1. Analiza prodajnih cenNastja Sivka, 2018, diplomsko delo Opis: Konkurenca na trgu je velika. Trg je zasičen z različnimi blagovnimi znamkami in izdelki. Vsi bi želeli vedeti, kaj so najpomembnejši faktorji, ki vplivajo na nakupno odločitev. Dejstvo je, da preprostega odgovora ni.
Lahko pa z gotovostjo trdimo, da sta cena in preplet komunikacijskih aktivnosti dva izmed ključnih elementov. Čokolada Milka zavzema več kot 44 % trga s čokoladami, Gorenjka več kot 12 %, Dorina predstavlja okoli 11 %, trgovske blagovne znamke okoli 10 % in Lindt dobra 2 %. Če povzamemo analizo cen, ima Mercator najnižje cene pri čokoladah trgovske blagovne znamke. Vsekakor pa je glavni favorit na trgu čokolad Spar, saj ima široko paleto izdelkov in je cenovno konkurenčen glede na trg. Pri trgovski blagovni znamki je cenovna primerjava malce težja, saj je velik dejavnik, ki vpliva na ceno, sama sestava izdelka. Produkti blagovnih znamk naj bi zagotavljali isto kakovost pri različnih trgovcih, pri trgovskih blagovnih znamkah pa so lahko odstopanja precejšnja, v odvisnosti ali trgovec zasleduje kvaliteto ali zgolj ceno. Ključne besede: analiza prodajnih cen, konkurenca, blagovna znamka, kakovost, trgovci, politika cen, slovenski trg, prodajna cena, popusti, ugodnosti, promocija, življenjski cikel izdelka, promocijske cene, diferencirane cene, analiza raziskave, cenovna primerjava Objavljeno v DKUM: 19.09.2019; Ogledov: 1459; Prenosov: 311 Celotno besedilo (9,19 MB) |
2. Cenovne disparitete v slovenskem gospodarstvuEgon Žižmond, 1990, strokovni članek Opis: V slovenskem gospodarstvu so prisotne znatne cenovne disparitete, ki otežujejo tudi vključevanje slovenskega gospodarstva v evropski gospodarski prostor. Članek analizira disparitete proizvajalnih in drobnoprodajnih cen ter razlike med izvoznimi cenami na eni ter direktnimi stroški, lastnimi cenami in proizvajalnimi cenami na drugi strani. Ker je večina disparitet posledica etatističnega ekonomskega sistema in administriranja v ekonomski politiki, bi le reforma ekonomskega sistema in ustreznejša ekonomska politika lahko omogočila oblikovanje normalnejših cenovnih razmerij. Ključne besede: cene, gibanje cen, Slovenija, proizvajalna cena, produkcijska cena, politika cen, industrijska politika, prodaja na drobno, dinamični model, prodajna cena, prices, price movement, Slovenia, production price, price policy, retail sale, sales price, dynamical model Objavljeno v DKUM: 10.07.2015; Ogledov: 1521; Prenosov: 34 Povezava na celotno besedilo |
3. Uvedba klicnega centra kot poslovna priložnost podjetja Prorelax d.o.o. : diplomsko deloTanja Gostenčnik, Božidar Hudopisk, 2005, diplomsko delo Ključne besede: pospeševanje prodaje, telemarketing, tržno planiranje, prodajna politika, aktivnosti, prodaja po telefonu, organizacijske strukture, podjetje, družina, zasebno podjetje, podjetnik, priložnosti, telekomunikacije, komercialno poslovanje, komunikacije, podjetništvo, storitve, dejavnost, ponudba, Slovenija, organizacija, ocenjevanje Objavljeno v DKUM: 02.06.2012; Ogledov: 1782; Prenosov: 81 Celotno besedilo (721,88 KB) |
4. Organizacijski vidiki pri prodaji podjetjem v podjetju Merkur d.d. : diplomsko deloAlojz Hribernik, 2005, diplomsko delo Ključne besede: organizacijske strukture, projektna organizacija, organiziranost, prodaja, podjetje, organizacijski sistemi, povezanost, prodajna politika, poslovni proces, metode, predstava, trgovske družbe, trgovinsko podjetje, organiziranost Objavljeno v DKUM: 02.06.2012; Ogledov: 1584; Prenosov: 77 Celotno besedilo (2,76 MB) |
5. Management prodaje : zbrano gradivoBoris Snoj, 2005, drugo učno gradivo Ključne besede: management, vodenje, prodaja, učbeniki, prodajna politika, uspešnost, analiza, organiziranost, planiranje Objavljeno v DKUM: 02.06.2012; Ogledov: 3364; Prenosov: 840 Celotno besedilo (2,14 MB) |
6. The lead generation handbook : how to generate all the sales leads you'll ever need - quickly, easily, and inexpensivelyRobert W. Bly, priročnik Ključne besede: prodaja, vodenje, poslovodni delavci, prodajna politika, management, direktno trženje, neposredna prodaja, pospeševanje prodaje, poslovno okolje, potrošnik, psihologija potrošnika, ekonomska propaganda, prostor, prodaja po pošti, promocija, osebna prodaja, prodaja po telefonu, mediji, radio, televizija, WWW, World Wide Web, računalniške mreže Objavljeno v DKUM: 01.06.2012; Ogledov: 1582; Prenosov: 72 Povezava na celotno besedilo |
7. Retailing managementMichael Levy, Barton A. Weitz, učbenik za višje in visoke šole Ključne besede: prodaja, prodaja na drobno, prodaja na debelo, strategija trženja, trgovina, management, prodajna politika, marketinški splet, marketing mix, promocija, kupci, kariera, poklicna uspešnost, učbeniki, case study, primeri Objavljeno v DKUM: 01.06.2012; Ogledov: 2123; Prenosov: 79 Povezava na celotno besedilo |
8. Marketing managementPeter R. Dickson, učbenik za višje in visoke šole Ključne besede: marketing, trženje, management, vodenje, poslovne odločitve, tržne raziskave, pozicioniranje, strateško upravljanje, ekonomska propaganda, odnosi z javnostjo, strategija trženja, potrošnik, kupci, trg, predvidevanje, razvoj, tržna analiza, proizvodi, cene, prodaja, pospeševanje prodaje, osebna prodaja, prodajna politika, strateško planiranje, tržno planiranje Objavljeno v DKUM: 01.06.2012; Ogledov: 2142; Prenosov: 66 Povezava na celotno besedilo |
9. Electronic marketing : [a comprehensive reference of electronic marketing techniques to help you reach a broader market]Margo Komenar, priročnik Ključne besede: trženje, marketing, prodaja po telefonu, telemarketing, telekomunikacije, računalniške mreže, Internet, elektronska pošta, elektronsko poslovanje, interakcije, tržne raziskave, pospeševanje prodaje, ekonomska propaganda, prodajna politika, informacijska tehnologija, elektronski denar, plačilne kartice, storitve, potrošnik, on-line, informacijski viri Objavljeno v DKUM: 01.06.2012; Ogledov: 1196; Prenosov: 59 Povezava na celotno besedilo |
10. New products managementCharles Merle Crawford, učbenik za višje in visoke šole Ključne besede: novi proizvodi, strateško planiranje, management, product manager, strateški management, trženje, strategija trženja, izdelki, proizvodi, prodajna politika, inovacije, inovacijska dejavnost, učbeniki Objavljeno v DKUM: 01.06.2012; Ogledov: 1810; Prenosov: 61 Povezava na celotno besedilo |