| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 10
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
3.
4.
5.
MARKETINŠKA STRATEGIJA PODJETJA
Simon Babič, 2010, diplomsko delo

Opis: Diplomska naloga obravnava marketinško strategijo podjetja, na primeru podjetja De-Long d.o.o. Pri marketinški strategiji je pomembno, da jo podjetje ima ter, da je narejena na podlagi analize. Predpostavka, da veliko malih Slovenskih podjetij nima marketinške strategije, je bila velik motivator za izdelavo diplomske naloge. V začetnem delu je predstavljeno podjetje in problem s katerim se ukvarja. Kasneje pa je povzet teoretični del marketinške strategije z vsemi elementi, ki so pomembni za uspeh podjetja. Preko analize anketnega vprašalnika so bili pridobljeni odgovori na hipoteze. Skozi hipoteze pa smo lahko ugotovili, kje so težave in jih v ciljih skušali odpraviti. Analiza je predstavljena v tretjem poglavju, kjer je skozi tabele razvidno prepoznavanje izdelkov Yankee candle na Slovenskem trgu ter poznavanju konkurenčnih znamk. Na koncu pa so predstavljeni zaključki ter predlogi za izdelavo marketinškega načrta za malo podjetje.
Ključne besede: prodaja na drobno, prodaja ne debelo, marketinški splet, marketinška strategija, marketinški načrt
Objavljeno: 08.03.2011; Ogledov: 4394; Prenosov: 1025
.pdf Celotno besedilo (1,15 MB)

6.
7.
8.
9.
10.
Iskanje izvedeno v 0.28 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici