| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Vplivni dejavniki nakupa v prodajalni Comma
Nina Smonkar, 2024, diplomsko delo

Opis: Prodajalne z oblačili se danes soočajo z različnimi izzivi in priložnostmi, ki so posledica hitro spreminjajočega se tržnega okolja, tehnološkega napredka in spreminjajočih se potrošniških navad. Diplomska naloga z naslovom Vplivni dejavniki nakupa v prodajalni Comma se osredotoča na preučevanje ključnih dejavnikov, ki vplivajo na nakupne odločitve potrošnikov v prodajalni z oblačili Comma. Glavni cilj raziskave je identificirati in analizirati elemente prodajnega okolja ter podati konkretna priporočila za izboljšanje nakupne izkušnje in povečanje prodaje v prodajani. Teoretični del naloge obravnava osnovne koncepte in teorije s področja potrošniškega vedenja ter specifične dejavnike, ki so pomembni pri nakupu oblačil. Med temi dejavniki so izpostavljeni urejenost blaga, kakovost izdelkov, cena, blagovna znamka, vizualna predstavitev izdelkov, promocije, vpliv prodajnega osebja ter fizično okolje prodajalne. Empirični del raziskave temelji na anketiranju strank prodajalne Comma. Rezultati analize podatkov kažejo, da so najpomembnejši dejavniki, ki vplivajo na nakupne odločitve v tej prodajalni urejenost baga, kakovost oblačil, prijaznost in strokovnost prodajnega osebja ter dobra ponudba artiklov. Prav tako so pomembno vlogo igrali modni trendi.
Ključne besede: vedenje porabnikov, vplivni dejavniki, nakupno vedenje, oblačila, prodajalna Comma
Objavljeno v DKUM: 02.10.2024; Ogledov: 0; Prenosov: 40
.pdf Celotno besedilo (1,46 MB)

2.
VIZUALNI MERCHANDISING V PRODAJALNI COMMA
Tamara Bakić, 2013, diplomsko delo

Opis: Diplomski seminar je namenjen predstavitvi merchandisinga kot enega izmed osnovnih taktik v trženju ter vizualnega merchandisinga kot taktiko s pozitivnimi učinki. Med merchandisingom in pospeševanje prodaje lahko povežemo vzporednice, saj med njima ni velikih razlik, oziroma jih marsikdo ne opazi. Merchandising je bolj dolgoročno usmerjen, medtem ko pa je pospeševanje prodaje bolj kratkoročno usmerjeno. V teoretičnem delu so opisane naloge merchandisinga in koristi, katere imajo posamezni udeleženci v skupni dejavnosti, ter realizacija le-tega v prodajalni. V drugem poglavju teoretičnega dela je podrobneje opisan vizualni merchandising. Opisan je skozi zunanji in notranji izgled prodajalne ter atmosfero, ki je ključna za ugodje potrošnikov. V praktičnem delu je predstavljena blagovna zmanka Comma, katera je v lasti podjetja S. Oliver SLO d.o.o., prav tako pa je opisano izvajanje vizualnega merchandisinga na primeru prodajaln Comma v Sloveniji.
Ključne besede: merchandising, vizualni merchandising, pospeševanje prodaje, prodajalna, prodajni prostor, blagovna znamka Comma, podjetje S. Oliver SLO d.o.o.
Objavljeno v DKUM: 07.11.2013; Ogledov: 4592; Prenosov: 753
.pdf Celotno besedilo (1,47 MB)

Iskanje izvedeno v 0.06 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici