1. Raziskava potrošniških navad v prodajnem kanalu konceptualnih trgovinVanessa Žekš, 2024, magistrsko delo Opis: Zaključno delo preučuje nakupno pot in nakupno vedenje potrošnikov v konceptualnih trgovinah s poudarkom na izdelkih podjetja Chipolo. Namen raziskave je bil ugotoviti, katere funkcionalnosti potrošniki pri iskalnikih predmetov dojemajo kot najprepričljivejše in podati predloge za ustrezno marketinško komunikacijo v prodajnem kanalu konceptualnih trgovin. Uporabljena je bila kvalitativna metoda polstrukturiranih intervjujev in analiza s pomočjo tematske mreže. Rezultati so pokazali, da potrošniki cenijo zanesljivost, enostavnost uporabe in vizualno privlačnost izdelkov in trgovin. Zaključki poudarjajo potrebo po bolj ciljno usmerjeni marketinški komunikaciji in prilagoditvi strategij glede na tip trgovine in stopnjo prepoznavnosti blagovne znamke v tistem okolju. Ključne besede: nakupna pot, nakupne navade, iskalniki predmetov, konceptualne trgovine, prodajni kanal Objavljeno v DKUM: 23.12.2024; Ogledov: 0; Prenosov: 13
Celotno besedilo (2,87 MB) |
2. SISTEM ZA POVEČANJE IN MONETIZACIJO INTERNETNE PRISOTNOSTI UPORABNIKOVMatjaž Primec, 2015, diplomsko delo Opis: V diplomski nalogi smo opisali delo in metode za izdelavo spletnih strani, ki maksimizirajo možnost monetizacije internetne prisotnosti uporabnikov. Kreirali smo spletne strani, ki naj bi pritegnile aktivno skupino uporabnikov in pripravili pristope za monetizacijo te skupine. Spletne strani smo izdelali tako, da maksimizirajo brezplačni naravni promet iz Googlovega spletnega iskalnika. Vsebine smo pripravili tako, da omogočajo avtomatičen Facebook remarketing. Da smo privabili obiskovalce na spletno stran, smo uporabili vsebinski marketing v kombinaciji z brezplačnim in plačljivim spletnim prometom. Struktura rešitve temelji na kompleksnem prodajnem kanalu, ki vključuje prijavo na elektronske novice in s tem maksimizira monetizacijo internetne prisotnosti uporabnikov. Diplomsko nalogo smo zaključili s testiranjem uspešnosti spletne strani in s tem celotnega sistema ter napisali naše sklepe in definirali načrt za nadaljnje delo. Ključne besede: spletna stran, spletni marketing, monetizacija, prodajni kanal Objavljeno v DKUM: 11.06.2015; Ogledov: 1368; Prenosov: 146
Celotno besedilo (4,42 MB) |
3. UVEDBA VEČKANALNO USKLAJENE PRODAJE PRI SLOVENSKIH TRGOVCIHŽiga Trošt, 2013, diplomsko delo Opis: Diplomsko delo obravnava večkanalno usklajeno prodajo, ki predstavlja centralno vodeno omrežje med seboj povezanih in usklajenih prodajnih kanalov, kot so klasična in spletna trgovina, elektronske cenovke, samopostrežna blagajna in kioski, družabna omrežja, pametni telefoni in vezane dejavnosti, kar omogoča samodejno posodabljanje informacij o prodajnih aktivnostih trgovca na vseh prodajnih kanalih hkrati. V prvem delu je opisan koncept večkanalno usklajene prodaje – kaj pomeni za trgovca in kaj za kupca, kaj so prodajni kanali in zakaj je usklajenost med njimi ključnega pomena. Temelji na analizi obstoječega stanja in podaja eno od možnih rešitev prenove celotnega sistema trgovca. Drugi del se osredotoča na dejansko uvedbo prodajnega kanala »elektronske cenovke« ponudnika ZBD Solutions. Opisan je celoten potek implementacije v eni izmed poslovalnic večjega slovenskega trgovca – kako je potekala, na kakšne težave smo naleteli in kako smo jih rešili. Obravnava tudi testno obdobje, na podlagi katerega se je naročnik odločil, da ne nadaljuje z uvajanjem tega prodajnega kanala. Ključne besede: večkanalno usklajena prodaja, prodajni kanal, elektronska cenovka, trgovec, trgovina Objavljeno v DKUM: 07.10.2013; Ogledov: 2041; Prenosov: 216
Celotno besedilo (1,63 MB) |