1. PROBLEMI IN REŠITVE SPREMLJANJA PRODAJE IN PROJEKTOV PRODAJE V ŽIVALSKEM VRTUEdi Hočevar, 2016, magistrsko delo Opis: Magistrsko delo proučuje zagotavljanje potrebnih informacij odločevalnim ravnem za poslovno odločanje v prodajni funkciji živalskega vrta. Osrednji problem pri zagotavljanju teh informacij je ugotoviti, katere informacije potrebujejo odločevalci in kako jih zagotoviti. V nalogi smo proučili lastnosti prodaje v živalskem vrtu, odločitve v njegovi prodajni funkciji, potrebne informacije za sprejemanje poslovnih odločitev ter težave pri zagotavljanju potrebnih informacij. Iskali smo primerna orodja za zagotavljanje potrebnih informacij. Podrobneje smo predstavili dve orodji, to sta portfeljska matrika in analiza občutljivosti, ki smo ju uporabili tudi v praktičnem primeru. Praktični primer analize kontrolinga z uporabo izbranih orodij smo izdelali za Živalski vrt Ljubljana. Pri tem smo najprej določili cilje in odločitve za doseganje postavljenih ciljev v prodajni funkciji Živalskega vrta Ljubljana. Nato smo ugotovili potrebne informacije za sprejemanje odločitev in preverili razpoložljivost potrebnih informacij. Del informacij že zagotavljajo obstoječi informacijski sistemi, del manjkajočih informacij smo pridobili s pomočjo izbranih orodij kontrolinga. S portfeljsko matriko smo analizirali skupino produktov, programsko tržna področja in tržne poti v Živalskem vrtu Ljubljana. Projektov prodaje s portfeljsko matriko nismo mogli analizirati. Analizo občutljivosti smo naredili za prodajni produkt taborjenje v Živalskem vrtu Ljubljana in projekt prodaje Božična zgodba. Analiza občutljivosti je za produkt taborjenje pokazala nizko stopnjo tveganja in zadostno varnostno razliko. Za projekt Božična zgodba je analiza pokazala visoko stopnjo tveganja zaradi zelo velikega deleža stalnih stroškov in nizko varnostno razliko. Koristnost ugotovitev portfeljske matrike in analize občutljivosti so potrdile tudi odločevalne ravni v Živalskem vrtu Ljubljana. S portfeljsko matriko in analizo občutljivosti lahko zagotovimo velik del manjkajočih informacij za potrebe odločanja v prodajni funkciji Živalskega vrta Ljubljana, ne pa tudi vseh. Raziskava je potrdila trditev, da je analiza občutljivosti primerno orodje za spremljanje prodaje in projektov prodaje v živalskem vrtu. Raziskava je tudi potrdila trditev, da je portfeljska matrika primerno orodje za spremljanje prodaje v živalskem vrtu, ni pa potrdila trditve, da je portfeljska matrika primerno orodje za spremljanje projektov prodaje v živalskem vrtu. Ključne besede: kontroling, prodajna funkcija, poslovno odločanje, informacije za odločanje, živalski vrt, portfeljska matrika, analiza občutljivosti Objavljeno v DKUM: 12.01.2017; Ogledov: 11677; Prenosov: 214
Celotno besedilo (2,45 MB) |
2. Metode pospeševanja prodaje v Tovarni olja Gea d.d. : diplomsko deloIrena Novak, 2006, diplomsko delo Ključne besede: pospeševanje prodaje, metode, prodaja, prodajna politika, prodajna funkcija, povezanost, komuniciranje, marketing mix, marketinški splet, strategija trženja, strategija, vrednotenje, tovarne, promocija, olja, živila, živilska industrija, prehrambena industrija Objavljeno v DKUM: 30.05.2012; Ogledov: 1846; Prenosov: 147
Celotno besedilo (1006,56 KB) |
3. Tehnična analiza s posli nekrite prodaje : diplomsko deloMitja Gracar, 2007, diplomsko delo Ključne besede: vrednostni papirji, borzništvo, analiza poslovanja, terminsko poslovanje, borze, delnice, ekonomske analize, trgovanje, opcije, vrednost, metode, tehnika, aplikacija, prodajna funkcija, prodajna cena, razvoj, teorija, praksa, kazalniki, indikatorji, bilance, poslovanje, bilanciranje, finančna sredstva, formatiranje, uspešnost poslovanja, finančno poslovanje, poslovni rezultati, vrednotenje, vrednost, finančna analiza, grafi, grafične metode, teorija grafov, diagrami Objavljeno v DKUM: 30.05.2012; Ogledov: 1724; Prenosov: 109
Celotno besedilo (764,24 KB) |
4. Celovito upravljanje nepremičnin : diplomsko deloTanja Kušar, 2007, diplomsko delo Ključne besede: stanovanja, upravljanje, podjetje, nepremičnine, celovita kvaliteta, planiranje poslovanja, poslovne funkcije, finančna funkcija, prodajna funkcija, družbe, ustanavljanje, kadri, panoge dejavnosti, modeli, delovanje, komercialno poslovanje, storitve, Slovenija, organizacijske strukture, planiranje Objavljeno v DKUM: 30.05.2012; Ogledov: 1951; Prenosov: 107
Celotno besedilo (282,62 KB) |
5. Oblike pospeševanja prodaje in aktivnosti vizualnega merchandisinga otroškega programa v nakupovalnih centrih v Ljubljani : diplomsko deloOlivera Novaković, 2007, diplomsko delo Ključne besede: pospeševanje prodaje, oblikovanje, nakup, metode, otroci, igre, avdiovizualna sredstva, cilj, aktivnosti, dejavnost, blagovne znamke, prodajalne, predstava, trgovske družbe, trgovinsko podjetje, marketing mix, marketinški splet, trgovina, prodaja, komuniciranje, poslovno komuniciranje, trženje, marketing, trgovec, osebje, panoge dejavnosti, prodajna funkcija Objavljeno v DKUM: 30.05.2012; Ogledov: 2399; Prenosov: 107
Celotno besedilo (1,54 MB) |
6. Spletno oglaševanje v Sloveniji : diplomsko deloAlen Grbec, 2007, diplomsko delo Ključne besede: oglaševanje, ekonomska propaganda, internet, trženje, marketing, računalniške mreže, WWW, World Wide Web, storitve, elektronska pošta, uporaba računalnika, oblikovanje, design, komuniciranje, uporabniki, predstava, mediji, učinkovitost, pospeševanje prodaje, metode, nakup, dejavnost, organizacijske strukture, prodajna funkcija, Slovenija Objavljeno v DKUM: 30.05.2012; Ogledov: 2107; Prenosov: 131
Celotno besedilo (441,69 KB) |
7. Model vodenja v trgovskem podjetju : specialistično deloMartin Horvat, 2007, specialistično delo Ključne besede: vodenje, trgovinsko podjetje, trgovske družbe, poslovni proces, uspešnost poslovanja, strateški management, razvoj, poslovni rezultati, izvršba, teamsko delo, SWOT analiza, poslovno sodelovanje, prodajna funkcija, panoge dejavnosti, modeli, podjetje, trgovina, management, vodenje, strategija, strateško upravljanje, planiranje poslovanja, analiza poslovanja, poslovno okolje, konkurenčnost, operativni plani, cilj, proizvodnja Objavljeno v DKUM: 30.05.2012; Ogledov: 2008; Prenosov: 63
Celotno besedilo (474,96 KB) |
8. |
9. Raziskovanje zadovoljstva in lojalnosti odjemalcev : delo diplomskega seminarjaŠpela Kremzer, 2009, diplomsko delo Ključne besede: kupci, nakup, zaznavanje, zadovoljstvo, meritve, prodajna funkcija, pospeševanje prodaje, prodajalne, tržne raziskave, odločanje, izdelki, uporabniki, praksa, predstava, vzorčenje, marketing, trženje, vrednotenje, pohištvena industrija, potrošnik, vedenje, metodologija, preizkušanje domnev, ankete, ponudba, metode, ocenjevanje Objavljeno v DKUM: 30.05.2012; Ogledov: 2421; Prenosov: 60
Celotno besedilo (474,11 KB) |
10. Načrt marketinškega komuniciranja za podjetje Microera : specialistično deloBarbara Govže, 2007, specialistično delo Ključne besede: marketing, trženje, komuniciranje, poslovno komuniciranje, marketinški splet, marketing mix, tržno planiranje, promocija, pospeševanje prodaje, aktivnosti, osebna prodaja, odnosi z javnostjo, predstava, storitve, servisi, podjetnik, samostojnost, operativni plani, telefon, prodajna funkcija, SWOT analiza, telekomunikacije, panoge dejavnosti, povezanost, komercialno poslovanje, oblikovanje, tržne raziskave, oglaševanje, ekonomska propaganda, trg, uporabniki, pozicioniranje, strategija, poslovni proces Objavljeno v DKUM: 28.05.2012; Ogledov: 2238; Prenosov: 309
Celotno besedilo (1,49 MB) |