| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 35
Na začetekNa prejšnjo stran1234Na naslednjo stranNa konec
1.
PLANIRANJE RAZVOJA PODJETJA MARJETICA D.D. NA RAVNI POLITIKE PODJETJA IN STRATEŠKEGA MANAGEMENTA
Rok Stegne, 2009, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi smo proučevali podjetje Marjetica, d.d. ki dejansko nastopa na trgu, vendar smo ga zaradi varovanja poslovnih informacij poimenovali z izmišljenim imenom. Marjetica, d.d. je trgovina, ki se ukvarja s prodajo gradbenega materiala tako na drobno kot na debelo. Spada med majhna podjetja. Planirali smo razvoj na ravni politike podjetja in strateškega managementa. Najprej smo se spoznali s podjetjem, z obstoječo politiko podjetja, strategijami in strukturami, da smo kasneje lahko planirali razvoj na ravni politike podjetja in strateškega managementa. Na ravni politike podjetja smo proučili vrednote direktorja podjetja. Proučili smo prednosti in slabosti, z okoljem povezane možnosti in nevarnosti za podjetje ter opredelili prihodnjo politiko podjetja. Pri proučevanju okolja smo predvsem na nabavnem trgu za obravnavano podjetje videli veliko priložnost. Planiranje na ravni politike podjetja je osnova za nadaljnje planiranje na ravni strateškega managementa. Podjetju smo opredelili dva programsko-tržna področja, in sicer maloprodaja (MB) in veleprodaja (SV Slo) ter prišli do zaključka, da bi bilo smiselno, da podjetje obdrži obe programsko-tržni področji. Iskali smo tudi strateške možnosti in strategije ter vrednotili razvojno uspešnost obravnavanega podjetja v obdobju od 1.1.2009 do 31.12.2013, pri čemer smo si pomagali s statičnimi in dinamičnimi kazalniki. Na podlagi teh rezultatov smo podjetju predstavili priporočene razvojne strategije. Zaključili smo s planiranjem razvojnih struktur in s programiranjem razvoja, ki je zaključna faza v obravnavanem procesu planiranja.
Ključne besede: Ključne besede: planiranje, razvoj, vizija podjetja, politika podjetja, vrednote udeležencev, prednosti, slabosti, okolje podjetja, možnosti, nevarnosti, programsko-tržna področja, strateški management, strategija, strateške možnosti, ekonomsko vrednotenje, strukture, program razvoja.
Objavljeno: 14.12.2009; Ogledov: 2903; Prenosov: 699
.pdf Celotno besedilo (904,06 KB)

2.
PLANIRANJE RAZVOJA PODJETJA FERA AVTO, D.O.O. S POUDARKOM NA RAVNI STRATEŠKEGA MANAGEMENTA
Aleksander Burjan, 2009, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu smo planirali razvoj podjetja Fera avto, d.o.o., ki je mikro podjetje in se ukvarja z izdelavo prototipov in predelavo posebnih vozil ter tako imenovanim tuningom vozil. Podjetje je bilo ustanovljeno leta 2007 ter se razvija in raste. Vsako podjetje se mora razvijati in rasti ter biti dovolj inovativno, če hoče preživeti na trgu in ohraniti svoj tržni položaj. Da podjetju to uspe, mora skrbno planirati svojo vizijo, politiko podjetja ter izbrati primerne strategije in pripraviti program razvoja. V proučevanem podjetju smo zato najprej opredelili obstoječo vizijo in politiko podjetja. Za planiranje prihodnje politike podjetja smo za obravnavano podjetje predstavili vrednote ključnih udeležencev podjetja, ter predstavili prednosti in slabosti ter potencialne možnosti in nevarnosti za podjetje Fera avto, d.o.o. Vse to je osnova za planiranje prihodnje politike podjetja, dobro zasnovana politika podjetja pa je osnova za planiranje razvoja podjetja na ravni strateškega managementa, kar je bila tudi osnovna naloga našega diplomskega dela. Pri planiranju razvoja na ravni strateškega managementa smo najprej opredelili programsko-tržna področja ter jih analizirali. Za proučevano podjetje smo tudi iskali in predlagali strateške možnosti in strategije. Za proučevano podjetje smo planirali tudi vrednostne izide za obdobje pet let. Strategije smo ekonomsko ovrednotili z uporabo statičnih in dinamičnih kazalnikov. V zaključni fazi planiranja razvoja podjetja na ravni strateškega managementa smo izdelali program razvoja podjetja in s tem razvoj proučevanega podjetja postavili v čas in prostor.
Ključne besede: razvoj in rast, planiranje, vizija, politika podjetja, strategije podjetja, program razvoja, vrednote ključnih udeležencev podjetja, prednosti in slabosti podjetja, možnosti in nevarnosti podjetja, strateški management, programsko-tržna področja, statični in dinamični kazalniki, vrednostni izidi, program razvoja.
Objavljeno: 17.12.2009; Ogledov: 3177; Prenosov: 449
.pdf Celotno besedilo (1,25 MB)

3.
PLANIRANJE RAZVOJA PODJETJA INTERLES D.O.O. NA TEMELJU PROUČEVANJA STRATEŠKEGA MANAGEMENTA
Jožica Štelcar, 2009, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu smo planirali razvoj podjetja Interles d.o.o., katerega osnovna dejavnost je proizvodnja, prodaja in montaža stavbnega pohištva. Podjetje uspešno posluje že od samega začetka leta 1993, ter se hkrati razvija in raste. Pri planiranju razvoja smo izhajali iz obstoječega stanja v podjetju, nato pa smo planirali njihov razvoj na ravni strateškega managementa, kar predstavlja osrednji del tega diplomskega dela. Pri planiranju razvoja na ravni strateškega managementa smo izhajali iz pomembnejših prednosti in slabosti podjetja ter tistih možnosti in nevarnosti, ki bi na njegov razvoj lahko pomembneje vplivale. Najprej smo se osredotočili na iskanje strateških možnosti in strategij, za predhodno opredeljena programsko-tržna področja. Na osnovi ekonomskega vrednotenja razvojne uspešnosti podjetja smo podjetju predlagali po našem mnenju primerne strategije in določili potrebne strateške potenciale za realizacijo izbranih strategij. V zaključni fazi planiranja na ravni strateškega managementa smo izdelali program razvoja podjetja Interles d.o.o. za prihodnjih pet let poslovanja. Na podlagi vrednotenja planirane razvojne uspešnosti proučevanega podjetja smo prišli do zaključka, da bo podjetje tudi v prihodnje uspešno poslovalo. Ugotavljamo, da k uspešnosti podjetja pripomorejo predvsem prednosti podjetja samega, iz okolja izhajajoče možnosti, kakovost proizvedenih izdelkov in storitev montaže, iznajdljivost ter izkušnje, ki so si jih v podjetju Interles d.o.o. z leti pridobili.
Ključne besede: Ključne besede: razvoj, rast, planiranje, politika podjetja, strateški management, strategija, strateški potenciali, program razvoja.
Objavljeno: 27.11.2009; Ogledov: 1647; Prenosov: 218
.pdf Celotno besedilo (729,49 KB)

4.
PLANIRANJE RAZVOJA PODJETJA STEKLOBETON D.O.O.
Katarina Avflič, 2009, diplomsko delo

Opis: Podjetje Steklobeton d.o.o. je podjetje z deset do devetnajst zaposlenimi, ki se ukvarja s proizvodnjo in montažo steklobetonskih izdelkov. Proučevali smo razvoj na ravni politike in strateškega managementa za obdobje prihodnjih nekaj let. Najprej smo preučili teoretična izhodišča, nato pa smo teoretična spoznanja aplicirali na primeru izbranega podjetja. Proučili smo raziskovalno-prognostična izhodišča za planiranje politike proučevanega podjetja, to so vrednote podjetja, prednosti in slabosti ter možnosti in nevarnosti podjetja Steklobeton d.o.o. Na tej podlagi smo planirali prihodnjo politiko podjetja Steklobeton d.o.o. Prav tako smo določili programsko-tržna področja podjetja. Iskali smo strateške možnosti in strategije, natančneje preučili planske bilance podjetja, strategije ekonomsko ovrednotili in za izbrane strategije skupaj z vodstvom podjetja določili pet letni program razvoja. S tem želimo pripomoči pri nadaljnjem razvoju proučevanega podjetja.
Ključne besede: politika podjetja, vizija, programsko-tržna področja, strategije, program razvoja
Objavljeno: 27.11.2009; Ogledov: 1772; Prenosov: 183
.pdf Celotno besedilo (7,20 MB)

5.
PLANIRANJE RAZVOJA GRADBENEGA PODJETJA BIT GRADNJE D.O.O. NA RAVNI STRATEŠKEGA MANAGEMENTA
Jana Jakop, 2009, diplomsko delo

Opis: Razvoj podjetja mora vedno potekati od ideje k uresničitvi. Z upravljalno-vodstvenega vidika mora potekati od vizije k politiki podjetja, nato k strategijam ter k taktičnim in operativnim ukrepom za uresničitev razvojnih nalog. Procesno mora razreševanje in uresničevanje razvoja podjetja potekati na vseh ravneh njegovega upravljalno-vodstvenega procesa. Uspešno planiranje razvoja podjetja vpliva na njegov bodoči obstoj, kot tudi na poslovanje podjetja. Uspešnost poslovanja je v veliki meri odvisna predvsem od pravilno izbrane in oblikovane vizije, politike podjetja ter strategij podjetja. V diplomskem delu smo se ukvarjali s planiranjem razvoja gradbenega podjetja Bit gradnje d.o.o. s poudarkom na ravni strateškega managementa. S planiranjem razvoja se v podjetju ne ukvarjajo, vendar se zavedajo njegovega ključnega pomena. Tako smo v diplomskem delu zapisali vizijo podjetja, opredelili obstoječo politiko podjetja, proučili podjetje in njegovo okolje. Nadaljevali smo s planiranjem razvoja na ravni strateškega managementa, kjer smo opredelili programsko-tržna področja, iskali strateške možnosti podjetja in opredelili njegove strategije. Vrednotili smo razvojno uspešnost proučevanega podjetja za nadaljnjih pet let in predlagali razvojne strategije ter strateške potenciale za realizacijo teh strategij. Zaključili smo s programom razvoja podjetja, nismo pa planirali razvoja podjetja na ravni operativnega managementa. S proučevanjem, ki smo ga opravili v diplomskem delu, želimo podjetju pomagati pri uresničevanju vizije, politike podjetja, planiranju na ravni strateškega managementa ter pri uspešnem vodenju in upravljanju v prihodnje. Za razvoj podjeta in njegov uspeh pa je pomembna strateško usmerjena organizacija.
Ključne besede: planiranje razvoja podjetja, prednosti in slabosti podjetja, priložnosti in nevarnosti podjetja, strategije, strukture, strateški management, program razvoja
Objavljeno: 21.12.2009; Ogledov: 1926; Prenosov: 226
.pdf Celotno besedilo (554,91 KB)

6.
PLANIRANJE RAZVOJA PODJETJA BRITA D.O.O.
Brigita Strniša, 2009, diplomsko delo

Opis: Podjetje Brita, d.o.o. je trgovsko podjetje, ki se ukvarja s prodajo in montažo kuhinj ter bele tehnike. Na domačem tržišču uspešno poslujejo že štiri leta, v prihodnosti pa se želijo razširiti na tuji trg. Podjetje zelo dobro sodeluje z obstoječimi dobavitelji ki prihajajo iz držav EU; s temi si želi ohraniti dobre poslovne odnose, prav tako pa pridobiti tudi nove dobavitelje na področju kuhinj in bele tehnike. Največji poudarek dajejo zadovoljstvu kupcev, ki so pri njih vedno najpomembnejši. Vizija podjetja je doseganje in izboljševanje kakovosti na vseh ravneh poslovanja, za dosego položaja na trgu, ki ga želijo. Kupec in zadovoljstvo sta cilj h kateremu stremijo. Prav tako pa dajejo velik poudarek tudi na zadovoljstvo vseh zaposlenih v podjetju, zavedajo se namreč, da brez zadovoljnih in motiviranih sodelavcev ni zadovoljnih strank. V diplomski nalogi smo najprej spoznali in preučili podjetje. Opredelili smo obstoječo politiko podjetja, strategije in strukture ter na osnovi pridobljenih podatkov planirali razvoj podjetja na ravni politike podjetja, nato pa še na ravni strateškega managementa. Tu smo poiskali strateške možnosti in strategije, te ekonomsko ovrednotili in izbrali ter določili za njihovo uresničitev potrebne strukture. Planiranje smo zaključili s programom razvoja za nadaljnjih pet let. Podjetje Brita, d.o.o. smo proučevali predvsem zato, ker smo želeli lastniku pomagati pri načrtovanju nadaljnjega razvoja podjetja, pa tudi zato, ker nam je le-ta dal priložnost, da na fakulteti pridobljeno znanje utrdimo na praktičnem primeru. V zahvalo smo mu pomagali planirati razvoj njegovega podjetja.
Ključne besede: - podjetje, - vizija podjetja, - politika podjetja, - ključni udeleženci podjetja, - strategije, - strukture, - prednosti in slabosti, - možnosti in nevarnosti, - vrednostni izidi poslovanja, - program razvoja
Objavljeno: 26.03.2010; Ogledov: 1599; Prenosov: 163
.pdf Celotno besedilo (479,21 KB)

7.
SKLADEN REGIONALNI RAZVOJ S PODPORO RAZVOJNE INSTITUCIJE NA PRIMERU KOROŠKE STATISTIČNE REGIJE
Karmen Sonjak, 2010, diplomsko delo

Opis: Regionalizacija in z njo povezana decentralizacija dobivata vedno večji pomen v območju evropskih držav pa tudi zunaj njih. Ob vse večji ekonomski povezanosti sveta je regionalna politika postala pomembno orodje za doseganje nacionalnih ciljev. S sprejetjem nove zakonodaje na tem področju je bil v Sloveniji uveljavljen nov pristop k spodbujanju regionalnega razvoja, odgovornost za razvoj pa je bila prenesena na regionalno raven. Regionalna politika je postala pomemben del nacionalne razvojne politike, ki lahko uspešno zagotavlja enakomeren razvoj vseh območij v Sloveniji. Temeljno izhodišče regionalne politike je čim bolj izkoristiti neposredne vire razvoja v regijah in v največji meri angažirati njihovo razvojno energijo, predvsem z vidika, da delujejo neposredno v lastnem razvoju. Na ta način lahko preprečimo preveliko centralizacijo in zmanjšamo razlike v regionalni razvojni dinamiki. Država mora s svojimi ukrepi in usmeritvami skrbeti za zmanjševanje razlik med regijami, te pa hkrati postajajo vedno bolj odgovorne za svoj razvoj s svojimi razvojnimi pobudami. Namen diplomske naloge je prikazati izvajanje regionalne politike razvoja v Koroški razvojni regiji za obdobje 2007—2013 v okviru vzpostavljene institucije za podporo regionalnemu razvoju ter z upoštevanjem veljavne zakonodaje in državnih ukrepov. V tem obdobju je Koroška regija pred pomembnim izzivom, ki naj bi pokazal, ali je regija sposobna narediti razvojni premik na področju gospodarskega in tehnološkega razvoja, izobraževanja, razvoja turizma in izboljšanja kakovosti življenja vseh prebivalcev regije. Vsebine, opredeljene v Regionalnem razvojnem programu in Izvedbenem načrtu Regionalnega razvojnega programa, ki predstavljata razvojna dokumenta regije, s predlaganimi razvojnimi ukrepi kažejo, da obstajajo potenciali za to, na nas samih pa je, ali bomo to znali izkoristiti. Prikazani so delno doseženi rezultati zelo kratkega dvoletnega izvajanja regionalne politike skozi državne in regionalne razvojne dokumente ter njihov vpliv na doseganje postavljenih ciljev tako na regionalni kot na državni ravni. Naloga izvajanja in spremljanja posameznih ukrepov ter doseganja zastavljenih ciljev v regionalnem dokumentu je naloga Regionalne razvojne agencije, ki v svojem okolju opravlja naloge, ki so v javnem interesu, in nudi strokovno podporo ostalim institucijam v regiji ter sodeluje s službami resornih ministrstev.
Ključne besede: skladen regionalni razvoj, razvojna regija, regionalna razvojna agencija, politika regionalnega razvoja, egionalni razvojni program, strukturni skladi, regionalni projekti, izvedbeni načrt regionalnega razvojnega programa, državni razvojni program
Objavljeno: 08.04.2010; Ogledov: 1764; Prenosov: 160
.pdf Celotno besedilo (484,65 KB)

8.
OBVLADOVANJE KRIZE PODJETJA NA RAVNI STRATEŠKEGA MANAGEMENTA
Boštjan Zver, 2010, magistrsko delo/naloga

Opis: Obvladovanje krize je nujen koncept, v okviru katerega se je treba odločati in sprejemati ukrepe na ravni strateškega managementa, ne samo zato, da bi podjetje obvladalo krizo, ko do nje dejansko pride, ampak tudi zato, da se preprečijo morebitne prihodnje krizne situacije. Treba se je zavedati, da delovanje v smeri obvladovanja kriznih situacij že, ko se začnejo pojavljati prvi simptomi, kot nekakšni znanilci negotovih časov poslovanja, mnogokrat ni samo cenejše, ampak je tudi manj stresno za vse udeležence poslovnega sistema, prav tako pa tudi management ne izgubi verodostojnosti v notranjem okolju podjetja in tudi ne v zunanjem okolju. V teoretičnem delu magistrskega dela je predstavljen celoten koncept planiranja obvladovanja krize, pri čemer so proučeni in izbrani najpomembnejši oziroma najustreznejši ukrepi in strategije, ki jih podjetje mora izbrati in uresničevati, da lahko obvladuje krizne situacije. V aplikativnem delu magistrskega dela pa je pozornost namenjena proučevanju obvladovanja krize podjetja na ravni strateškega managementa ob primeru podjetja Panvita, Prašičereja Nemščak, d. o. o. Raziskava je potekala predvsem na osnovi spoznanj kriznih modelov po Pümpinu in Prangeju (1995) ter Kropfbergerju (2003). Raziskava planiranja razvoja podjetja kot ukrepa obvladovanja krize na ravni strateškega managementa je potekala na osnovi spoznanj MER-ovega modela integralnega managementa. Na ravni strateškega managementa je bila pozornost namenjena iskanju strateških možnosti in strategij, njihovega vrednotenja ter izbire in programiranja uresničitve planiranega razvoja podjetja Panvita, Prašičereja Nemščak, d. o. o.
Ključne besede: obvladovanje krize, razreševanje krize, planiranje razvoja, strategije podjetja, ekonomsko vrednotenje in izbira strategij podjetja v krizi, iskanje strateških možnosti in strategij podjetja v krizi, uresničitveni program planiranega razvoja podjetja
Objavljeno: 01.07.2010; Ogledov: 3230; Prenosov: 548
.pdf Celotno besedilo (1,48 MB)

9.
UPRAVLJANJE ZANESLJIVOSTI HLADILNIH APARATOV
Dejan Dren, 2010, magistrsko delo

Opis: Zanesljivost izdelkov je v veliki meri določena z njihovo konstrukcijo, ki se definira v procesu razvoja izdelkov. Za doseganje visokega nivoja zanesljivosti kompleksnih izdelkov ni dovolj le uporaba specialističnih znanj s področja kakovosti in zanesljivosti, temveč je potrebno vključiti tudi ostalo inženirsko znanje in izkušnje, ki sodeluje v fazah razvoja, proizvodnje in servisiranja izdelkov, da lahko res dobro razumemo in napovedujemo možne vzroke odpovedi in učinkovito preprečujemo njihovo pojavljanje. Za doseganje tega rabimo dobro upravljanje zanesljivosti izdelkov, ki se ukvarja z načrtovanjem, vgrajevanjem in preverjanjem zanesljivosti. Jedro upravljanja zanesljivosti predstavlja program zanesljivosti, ki predpisuje izvajanje aktivnosti in uporabe različnih metod pri razvoju, proizvodnji in uporabi izdelkov z namenom doseganja zahtevanega nivoja zanesljivosti izdelkov. Večina izbranih metod je sicer splošno znanih, vendar gre pri tem tudi za njihovo medsebojno dopolnjevanje in lahko prinašajo pričakovane rezultate le kot celota. Delo je osredotočeno na program zanesljivosti hladilnih aparatov, namenjenih za uporabo v gospodinjstvih.
Ključne besede: Zanesljivost, trajnost, načrtovanje življenjske dobe, hladilni aparati, proces razvoja novih izdelkov, projekt, program zanesljivosti, pospešeno preizkušanje, FRACAS, FMEA.
Objavljeno: 06.12.2010; Ogledov: 1639; Prenosov: 103
.pdf Celotno besedilo (2,79 MB)

10.
POMEN PLANIRANJA TEMELJNIH STRATEGIJ ZA RAZVOJNO USPEŠNOST PODJETJA
Lea Blatnik, 2011, magistrsko delo/naloga

Opis: Živimo v času, ko so spremembe edina stalnica. Okolje organizacij se neprestano spreminja ter postaja vse bolj kompleksno. Sestoji iz političnih, ekonomskih, socialnih ter tehnoloških spremenljivk. Podjetja na večino od njih nimajo vpliva. Zunanje okolje podjetju nudi priložnosti, grozijo pa mu tudi nevarnosti. Prepoznavanje enih kot drugih je naloga vodstev. Če želijo preživeti ali rasti, se morajo spremembam neprestano prilagajati in v skladu s svojimi notranjimi prednostmi iskati najboljše razvojne možnosti. Temeljna naloga managerja je, da pravočasno zazna spremembe v okolju in ustrezno ukrepa. Hitrost odgovora na spremembe v zunanjem okolju je pogojena z gibkostjo načina vodenja in je pomembna prednost v dani situaciji. V magistrski nalogi smo ugotavljali pomen planiranja temeljnih strategij za razvojno uspešnost podjetja. Najprej smo podali teoretična izhodišča različnih avtorjev, ki smo jih nato uporabili na praktičnem primeru konkretnega podjetja. Strategija je plan, s katerim organizacija premika sedanje stanje v prihodnje želeno stanje. Strategija omogoča podjetju, da doseže uspešen položaj v njegovem okolju, prav tako svoj največji potencial, hkrati pa nenehno spremljanje možnih sprememb, ki lahko uspešno vplivajo na spremembe v strateškem planu. Skratka, strategija opredeljuje, kje smo, kam gremo in kako bomo do tja prišli. Zato naj management praviloma planira, in to čim bolj vseobsežno in dolgoročno, bodisi na formaliziran ali neformaliziran način. Dokumentiranje načrtov politike ima pomembne prednosti — saj preprečuje nesporazume in izgubljanje planov, usklajuje delovanje managerjev ter olajšuje širše osvajanje ciljev in strategij v podjetju.
Ključne besede: Strategija, temeljna strategija, splošna strategija, poslovna strategija, funkcijska strategija, razvoj podjetja, program razvoja.
Objavljeno: 11.05.2011; Ogledov: 2116; Prenosov: 330
.pdf Celotno besedilo (847,29 KB)

Iskanje izvedeno v 0.25 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici