| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Prenova sistema za spremljanje razpoložljivosti storitev procesiranja transakcij s plačilnimi karticami
Aleš Černilogar, 2017, magistrsko delo/naloga

Opis: Procesni center izvaja storitve procesiranja transakcij s plačilnimi karticami s pomočjo namenske avtorizacijske aplikacije. Za izvajanje teh storitev ima procesni center s svojimi strankami sklenjene dogovore o nivoju storitev (SLA). Poročila o izpolnjevanju SLA zahtev za te storitve se v procesnem centru izdelajo enkrat mesečno za pretekli mesec, nakar se poročilo o njihovem izpolnjevanju pošlje stranki. V kolikor po krivdi procesnega centra SLA zahteve niso dosežene, se to razume kot nerazpoložljivost storitve, kar ima za procesni center finančne posledice kakor tudi izgubo ugleda. Težava je v tem, da z obstoječim načinom dela pridobi procesni center informacije o doseganju SLA zahtev in posledično o razpoložljivosti posameznih storitev za pretekli mesec šele konec meseca, kar onemogoča hitro ukrepanje v primeru nedoseganja le-teh. Namen magistrskega dela je obstoječe procese prenoviti tako, da bo omogočeno »online« spremljanje doseganje SLA zahtev za storitve, ki se izvajajo spomočjo avtorizacijske aplikacije. Ker je procesiranje kartičnih transakcij široko področje, smo se v nalogi omejili na tri storitve avtorizacijske aplikacije, in sicer: - izvajanje vmesniških procesov do bank in drugih procesnih centrov - proces osveževanja datotek v bazi avtorizacijske aplikacije - spremljanje odzivnih časov bank na avtorizacijske zahtevke Z uvedbo »online« spremljanja doseganja SLA zahtev pridobimo možnost preventivnega ukrepanja ob ugotovljenem odstopanju od zahtev, določenih v SLA. Preventivni ukrepi se odražajo v boljši razpoložljivosti storitev procesnega centra, kar pripomore k večji učinkovitosti in boljšemu ugledu procesnega centra. Poleg tega se lahko sprotne informacije o doseganju SLA zahtev koristno uporabijo pri sklepanju novih ali spremembah obstoječih dogovorov SLA.
Ključne besede: razpoložljivost storitev, spremljanje razpoložljivosti, plačilne kartice, procesiranje transakcij, dogovor o ravni storitve (SLA)
Objavljeno v DKUM: 22.12.2017; Ogledov: 1280; Prenosov: 138
.pdf Celotno besedilo (4,30 MB)

2.
UPRAVLJANJE IN NADZOR SISTEMA ZA ELEKTRONSKO CARINSKO POSLOVANJE (NCTS) CARINSKE UPRAVE RS
Vasilij Škrlj, 2009, diplomsko delo

Opis: Diplomska naloga uvodoma predstavi problem velikih in kompleksnih informacijskih sistemov. Ena pomembnih nalog je nadzor nad delovanjem takih sistemov, kar rešujemo s pomočjo priporočil ITIL, kot dobre prakse in z različnimi orodji, ki so dosegljiva na trgu. V nadaljevanju so predstavljena orodja, ki so trenutno na voljo: tako komercialna kot odprtokodna. Podrobneje je predstavljeno nadzorno orodje Nagios. Jedro naloge je spoznavanje porazdeljenega transakcijskega sistema NCTS (New Computerized Transit System), ki ga uporabljajo v šestnajstih državah članicah Evropske skupnosti in služi carinskim upravam pri spremljanju tranzita blaga. V nadaljevanju naloge se seznanite tudi s pripravo in vpeljavo nadzornega sistema v carinski informacijski sistem.
Ključne besede: nadzor, ITIL, porazdeljeni sistem, nadzor nad sistemom, procesiranje transakcij BEA Tuxedo, aplikativne rešitve, tranzitni sistem NCTS
Objavljeno v DKUM: 15.09.2009; Ogledov: 2635; Prenosov: 227
.pdf Celotno besedilo (2,51 MB)

Iskanje izvedeno v 0.06 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici