| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 530
Na začetekNa prejšnjo stran12345678910Na naslednjo stranNa konec
1.
NAČRT MARKETINŠKEGA KOMUNICIRANJA RESTAVRACIJE MAK
Vesna Horvat, 2013, magistrsko delo

Opis: Podjetje, ki želi ohraniti ali celo povečati svoj tržni delež, mora z okolico uspešno komunicirati. Zato je ključnega pomena, da si zastavi uresničljiv načrt marketinškega komuniciranja. S potrošniki je namreč potrebno vzpostaviti dialog, ki mora biti učinkovit in dolgotrajen, ki temelji na zaupanju med obema stranema in prinaša zadovoljstvo tako potrošniku kot ponudniku. Magistrsko delo je posvečeno preučevanju marketinškega komuniciranja restavracije Mak v Mariboru. Sama naloga je sestavljena iz teoretičnega in praktičnega dela. Prvi del zajema teorijo s področja marketinškega komuniciranja, predstavljene so osnove marketinškega komuniciranja, poseben poudarek pa je na njegovih orodjih. Na kratko je orisana tudi gostinska dejavnost. V raziskovalnem delu so navedeni rezultati anketnega vprašalnika in predstavljen je načrt marketinškega komuniciranja restavracije Mak.
Ključne besede: marketinško komuniciranje, orodja marketinškega komuniciranja, oglaševanje, pospeševanje prodaje, odnosi z javnostmi, neposredno trženje, osebna prodaja, restavracija Mak, gostinska dejavnost
Objavljeno: 16.03.2021; Ogledov: 62; Prenosov: 7
.pdf Celotno besedilo (921,82 KB)

2.
Načelo zaupanja v zemljiško knjigo
Maja Makari, 2021, magistrsko delo

Opis: Zakona, ZZK-1 v 8. členu in SPZ v 10. členu resda vsebujeta določbi z naslovom Načelo zaupanja v zemljiško knjigo, vendar še zdaleč nista edina člena, v katerem se načelo zaupanja v zemljiško knjigo odraža. Načelo zaupanja v zemljiško knjigo je namreč eno izmed temeljnih načel nepremičninskega prava. Z obravnavanim načelom je povezano načelo publicitete: Pozitivno stališče - na nepremičninah obstajajo samo tiste pravice, ki so vpisane v zemljiško knjigo, in negativno stališče - pravica na nepremičnini ne obstaja, če ni vpisana v zemljiško knjigo. Pomembna je tudi dobra vera. Namreč, samo tisti, ki se v dobri veri zanesejo na podatke v zemljiško knjigo ne sme trpeti škodljivih posledic. Poznamo glave in pomožne vpise v zemljiško knjigo, in čeprav je plomba opredeljena kot pomožni vpis je za načelo zaupanja zelo pomembna, saj naznanja začetek zemljiškoknjižnega postopka, s tem pa nastop publicitetnih učinkov, potrebnih za realizacijo načela zaupanja v zemljiško knjigo. V posebnem delu smo se srečali z najpogostejšimi pravnoposlovnimi prenosi lastninske pravice na nepremičninah, in primeri, kjer pride do izraza načelo zaupanja v zemljiško knjigo. To varuje pridobitelja le v primeru, če je pridobil pravico na poslovni podlagi. Obravnavana je dvojna prodaja nepremičnine. V tem primeru ravno zaradi načela zaupanja pride do zapletene situacije, saj je odsvojitelj v zemljiški knjigi še vedno naveden kot lastnik. V primeru materialno neveljavne vknjižbe, v primeru da je odvsojitelj drugič razpolagal z isto nepremičnino daje pravo možnost izbrisne tožbe, vendar ne proti dobrovernim tretjim. Pri priposestvovanju gre za originaren način pridobitve lastninske pravice, ki je v konfliktu s pravnoposlovno pridobljeno. Pravica, ki je pridobljena s priposestvovanjem, ne sme biti na škodo tistemu, ki je v dobri veri in v zaupanju v javne knjige pridobil pravico, še preden je bila s priposestvovanjem pridobljena pravica vpisana v javno knjigo (zemljiško knjigo). V primeru da pri pravnoposlovnem prenosu sodeluje le en (zunaj)zakonski partner, drug pridobi lastninsko pravico na nepremičnini originarno. Vpis v zemljiško knjigo je deklaratoren. Če bi se pa zakonec rad zaščitil pred nezaželenimi učinki tretjih, mora poskrbeti, da je njegova pravica vpisana. Pri nevpisanih nepremičninah ne more priti do uporabe načela zaupanja v zemljiško knjigo, saj zemljiška knjiga ne vsebuje podatka o nepremičnini. Situacije, ko ne izhajamo iz načela zaupanja v zemljiško knjigo, so lahko mnogo zahtevnejše pri vprašanju komu naj pravo da varstvo. Obstaja velika nevarnost kršitve pravic tretjih. Lastnik, ki se ne vpiše v zemljiško knjigo, konkurira dobrovernim tretjim, kateri pridobijo pravice na podlagi svoje dobrovernosti in zaupanja v zemljiško knjigo. Zakon opozarja na posledice, ki utegnejo doleteti tistega, ki bi se lahko vpisal v zemljiško knjigo, a tega ni storil. Načelo zaupanja tako tudi »kaznuje« imetnika nevpisane pravice Zakon določa listine, ki se štejejo za zemljiškoknjižno dovolilo. To je posadna listina, ta vsebuje izjavo zemljiškoknjižnega lastnika, da nasprotni stranki priznava izvirno (originarno) pridobitev lastninske pravice na nepremičnini in nadomestno zemljiškoknjižno dovolilo, s katerim se nadomešča pravnoposlovni prenos (derivativen prenos) lastninske pravice.
Ključne besede: Zemljiška knjiga, dobra vera, varnost pravnega prometa, dvojna prodaja, skupna lastnina, priposestvovanje, nevpisane nepremičnine, posadna listina, uskladitvena listina
Objavljeno: 12.02.2021; Ogledov: 160; Prenosov: 56
.pdf Celotno besedilo (1,20 MB)

3.
Vrednotenje uspešnosti in učinkovitosti prodaje podjetja X na območju Srednje Evrope
Doroteja Drozg, 2021, diplomsko delo

Opis: Prodaja je globalna dejavnost v naši družbi. Dejansko se zdi, da je vsakdo v nekem trenutku vključen v prodajo. Management prodaje pa postaja vse bolj profesionalna marketinška funkcija, ki jo lahko opredelimo kot vodenje prodajne funkcije v podjetju in vključuje med seboj povezane aktivnosti za doseganje prodajnih ciljev. Vrednotenje je del kontrolnega procesa prodajnega managementa, ki vključuje primerjanje načrtovanih in doseženih rezultatov, identificiranje razlogov za deviacije in kasneje iskanje primernih sprememb pri prodajnih ciljih in strategijah. Osnovni cilj merjenja in ocenjevanja prodaje je ugotavljanje uspešnosti in učinkovitosti. Uspešnost je rezultat poslovanja podjetja, merilo uspešnosti pa opredeljuje kot stopnjo doseženih ciljev glede na izide. Z analizo učinkovitosti pa ugotovi razmerje med vložki in izidi z namenom, da podjetje z minimalnimi vložki doseže maksimalen rezultat. Pri vrednotenju uspešnosti in učinkovitosti prodaje podjetja X smo z analizo po različnih metodah ugotavljali ali podjetje na območju Srednje Evrope s svojo storitvijo posluje uspešno in učinkovito. S pridobljenimi podatki lahko sklenemo, da podjetje posluje uspešno in učinkovito, saj dosega prodajne cilje z dobičkom.
Ključne besede: prodaja, management prodaje, uspešnost, učinkovitost, vrednotenje
Objavljeno: 03.02.2021; Ogledov: 20; Prenosov: 5
.pdf Celotno besedilo (1,46 MB)

4.
Pravna narava pridobitve lastninske pravice pri prodaji v stečajnem postopku
Žan Peče, 2020, magistrsko delo

Opis: V magistrskem delu je predstavljena pravna narava pridobitve lastninske pravice pri prodaji v stečajnem postopku. Bralcu ne daje odgovora na kakšno posebno vprašanje, ki bi tako predstavljalo bistvo tega dela, pač pa mu omogoča, da se seznani s postopkom prodaje premoženja oziroma z načinom pridobitve lastninske pravice pri prodaji v stečajnem postopku v Sloveniji. Zasnovano je tako, da lahko osnovne informacije o takem postopku pridobi tudi oseba, ki nima poglobljenega pravnega znanja, pač pa je le grobo seznanjena s slovenskim pravnim redom. Tako je magistrsko delo razdeljeno na poglavja o lastninski pravici, njeni opredelitvi, omejitvah, varstvu, različnimi načini pridobitve, ki obstajajo v teoriji in ki so veljavni na podlagi zakona, poglavja o obligacijskih vidikih prodaje, o stečajnem postopku in o poteku prodaje v stečajnem postopku. S podpoglavji o možnostih izpodbijanja pravnih dejanj dolžnika v stečajnem postopku in posebnih obveznostih poslovodstva v primeru insolventnosti stečajnega dolžnika, ki je gospodarska družba, sta dodatno izpostavljena instituta, ki aktivnemu upniku v stečajnih postopkih dajeta boljše možnosti poplačila, kot jih upniki navadno dosegajo. V osrednjem šestem poglavju pa so predstavljeni dejanske lastnosti prodaje v stečajnem postopku, po katerih se tak način pridobitve lastninske pravice razlikuje od klasičnega pravno poslovnega načina pridobitve le-te, vsebujoč sodno prakso Višjih in Vrhovnega sodišča, ki se je razvila okoli posameznih vprašanj pri takšnem načinu pridobitve lastninske pravice. V tem poglavju so tako raziskane posledice dejstva, da spada takšen način pridobitve lastninske pravice v teoriji (in tudi praksi) med originarne, katere pravice s prodajo ugasnejo, vpliv pravila o omejitvi odgovornosti za stvarne napake, ter kakšno varstvo kupec sploh ima. Delo tako z obravnavo posameznih pravil, relevantne sodne prakse, ter primerjavo z osnovno ureditvijo na področjih, ki jih zadeva, daje celovito sliko pravil o prodaji (in nakupu) premoženja v stečajnem postopku.
Ključne besede: lastninska pravica, pravna narava, pridobitev, stečajni postopek, prodaja
Objavljeno: 20.01.2021; Ogledov: 79; Prenosov: 14
.pdf Celotno besedilo (728,99 KB)

5.
Kanvas poslovnega modela specializirane spletne trgovine z eko pohištvom
Mateja Domiter, 2020, diplomsko delo

Opis: Tema diplomskega projekta je izdelava celostnega kanvas poslovnega modela za specializirano spletno trgovino, ki posluje na slovenskem trgu. Gre za poslovanje med končnim uporabnikom in podjetjem (B2C). Podjetje ima vizijo postati vodilni ponudnik dizajnerskega eko pohištva na domačem trgu. Diplomski projekt je sestavljen iz dveh delov. V prvem - teoretičnem delu - predstavimo pojem podjetništva, poslovne ideje in opredelimo poslovni model ter njegove sestavine. Opišemo elektronsko poslovanje, njegove oblike in podrobneje opredelimo spletno prodajo glede na pravno uredbo, načine plačil, potek oglaševanja preko spleta in optimizacijo spletne trgovine. Ker je obravnavana spletna trgovina trajnostno naravnana, opredelimo tudi trajnostno poslovanje in nekatere okoljske vidike, kot je okoljska ozaveščenost. V drugem – aplikativnem delu - izdelamo celosten kanvas poslovni model in združimo opisano teorijo s prakso. Podrobneje predstavimo obravnavano podjetje ter opredelimo rešitve za povečanje prodaje in prepoznavnosti podjetja na slovenskem trgu, kot so: podrobnejša opredelitev ciljne skupine kupcev, podrobnejša opredelitev ciljev podjetja in strategij za doseganje le-teh, analiza slovenskega trga in konkurence podjetja, proučitev metod spletnega oglaševanja in izdelava finančne projekcije podjetja za obdobje treh let.
Ključne besede: Poslovni model, kanvas poslovni model, spletna prodaja, trajnostno poslovanje, okoljska ozaveščenost
Objavljeno: 06.01.2021; Ogledov: 100; Prenosov: 28
.pdf Celotno besedilo (1,74 MB)

6.
Razvoj poslovne ideje kitke.si z modelom kanvas
Patricija Banovšek, 2020, diplomsko delo

Opis: V diplomskem projektu smo pripravili kanvas poslovni model za razvoj in realizacijo podjetniške ideje, ki smo jo poimenovali Kitke.si, in sicer proizvodnje in prodaje petih glavnih produktov, podporne blazine za nosečnice, kitke kot obrobe za otroško posteljico, gnezdece za dojenčka, igralno podlogo ter okrasne pletene blazine. Po raziskavi tržišča smo namreč ugotovili, da se na slovenskem trgu v času raziskave ponuja le izdelek kitka, vendar je ta izdelana iz platna, medtem ko je naš izdelek narejen iz bombažnega džersija. Te ugotovitve so nas vodile do priprave kanvas poslovnega modela, saj želimo izdelovati in prodajati naše izdelke. Izdelke bomo ponujali prek spletne trgovine z domeno Kitke.si, zato so v nalogi na kratko predstavljeni tudi glavni koraki pri izdelavi spletnega podjetja. V prvem delu smo natačneje opredelili podjetništvo in vitko podjetništvo. Vitko podjetništvo smo primerjali s tradicionalnim pristopom in v nadaljevanju predstavili glavne značilnosti priprave spletnega podjetja ter spletne prodaje. Opredelili smo poslovni model kanvas, ki predstavlja enega od glavnih modelov za preverjanje učinkovitosti poslovne ideje. Predstavljeni so glavni elementi tega poslovnega modela, ki ga opisujejo vitki podjetniki, kot so Osterwalder in Pigneur ter Ries in Maurya. V okviru kanvas poslovnega modela smo opisali njegove gradnike ter raziskali, kdo so naši ciljni kupci, porabniki, partnerji, kanali, ključni viri in ostali pomembni deli, ki vplivajo na realizacijo podjetniške ideje. V teoretičnem delu smo opisali tudi oblike podjetij in dejavnosti, primerne za realizacijo naše ideje. V empiričnem delu naloge smo razvili našo poslovno idejo Kitke.si po kanvas poslovnem modelu. Prav tako smo predstavili spletno stran, prek katere bomo izdelke prodajali in izdelali podroben načrt uresničitve ideje s prijavo osebnega dopolnilnega dela. S pomočjo omenjene metode in finančnega načrta smo ugotovili, da Slovenija predstavlja potencialni trg za naše izdelke in da lahko poslovno idejo realiziramo z nizkim vložkom. Diplomski projekt smo zaključili z načrti za prihodnost in s projekcijo za prvih pet let poslovanja, kjer smo ugotovili, da bi v prvih dveh letih pričeli s priglasitvijo osebnega dopolnilnega dela, v tretjem letu pa ustanovili podjetje kot samostojni podjetnik.
Ključne besede: vitko podjetništvo, kanvas poslovni model, poslovna ideja, spletna prodaja
Objavljeno: 01.12.2020; Ogledov: 155; Prenosov: 40
.pdf Celotno besedilo (1,00 MB)

7.
Sprememba poslovnih procesov v podjetju Grama d. o. o. v letu 2020
Jan Hribernik, 2020, diplomsko delo

Opis: V diplomskem projektu sem predstavil spremembe poslovnih procesov v podjetju Grama v letu 2020. Lotili so se prenove glede modernizacije, vendar je imel največji vpliv na spremembe v podjetju pojav virusa COVID-19. Kot težavo bi tako izpostavil nekoliko zastarele procese, ki so bili časovno potratni, in vpliv virusa COVID-19 na te procese, predvsem glede upoštevanja varnostnih ukrepov, ki so bili nujni predvsem za varnost zaposlenih. Cilj diplomske naloge je bil opredelitev poslovnih procesov pred virusom in po njem oziroma opredelitev poslovnih procesov po uvedbi sprememb, nastalih zaradi pojava virusa COVID-19. Naloga obravnava spremenjene procese in druge spremembe, ki so jim bili priča v podjetju med letom 2020. Vpliv virusa je procese spreminjal in oteževal razvoj, podjetje pa je v tem obdobju delovalo pod posebnimi pogoji, ki bodo opisani v nalogi. Spremembe sem opisal in analiziral ter zarisal procese. Podjetje je vpliv virusa začutilo na različnih področjih. Predstavil sem tri, na katere je bil vpliv največji. Vplivi so se med seboj razlikovali in prinesli različne posledice. Grama je doživela velike zaostanke in izpade dohodka zaradi virusa in tako leta 2020 niso napredovali. Opazil sem tudi nepripravljenost na letošnje dogodke, ki so podjetje presenetili. Pripravljenost je bila torej slaba in se mora v prihodnosti izboljšati, verjamem pa, da je podjetje trenutno bolje pripravljeno na nepredvidljive dogodke in se je zaradi omenjene krize marsikaj naučilo.
Ključne besede: poslovni procesi, spremembe, COVID-19, nabava, proizvodnja, prodaja.
Objavljeno: 30.11.2020; Ogledov: 125; Prenosov: 35
.pdf Celotno besedilo (2,09 MB)

8.
Oskrbne verige tekstilnih in oblačilnih izdelkov
Narina Kosec, 2019, diplomsko delo

Opis: Oskrbne verige so za podjetja najpomembnejši del poslovanja. Podjetje lahko uspešno posluje, če ima strogo načrtovane oskrbne verige in zadovoljuje zahteve odjemalcev. Delovanje podjetja na konkurenčnih trgih zahteva vedno boljšo organizacijo poslovnih procesov. Organizacija in načrtovanje poteka od samega začetka procesov. Poteka od razvoja, nabave, proizvodnje, prodaje, do logističnih in distribucijskih procesov. Upravljanje oskrbne verige postaja čedalje bolj pomembno pri managerskih disciplinah, saj managerji skrbijo za učinkovitost in kakovost odnosov med udeleženci v oskrbni verigi. V podjetju Hokston d. o. o se zavzemajo za dobro organizirano oskrbno verigo, saj jim to prinaša konkurenčno prednost na trgu. Namen diplomskega projekta je ugotoviti kakšna je oskrbna veriga v podjetju. Podjetje se mora stalno prilagajati konkurenci, ne sme pa pozabiti na končne odjemalce, katerih želje so vedno bolj zahtevne.
Ključne besede: oskrbna veriga, fleksibilnost, tekstilna industrija, nabava, skladiščenje, prodaja
Objavljeno: 17.11.2020; Ogledov: 68; Prenosov: 16
.pdf Celotno besedilo (440,01 KB)

9.
Ključ do uspešne prodaje
Jakob Šilar, 2020, diplomsko delo

Opis: Uspešna prodaja je za mnoge prodajalce prava nočna mora, zato smo v diplomski nalogi opisali ključe, ki so najpomembnejši do uspešne prodaje. Pisali smo o strankah, tipih osebnosti, neverbalni govorici, izboljšavi govora … in vse skupaj povezali v celoto. Na koncu smo se posvetili še zunanjem videzu in prikazali, kakšna oblačila naj D2D prodajalec uporablja za svojo prodajo. Za zaključek smo predstavili še rezultate ankete, ki smo jo opravili na terenu. Diplomska naloga obsega 6 točk: uvod, metodologije, teoretične osnove, raziskavo, diskusijo in zaključek.
Ključne besede: Retorika, tipi osebnosti, zaključevanje prodaje, uspešna prodaja.
Objavljeno: 05.11.2020; Ogledov: 124; Prenosov: 21
.pdf Celotno besedilo (1,79 MB)

10.
Analiza procesa prodaje prodajalca v organizaciji Petrol d. d.
Tamara Predan, 2019, diplomsko delo

Opis: Dandanes proces prodaje doživlja nenehne spremembe ter hiter napredek. Živimo v dobi nepričakovanih sprememb. So dejstva, s katerimi se moramo soočiti ter ob enem spopasti, če želimo uspeti. Vsak prodajalec ve, da dandanes težko proda tisto, kar ponudi. Zato je potrebna dobra strategija, predvsem pa jasen cilj. V tej diplomski nalogi se bomo osredotočili na analizo procesa prodaje prodajalca. V teoretičnem delu bomo predstavili definicijo marketinga, opredelili bomo tudi pojem procesa prodaje, opisali korake v procesu prodaje od prvega stika s kupcem pa do zaključka prodaje. Omenili bomo tudi analizo procesa prodaje, zakaj je pomembna naloga vsakega podjetja. Delo s kupci je vse bolj odgovorno in zahtevno, od prodajalcev zahteva nenehno zbranost, osredotočenost, prijaznost, spretnost, predvsem pa prilagajanje kupčevim željam in potrebam. V empiričnem delu bomo predstavili študijo primera ter anketno analizo, s katero bomo poskušali prikazati s kupčevega vidika, kako oni dojemajo, kaj je zanje najbolj pomembno pri lastnostih prodajalcev, prodajalne ter kaj je zanje pomembneje ob prihodu v prodajni prostor.
Ključne besede: Proces prodaje, marketing, prodaja, uspešna prodaja, podjetje Petrol d. d.
Objavljeno: 02.10.2020; Ogledov: 119; Prenosov: 28
.pdf Celotno besedilo (965,78 KB)

Iskanje izvedeno v 0.3 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici