| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 1 / 1
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
RAZISKOVANJE TRŽNEGA POTENCIALA AGENCIJE SMILJAN MORI D.O.O.
Urška Domicelj, 2010, delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga

Opis: Raziskava trga je instrument marketinga, ki nam omogoča, da še pred plasiranjem nekega novega izdelka oz. storitve na trg ugotovimo dejanske potrebe in želje potencialnih odjemalcev, obstoječe stanje, način oblikovanja svoje ponudbe, ugotoviti kako si bo mogoče zagotoviti ustrezen položaj na trgu, ter kakšen bo odziv potencialnih konkurentov in odjemalcev, ki ga bomo sprožili s vstopom v poslovno okolje. V današnjih razmerah, je okolje izredno dinamično in spremenljivo ter polno konkurentov, zato je še posebej pomembna natančna raziskava trga preden uvedemo izdelek na tržišče, kot tudi kasneje, ko odjemalci izdelek sprejmejo, ko prodaja narašča, tudi takrat moramo opraviti natančno analizo trga. V diplomskem seminarju smo najprej teoretično opredelili pojem raziskave trga, njen namen ter celotni postopek raziskave trga. Nato smo opredelili še tržni potencial določenega izdelka v določeni panogi, ter kako je to lahko pomembno, da vidimo kako uspešni smo glede na našo konkurenco. V našem diplomskem seminarju je to bilo življenjsko zavarovanje zavarovalnice Merkur d.d., katere je zastopnik Agencija Smiljan Mori d.o.o.. Podjetje mora ves čas tudi proučevati kako se določen izdelek na trgu ponuja ter kakšen tržni delež dosega saj je to instrument raziskave in na ta način vemo kako lahko ustrezno prilagodimo trženjske strategije. Delali smo na praktičnem primeru, predstavili smo produkte podjetja Smiljan Mori d.o.o.predvsem pa ugotoviti kakšen tržen položaj dosega življenjsko zavarovanje zavarovalnice Merkur. Ugotavljali smo, kakšen pomen imajo raziskave trga za omenjeno podjetje. S pomočjo diplomskega seminarja sem spoznala, da je zelo pomembno, da poznamo želje naših potrošnikov. Predvsem pri storitvenih podjetjih je pomembno, da bomo našo staro oziroma potencialno stranko čimbolj zadovoljili. Ker je zavarovalniški trg zelo nasičen se morajo tudi zavarovalnice truditi, da bodo s svojo ponudbo pridobile čimveč novih odjemalcev oziroma strank.
Ključne besede: Ključne besede: Raziskava trga, tržni potencial, tržni delež, prodajni delež, trženje.
Objavljeno: 07.11.2011; Ogledov: 1751; Prenosov: 166
.pdf Celotno besedilo (1,24 MB)

Iskanje izvedeno v 0.04 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici