| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 13
Na začetekNa prejšnjo stran12Na naslednjo stranNa konec
1.
Ugotavljanje uspešnosti prodaje prodajalca x v podjetju aluminium kety emmi d. o. o.
Vanja Turner, 2020, diplomsko delo

Opis: Vsako podjetje si želi, da bi za svoj obstoj našlo odjemalce, ki bodo kupovali njihov izdelek. Prodaja v podjetju spada med tisto funkcijo podjetja, ki zaključuje poslovni proces podjetja, njen rezultat pa je pretvorba izdelkov in storitev v denarno obliko. Doseganje zastavljenih ciljev in smotrov organizacije je ključno za uspešnost prodaje, prav tako pa tudi podjetja samega. Vsako podjetje mora spremljati uspešnost na vseh področjih in tako tudi uspešnost prodaje. Med ugotavljanjem oziroma analizo uspešnosti prodaje, sem dobila potrditev, da mora vsako podjetje analizirati poslovanje podjetja skozi vsa leta in pri tem iskati možnosti, da se izboljša. Še posebej pomembna je analiza uspešnosti prodaje, saj bi lahko podjetja »tavala v temi«, s tem pa so lahko ob pravem trenutku na pravem mestu. Analiza uspešnosti prodaje pripomore tako k uspešnemu delovanju podjetja kot pri njegovi rasti. Delo diplomskega projekta je razdeljeno na štiri poglavja. V uvod je vključen opis problema, namen, cilji, osnovne trditve in predpostavke ter omejitve diplomskega projekta. V teoretičnem delu so zbrana teoretična izhodišča proučevanega problema in teoretično razdelane faze analize uspešnosti prodaje. Empirični del zajema spoznanja in poglede iz teoretičnega dela, ki so uporabljeni za proučevanje na primeru podjetja Aluminium Kety Emmi, d. o. o. V zadnjem, to je četrtem, delu diplomskega projekta, pa so navedene sklepne ugotovitve in spoznanja proučevanih problemov ter razlage pridobljenih rezultatov v zvezi z osnovnimi trditvami.
Ključne besede: prodaja, ugotavljanje uspešnosti prodaje, analiza uspešnosti prodaje, prodajno osebje, aluminijasti izdelki.
Objavljeno: 16.04.2021; Ogledov: 121; Prenosov: 20
.pdf Celotno besedilo (571,66 KB)

2.
Motivacija prodajnega osebja v podjetju Spar Slovenia
Ana Račič, 2017, diplomsko delo

Opis: Motivacija je pojem, ki ga srečujemo v vsakdanjem življenju. Zajema spodbujanje človeka, da opravi svoje delo kakovostno in dosledno. V vsakem podjetju je potrebno znati motivirati zaposlene, saj je ravno od njih odvisna uspešnost podjetja. Če bodo zaposleni dobro motivirani, bodo svoje delo opravljali z veseljem, kar bo podjetju prinašalo dobiček. V kolikor zaposleni niso zadovoljni, svoje nezadovoljstvo prenašajo na delo, kar si nihče od vodij v podjetju ne želi. Zato je zelo pomembno, da je vodstvo dovolj informirano o načinih motiviranja zaposlenih, da so le-ti zadovoljni s pogoji dela. Cilj diplomskega projekta je ugotoviti motiviranost zaposlenih v eni izmed poslovalnic podjetja Spar Slovenija. Izbrali smo poslovalnico Interspar Qlandia Novo mesto. Analizirali smo tudi pomembnost motivacijskih dejavnikov, ki imajo vpliv na samo motivacijo prodajnega osebja. V teoretičnem delu smo se osredotočili na motiviranost prodajnega osebja. Opisali smo pojem motivacija, kako z motivacijo vplivamo na zaposlene, katere motivacijske dejavnike poznamo in kateri tipi motivacije obstajajo. Ker smo se osredotočili na motivacijo prodajnega osebja, smo opisali tudi pojem prodaja, načrtovanje prodaje in njegov proces, organiziranost prodaje, kako zaposlujemo prodajalce ter vodenje in vedenje le-teh. Na kratko smo opisali tudi podjetje Spar Slovenija, kdaj je bilo ustanovljeno, kdo je ustanovitelj podjetja, katere so vrednote in vizija podjetja. V empiričnem delu diplomskega projekta smo s pomočjo anketnega vprašalnika opravili analizo motiviranosti prodajnega osebja v poslovalnici Interspar Qlandia Novo mesto. Povprašali smo jih tudi, kako pomembni se jim zdijo določeni motivacijski dejavniki. Na koncu smo naredili analizo anketnega vprašalnika in jo grafično ter tabelarno prikazali.
Ključne besede: motivacija, teorije motivacije, prodajno osebje
Objavljeno: 05.12.2017; Ogledov: 866; Prenosov: 95
.pdf Celotno besedilo (1,17 MB)

3.
Poslovna etika v trgovskem podjetju AFP d.o.o. na lokaciji Celje
Mirjana Lazarevič, 2016, magistrsko delo/naloga

Opis: Podjetja, ki želijo biti uspešna na dolgi rok, se morajo zavedati pomena poslovne etike. Ta pa je definirana kot pošten odnos do potrošnikov, dobaviteljev in drugih udeležencev na trgu. Predmet magistrskega dela je etika poslovanja z vidika potrošnika. Zanimalo nas je, kako potrošniki vidijo etično ravnanje prodajalca. Magistrsko delo smo razdelili na dva dela, in sicer na teoretični in empirični del. V teoretičnem delu smo najprej definirali etiko, potem pa natančneje opredelili še poslovno etiko. Opisali smo proces osebne prodaje, v zadnjem poglavju pa smo prikazali etiko v osebni prodaji. Tu smo predstavili Evropski kodeks ravnanja v odnosu do potrošnikov na področju direktne prodaje in opisali varstvo potrošnikov. V empiričnem delu smo na podlagi teoretičnih izhodišč pripravili anketni vprašalnik zaprtega tipa. Ciljna skupina v anketnem vprašalniku so bili potrošniki podjetja AFP, d. o. o., na lokaciji Celje v obdobju od 25. 4. do 8. 5. 2016. Proučevano podjetje AFP, d.o.o., je bilo ustanovljeno leta 1990 in se ponaša s 40 let družinske tradicije podjetništva v tekstilni panogi. Maloprodajna mreža vključuje 12 lastnih prodajnih enot po Sloveniji, med katerimi je tudi proučevana poslovalnica v Celju.
Ključne besede: poslovna etika, osebna prodaja, prodajno osebje, kupec, potrošnik, varstvo potrošnikov, etični kodeks
Objavljeno: 16.11.2016; Ogledov: 854; Prenosov: 93
.pdf Celotno besedilo (757,92 KB)

4.
POSLOVNI BONTON IN ZAZNAVE KUPCEV V PODJETJU KOMPAS SHOP D.O.O.
Bojana Strnad, 2016, diplomsko delo/naloga

Opis: V diplomski nalogi smo želeli predstaviti in seznaniti bralca s pomenom poslovnega bontona v prodajnem procesu. Najpomembnejši dejavnik vsakega podjetja so zaposleni in njegove zmožnosti, sposobnosti, znanje, veščine, izobrazba itd. Podjetja, ki želijo ostati konkurenčna na trgu in uspešna, morajo slediti razvoju ter novostim. Podjetje Kompas shop d.o.o. skrbi za razvoj usposobljenosti kadrov ter strmi k temu, da svoje zaposlene dodatno usposablja in izobražuje. V prvem delu diplomske naloge smo podrobneje predstavili poslovni bonton v prodajnem procesu in prodajno vedenje. Vsebino smo razdelili na teoretični del, kjer smo opisali poslovno komuniciranje, odnose s strankami, urejenost delovnega okolja, poslovna oblačila, programe usposabljanja in usposabljanje zaposlenih. Drugi del diplomske naloge je sestavljen iz opisa okolja obravnavanega podjetja Kompas shop d.o.o. Opisali smo organizacijo družbe, zaposlene ter usposabljanje zaposlenih v podjetju Kompas shop d.o.o. Predstavili smo model, ki prikazuje stanje obstoječega modela usposabljanja v podjetju Kompas shop d.o.o. Na podlagi anketnega vprašalnika smo opravili raziskovalni del diplomske naloge, s katerim smo želeli ugotoviti, kako zadovoljstvo in zvestoba odjemalcev vplivata na prodajni proces. Na osnovi ugotovitev smo pripravili model usposabljanja prodajnega osebja v podjetju Kompas shop d.o.o. Model temelji na zdravem sistemu tekmovalnosti, ki bo imel učinek na zvišanje prodaje, kar posledično pomeni boljši poslovni rezultat podjetja in boljše prihodke prodajnega osebja.
Ključne besede: poslovni bonton, usposabljanje, model usposabljanja, kupec, prodajno osebje, prodaja
Objavljeno: 05.07.2016; Ogledov: 1283; Prenosov: 113
.pdf Celotno besedilo (1,17 MB)

5.
ANALIZA USPEŠNOSTI PRODAJE V PODJETJU TEGOMETALL INŽENIRING D.O.O.
Boštjan Zmrzlak, 2016, diplomsko delo

Opis: Osnovni smisel vsakega podjetja je, da produkt dela tudi najde svoje odjemalce. Tako je prodaja tista funkcija v podjetju, ki zaključuje poslovni proces podjetja, rezultat prodaje pa transformacija izdelkov in storitev v denar. Uspešnost prodaje se odraža v doseganju zastavljenih ciljev in smotrov organizacije. Zato mora vsako podjetje spremljati uspešnost prodaje. Diplomsko delo je razdeljeno na štiri poglavja. Uvodni del zajema predstavitev proučevanega problema, namen, cilje, osnovne trditve ter predpostavke in omejitve diplomskega dela. Sledi teoretični del, v katerem so zbrana teoretična izhodišča proučevane problematike in v katerem teoretično razdelam različne faze analize uspešnosti prodaje. V empiričnem delu so spoznanja in pogledi iz teoretičnega dela uporabljeni v proučevanju na primeru podjetja Tegometall inženiring, d. o. o. V četrtem delu pa navajam sklepne ugotovitve in spoznanja proučevanih problemov ter razložim pridobljene rezultate v zvezi z osnovnimi trditvami. Analiza uspešnosti prodaje je samo potrdila mnenje, da mora vsako podjetje konstantno analizirati preteklo poslovanje in iskati možnosti za izboljšanje, ne glede na nekako utečeno miselnost v podjetju, da je takšno početje »izguba časa«. Brez podatkov iz analize uspešnosti prodaje odločevalci tavajo v temi in se ravnajo po instinktu, z izsledki analize pa so lahko v pravem trenutku na pravem mestu in veliko manj podvrženi presenečenjem v poslovnem okolju in znotraj podjetja.
Ključne besede: prodaja, management prodaje, analiza uspešnosti prodaje, obseg prodaje, prodajno osebje, trgovinska oprema
Objavljeno: 29.06.2016; Ogledov: 843; Prenosov: 219
.pdf Celotno besedilo (1,01 MB)

6.
POMEN PRODAJNEGA OKOLJA PRI NAKUPNIH ODLOČITVAH POTROŠNIKOV
Tadeja Skubic, 2015, diplomsko delo/naloga

Opis: Zaradi prenasičenosti trga morajo podjetja oziroma prodajalne, ki želijo ostati konkurenčne na svojem področju, stremeti k zadovoljevanju vse večjih potreb in zahtev svojih odjemalcev. Na nakupne odločitve potrošnikov prodajalne vplivajo s primarno opremljenostjo, dobro predstavitvijo izdelkov, prijetnim vzdušjem, preglednostjo in strokovno usposobljenim osebjem. Prodajno okolje mora na potrošnike narediti pozitiven vtis in ga s tem spodbuditi k nakupu.
Ključne besede: Prodajno okolje, prodajno osebje, nakupno odločanje, zadovoljstvo
Objavljeno: 09.09.2015; Ogledov: 662; Prenosov: 64
.pdf Celotno besedilo (1,57 MB)

7.
NAGRAJEVANJE IN DRUGE OBLIKE MOTIVIRANJA PRODAJNEGA OSEBJA V PODJETJU X
Boštjan Stožer, 2014, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo obravnava problem iz področja podjetništva, marketinga, menedžmenta in človeških virov. Nastalo je s ciljem, da nadgradi naše znanje o sistemih nagrajevanja in motivacije. Pričujoča diplomska je nastala na podlagi sekundarne literature in na primeru poslovne prakse v Sloveniji. Diplomsko delo proučuje razlike med nagrajevanjem prodajnega osebja in nagrajevanjem drugih zaposlenih v podjetju, ter izbrani sistem nagrajevanja. Izbrani primer sistema nagrajevanja je najprej podrobno analiziran, potem je opravljena kvalitativna raziskava, ki vključuje zaposlene iz podjetja, v zaključku pa sledijo še predlogi za izboljšave, saj dosedanji sistem ni bil ocenjen kot ustrezen. Podani predlogi za izboljšave so pripravljeni na osnovi teoretične raziskave (sekundarna raziskava), analitične (analiza sistema nagrajevanja) in empirične raziskave (kvalitativna raziskava).
Ključne besede: motivacija, sistem nagrajevanja, prodajno osebje, fokusna skupina
Objavljeno: 23.06.2015; Ogledov: 714; Prenosov: 132
.pdf Celotno besedilo (598,75 KB)

8.
VLOGA IZOBRAŽEVANJA PRODAJNEGA OSEBJA V PODJETJU LJUBLJANSKE MLEKARNE D.D.
Petra Alič, 2015, diplomsko delo/naloga

Opis: V podjetju je dober prodajalec ali prodajna ekipa velikega pomena. Dober prodajalec se ne rodi, pač pa se skozi leta izkušenj in izobraževanja, tako formalnega kot neformalnega, nenehno izoblikuje in nadgrajuje. Njegova odličnost in sposobnost pa se merita in ocenita lahko le finančno. Izpostavili smo nekaj ključnih sposobnosti, ki jih potrebuje prodajno osebje za uspešno prodajo. Predstavili smo tudi pomen ključnega kupca ter ga s Swot analizo umestili na pravilno mesto. Pogledali smo pogajalske trike, ki jih kupci največkrat uporabljajo v pogajanjih s prodajalci, proizvajalci uporabljajo ter najboljše odzive nanje. Diplomsko delo je sestavljeno iz dveh delov: teoretičnega in raziskovalnega dela. Pri raziskovalnem delu smo izvedli anonimno anketo o potrošniških navadah kupcev. Rezultati ankete so nam lahko v pomoč pri nadaljnji usmeritvi prodaje v podjetju.
Ključne besede: prodajno osebje, prodaja, kupec, prodajna ekipa, izobraževanje
Objavljeno: 22.05.2015; Ogledov: 1248; Prenosov: 182
.pdf Celotno besedilo (1,80 MB)

9.
POSPEŠEVANJE PRODAJE V PODJETJU THS D.O.O
Petra Verbošt, 2013, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo obravnava tematiko pospeševanja prodaje usmerjeno predvsem na prodajno osebje v podjetju THS d.o.o..
Ključne besede: prodaja, pospeševanje prodaje, prodajno osebje, kamini
Objavljeno: 26.03.2013; Ogledov: 1114; Prenosov: 133
.pdf Celotno besedilo (1,24 MB)

10.
VLOGA PRODAJNEGA OSEBJA PRI NAVIDEZNEM NAKUPOVANJU
Gregor Jagodič, 2012, magistrsko delo

Opis: Kanali komuniciranja so se z razvojem interneta bistveno spremenili, kar je zahtevalo prilagoditev ponudnikov. Ob tem so se spreminjala tudi pričakovanja odjemalcev, ki so postali zahtevnejši, imajo večjo izbiro in hitrejši pregled nad ponudbenimi možnostmi. Sodobni ponudniki morajo s potencialnimi odjemalci komunicirati s pomočjo več različnih komunikacijskih kanalov, če želijo doseči zastavljene cilje. Poleg tega se je povečala tudi konkurenca med ponudniki izdelkov/storitev. Vse to skupaj je vplivalo na različne načine pristopov do odjemalcev. Kljub vsem spremembam je še vedno najpogosteje uporabljen pristop s pomočjo prodajnega osebja. Takšen pristop je najdražji in zahteva velika vlaganja v usposabljanje prodajnega osebja, a hkrati še vedno prinaša zelo dobre rezultate. Najboljše rezultate prinaša uspešno sestavljena kombinacija različnih pristopov, ki zahteva več koordinacije in nadzora. Namen raziskave je bil ugotoviti, kako sposobnosti in veščine komuniciranja prodajnega osebja vplivajo na zadovoljstvo odjemalcev. S postavljenimi hipotezami smo tako preverjali povezavo med prijaznostjo in nakupno namero, ali ima na vrednost nakupne namere vpliv spol prodajnega osebja, oz. kakšen vpliv ima na nakupno namero uspešnost komuniciranja prodajnega osebja, ali se uspešnost komuniciranja razlikuje med statističnimi regijami, in ali se uspešnost komuniciranja razlikuje glede na obravnavane dejavnosti. Raziskava je pokazala, da je nakupna namera v pozitivni povezavi s prijaznostjo prodajnega osebja. Na podlagi rezultatov raziskave je bilo ugotovljeno, da spol prodajnega osebja nima vpliva na nakupno namero odjemalcev. Glede veščin komuniciranja je razvidna pozitivna povezava med uspešnostjo komuniciranja prodajnega osebja in nakupno namero odjemalcev, ki pove, da bolj kot je prodajno osebje usposobljeno, večjo nakupno namero lahko doseže pri odjemalcih. Na osnovi raziskave smo ugotovili, da se razlikujejo povprečne vrednosti uspešnosti komuniciranja med regijami in tudi med dejavnostmi. Cilj vsakega ponudnika je, da si skuša zagotoviti konkurenčno prednost, ki jo ostali tekmeci težko posnemajo v kratkem času. Prijaznost in vrhunske veščine komuniciranja lahko bistveno vplivajo na doseganje prodajnih rezultatov prodajnega osebja in s tem tudi ponudnika. Torej je smiselno vlagati sredstva v usposabljanje prodajnega osebja, kar v bistvu pomeni, da mora prodajno osebje opraviti čim več in čim bolj specializiranih treningov, ki jih lahko pripravijo na situacije, v katerih se bodo znašli pri komuniciranju z odjemalci. Ali bo ponudnik znal motivirati, nadzirati in ustrezno usmerjati prodajno osebje in ob tem tudi predvideti pričakovanja odjemalcev, je odvisno od njegove organizacije, dejavnosti in postavljenih ciljev. Usposobljeno in motivirano prodajno osebje mu bo v pomoč, saj lahko bistveno vpliva na uspešnost ponudnika in mu zagotovi konkurenčno prednost, ki je neponovljiva pri tekmecih.
Ključne besede: komuniciranje, prodajno osebje, nakupna namera, internet, usposabljanje
Objavljeno: 20.02.2013; Ogledov: 1815; Prenosov: 189
.pdf Celotno besedilo (2,60 MB)

Iskanje izvedeno v 0.22 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici