| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 7 / 7
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
STRATEGIJA ZDRAVEGA ŽIVLJENJA PRI DELU V MERCATORJU D.D.
Marija Črnila, 2009, magistrsko delo

Opis: V prvem delu naloge je prikazan poklic prodajalca pri nas. Delo se osredotoči na zdravstvene izostanke z dela v Sloveniji. V tem kontekstu so predstavljena posamezna teoretična izhodišča. Nakazane so ločnice med zdravstvenimi izostanki z dela in delodajalci. V osrednjem delu naloge je predstavljena strategija za promocijo zdravja v delovnem okolju, možnosti za zniževanje bolniškega staleža, Luksemburška deklaracija. Osvetljeno je vprašanje dimenzij zdravega življenjskega sloga. Z delom želimo približati dejansko stanje in paradigmo sprememb. Analizirali smo zdravstvene izostanke v Mercator d. d., v Market programu, MO 02, Murska Sobota. Preverjali smo področje poklicne avtonomije, timskega dela, ter področje skrbi za svoje zdravje. V raziskavo, ki je potekala v Mercator d. d., MO 02 v Murski Soboti je bilo vključenih 404 anketirancev, zaposlenih v trgovini. Pri analizi vsebine raziskave smo si pomagali s faktorsko analizo, raziskavo smo obdelali s pomočjo SPSS 14. Ugotovitve kažejo na dobro poznavanje lastnega dela, jasno izoblikovano avtoriteto poklica, nižjo poklicno naklonjenost timskemu delu, kar kaže na nizko poklicno avtonomijo, ki jo ima poklic prodajalca v praksi. Potrdili smo hipotezo, da obstaja pozitivna povezanost med zdravstvenimi izostanki in starostjo in hipotezo, da obstaja povezanost med zdravstvenimi izostanki in spolom. Ženske v Mercator d. d., MO 02 pogosteje izostajajo kot moški. Ovrgli smo hipotezo, ki pravi, da skrb za zdravo življenje vpliva na nizko stopnjo absentizma, saj teorija promocije zdravja na delovnem mestu nima trdne podlage v praksi. Z nalogo bi želeli opozoriti na razkorak med teorijo in prakso, saj smo dokazali, da je promocija zdravja v delovnem okolju v razvoju. Ugotavljamo, da se zaposleni ne zavedajo vseh aspektov tega procesa, ki je nujen življenjski ciklus in sprejemanja vrednot v stroki. V prihodnosti bi veljalo prisluhniti praksi.
Ključne besede: prodajalci, timsko delo, zdravstveni izostanki, razumevanje promocije zdravja na delovnem mestu
Objavljeno: 07.08.2009; Ogledov: 2824; Prenosov: 215
.pdf Celotno besedilo (785,88 KB)

2.
MOTIVACIJA V PETROLU MALOPRODAJA D.O.O.
Marko Mihelj, 2009, diplomsko delo

Opis: Motiviranost zaposlenih je pomembna odgovornost vsakega podjetja. Z dobro motivacijo usmerjamo zaposlene z določenimi sposobnostmi in znanjem h kakovostnemu opravljanju dela. V današnji hitro razvijajoči se družbi, v kateri smo priča nenehnim spremembam, je namreč razvoj podjetja ključnega pomena. V teoretičnem delu diplomske naloge smo opredelili pojem motivacije, vrste motivov, dejavnike, ki vplivajo na motivacijo zaposlenih ter povezavo med vodenjem zaposlenih in motivacijo. Sledi predstavitev motivacije v delovnem okolju s poudarkom na vlogi vodje pri motiviranju. Poleg tega smo predstavili tudi Pogačnikovo lestvico merjenja zadovoljstva zaposlenih, ki smo jo kasneje uporabili v raziskavi. Teorijo smo zaključili s predstavitvijo napitnine, vplivom le-te na kakovost storitve, fleksibilnost dela in motivacijo zaposlenih. Za to tematiko smo se odločili zaradi vse večjih sprememb, ki se dogajajo v poslovnem svetu in v podjetju, v katerem smo zaposleni. Te spremembe narekujejo, da delavci maksimalno izkoristijo svoje potenciale. Raziskovalni problem smo obravnavali tako teoretično kot praktično na podlagi konkretnega primera, ki zajema merjenje zadovoljstva zaposlenih na eni strani in vplivu napitnine na motivacijo, fleksibilnost dela in kakovost izvedenega dela zaposlenih na bencinskih servisih na drugi strani. Na podlagi raziskave in analize smo izdelali predloge za izboljšanje stanja. Ugotovitve: (1) delodajalci morajo skrbeti za zadovoljstvo zaposlenih, ohranjati delovne odnose in uvajati ustrezne načine motiviranja zaposlenih, ki vodijo k višji produktivnosti, zadovoljstvu zaposlenih, kar dokazujejo dobri poslovni rezultati; (2) zaposlenim priporočamo, naj ohranjajo odnose s sodelavci na visoki ravni, kakovostno izvajajo svoje delo, so odprti do strank, saj bodo le tako lahko ohranili zaposlitev, ki je v času gospodarske krize zelo pomembna; (3) poleg tega se morajo oboji bolj zavedati pomembnosti napitnine kot orodja za večjo motivacijo, fleksibilnost dela in kakovost izvedenega dela; to bo rezultiralo v zadovoljstvu strank in boljših poslovnih rezultatih.
Ključne besede: motivacija, plača, prodajalci, stranke, bencinski servis, napitnina
Objavljeno: 04.12.2009; Ogledov: 2060; Prenosov: 217
.pdf Celotno besedilo (849,06 KB)

3.
MOTIVIRANJE IN NAGRAJEVANJE PRODAJALCEV VRTNEGA CENTRA KALIA MARIBOR
Martina Fras, 2010, diplomsko delo

Opis: POVZETEK Konkurenca je v današnjem času vedno močnejša, zato je toliko bolj pomembno, da se podjetja čim bolj potrudijo zadovoljiti potrebe in želje svojih kupcev ter najti načine za pridobitev novih. Da pa lahko to dosežejo, morajo najprej dobro poskrbeti za svoje zaposlene, še posebej prodajalce, ki imajo neposreden stik s kupci. Dober in zadovoljen prodajalec mora biti primerno motiviran, saj le tako svoje delo opravi najboljše in vanj vloži največ truda, kar v končni obliki prinese podjetju tudi najboljše rezultate. Podjetje ima na razpolago več različnih načinov, kako primerno motivirati svoje prodajalce, pri tem pa ima pomembno vlogo tudi vodja prodajalne, saj le on najbolje pozna vsakega posameznika. Ker se prodajalci med seboj razlikujejo, ni mogoče vsakega motivirati na enak način. Čeprav je najpogostejši motivacijski dejavnik denar, so tudi ostali dejavniki zelo pomembni, kot na primer prijetno delovno okolje in prijazen kolektiv. Podjetja morajo prav tako zagotoviti svojim prodajalcev primerna usposabljanja in izobraževanja, da so primerno pripravljeni za svetovanje in pomoč kupcem, ki postajajo vedno zahtevnejši. Zelo pomemben dejavnik zadovoljnih prodajalcev so tudi nagrade in primeren ter pravičen sistem nagrajevanja. Tudi tukaj prevlada finančna oblika nagrajevanja, torej plačilo posameznikove uspešnosti in dodatek za nadurno delo, šele za tem sledijo priznanja, plakete, prijazni pozdravi, pohvale in razne nagrade v obliki izletov ali večerij. Takšne dodatne stimulacije lahko zelo pozitivno vplivajo na prodajalce, saj bi svoje delo opravili veliko bolje, kot v primeru, kadar takšne nagrade niso na voljo. Prejetje takšne nagrade vsakemu posamezniku tudi različno pomeni. Za nekoga je to potrditev dobrega dela in truda, spet drug razume takšno nagrado kot nek dokaz sebi in ostalim, da je svoje delo uspešno opravil, za nekoga pa je to le nagrada, ki ji ne pripisuje velikega pomena. Našo raziskavo tega področja smo opravili s pomočjo anketnega vprašalnika, ki se je nanašal le na prodajalce Vrtnega centra Kalia Maribor. Z raziskavo smo želeli ugotoviti, kateri so njihovi najpomembnejši motivacijski dejavniki, ali so prodajalci zadovoljni s svojim delom, plačilom in sistemom nagrajevanja ter kakšne oblike nagrad bi najraje prejeli.
Ključne besede: Ključne besede: management prodaje, motivacija, motivacijski dejavniki, plačilo, sistem nagrajevanja, nagrada, prodajalci.
Objavljeno: 04.08.2010; Ogledov: 2014; Prenosov: 220
.pdf Celotno besedilo (610,33 KB)

4.
MOTIVACIJA ZA IZOBRAŽEVANJE PRODAJALCEV VOZIL V PODJETJU A2S D.O.O.
Andrejka Škoberne, 2013, diplomsko delo

Opis: Temeljni predmetni okvir diplomske naloge je preučevanje motivacije za izobraževanje prodajalcev vozil v podjetju. Vsi zaposleni se zavedajo, da je znanje, ki so ga pridobili v času šolanja, zaradi hitrega tempa življenja hitro zastara, zato ga je potrebno vseskozi nadgrajevati. Teoretični del diplomskega dela se začenja s poglavjem o izobraževanju o opredelitvi in pojmom izobraževanja, sistemu izobraževanja, oblikah in ciljih izobraževanja. V naslednjem poglavju smo opisali motivacijske teorije, dejavnike ki vplivajo na motivacijo, motivacijske dejavnike za izobraževanje in motivacijsko strukturo, ki je potrebna za izobraževanje. Na začetku praktičnega dela diplomskega dela smo predstavili podjetje A2S d.o.o.. Za zbiranje podatkov smo uporabili anketo o motivaciji za izobraževanje prodajalcev vozil v podjetju A2S d.o.o., namen raziskave pa je ugotoviti dejansko stanje v podjetju in ali je potrebno v podjetju posvetiti več pozornosti za motivacijo za izobraževanje prodajalcev vozil v podjetju. V zaključku diplomske naloge pa smo predstavili nekaj predlogov za izboljšave v podjetju A2S d.o.o.
Ključne besede: • izobraževanje • motivacija • prodajalci
Objavljeno: 04.07.2013; Ogledov: 976; Prenosov: 72
.pdf Celotno besedilo (982,33 KB)

5.
MOTIVIRANJE IN NAGRAJEVANJE PRODAJALCEV V PODJETJU TOMAS SPORT 2 D.O.O.
Maja Omrčen, 2016, diplomsko delo/naloga

Opis: Diplomska naloga se osredotoča na problem motiviranja in nagrajevanja prodajalcev v podjetju Tomas Sport 2 d.o.o. Z raziskavo smo želeli ugotoviti, kakšno je mnenje zaposlenih o trenutnih motivacijskih metodah v podjetju in če je obstoječi nagrajevalni sistem ustrezen z vidika prodajalcev. Prvi del se osredotoča na teoretičen vidik motivacije in motiviranja z razlago pojmov, motivov, motivacijskih dejavnikov, procesa, teorij ter zakonitosti motivacije. Nadaljujemo z opredelitvijo nagrad in nagrajevanja, kjer izpostavimo predvsem pomen in pomembnost sistema nagrajevanja in vrste nagrad. Raziskovalni del diplome pa temelji na predstavitvi okolja, v katerem je bila raziskava narejena. Na podlagi rezultatov, ki smo jih dobili z anketnim vprašalnikom, smo z analizo in pojasnili predstavili mnenje zaposlenih o motivaciji, zadovoljstvu v podjetju in obstoječem nagrajevalnem sistemu. Rezultati kažejo, da je potrebna prenova obstoječega nagrajevalnega sistema, ker ta na zaposlene v sedanji obliki ne deluje motivacijsko. Najbolj motivacijsko na podjetje delujejo dobri odnosi med sodelavci ter stalne in zadovoljne stranke. Predlogi za preoblikovanje nagrajevalnega sistema in prenovo motivacijskih metod so predstavljeni v zaključnem delu diplomske naloge.
Ključne besede: motivacija, nagrajevanje, prodajalci
Objavljeno: 17.06.2016; Ogledov: 589; Prenosov: 53
.pdf Celotno besedilo (1,36 MB)

6.
TVEGANJE PRI NAKUPU IN PRODAJI NEPREMIČNIN
Urban Bolarič, 2016, diplomsko delo

Opis: Za temo diplomskega dela s področja nakupa in prodaje nepremičnin sem se odločil predvsem z razloga, ker sem se s tovrstnimi pravnimi posli že srečeval in spoznal, kako se lahko na videz nezahtevni postopki brez strokovne obravnave neugodno zaključijo. Presenetila me je neprevidnost prodajalcev in kupcev, ki se ne zavedajo tveganj, katerim so izpostavljeni pri samem trgovanju z nepremičninami. V svoji diplomski nalogi bom tako predstavil predvsem varen način trgovanja z nepremičninami v skladu veljavno zakonodajo in na to navezal tveganja pri nakupu in prodaji nepremičnin. Promet z nepremičninami se odvija vsakodnevno in vsaj enkrat v življenju se vsakdo pojavi v vlogi kupca ali prodajalca. Običajno je večina prebivalstva najprej deležna vloge kupca, ki se sooča z reševanjem stanovanjskega problema, in morda kasneje vloge prodajalca, ki upravlja z svojim ali družinskim premoženjem, bodisi z namenom plemenitenja premoženja ali prodaje zaradi različnih socialnih okoliščin. Zgodovinsko gledano je bila pravica in možnost trgovanja z nepremičninami v domeni manjšine, predvsem premožnejšega dela prebivalstva, kot sta plemstvo in duhovščina. Predmetnih nepremičninskih poslov je bilo v primerjavi z današnjim obsegom relativno malo, imeli so večji poudarek na obličnosti in ravno zaradi navedenega so bile transakcije varnejše, a hkrati tudi manj pregledne za širšo javnost. Danes je promet z nepremičninami množičen pojav, v katerem sodeluje večina aktivnega prebivalstva, kar zagotovo vpliva na večji obseg zlorab in nevarnosti, s katerimi se soočajo stranke na eni ali drugi strani, torej kot kupci oziroma kot prodajalci. Pomembno je, da posamezne nepremičninske transakcije realiziramo na pravno kar najbolj varen način od sklenitve pogodbe do vpisa v zemljiško knjigo. Pri pisanju diplomskega dela se bom osredotočil predvsem na pravno ureditev s področja trgovanja z nepremičninami na področju Slovenije, povzel bom osnovne pojme in skušal skozi sodno prakso in razpoložljivo literaturo orisati probleme, s katerimi se soočajo kupci in prodajalci pri nepremičninskih transakcijah.
Ključne besede: nepremičnine, kupci in prodajalci pri nepremičninskih transakcijah, zlorabe in tveganja pri nepremičninskih transakcijah, varen način trgovanja z nepremičninami.
Objavljeno: 24.06.2016; Ogledov: 378; Prenosov: 74
.pdf Celotno besedilo (286,44 KB)

7.
MOTIVIRANJE PRODAJNEGA OSEBJA V ZAVAROVALNICI MARIBOR D. D.
Matej Fujs, 2016, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi je predstavljena motivacija in dejavniki motivacije, pa tudi najpomembnejši motivacijski faktorji v poslovnem okolju. Pri tem je bilo ugotovljeno, da finančne nagrade, brez da bi zaposleni natančno vedeli, zakaj so jih prejeli, ne nosijo učinka, ter da je kombinacija finančnih nagrad, za katere zaposleni točno vedo, zakaj so jih prejeli, in pohval ali priznanj prava kombinacija za nadaljnje dobro delo, zadovoljstvo in motiviranost zaposlenih. V diplomski nalogi obravnavamo tudi prodajno osebje: opišemo sodobnega prodajalca, njegovo usposabljanje, ocenjevanje, nagrajevanje in pomen le-tega. Pri tem smo ugotovili, da je prav prodajno osebje tisto, ki pridobiva in ohranja kupce ter je ključnega pomena za uspešnost organizacije. Prodajno osebje mora biti tako maksimalno motivirano, motivacijo pa izžarevati z nasmehom in dobro voljo, saj le na ta način pridobi zaupanje kupcev. V praktičnem delu bomo na osnovi intervjuja, izvedenega z zaposlenim v Zavarovalnici Maribor d.d., predstavili načine, kako motivirajo zaposlene. Izvedeli smo, da imajo uvedene sisteme motiviranja s stimulacijami; v primeru, ko prodajalec pridobi novo stranko, dobi dodatno stimulacijo v obliki bonov, vinjet, dopustov v eksotičnih deželah in podobno.
Ključne besede: motivacija, finančne nagrade, plače, nefinančne nagrade, pohvale, prodajalci, nagrajevanje
Objavljeno: 02.12.2016; Ogledov: 393; Prenosov: 57
.pdf Celotno besedilo (792,91 KB)

Iskanje izvedeno v 0.12 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici