| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 36
Na začetekNa prejšnjo stran1234Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
3.
RAZVOJ IN PERSPEKTIVA BANČNEGA ZAVAROVALNIŠTVA V SLOVENIJI
Barbara Herjavec, 2009, diplomsko delo

Opis: Slovenija na področju bančnega zavarovalništva še ni dosegla ravni razvitosti držav, ki je značilen za starejše članice skupnega evropskega prostora. Danes večina slovenskih bank preko svojih okenc ponuja bančno zavarovalniške storitve, ki pa jih je večina za enkrat omejena na ponujanje različnih vrst življenjskih zavarovanj. Od teh je najbolj razširjena ponudba življenjskih zavarovanj, kjer zavarovalec prevzema naložbeno tveganje (t.i. »Unit—linked Life Insurance«). Banke pa postopoma že uvajajo trženje raznih oblik premoženjskih zavarovanj (avtomobilsko odgovornost, zavarovanje stanovanjskih objektov in premičnin itd.). Omenjena zavarovanja so zelo kompleksna in se banke z njimi posredno verjetno ne bodo nikoli ukvarjale (denimo zaradi načina likvidacij škod), so pa možne izpeljanke. Banke bodo morale najti upravljavce škod, se povezati s klicnimi centri (kamor lahko stranke pokličejo ob nezgodi) in asistenčnimi družbami (ki urejajo stvari za zavarovance). Iz diplomskega dela lahko povzamemo, da se slovenski trg bančno zavarovalniških produktov razvija in ima še veliko potenciala. Slovenski potrošnik potrebuje in si želi bančno zavarovalniških storitev tako zaradi načina življenja, kateremu smo priča kot tudi zaradi demografskih sprememb. Še posebej se potencial za banke kaže na področju dopolnilnega in dodatnega zdravstvenega zavarovanja in pokojninskih zavarovanj.
Ključne besede: banke, zavarovalnice, bančno zavarovalništvo, perspektiva bančnega zavarovalništva, razvoj bančnega zavarovalništva, zavarovalniški produkti.
Objavljeno: 01.04.2010; Ogledov: 2130; Prenosov: 231
.pdf Celotno besedilo (357,68 KB)

4.
UPORABA INFORMACIJSKIH TEHNOLOGIJ PRI VSTOPU NA NOVA TRŽIŠČA
Goran Krajačić, 2010, diplomsko delo

Opis: Izbira pravilne poslovne strategije nastopa na spletu ni enostavna naloga. V delu smo predstavili poslovno strategijo, ki nas pelje skozi raziskavo tržišča, promocijo podjetja in izdelkov, ter konverzijo obiskovalcev v stranke. Definirali smo tudi pomen razvoja vsebin, storitev in produktov ter ga umestili v celovito strategijo. Posebej pa smo izpostavili tudi pomen upravljalnega podsistema podjetja pri planiranju, razvoju ter nadzoru. Definirano poslovno strategijo smo aplicirali in ovrednotili v dvajsetih tržnih nišah. Pri tem smo dobili rezultate, ki so potrdili uspešnost uporabljene strategije. Ugotovili smo, da nam še tako poglobljeno poznavanje strategij, orodij in metod ne zagotavlja uspeha. Vse to so le predpogoji, ki dajejo dobro podlago za uspeh v spletnem poslu. Ključnega pomena je, da za vse dejavnosti oblikujemo natančno definirane in sledljive poslovne procese, ki nato omogočajo optimizacijo celovite poslovne strategije.
Ključne besede: spletni marketing, optimizacija za spletne iskalnike, raziskava tržišča, spletna promocija, konverzija, informacijski produkti, optimizacija poslovnih procesov
Objavljeno: 06.04.2010; Ogledov: 1574; Prenosov: 128
.pdf Celotno besedilo (6,46 MB)

5.
OZONIRANJE MODELNIH OBARVANIH VOD Z DOLOČEVANJEM RAZGRADNIH PRODUKTOV OKSAZINSKEGA BARVILA
Polonca Lesjak, 2010, magistrsko delo

Opis: Obarvane odpadne vode iz tekstilne industrije, so lahko zelo obremenjene z različnimi tipi barvil, imajo različne pH vrednosti, povišane KPK vrednosti in so visokih temperatur. S sodobnimi postopki (kemijsko-oksidacijskimi) lahko učinkovito razbarvamo takšne vrste odpadnih vod npr. obdelava z ozonom (O3) in vodikovim peroksidom. Namen naloge je bil raziskati učinke oksidacijskih tehnologij, predvsem ozoniranja ter sledenje razgradnim produktom. V ta namen smo uporabili komercialna tekstilna barvila in sicer: direktno oksazinsko barvilo (C.I. Direct Blue 106), reaktivno antrakinonsko barvilo (C.I. Reactive Blue 49) in kislo azo barvilo (C.I. Acide Blue 193). Vsa tri barvila smo ozonirali, podrobneje pa smo preiskali in poskušali določiti razgradne produkte le direktnemu barvilu (C.I. Direct Blue 106) z oksazinsko kromoforno skupino, saj o tem tipu barvila literatura do sedaj še ne beleži objav o razgradnih produktih po postopku ozoniranja. Eksperimentalno delo zajema preučevanje učinkov procesov razbarvanja na podlagi sprotnega spremljanja absorbance, vrednosti pH, prevodnosti in določitev optimalnih pogojev razbarvanja z ozonom. Prav tako delo zajema kompleksne analizne metode kot npr. UV/VIS spektrofotometrijo, IR spektroskopijo, spektrofotometrijo za določevanje ionov, IC kromatografijo in MS spektrometrijo v kombinaciji s tekočinsko kromatografijo LC-MS, za določevanje razgradnih produktov direktnega oksaziskega barvila po ozoniranju. Rezultati magistrskega dela predstavljajo, da je izbran oksidacijski postopek učinkovit za razbarvanje takšnih tipov barvil, saj je razbarvano vodo potrebno le še nevtralizirati in je primerna za izpust v kanalne vode ali za ponovno uporabo v tehnoloških procesih. Tako bi pomembno vplivali na zmanjšanje porabe sveže pitne in tehnološke vode.
Ključne besede: ozoniranje, obarvane vode, C.I. Direct Blue 106, C.I. Reactive Blue 49, C.I. Acid Blue 193, oksazin, razbarvanje, razgradni produkti, UV/VIS, IR, RAMAN, HPIC, MS, LC-MS
Objavljeno: 07.05.2010; Ogledov: 2595; Prenosov: 142
.pdf Celotno besedilo (6,66 MB)

6.
VPELJAVA MREŽNEGA MARKETINGA V PODJETJU VALENCA D.O.O.
Primož Gorišek, 2011, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo obravnava vpeljavo mrežnega marketinga v podjetju Valenca, zavarovalniško zastopanje d. o. o. Prenova prodajnih procesov z vpeljavo mrežne strukture predstavlja možno izboljšavo trenutne situacije v podjetju. V uvodnem delu so podane predpostavke in omejitve, ki morajo biti pri oblikovanju rešitve upoštevane in ki sovpadajo z vizijo podjetja. Na koncu uvodnega poglavja so določeni cilji raziskave in postavljene hipoteze. Teoretične osnove postavk, povezanih z delovanjem mrežnega marketinga, so opisane v poglavju Marketing, podrobneje v podpoglavju Mrežni marketing. Proučene so s pomočjo obstoječe literature o obravnavani tematiki, z internetnimi viri ter obstoječimi raziskavami in statističnimi obdelavami. Obravnavano okolje, trenutna organizacijska struktura podjetja ter delovni procesi, ki se izvajajo pri opravljanju osnovne dejavnosti so podrobno prikazani v poglavju Obstoječe stanje. V drugem delu poglavja je opisana problematika, s katero se podjetje zaradi povečanega obsega dela srečuje in zaradi katere je prišlo do težnje po reorganizaciji. V poglavju Raziskava smo s pomočjo anketnega vprašalnika, poslanega potencialnim sodelavcem in potencialnim strankam ter z intervjujem s strokovnjakom obravnavanega področja poskusili ugotoviti primernost vpeljave mrežnega marketinga v dano okolje. Raziskava proučuje splošno mnenje ljudi o mrežnem marketingu, zanimanje za delo svetovalca v mrežnem marketingu ter stopnjo korektnosti, ki jo le-ti dosegajo v tako organiziranih podjetjih. Pridobljene podatke smo analizirali, statistično obdelali in jih predstavili v poglavju Rezultati raziskave. Podani so zanimivi zaključki o mrežnem marketingu. V zadnjem poglavju Predlog prenove je predstavljena za podjetje ugodna rešitev. Izhaja iz analize rezultatov, pridobljenih v raziskavi te diplomske naloge, in iz vizije podjetja. Poglavje je sklenjeno s smernicami, ki naj bi jih podjetje, če želi ostati konkurenčno, upoštevalo v prihodnosti.
Ključne besede: zavarovalništvo, mrežni marketing, produkti, stranke, svetovalci
Objavljeno: 10.08.2011; Ogledov: 1470; Prenosov: 97
.pdf Celotno besedilo (1,12 MB)

7.
IZDELAVA FACEBOOK FAN STRANI ZA PODJETJE SAFE INVEST- MREŽA D.O.O.
Domen Zavec, 2011, diplomsko delo

Opis: Družbena omrežja postajajo vse pomembnejši del nastopa in predstavitve podjetij na internetu. S pojavom družbenih omrežij se je organizacijam in njihovim blagovnim znamkam ponudila priložnost, da uberejo nov kanal komuniciranja z obstoječimi in potencialnimi kupci / strankami. Danes si skorajda več ne predstavljamo, da ne bi imeli interneta in bili del družbenih omrežij. Tako so družbena omrežja postala nekaj vsakdanjega v našem življenju. Prav to so začela izkoriščati podjetja, saj lahko pridejo na zelo enostaven način do komunikacije z svojimi strankami. Danes poznamo zelo različna družbena omrežja, ki se pojavljajo na internetu. Skozi diplomsko nalogo sem opisal in razložil kaj so družbeni mediji in katera družbena omrežja se pojavljajo na njih. Zelo podrobno sem se posvetil družbenemu omrežju Facebook, saj je najbolj razširjen v Sloveniji in prav tako v svetu. Diplomsko delo je sestavljeno iz teoretičnih in praktičnih ciljev. Najprej sem se posvetil teoretičnemu delu diplomskega dela, v katerem opisujem nastanek spleta 2.0. Prav tako sem predstavil družbene medije in družbena omrežja,ki so del nastanka spleta 2.0. Preučil sem katere so glavne prednosti in slabosti družbenih omrežij za podjetja, ki se pojavljajo na njih. V praktičnem delu diplomskega dela sem se posvetil družbenemu omrežju Facebook. Razložil sem kako se naredi Fan stran za podjetje, ki se hoče predstaviti na Facebooku. Prav tako praktični del temelji na analizo marketinškega komuniciranja podjetja Safe Invest Mreže na družbenih omrežjih. Izdelal sem lastno Fan stran in naredil strategijo oglaševanja in komuniciranja za podjetje. Na koncu diplomskega dela sem naredil analizo pet mesečnega delovanja Fan strani in opisal prednosti, ki jih je podjetje pridobilo.
Ključne besede: Ključne besede: splet 2.0, družbeni mediji, zavarovalniški produkti, Fan stran, Safe Invest Mreža.
Objavljeno: 09.09.2011; Ogledov: 2269; Prenosov: 194
.pdf Celotno besedilo (1,02 MB)

8.
PRIMERJAVA FUNKCIJE ZAKLADNIŠTVA V DOMAČI IN TUJI POSLOVNI BANKI
Matej Logar, 2011, delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga

Opis: Funkcija in potreba zakladništva v poslovni banki se razlikuje od banke do banke, odvisno od njene velikosti, vrste poslov, ki jih opravlja, in organiziranosti banke. V nekaterih bankah zakladništvo le opravlja transakcije po naročilu drugih operativnih enot, v drugih pa njegove pristojnosti zajemajo skrb za likvidnost banke, upravljanje bilance banke, upravljanje specifičnih tveganj, vzdrževanje odnosov z drugimi bankami, trgovanje v imenu in za račun banke, razvoj novih finančnih instrumentov, upravljanje uradnih cen (obrestnih mer, tarif , ter tečajev) in podobno. Vrsto aktivnosti sektorju zakladništva večini primerov določi uprava banke, ki tudi opredeli v kolikšnem obsegu se bodo te aktivnosti izvajale. V splošnem pogledu, se funkcije zakladništva med izbranimi tujimi in domačimi bankami v tem delu razlikujejo predvsem zaradi različnih trgov in še posebej specifičnosti (teh) posameznih trgov. Manjši trg ne potrebuje večjih ali po drugi strani zelo ozko usmerjenih sektorjev znotraj banke, saj zaradi same majhnosti trga ali tržnega deleža stroški za takšno organizacijo niso upravičeni. Iz tega izhaja posebnost večjega trga, ki že zaradi same zapletenosti in raznolikosti potrebuje ožja ali specializirana področja ali sektorje, ki jim omogoča ustrezno obravnavanje posamezne aktivnosti. V zadnjem času pa se predvsem v (izbranih) tujih bankah opaža trend specializacije tudi v sektorju zakladništva, ki se čedalje bolj posveča trgovanju, razvoju in prodaji zakladniških produktov in tudi svetovanju svojim komitentom. V skladu s tem, so tako sektorji zakladništva naravnani predvsem kot centri dodane vrednosti, saj z naravo svojih poslov, vplivajo na bilanco banke predvsem pozitivno. V nalogi smo tako predstavili splošno (teoretično) opredelitev zakladništva v poslovnih bankah na podlagi domačih in tujih avtorjev. V sklopu izbranih tujih in domačih poslovnih bank, smo nato opredelili in opisali posamezne aktivnosti iz bančne prakse, ter jih med sabo tudi primerjali.
Ključne besede: Ključne besede: zakladništvo, poslovna banka, zakladnik, likvidnost, upravljanje bilance banke, tveganja, trgovanje, center dodane vrednosti, novi produkti, trend.
Objavljeno: 18.11.2011; Ogledov: 1724; Prenosov: 170
.pdf Celotno besedilo (1,50 MB)

9.
BANČNO ZAVAROVALNIŠTVO V SVETU IN PRI NAS
Roman Novak, 2012, magistrsko delo/naloga

Opis: Težnje po povezovanju finančnih institucij so v zadnjih letih v svetovnem, kot tudi v evropskem merilu v porastu. Povezovanje bank in zavarovalnic je vodilo do razvoja nove panoge, tj. bančnega zavarovalništva, ki predstavlja eno najpomembnejših bančnih strategij evropskih in svetovnih bank v zadnjem desetletju. Temeljni cilj magistrskega dela je prikazati vlogo bančnega zavarovalništva z vidika finančnih inštitucij, tj. bank in zavarovalnic. Najbolj pogosta definicija bančnega zavarovalništva je trženje bančnih in zavarovalniških produktov ali njihovih kombinacij prek skupnih tržnih poti. Pri povezovanju bank in zavarovalnic je možnih več oblik, vsaka od njih pa prinaša določene prednosti oziroma slabosti povezovanja. V Sloveniji prevladujejo predvsem dogovori o distribuciji med bankami in zavarovalnicami. Na razvoj bančnega zavarovalništva imajo vpliv številne ekonomske, politične, zakonodajne in tehnološke spremembe. Bančno zavarovalništvo omogoča bankam in zavarovalnicam koncentracijo njihovega znanja in povečanje njihovih zmožnosti ter možnost oblikovanja celotne ponudbe finančnih storitev na enem mestu. V aplikativnem delu smo prikazali kakšna je realna slika zainteresiranosti bančnih komitentov za sklepanje zavarovalniških poslov na bančnih okencih. Proučili smo kakšno je javno mnenje o primernosti bank za izvajanje tovrstnih poslov, usposobljenosti bančnih uslužbencev, skratka primernosti bančnih ustanov za izvajanje zavarovalniških poslov. Rezultate smo pridobili s pomočjo anketnega vprašalnika. Za bolj jasno izražanje ravni strinjanja z odgovori pa smo uporabili petstopenjsko Likertovo lestvico. Na podlagi lastnih opazovanj in predpostavk smo oblikovali hipoteze, katere smo kasneje s pomočjo matematično statističnih metod, in sicer računalniškega programa SPSS potrdili, bodisi delno sprejeli ali zavrgli.
Ključne besede: Bančništvo, zavarovalništvo, bančno zavarovalništvo, bančno zavarovalni produkti, povezovanje, oblike povezovanja, analiza povezovanja, model povezovanja, raziskava uporabnikov zavarovalniških produktov.
Objavljeno: 27.02.2012; Ogledov: 1920; Prenosov: 276
.pdf Celotno besedilo (1,12 MB)

10.
RAZISKAVA PRIMERNOSTI NALOŽBENIH PRODUKTOV ZA RAZLIČNA ŽIVLJENJSKA OBDOBJA
Matevž Tratar, 2014, diplomsko delo/naloga

Opis: V diplomski nalogi smo s primerjavo različnih teorij razpršitve naložbenega portfelja poskušali dokazati pomembnost razpršitve, spremljanja in spreminjanja naložbenih produktov, v katerem posameznik varčuje. Na začetku smo predstavili osnovno teorijo ter predstavili razloge in motive, zaradi katerih se posameznik odloči za varčevanje. Opisali in razčlenili smo finančne trge ter finančne institucije, preko katerih posameznik svoje prihranke prenese na druge ekonomske celice. Kot kriterije in dejavnike pri odločanju za obliko varčevanja smo v nadaljevanju predstavili donosnost, tveganost, likvidnost in stroške. Po opisu in razčlenitvi najpogostejših naložbenih produktov smo slednje, na podlagi prej omenjenih kriterijev in dejavnikov, med seboj primerjali ter izpostavili njihove prednosti in slabosti. Da bi potrdili oz. ovrgli naše teze, smo si ogledali različne teorije razpršitve naložbenega portfelja glede na starost varčevalca. Predstavili smo pomen primerne diverzifikacije naložbenega portfelja, predvsem z vidika donosnosti in tveganosti. Slednja dejavnika sta glede na življenjski cikelj posameznika in njegove navade različno pomembna, zato smo predstavili tri modele razpršitve naložbenega portfelja. Konvencionalni model alokacije glede na starost, ki se ga mnogi poimenujejo tudi »100 minus leta«, narekuje naložbeni portfelj, ki svojo visoko tveganost in potencialno donosnost postopoma linerano zmanjšuje za 1 odstotno točko letno. Drugi predstavljeni model, imenovan »Flight path asset allocation model«, predvideva, da se bo posameznik resneje posvečal izbiri in spremljanju svojih naložb, hkrati pa z vidika tveganosti in donosnosti predvideva začetno zadržanost zaradi neizkušenosti, medtem ko se obdobje večjega tveganja in potencialne donosnosti v primerjavi s konvencionalnim modelom znatno podaljša. Tretji model z imenom »Gone fishin'« predvideva spreminjanje portfelja enkrat na leto, pri čemer se sredstva v naložbah zgolj prerazporedijo v prvotno razmerje med posameznimi naložbami v različne vrste naložb. Na koncu smo vse tri omenjene teorije med seboj primerjali, ponovno poudarili nekatere prednosti in slabosti posameznih naložbenih produktov, ter v razpravi potrdili teze.
Ključne besede: varčevanje, finančni trgi, finančne institucije, naložbeni produkti, razpršitev naložbenega portfelja
Objavljeno: 15.01.2015; Ogledov: 802; Prenosov: 84
.pdf Celotno besedilo (1022,01 KB)

Iskanje izvedeno v 0.17 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici