| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 10
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Digitalna transformacija logističnih procesov v panogi ravnanja z odpadki
Tjaša Vodička, 2022, magistrsko delo

Opis: V magistrskem delu ugotavljamo vpliv pandemije covida-19 na digitalizacijo logističnih procesov, in sicer na področju ravnanja z odpadki. Najprej teoretično preučujemo vlogo digitalizacije, pri čemer izpostavimo tako prednosti kot slabosti digitalizacije poslovanja. Še posebej se osredotočimo na vpliv pandemije, ki je povzročila potrebo po globalni digitalizaciji podjetij. To je pomenilo hitro prilagajanje tako nestabilnim tržnim razmeram, kot tudi vse zahtevnejšim željam kupcev. S pregledom različnih mednarodnih študij smo ugotovili, da je bila sprememba na ravni digitalizacije podjetij v času pandemije nujna za njihov obstoj, hkrati pa je prav digitalizacija postavila temelje poslovanja v prihodnosti. Pandemija koronavirusne bolezni je podjetja postavila pred tehnološko prelomno točko in za vedno spremenila način njihovega poslovanja. Podjetja se trudijo ostati na vrhu svoje industrije tako, da sledijo razvijajočemu se digitalnemu svetu. Posledice so vidne v proizvodnem in logističnem sektorju. Proizvodna in logistična industrija svoj ekosistem integrirata z najsodobnejšimi tehnologijami pri upravljanju dobavne verige. Potreba po učinkovitem upravljanju motenj dobavnih verig v času epidemije je napovedala tehnološki prehod na logistiko 4.0. Danes pa premik k trajnosti po pandemiji vodi v prehod na logistiko 5.0. S trajnostnimi premiki k digitalnemu svetu se soočajo tudi slovenska podjetja. Zato smo se v magistrskem delu osredotočili na digitalne transformacije logističnega procesa v industriji ravnanja z odpadki, pri čemer nas je zanimalo predvsem, kako se je podjetje Surovina d.o.o. s tovrstnimi procesi soočalo pred pandemijo in po njej. Osredotočili smo se predvsem na področje logistike, ki je v tej panogi zelo pomembna, saj predstavlja velik del poslovne učinkovitosti. Zanimalo nas je, v katerem delu logističnega procesa v panogi ravnanja z odpadki se pojavlja največja potreba po digitalizaciji. Ugotovili smo, da se bo delež vlaganj – glede na obdobje pred pandemijo – bistveno povečal na področju digitalizacije. Podjetje največje potrebe po digitalizaciji izkazuje v procesu vhodne logistike – pri nabavi. Za podjetje Surovina d.o.o. je pomembno predvsem vzpostaviti elektronsko naročanje odvozov za dobavitelje in na podlagi tega vzpostaviti sprejemljiv vozni park, ki bi zmanjšal neizkoriščene kilometre, s tem pa stroške goriva ter količino emisij. Najpomembnejši sklop digitalizacije vhodne logistike bo reševanje reklamacij – modul bo podjetju omogočil prepoznavanje težav in zmanjšanje stroška s surovinami, ki ne dosegajo zahtevanih standardov.
Ključne besede: elektronsko poslovanje, informatizacija, digitalizacija, digitalna transformacija, pandemija, industrija ravnanja z odpadki, logistični procesi, nabavna logistika, prodajna logistika, optimizacija logistike.
Objavljeno v DKUM: 23.01.2023; Ogledov: 916; Prenosov: 189
.pdf Celotno besedilo (2,25 MB)

2.
Elektronsko poslovanje pri podpori logističnim procesom v podjetju Vigros, d.o.o.
Maja Uršič, 2013, diplomsko delo

Opis: Podjetje, ki si želi biti uspešno se mora hitro prilagoditi trgu. Stranke so vedno bolj zahtevne in konkurenca je vedno hujša. Če hočemo obdržati ali pridobiti nove kupce, moramo uporabiti nove pristope in orodja. Z namenom, da več nebi prihajalo do motenj pri poslovanju smo predlagali rešitev odsotnosti potnikov in omejenega delovnega časa naročniške službe. Prišli smo do ugotovitve, da bi bilo za naše podjetje ključnega pomena uvedba elektronskega poslovanja modela B2C oz. spletna trgovina, kjer bi imeli kupci možnost samostojnega kupovanja kar preko spleta. To bi jim prineslo tudi veliko prednosti. Sama vpeljava bi zahtevala organizacijske spremembe v podjetju in investicijo v novejšo tehnologijo. Kupcu pa pri tem moramo omogočiti varnost nakupa, zaupanje, vsebino in dober dizajn. Vsebina spletne trgovine mora biti zanimiva, enostavna, pregledna in ažurna. Z novim elektronskim poslovanjem bi tako zmanjšali stroške poslovanja in s tem omogočili kupcem konkurenčnejše cene izdelkov ter boljši odzivni čas.
Ključne besede: nabavna logistika, prodajna logistika, elektronsko poslovanje, informacijski sistem, spletna trgovina
Objavljeno v DKUM: 17.04.2013; Ogledov: 1923; Prenosov: 219
.pdf Celotno besedilo (1004,82 KB)

3.
4.
5.
6.
RACIONALIZACIJA PRODAJNE LOGISTIKE V PODJETJU UNIOR D.D.
Bojan Dečar, 2009, diplomsko delo

Opis: V teoretičnem delu sem predstavil poslovno logistiko in njeno vpetost v poslovne procese. Posebej sta obdelani vrednostna in oskrbna veriga. Pomembna ugotovitev je, da so logistični stroški zelo pomembni in večkrat tudi odločilni za uspešnost podjetja. Poglavitni cilj logistike kot komponente integralnega logističnega managementa je, da skrajša čas celotne oskrbne verige. V tretjem poglavju sem predstavil podjetje Unior d.d. in njegove programe. Podjetje ima pet zaokroženih programov. Štirje programi so v kovinskopredelovalni branži. Peti program pa je posegel v terciarni sektor, saj se ukvarja s turizmom. Za obravnavo sem izbral program »Ročno orodje«. V empiričnem delu naloge pa sem na konkretnem primeru predstavil problem prodajne logistike s predlogom racionalizacije. S pomočjo simulacij sem izdelal primerjavo med obstoječim in predlaganim sistemom. Ob koncu sem predstavil nekatere predloge racionalizacije.
Ključne besede: prodajna logistika, stroški logistike, vrednostna veriga, racionalizacija logistike
Objavljeno v DKUM: 03.12.2009; Ogledov: 2932; Prenosov: 338
.pdf Celotno besedilo (553,53 KB)

7.
8.
9.
10.
Iskanje izvedeno v 0.21 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici