| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 5 / 5
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Prenova procesa poslovne logistike v podjetju LESTRO-LEDINEK d. o. o.
Luka Kalderon, 2023, diplomsko delo

Opis: v tem diplomskem delu bo opisana sprememba poslovnega procesa poslovne logistike v podjetju LESTRO-LEDINEK d.o.o. Sprememba se bo zgodila na poslovnem procesu nabave in na poslovnem procesu skladiščenja. V nalogi je prikazano kaj so poslovni procesi, zakaj se podjetja za poslovne procese odloča in kako jih spreminjajo. pojasnjeno bo tudi kako pomembna je poslovna logistika za uspešno delovanje podjetja na svetovnem trgu.
Ključne besede: poslovni proces, poslovna logistika, proces nabave, proces skladiščenja
Objavljeno v DKUM: 07.04.2023; Ogledov: 499; Prenosov: 117
.pdf Celotno besedilo (1,67 MB)

2.
Reorganizacija skladišča v podjetju a1 slovenija d.d.
Tadej Potrč, 2018, diplomsko delo/naloga

Opis: V diplomskem delu smo predstavili problem trenutno neučinkovitega skladiščenja v podjetju A1 Slovenija d.d.. Do neustreznega skladiščenja prihaja zaradi prostorske stiske in neučinkovite porabe časa pri izvajanju skladiščnega procesa. Učinkovito skladiščenje je ključnega pomena za vsako podjetje, saj pri preobremenjenosti skladiščnega prostora, neustrezni tehnologiji ali pri neustrezni organizaciji skladiščenja, lahko prihaja do povišanja stroškov skladiščenja, kar v podjetju predstavlja izgubo pri poslovni uspešnosti. V izbranem podjetju smo napravili analizo obstoječega stanja. S pomočjo internih podatkov in pregleda stanja smo lahko pridobili vpogled na potek dogajanja na področju skladiščenja. Nato smo proces skladiščenja razdelali na 3 ključne faze in izdelali natančen diagram poteka v vseh fazah procesa skladiščenja. S pomočjo kritične analize obstoječega stanja smo izpostavili pomanjkljivosti oz. kritične točke, na podlagi katerih smo lahko podali predloge za nove uvedbe, ki bi izboljšale trenutno stanje. Spoznali smo, da se največ pomanjkljivost zgodi v fazi skladiščnega procesa, zato smo se reorganizacije lotili pri samem vrhu oz. pri pričetku skladiščenja. Nato smo izdelali analizo, ki je prikazala, kako bi reorganizacija učinkovala in kako bi se pokazale izboljšave ter kaj to pomeni za samo podjetje. Na koncu smo podali zaključke in možnosti za nadaljnji razvoj obravnavanega podjetja.
Ključne besede: skladišče, proces skladiščenja, faze procesa skladiščenja, optimalno skladiščenje, reorganizacija skladišča
Objavljeno v DKUM: 24.05.2018; Ogledov: 1279; Prenosov: 120
.pdf Celotno besedilo (1,92 MB)

3.
MODEL INVENCIJSKO - INOVACIJSKEGA PRISTOPA K DELU S PLINI V UNIVERZITETNEM KLINIČNEM CENTRU MARIBOR
Marija Genc, 2014, magistrsko delo

Opis: Področje plinov v medicinski ustanovi je dokaj specifično področje, bodisi zaradi pomanjkanja kakovostne strokovne literature na eni strani in hkratne pomembnosti strokovne usposobljenosti odgovornih oseb na drugi strani. Prav tako v Sloveniji ni veliko uporabnikov tovrstnih storitev, ki bi imeli enake ali podobne potrebe, kot jih imamo v naši ustanovi, zakonodaja na področju plinov pa je jasna in določa dosledno upoštevanje sprejetih zakonov in aneksov. To pomeni popolno razumevanje veljavne zakonodaje in strokovno delo s plini v ustanovi. Leta 2005 je Centralna lekarna Univerzitetnega kliničnega centra Maribor (v nadaljevanju UKC Maribor) prevzela upravljanje in skladiščenje plinov. To je pomenilo popolnoma novo poglavje iz organizacijskega vidika oddelka, nove delovne naloge in specifično dodatno odgovornost za zaposlene. Posledično je to pomenilo nujni inovativni pristop k hitri oživitvi čim bolj sodobnega in kakovostnega plinsko-informativnega centra oz. po vseh predpisih urejenega skladišča plinov. Začeli smo aktivno delati na intenzivni ureditvi skladišča plinov ter na pridobivanju znanj iz tega specifičnega delovnega področja, zavedajoč se, da sta strokovno znanje in poznavanje zakonodaje tista osnovna temelja na katerih lahko gradimo kakovosten strokovni pristop k delu s plini v ustanovi. Najpomembnejše zahteve smo uspeli uspešno vpeljati v prakso, nekatere izboljšave obstoječega stanja pa bi še bilo potrebno urediti v bližnji prihodnosti, upoštevajoč trenutno veljavno zakonodajo na tem specifičnem strokovnem področju, kot tudi potrebe odjemalcev storitev (oddelkov in pacientov).
Ključne besede: plini, področje plinov, invencijsko-inovacijski pristop, strokovni pristop, veljavna zakonodaja, proces skladiščenja plinov, proces upravljanja s plini
Objavljeno v DKUM: 23.01.2015; Ogledov: 1251; Prenosov: 213
.pdf Celotno besedilo (7,35 MB)

4.
Prenova procesa skladiščenja v hladilnici podjetja Intereuropa d.d.
Barbara Baklan, 2013, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu predstavljamo podjetje Intereuropa d.d., eno izmed vodilnih ponudnikov logističnih storitev v Sloveniji in JV Evropi. Pri podjetju Intereuropa d.d., smo se osredotočili na skladiščne procese na oddelku hladilnice. V omenjenem podjetju se srečujejo predvsem s problemom časovnih izgub v skladiščnem poslovanju. Praktični del diplomskega dela, ki sledi teoretičnemu, je vsebinsko dvodelen. V prvem delu poročila smo natančno opisali in grafično z orodjem Aris prikazali obstoječe stanje, z detajlnim opisom hladilnice in potekom procesa skladiščenja v njej. S pomočjo ASMI simbolov smo izdelali procesno karto in s pomočjo vzročno-posledičnega diagrama ponazorili vzroke za nastanek problema po posameznih vzročnih področjih. V drugem delu naloge smo predstavili predloge izboljšav in sprememb. Ocenili smo učinke predlogov, pogoje za uvedbo rešitev ter možnosti za nadaljnji razvoj.
Ključne besede: skladišče, proces skladiščenja, skladiščna tehnologija
Objavljeno v DKUM: 22.10.2013; Ogledov: 1819; Prenosov: 222
.pdf Celotno besedilo (2,36 MB)

5.
PRENOVA POSLOVNIH PROCESOV Z VIDIKA REŠEVANJA REKLAMACIJ V PODJETJU X
Dušanka Jurenec, 2013, magistrsko delo

Opis: »Uspeh ni nikdar dokončen. Poraz ni nikdar usoden. Vse kar šteje, je pogum poskusiti znova.« John Wooden V podjetju želimo vzpostaviti želimo kulturo organizacije, kjer bodo ljudje želeli pomagati narediti dobro ekipo in organizacijo za najboljše delovno okolje, za delovno okolje zadovoljnih ljudi. Menimo, da zaposleni potrebujejo pogum in odločnost za ukrepanje z razumevanjem, kaj je prav in kaj narobe in ambicijo za stalno učenje. Ustvariti želimo okolje za razvoj sposobnosti organizacije in dolgoročno odpraviti slabosti in razviti prednosti, ustvariti razvoj znanja ljudi, osebnosti, vrednot. Navedene lastnosti so pomembne tudi pri izvajanju poslovnih procesov, saj gre za ponavljajoče se aktivnosti, zato mora uspešno podjetje razpolagati z vsemi potrebnimi resursi v zadostni količini, na pravem mestu ob pravem času, jih vsakič znova pretvoriti v nove učinke in te učinke vsakič znova prodati. Podjetje je živ sistem, ki mora vedno znova delovati in poslovati, saj brez delovanja ne more uresničiti svojega poslanstva, ki pa izhaja iz spoznanih potreb iz okolja. Verjamemo, da uspešnost podjetja temelji tudi na skupni strateški konkurenčni prednosti, ki omogoča trajno rast in razvoj podjetja. Pri vsem tem gre za uveljavitev integracije planiranja z vodstvenim kontroliranjem, motiviranjem in nagrajevanjem ter organizacijsko kulturo. Zelo pomembno vlogo ima tudi kontinuirano planiranje, ki je hkrati dolgoročno in kratkoročno usmerjeno k iskanju optimalnih rešitev v prihodnost podjetja. Gre za izbiro optimalne skladnosti med prihodnjimi možnostmi in zmožnostmi podjetja v prihodnosti pri čemer pa moramo izhajati iz preteklih pojavov, iz sprememb, ki spremljajo poslovanje podjetja in na poznavanju okoljskih možnosti. Ker podjetje deluje v okviru trgovinske dejavnosti, je zelo pomembno, da se ukvarjamo tudi z aktivnostmi po nakupu, občutki in razpoloženjem tistih, ki so kupili izdelke. Pomoč prodajalca je zelo na mestu, bodisi v obliki nasveta ali druge storitve, saj si bo prodajalec, ki bo uspešen v tej fazi po nakupu, zagotovil to osebo kot nadaljnjega potencialnega kupca, razen tega, pa bo ta oseba tudi priporočala to podjetje tudi drugim. Navedeno velja tudi za primer reklamacij. Ta skrb za popoln izdelek in storitev pri prodaji zagotovo vpliva na pozitivno nadaljnje razpoloženje kupca in dober sloves podjetja in možnosti dolgoročnega sodelovanja. To pomeni, da s prodajo izdelka ne sme biti konec prodajalčevih aktivnosti temveč moramo pozornost usmeriti na to, kako je kupljeno blago uporabljeno. Ljudje se že po naravi skušamo izogniti velikemu tveganju in negotovosti, zato so pri prodaji zelo pomembne informacije, nasveti, tako da bi kupec v čim večji meri pridobil zaupanje, da bo tisto, kar bo kupil, čim bolj prava odločitev in da bi v čim večji meri zadovoljil svoje potrebe. Zadovoljstvo naših kupcev pa lahko merimo s tako imenovanimi anketnimi vprašanji, kjer lahko raziskujemo potrošnika in njegove motive ali pa izdelke, ceno, embalažo, način distribucije, zadovoljstvo pri reševanju reklamacij, ipd.
Ključne besede: poslovni proces, proces nabave, proces skladiščenja, proces prodaje, reklamacija, dobra distribucijska praksa
Objavljeno v DKUM: 11.06.2013; Ogledov: 2209; Prenosov: 346
URL Povezava na celotno besedilo

Iskanje izvedeno v 0.11 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici