| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 32
Na začetekNa prejšnjo stran1234Na naslednjo stranNa konec
1.
PROBLEMI IN REŠITVE SPREMLJANJA PRODAJE IN PROJEKTOV PRODAJE V ŽIVALSKEM VRTU
Edi Hočevar, 2016, magistrsko delo

Opis: Magistrsko delo proučuje zagotavljanje potrebnih informacij odločevalnim ravnem za poslovno odločanje v prodajni funkciji živalskega vrta. Osrednji problem pri zagotavljanju teh informacij je ugotoviti, katere informacije potrebujejo odločevalci in kako jih zagotoviti. V nalogi smo proučili lastnosti prodaje v živalskem vrtu, odločitve v njegovi prodajni funkciji, potrebne informacije za sprejemanje poslovnih odločitev ter težave pri zagotavljanju potrebnih informacij. Iskali smo primerna orodja za zagotavljanje potrebnih informacij. Podrobneje smo predstavili dve orodji, to sta portfeljska matrika in analiza občutljivosti, ki smo ju uporabili tudi v praktičnem primeru. Praktični primer analize kontrolinga z uporabo izbranih orodij smo izdelali za Živalski vrt Ljubljana. Pri tem smo najprej določili cilje in odločitve za doseganje postavljenih ciljev v prodajni funkciji Živalskega vrta Ljubljana. Nato smo ugotovili potrebne informacije za sprejemanje odločitev in preverili razpoložljivost potrebnih informacij. Del informacij že zagotavljajo obstoječi informacijski sistemi, del manjkajočih informacij smo pridobili s pomočjo izbranih orodij kontrolinga. S portfeljsko matriko smo analizirali skupino produktov, programsko tržna področja in tržne poti v Živalskem vrtu Ljubljana. Projektov prodaje s portfeljsko matriko nismo mogli analizirati. Analizo občutljivosti smo naredili za prodajni produkt taborjenje v Živalskem vrtu Ljubljana in projekt prodaje Božična zgodba. Analiza občutljivosti je za produkt taborjenje pokazala nizko stopnjo tveganja in zadostno varnostno razliko. Za projekt Božična zgodba je analiza pokazala visoko stopnjo tveganja zaradi zelo velikega deleža stalnih stroškov in nizko varnostno razliko. Koristnost ugotovitev portfeljske matrike in analize občutljivosti so potrdile tudi odločevalne ravni v Živalskem vrtu Ljubljana. S portfeljsko matriko in analizo občutljivosti lahko zagotovimo velik del manjkajočih informacij za potrebe odločanja v prodajni funkciji Živalskega vrta Ljubljana, ne pa tudi vseh. Raziskava je potrdila trditev, da je analiza občutljivosti primerno orodje za spremljanje prodaje in projektov prodaje v živalskem vrtu. Raziskava je tudi potrdila trditev, da je portfeljska matrika primerno orodje za spremljanje prodaje v živalskem vrtu, ni pa potrdila trditve, da je portfeljska matrika primerno orodje za spremljanje projektov prodaje v živalskem vrtu.
Ključne besede: kontroling, prodajna funkcija, poslovno odločanje, informacije za odločanje, živalski vrt, portfeljska matrika, analiza občutljivosti
Objavljeno: 12.01.2017; Ogledov: 1032; Prenosov: 127
.pdf Celotno besedilo (2,45 MB)

2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
Iskanje izvedeno v 0.2 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici