomoč poslovnih svetovalcev oziroma drugih oseb, ki so kvalificirane za izdelavo vlog in zahtevkov za javne razpise. Vidimo, da njihova pomoč zniža možnost za napake pri izdelavi vloge za pridobivanje nepovratnih sredstev, hkrati pa zviša možnost za končni uspeh kandidature kmetije na razpisu.
Ključne besede: Program razvoja podeželja 2014–2020, poslovni načrt, finančna analiza, javni razpis, posodobitev kmetije
Objavljeno: 21.10.2020; Ogledov: 203; Prenosov: 37
.pdf Celotno besedilo (3,25 MB)
Gradivo ima več datotek! Več...

2.
Znamka kot del uresničevanja razvojnih usmeritev podjetja
Špela Lašič, 2018, magistrsko delo

Opis: Intelektualna lastnina je pojem, ki zajema veliko več, kot se morda zdi na prvi pogled. Eden izmed delčkov, ki sestavlja celoto, so tudi znamke. V današnjem času na trgu vlada prenasičenost ponudbe in neizmerna konkurenca med ponudniki. Ker je dobro, da se vsak ponudnik kar najbolj zaščiti, je v podjetnikovi ponudbi ključnega pomena njegova predstavitev širni javnosti. Znamka je znak, ki ponudnike istega ali ekvivalentnega blaga med seboj ločuje in predstavlja na trgu. Kakor hitro se začne podjetje predstavljati javnosti, mora imeti tudi določen simbol, tj. logotip, ki ga opredeljuje in razlikuje od ostalih. Potrošniki si ga tako zapomnijo in povezujejo z določenim podjetjem oz. organizacijo. Z njim ne povezujejo zgolj in samo podjetja, ampak tudi ponudbo in predvsem kvaliteto ponujenih izdelkov oz. storitev. Ker se dandanes pojavljajo tudi kraje znamk oz. posnemanje teh, jih moramo zaščititi. V podjetjih se odločajo za izpeljavo postopka zaščite znamke, a je to pomembno predvsem za tiste, ki imajo v ponudbi tržno zares zanimiv izdelek. Kmalu se namreč pojavi nekdo s podobnim ali skoraj istim izdelkom in celo z istim logotipom. V magistrskem delu smo se v teoretičnem delu posvetili znamki, jo opredelili, predstavili njene značilnosti, vrste ter njene funkcije. Opredelili smo tudi vse možne postopke zaščite znamke na območju Republike Slovenije in drugod po Evropi ter državah zunaj EU. Predstavili smo tudi uresničitveni program planiranega razvoja podjetja, ki ima ključno vlogo pri uspešni organizaciji in izpeljavi vseh potrebnih projektov za nadaljnjo uspešno delovanje in poslovanje podjetja. V aplikativnem delu smo predstavili obravnavano podjetje. Na primeru smo predstavili tudi postopek zaščite znamke v Sloveniji: potek in končne rezultate. V obravnavanem podjetju so se lotili zaščite znamke, saj je bila ta predvidena kot naslednja aktivnost v uresničitvenem programu planiranega razvoja. Znamko jim je uspelo uspešno zavarovati, saj so se na postopek temeljito pripravili.
Ključne besede: intelektualna lastnina, znamka, zaščita znamke, uresničitveni program planiranega razvoja, razvoj podjetja
Objavljeno: 15.03.2019; Ogledov: 380; Prenosov: 0
.pdf Celotno besedilo (1,23 MB)

3.
Celovito planiranje razvoja podjetja
Jernej Kos, 2018, magistrsko delo

Opis: Organizacije poslujejo v ekosistemih, ki so turbulentna, polna negotovosti in konkurenčnosti. Izzive lahko organizacije premagujejo z interdisciplinarnim in celovitim pristopom k planiranju njihovega razvoja. Za planiranje razvoja podjetja so uporabna načela strateškega managementa in politike podjetja. Magistrska naloga v prvem delu predstavi teoretično ozadje politike podjetja in strateškega managementa. Razloži ključne opredelitve, konstrukte in strateški management ter politiko umesti v planiranje razvoja podjetja. Raziskovalni del magistrske naloge pa začenjamo s predstavitvijo obravnavanega podjetja. Za mikro oz. majhno podjetje smo pregledali ključne spremembe in zmožnosti ter preučili vizijo in poslanstvo. Obravnavano podjetje deluje na trgu, ki je kot ekosistem izrazito konkurenčen, nasičen in zahteva obvladovanje primarnih in podpornih aktivnosti za doseganje konkurenčne prednosti. Zaradi tega smo izvedli okolijsko analizo in preučili priložnosti, nevarnosti in razvojna tveganja za podjetje. Poudarjamo pomen kvantitativne rasti kot dejavnika razvoja, saj ima obravnavano podjetje še precej prostora za rast. Ključna spoznanja nadaljujemo s pripravo predlogov razvojnih vizij, politike in strategij. Pri viziji upoštevamo uresničljivost, pri politiki temeljne vrednote podjetja, za diskusijo strategij pa njegove zmožnosti. Raziskavo zaključujemo s presojo strategij, analizo poslovno-finančnega stanja in pripravo uresničitvenega programa za obravnavano podjetje v obdobju 2019-2021. V zaključku predstavljamo izvleček ugotovitev in preverjamo hipoteze magistrske naloge.
Ključne besede: strateški management, politika podjetja, razvoj podjetja, vizija podjetja, strategija podjetja, program razvoja.
Objavljeno: 18.10.2018; Ogledov: 570; Prenosov: 132
.pdf Celotno besedilo (2,99 MB)

4.
Oblikovanje strateškega programa v podjetju z dejavnostjo zdraviliškega turizma
Nisa Gabrijela Hribernik, 2017, magistrsko delo

Opis: Podjetja potrebujejo za svoj razvoj in obstoj ustrezna in zadovoljiva sredstva. Ker okolje podjetja ni statično in se stalno spreminja, se spreminjajo tudi razpoložljive dobrine za zadovoljitev potreb ter posledično tudi potrebe. Podjetja morajo vseskozi slediti spremembam na trgu in se jim ustrezno prilagajati. Trgi so pomembna sestavina življenjskega okolja podjetja, kjer se podjetja srečujejo in usklajujejo potrebe po dobrinah s svojo ponudbo. Najprej bomo proučili teoretična izhodišča integralnega managementa s poudarkom na strateškem managementu. Pridobljena teoretična spoznanja bomo v empiričnem delu uporabili pri oblikovanju strategij in določevanju strateških poslovnih področij ter pri izdelavi strateškega programa proučevanega podjetja. V empiričnem delu magistrskega dela bomo najprej predstavili proučevano podjetje, njegov nastanek in ključne spremembe v razvoju podjetja. Podrobneje pa se bomo posvetili strategijam in strateškim poslovnim področjem podjetja. Izvedli bomo razvojno analizo vizije, politike in strategij ter strukturno analizo podjetja. Ocenili bomo razvojno zmožnost podjetja in predviden razvoj okolja proučevanega podjetja. Sledila bo proučitev okoljskih priložnosti in nevarnosti za podjetje, razvojnih prednosti in pomanjkljivosti ter celovita presoja notranjega in zunanjega okolja podjetja s pomočjo SWOT analize. Sintezo zunanjih dejavnikov bomo povzeli s pomočjo EFAS tabel, sintezo notranjih dejavnikov pa s pomočjo IFAS tabele. Na koncu bomo podali predlog strategij za podjetje in uresničitveni program planiranega razvoja podjetja.
Ključne besede: strateški management, strateško poslovno področje, strateške poslovne enote, zdraviliški turizem, program razvoja, SWOT analiza.
Objavljeno: 08.12.2017; Ogledov: 482; Prenosov: 69
.pdf Celotno besedilo (1,91 MB)

5.
PLANIRANJE STRATEŠKEGA RAZVOJA DRUŽINSKEGA PODJETJA KAR BAR, S. P.
Katja Drnovšek, 2016, diplomsko delo

Opis: Za podjetja je pomembno, da se razvijajo na vseh področjih, saj tako lahko ostanejo konkurenčna in uspešna. Razvoj podjetja je treba planirati, za kar moramo dobro poznati podjetje in njegovo okolje. V diplomskem projektu planiramo strateški razvoj podjetja KAR bar, s. p., ki se ukvarja z gostinsko dejavnostjo. Na podlagi podatkov, ki smo jih pridobili z intervjujem, ki smo ga opravili z lastnikom podjetja KAR bar, s. p., in podatkov, ki jih o podjetju vemo, saj podjetje osebno dobro poznamo, zapišemo vizijo podjetja. V sklopu politike podjetja opredelimo poslanstvo, smotre in temeljne cilje proučevanega podjetja. V nadaljevanju zapišemo interesne potenciale notranjih in zunanjih udeležencev podjetja KAR bar, s. p., ter opredelimo strategije in strukture proučevanega podjetja. Planiramo tudi strateški razvoj podjetja KAR bar, s. p., kjer določimo njegova strateška poslovna področja, vrednote ključnih udeležencev in prednosti, slabosti, priložnosti ter nevarnosti. Določimo strateške razvojne možnosti podjetja in navedemo program razvoja podjetja KAR bar, s. p., za naslednja tri leta, ki je eden izmed ključnih elementov diplomskega projekta, saj z zapisom programa razvoja podjetja KAR bar, s. p., proučevanemu podjetju damo smernice za nadaljnji razvoj.
Ključne besede: razvoj podjetja, vizija, politika podjetja, strategije podjetja, strukture podjetja, strateški razvoj, program razvoja.
Objavljeno: 06.11.2017; Ogledov: 526; Prenosov: 69
.pdf Celotno besedilo (1,26 MB)

6.
Analiza porabe sredstev iz PRP ukrepa za pomoč mladim prevzemnikom kmetij
Aleš Krenker, 2017, magistrsko delo/naloga

Opis: Namen naloge je bil narediti analizo porabe pridobljenih sredstev na razpisu iz ukrepa 112: Pomoč mladim prevzemnikom kmetij (Program razvoja podeželja 2007–2013) in podukrepa 6.1: Pomoč za zagon dejavnosti za mlade kmete (Program razvoja podeželja 2014–2020), na območju Kmetijsko gozdarskega zavoda Celje, med leti 2007–2015. Naredili smo pregled števila mladih prevzemnikov po razpisih (letih) ter zavodih. V teh letih je bilo na območju KGZS – Zavoda Celje 794 mladih prevzemnikov, največ iz občine Šentjur. Pridobljene podatke iz anketnega vprašalnika smo s pomočjo opisne statistike preučili in analizirali. Kot smo pričakovali, so mladi prevzemniki največ sredstev s 34,49 % vložili v nakup kmetijske mehanizacije in strojne opreme, takoj za tem pa z 31,08 % za naložbe v hleve in pripadajočo opremo. S Kendallovim korelacijskim koeficientom in Hi-kvadrat testom smo testirali povezanost ordinalnih (»št. delovno aktivnih« ter »ocena NETO dohodka«) in nominalnih (»socio-ekonomski tip«) spremenljivk. Z neparametrično korelacijo, izračunano s Kendallovim korelacijskim koeficentom med ordinalnima spremenljivkama, nismo ugotovili povezanosti. S hi-kvadrat testom smo izračunali, da ni povezanosti med ordinalnimi in nominalnimi spremenljivkami.. Smo pa ugotovili, da je »socio-ekonomski tip« povezan z »oceno NETO dohodka«.
Ključne besede: mladi prevzemniki, Program razvoja podeželja, ukrepi, poraba sredstev
Objavljeno: 29.09.2017; Ogledov: 971; Prenosov: 123
.pdf Celotno besedilo (882,53 KB)

7.
Kritični dejavniki uspeha razvoja kompetenc v podjetju
Katja Podgoršek, 2017, diplomsko delo/naloga

Opis: Verjamemo, da so vlaganja podjetij v izobraževanja in strokovni ter karierni razvoj zaposlenih in njihovih kompetenc ne le izredno pomembna, temveč tudi nujna. V diplomskem delu govorimo o kompetencah, ki smo jih opredelili kot opis vedenja ali dejavnosti, ki jih lahko opazimo, ko je delo dobro opravljeno. Na primeru podjetja, ki je sistematično pristopilo k razvoju kompetenc zaposlenih, raziskujemo dejavnike, ki vplivajo na uspeh razvoja kompetenc zaposlenih. Kot izhodišče smo si postavili dve hipotezi in sicer, da nižja samokritičnost udeležencev programa vpliva na nižjo stopnjo njihove motivacije za razvoj kompetenc in da pomanjkanje kompetenc s področja vodenja vpliva na nižjo uspešnost programov razvoja kompetenc v podjetju. Predvidevali smo, da je razlog temu (pre)nizka stopnja podpore in pomoči vodij svojim sodelavcem med in po izvedenem usposabljanu. Uporabljena kvalitativna metodologija, ki je temeljila na odkritem opazovanju s popolno udeležbo, skupinskih pogovorih in usmerjenih intervjujih nam je pomagala potrditi obe postavljeni hipotezi.
Ključne besede: - kompetenca - model kompetenc ali kompetenčni model - program razvoja kompetenc - razvoj kadrov - kritični dejavniki uspeha razvoja kompetenc - kadrovske prakse na področju razvoja kompetenc
Objavljeno: 28.08.2017; Ogledov: 819; Prenosov: 121
.pdf Celotno besedilo (1,05 MB)

8.
Planiranje razvoja v zasebni zobni ambulanti
Anita Kureš, 2017, magistrsko delo

Opis: Dandanes se okolje podjetja nenehno in zelo hitro spreminja. Tako morajo podjetja nenehno pridobivati podatke o svojem notranjem in zunanjem okolju, da lahko svoje poslovanje prilagodijo in da je najboljše med podjetji v panogi oziroma, da se dobro spopada s konkurenco na trgu. Da se podjetje spopada s to težavo, mora biti vodstvo podjetja pripravljeno zaznati spremembe pravočasno in tudi ukrepati. Preučiti morajo, ali so te spremembe za podjetje priložnosti ali nevarnosti in na podlagi tega iskati strateške razvojne možnosti. V magistrski nalogi smo tako preučili planiranje razvoja v Zasebni zobni ambulanti. Sprva smo preučili razvoj podjetja na podlagi ključnih avtorjev in njihovih mnenj ter raziskav. V empiričnem delu magistrske naloge smo predvsem predstavili podjetje od nastanka pa vse do danes, njegovo dejavnost, ključne spremembe v razvoju in rasti podjetja, profiliranje vrednot podjetja ter podrobno razlago o analizi razvojne vizije, politike podjetja in strategij. Na podlagi tega in drugih podatkov smo diagnosticirali razvojno stanje z določitvijo razvojne faze v življenjskem ciklu podjetja. V nadaljevanju smo podali tudi analizo okoljskih razvojnih priložnosti, nevarnosti in razvojnih tveganj. Podali smo sintezo spoznanj, analizirali razvojne prednosti in slabosti ter na podlagi vseh zbranih podatkov, tako teorije kot podatkov podjetja, podali predloge razvojne vizije, politike podjetja in strategij. Na koncu magistrske naloge podajamo uresničitveni program planiranega razvoja proučevanega podjetja.
Ključne besede: vizija podjetja, politika podjetja, strategije podjetja, planiranje razvoja, uresničitveni program.
Objavljeno: 10.03.2017; Ogledov: 583; Prenosov: 51
.pdf Celotno besedilo (1,35 MB)

9.
PLANIRANJE STRATEGIJ PODJETJA V PO KRIZNIH RAZMERAH
Gloria Sobočan, 2016, magistrsko delo

Opis: V magistrskem delu smo proučevali procese in metode planiranja na ravni strateškega managementa in planirali strategije podjetja v po kriznih razmerah. To smo proučevali na praktičnem primeru podjetja Mesnica in trgovina »Gabrek« Martin Tibaut s. p. iz Žižkov, ki se ukvarja s prodajo svežega mesa in proizvodnjo mesnih izdelkov, razen perutninskega. Podjetje spada med mikro podjetja in se poleg glavne dejavnosti ukvarja s prodajo drugih izdelkov, tako imenovano trgovino na drobno. V nadaljevanju magistrske naloge, podjetje Mesnica in trgovina »Gabrek« Martin Tibaut s. p. zapisujemo skrajšano, in sicer podjetje Gabrek Martin Tibaut s. p. Magistrsko delo smo razdelili na teoretični in empirični del. V teoretičnem delu smo najprej predstavili MER-model integralnega managementa in nato procese planiranja razvoja podjetja na ravni strateškega managementa. Predstavili smo tudi metode planiranja na ravni strateškega managementa v MER-modelu integralnega managementa. Nato smo opredelili izbrane definicije o strateških poslovnih področjih in strategijah podjetja, predstavili ekonomsko vrednotenje strategij podjetja ter na koncu še teoretični vidik programiranja razvoja podjetja. V empiričnem delu smo predstavili izbrane značilnosti podjetja Gabrek Martin Tibaut s. p., njihovo vizijo in politiko podjetja. Nadaljevali smo z razvojno analizo podjetja Gabrek Martin Tibaut s. p., v kateri smo predstavili vrednote podjetja in proučili razvojno analizo podjetja in okolja. Nato smo predstavili strateška poslovna področja podjetja in zanje napravili Portfolio analizo z vidika njihove konkurenčne sposobnosti in tržne privlačnosti. Predstavili in proučili smo tudi strateške razvojne možnosti podjetja. Z metodami EFAS, IFAS in SFAS smo predstavili analize zunanjega in notranjega okolja podjetja Gabrek Martin Tibaut s. p. V nadaljevanju magistrskega dela smo na ravni strateškega managementa planirali strategije podjetja. Predstavili smo planirane strategije podjetja Gabrek Martin Tibaut s. p. kot tudi planirano bilanco stanja in planirani izkaz poslovnega izida podjetja, s pomočjo katerih smo ugotavljali, ali so planirane strategije finančno ustrezne in z vidika financ smiselne. V ta namen smo predstavili ekonomsko vrednotenje strategij podjetja Gabrek Martin Tibaut s. p. Uporabili smo statične in dinamične kazalnike vrednotenja strategij podjetja. Ugotovili smo, da planirane strategije predstavljajo poslovno, finančno in prodajno priložnost in so pomembne za nadaljnji razvoj tega podjetja. Zaključili smo z izdelavo uresničitvenega programa planiranega razvoja podjetja Gabrek Martin Tibaut s. p. Z vsem proučevanjem in analizami za podjetje ter planiranjem strategij za nadaljnji razvoj podjetja smo podjetju Gabrek Martin Tibaut s. p. omogočili nadaljnji uspešnejši razvoj.
Ključne besede: planiranje, strateški management, strategije podjetja, strateško poslovno področje, strateške možnosti podjetja, ekonomsko vrednotenje strategij podjetja, program razvoja.
Objavljeno: 11.01.2017; Ogledov: 752; Prenosov: 152
.pdf Celotno besedilo (722,97 KB)

10.
PLANIRANJE RAZVOJA PODJETJA MEDIKLIN D.O.O. NA RAVNI STRATEŠKEGA MANAGEMENTA
Eva Zupan, 2016, diplomsko delo

Opis: V diplomskem projektu smo predstavili razvoj podjetja Mediklin d.o.o. na ravni strateškega managementa.Diplomski projekt zajema teoretični in empirični del. Najprej smo predstavili podjetje Mediklin d.o.o., opisali njegove značilnosti in predstavili značilnosti panoge, znotraj katere podjetje posluje. Predstavili smo tudi obstoječo politiko, strategije in strukture podjetja. Nadaljevali smo s planiranjem razvoja podjetja na ravni strateškega managementa, pri čemer smo proučili izhodišča za planiranje razvoja podjetja Mediklin d.o.o. Najprej smo proučili in določili njegove prednosti, slabosti in vrednote ter nadaljevali z določitvijo možnosti in nevarnosti, ki izhajajo iz okolja podjetja. Določili smo strateška poslovna področja in iskali razvojne možnosti ter predlagali potencialne strategije podjetja Mediklin d.o.o.
Ključne besede: politika podjetja, vizija, strategije, strateška poslovna področja, program razvoja, ekonomsko vrednotenje strategij
Objavljeno: 01.12.2016; Ogledov: 1641; Prenosov: 331
.pdf Celotno besedilo (1,31 MB)

Iskanje izvedeno v 0.29 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici