1. VODENJE V PROCESNI ORGANIZACIJIJulijan Kovše, 2017, diplomsko delo Opis: Vodenje velja za eno izmed pogosteje preučevanih funkcij managementa. Kljub številnim teoretičnim dognanjem so si avtorji enotni, da optimalni stil vodenja ne obstaja. Na stil vodenja vpliva veliko dejavnikov, ki se razlikujejo od podjetja do podjetja. Odvisen je od npr. organiziranosti podjetja, osebnostnih lastnostih vodje, vpliva na podrejene, sprejemanje vodje iz strani podrejenih, itd. Vsak bodoči vodja se mora znati v najkrajšem času prilagoditi na spremembe v podjetju, saj le tako lahko poslovanje poteka v smeri doseganja zastavljenih ciljev.
Dandanes poslovanje zahteva vedno večjo uspešnost, učinkovitost ter hitrost pri prilagajanju na spremembe na trgu. Podjetje, ki svoj inovativni proizvod ali storitev kot prvo ponudi na trgu, razvije določen sistem povezav z dobavitelji ter izpolni vedno večja pričakovanja strank, ima ogromno možnosti za preživetje v novem poslovnem svetu. Vse to je prisililo podjetja v drugačno razmišljanje in spremembo organiziranosti. V tem okviru stopi v ospredje procesna organiziranost, ki predstavlja način, ki organizaciji pomaga, da odgovarja na vprašanje, katere so tiste aktivnosti, ki prinašajo dodano vrednost za stranke. Pri prehodu iz funkcionalne v procesno organiziranost podjetja je ključnega pomena tudi sprememba vodenja, saj so vodje primorane spremeniti svoj dosedanji način oz. stil vodenja, tako da le-ta celoviteje ustreza potrebam procesnega delovanja organizacije. Na temelju preučevanega primera, lahko opredelimo naslednje ključne spremembe, in sicer, da se zaposlenim omogoči več svobode pri izvajanju dela ter vzpostavitev tesnejšega sodelovanja med vodjo in podrejenimi. Ključne besede: vodenje, vodja, stili vodenja, procesna organiziranost Objavljeno v DKUM: 07.08.2017; Ogledov: 1322; Prenosov: 189
Celotno besedilo (991,46 KB) |
2. VLOGA MANAGEMENTA SPREMEMB V RAZVOJU PROCESNE ZRELOSTI ORGANIZACJETanja Cebek, 2014, magistrsko delo Opis: Podjetja so vsakodnevno izpostavljena spremembam v okolju, ki jih je vedno težje predvideti in nadzorovati. Podjetja so tako postavljena pred zahtevo po sprotnem, nenehnem in učinkovitem prilagajanju spremembam. Konkurenčnost ni več odvisna le od stroškovne učinkovitosti in kakovosti proizvodov, temveč vedno bolj od prilagodljivosti proizvodnje in odzivnosti podjetij. Odgovor na zahtevo po prilagodljivosti, odzivnosti, prožnosti, inovativnosti ter učinkovitosti in uspešnosti je procesna organiziranost podjetij, ki s poudarkom na optimizaciji in prilagajanju procesov omogoča poslovanje, usmerjeno h kupcu.
Z željo po preživetju in razvoju se podjetja srečujejo z zahtevo po prenovi poslovanja z namenom doseganja čim večje učinkovitosti poslovnih procesov. Procesna organiziranost podjetja omogoča doseganje velike stopnje odzivnosti na spremembe, vendar pa je učinkovita le takrat, ko ima tak sistem delovanja podporo vseh zaposlenih. Za uspešno uvajanje sprememb skrbi management sprememb, ki je odgovoren za planiranje, vodenje in kontroling sprememb ter za vključitev in motivacijo vseh zaposlenih. Kadar so zaposleni pripravljeni žrtvovati čas in potrebno energijo za dosego novih ciljev, je sprememba uspešno uvedena. Procesno delovanje zahteva plosko procesno organiziranost, zaupanje med sodelujočimi v podjetju, podjetnost, inovativnost, prenos odločanja in odgovornosti, nenehno učenje in prenos znanj med zaposlenimi. Skladnost med navedenimi vidiki vpliva na stopnjo procesne zrelosti podjetja, pri čemer večja skladnost pomeni višjo stopnjo procesne zrelosti, večjo prilagodljivost spremembam ter večjo učinkovitost in uspešnost poslovni procesov ter podjetja.
Procesna organiziranost podjetja ni zgodba, ki se z reorganizacijo zaključi. Managerji morajo nenehno motivirati in spodbujati zaposlene, da se lahko ohranja procesno delovanje podjetja. Če sodelujoči v timu izgubijo zagon in vodenje ter odločanje ponovno prevzame management, je procesno delovanje podjetja ogroženo. Po drugi strani pa procesno delovanje zaposlenih prinaša razvoj in stopnjevanje procesne zrelosti podjetja na višjo raven. Model raziskave procesne zrelosti, ki ga bomo uporabili v nalogi, podjetjem pomaga oceniti stopnjo procesne zrelosti, v kateri se nahaja. Ugotovitve na podlagi modela lahko management podjetja izkoristi ter poišče rešitve in ukrepe za lastni razvoj in napredek. Ključne besede: organizacija, procesna organiziranost, poslovni proces, prenova poslovnih procesov, zrelost procesne organizacije, stopnja zrelosti procesne organizacije, management sprememb, organizacijske spremembe, model organizacijske zrelosti, vidiki organizacijske zrelosti podjetja. Objavljeno v DKUM: 28.01.2015; Ogledov: 2070; Prenosov: 352
Celotno besedilo (1,45 MB) |
3. Načrtovanje organizacije sistema za elektronsko upravljanje z dokumenti v podjetju Termoelektrarna Šoštanj d.o.o. : diplomsko deloRenata Hlastec, 2006, diplomsko delo Ključne besede: dokumentacija, dokumenti, delo, delovna uspešnost, računovodstvo, računovodski izkazi, elektronsko poslovanje, računalništvo, uporaba računalnika, informatika, upravljanje, procesna informatika, podjetje, problematika, poslovni proces, reorganizacija, reševanje problemov, SWOT analiza, modeli, analiza poslovanja, elektrogospodarstvo, energetski sistemi, električna energija, prenova, organizacija, organiziranost, organizacijski sistemi, Slovenija, regulacija, panoge dejavnosti, poslovno okolje Objavljeno v DKUM: 30.05.2012; Ogledov: 2004; Prenosov: 101
Celotno besedilo (613,64 KB) |
4. Novi računalniško podprti tranzitni postopek - NCTS : diplomsko deloMaja Horvat, 2006, diplomsko delo Ključne besede: prevoz, sistemi, prevozništvo, postopki, transportni sistemi, računalniški sistemi, uporaba računalnika, podpora, distribucija, elektronsko poslovanje, računalniške komunikacije, komuniciranje, informacijska tehnologija, Evropska unija, Slovenija, mednarodni sporazumi, deklaracije, carinski postopek, zakonodaja, storitve, obveznosti, računalniške mreže, izboljšave, poslovno sodelovanje, računalniško izmenjavanje podatkov, podatki, AOP, organiziranost, blagovni promet, procesna informatika, tržn Objavljeno v DKUM: 30.05.2012; Ogledov: 2479; Prenosov: 74
Celotno besedilo (5,40 MB) |
5. Vpliv projektne skupine na uvedbo ERP projekta : diplomsko deloBoris Čelan, 2007, diplomsko delo Ključne besede: procesna informatika, integracijski procesi, informatika, informacijski sistemi, računalništvo, storitve, uporaba računalnika, planiranje projektov, informacije, podjetje, poslovni proces, elektronsko poslovanje, skupinsko delo, planiranje, projekti, delovna organizacija, vodenje, vodenje projektov, komuniciranje, rešitve, analiza poslovanja, značilnosti, podatki, predstava, razvoj, svetovanje, uporaba računalnika, elektronsko poslovanje, reševanje problemov, Slovenija, organiziranost, izvršba, rač Objavljeno v DKUM: 30.05.2012; Ogledov: 1797; Prenosov: 66
Celotno besedilo (543,10 KB) |
6. Uporaba Interneta pri iskanju dobaviteljev v podjetju Šumer d.o.o. : diplomsko deloMartina Trobiš, 2007, diplomsko delo Ključne besede: dobava, dobavitelji, podjetje, elektronsko poslovanje, računalniške komunikacije, komuniciranje, WWW, World Wide Web, informacijska tehnologija, nabava, kovinska industrija, nabavna politika, računalniške mreže, internet, telekomunikacije, izboljšave, poslovno sodelovanje, računalniško izmenjavanje podatkov, podatki, AOP, organiziranost, elektronska pošta, procesna informatika, tržne poti, poslovne funkcije Objavljeno v DKUM: 30.05.2012; Ogledov: 1986; Prenosov: 81
Celotno besedilo (821,23 KB) |
7. Elektronsko poslovanje v Cinkarni Celje : diplomsko deloMojca Rajtmajer, 2007, diplomsko delo Ključne besede: elektronsko poslovanje, varstvo podatkov, informacijski sistemi, podatki, informacije, AOP, obdelava podatkov, zaščita, informacijski viri, dokumentacija, dokumenti, finančna poročila, računovodski izkazi, računalništvo, uporaba računalnika, informatika, upravljanje, procesna informatika, podjetje, problematika, poslovni proces, modeli, analiza poslovanja, kovinska industrija, panoge dejavnosti, organizacija, organiziranost, organizacijski sistemi, Slovenija, poslovno okolje Objavljeno v DKUM: 30.05.2012; Ogledov: 1881; Prenosov: 73
Celotno besedilo (339,71 KB) |
8. RFID tehnologija v trgovskih informacijskih sistemih : diplomsko deloAndreja Šraj, 2007, diplomsko delo Ključne besede: elektronsko poslovanje, trgovske družbe, trgovinsko podjetje, verige, informacijska tehnologija, procesna informatika, tržne poti, prodaja, prenova, planiranje, komuniciranje, poslovni proces, podjetje, metodologija, računalniške mreže, metode, računalniško izmenjavanje podatkov, AOP, organiziranost, obdelava podatkov, orodja, računalniške komunikacije, spremembe, analiza poslovanja, TQM, storitve, izboljšave, ZDA, Nemčija, telekomunikacije, dejavnost Objavljeno v DKUM: 30.05.2012; Ogledov: 1825; Prenosov: 76
Celotno besedilo (821,95 KB) |
9. Model uvajanja procesne strukture organiziranosti z reinženiringom : magistrsko deloAleš Osrajnik, 2007, magistrsko delo Ključne besede: prenova, reinženiring, poslovni proces, podjetje, delovna organizacija, čas, delovna organizacija, organiziranost, spremembe, zaposlenost, procesi, struktura, analiza poslovanja, uspešnost poslovanja, poslovno okolje, procesna informatika, informacijska tehnologija, motiviranje, trendi, metodologija, modeli Objavljeno v DKUM: 30.05.2012; Ogledov: 2233; Prenosov: 128
Celotno besedilo (776,23 KB) |
10. Preoblikovanje organizacijske strukture in uvedba celovite informacijske rešitve v Ministrstvu za obrambo Republike Slovenije : diplomsko deloBrigita Bertok, 2008, diplomsko delo Ključne besede: obramba, vlada, delovanje, javni sektor, strategija, poslovni proces, organizacijske strukture, management, mreže, elektronsko poslovanje, informacijska tehnologija, prenova, informatika, orodja, rešitve, integracijski procesi, uporaba računalnika, računalništvo, software, programska oprema, procesna informatika, modeliranje, organiziranost, vodenje, informacije, modeli, programi, pretok informacij, podatkovne strukture, upravljanje, poslovno okolje, Slovenija, projekti, vodenje projektov, organizacija Objavljeno v DKUM: 28.05.2012; Ogledov: 2754; Prenosov: 96
Celotno besedilo (656,91 KB) |