| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 5 / 5
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
RAZVOJ NOVE GENERACIJE PRALNIH STROJEV PS10 V GORENJU D.D.
Aleš Pučnik, 2011, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu sem predstavil razvoj nove generacije pralnih strojev, ki smo jo poimenovali generacija PS10. Preveril in analiziral sem situacijo na tržišču ter predstavil izboljšave glede na obstoječo generacijo pralnih strojev. Produkt v osvajanju smo popeljali skozi fazo razvijanja dizajna, razvoja in razvoja tehnoloških procesov.
Ključne besede: o Gorenje, d. d., o razvoj izdelka, o proces razvoja novega izdelka, o design, o pralni stroj PS10, o prototip
Objavljeno: 05.01.2012; Ogledov: 1462; Prenosov: 217
.pdf Celotno besedilo (8,77 MB)

2.
MODEL INTELIGENTNEGA SISTEMA ZA PODPORO ODLOČANJU PRI IZBIRI POLIMERNIH MATERIALOV V PROCESU RAZVOJA IZDELKOV
Urška Sancin, 2012, doktorska disertacija

Opis: Proces razvoja izdelka je kompleksen proces, znotraj katerega mora inženir sprejemati mnogo pomembnih odločitev, ki se ne nanašajo le na konstrukcijo, ampak na vse faze dobe trajanja izdelka. Izbira materiala je v sklopu procesa konstruiranja izrednega pomena, saj izbrani material v začetnih fazah razvoja izdelka znatno vpliva na vse prihodnje aktivnosti v procesu, ter na posledice, ki jih ima izdelek na okolico v njegovi celotni dobi trajanja. Pri svojem delu konstrukterji mnogokrat naletijo na dileme v procesu odločanja, pri čemer so mladi, neizkušeni inženirji na začetku kariere, kot tudi mala in srednje velika podjetja, v zapostavljenem položaju, saj pomanjkanje izkušenj posledično pomeni slabši izdelek ali najem strokovnjaka. Vpliv izdelka na okolje je definiran z različnimi parametri ekološkega spektra, ki jih lahko nadzorujemo v procesu izbire materiala. Eden takih je recikliranje, ki je pereča problematika polimernih materialov, saj je delež reciklirane plastike bistveno manjši od deleža drugih materialov. Kvarni vpliv človeka na okolje in izkoriščanje neobnovljivih virov tako kažeta na pomembnost težnje k trajnostnemu razvoju. Z razvojem modela sistema za podporo odločanju pri izbiri polimernih materialov z upoštevanjem okoljskega vidika smo v sklopu doktorske disertacije skušali doprinesti k znanosti tega področja ter predvsem razviti računalniško podporo pri konstruiranju okolju prijaznih izdelkov iz polimernih materialov v inženirski praksi.
Ključne besede: proces razvoja izdelka, konstruiranje za okolje, izbira materiala, sistem za podporo odločanju, polimerni material, človeško znanje
Objavljeno: 06.07.2012; Ogledov: 1777; Prenosov: 217
.pdf Celotno besedilo (2,14 MB)

3.
PROCES RAZVOJA IN UVAJANJA NOVEGA IZDELKA NA PRIMERU POGREVALNEGA PREDALA V PODJETJU GORENJE, d. d.
David Janota, 2015, magistrsko delo

Opis: Za obstoj organizacije oziroma podjetja na globalnem trgu je danes potrebno konstantno spremljanje in hitro reagiranje na nove izzive na trgu. Podjetja morajo biti pripravljena na stalno prilagajanje, ukrepanje in izbiro najustreznejših oblik aktivnosti, s katerimi bodo ohranila ali izboljšala pozicijo na trgu. Na priložnosti, katere jim ponuja trg, je potrebno reagirati hitreje in učinkoviteje kot konkurenca. V Gorenju, d.d., se zavedajo pomena stalnega razvoja in inovacij na nivoju izdelkov, ki morajo biti v skladu z vizijo in strategijo samega podjetja. Zato posebno vrednost v podjetju dajejo produktnemu menedžmentu, kjer se pojavlja potreba po integraciji tako strokovnih kot tudi ekonomskih znanj, v smislu osvajanja novih izdelkov od spremljanja trga, definiranja aparatov in stroškov, do samega razvoja in integracije izdelka na trg. Nujnost po neposredni vpetosti produktnega menedžmenta v celovito organizacijsko strukturo ohranja konkurenčnost izdelkov in ustvarja potrebno vrednost podjetja za ohranjanje krepitev tržnega deleža. Ključnega pomena pri osvajanju izdelkov so natančno definirani, sistematizirani in kontrolirani procesi, ki pa morajo biti v skladu s produktno strategijo podjetja, in so zaradi same kompleksnosti ter globalizacije podjetja potrebni prenove. Posebna pozornost v novo zastavljenem procesu se posveča konceptualni fazi, saj je sama priprava na proces enako pomembna kot faza izvedbe in je tudi pogoj za uspešno izvedbo projekta.
Ključne besede: nov izdelek, proces razvoja izdelka, pogrevalni predal, produktni menedžment
Objavljeno: 05.11.2015; Ogledov: 1001; Prenosov: 36
.pdf Celotno besedilo (2,99 MB)

4.
Razvoj novega izdelka v Mlinotestu Ajdovščina d.d.
Kristina Furlan, 2016, diplomsko delo/naloga

Opis: V diplomski nalogi smo na kratko prikazali proces razvoja novega izdelka v osmih fazah tako s teoretičnega kot s praktičnega vidika. V praktičnem delu je predstavljen realen potek razvoja novega izdelka v podjetju Mlinotest d.d. Zajeli smo vse razvojne faze, ki jih je potrebno oceniti, analizirati, pravilno organizirati in realizirati, da pride podjetje do tržno uspešnega in dobičkonosnega izdelka. Pri posameznih fazah naletimo na probleme, ki smo jih v nalogi analizirali in zanje predlagali izboljšave. Naš cilj je namreč znižati stroške na vseh ravneh dela, kar pomeni zmanjšati vpliv največjih problemov v prehrambeni industiji, ki jih predstavljajo: odpadne surovine pri izdelavi izdelkov, kratki roki trajanja, vračilo določenih izdelkov, draga embalaža in posledično slabo ocenjeni stroški materiala ter dela. Rešitev vidimo v dobri organizaciji dela, ki zajema vse faze razvoja izdelka, in služb znotraj podjetja, ki pri tem sodelujejo.
Ključne besede: izdelek, proizvodni program, politika izdelka, življenjski ciklus in kvaliteta izdelka, proces razvoja novega izdelka
Objavljeno: 06.10.2016; Ogledov: 448; Prenosov: 54
.pdf Celotno besedilo (2,52 MB)

5.
PRENOVA PROCESA RAZVOJA IN UVAJANJE IZDELKA NA TRG
Nina Legan, 2016, diplomsko delo/naloga

Opis: V diplomskem delu smo obravnavali proces razvoja in uvajanja izdelka na trg podjetja, ki se ukvarja s proizvodnjo kozmetičnih izdelkov, izdelkov za osebno nego. V teoretičnih in empiričnih osnovah smo opisali korake procesa razvoja, s katerimi se srečujejo proizvodna podjetja. Pri izvajanju procesa razvoja izdelka se podjetje srečuje s težavami pri samem začetku iskanja in zbiranja idej na trgu, testiranja in vpeljave skupine izdelkov na končni potrošniški trg. Zaradi lažjega razumevanja smo proces razčlenili na delne procese, vse od iskanja in selekcije idej, do končne uveljavitve skupine izdelka na trg potrošnikov. Z analizo obstoječega stanja smo ugotovili, da bi se obstoječim problemom lahko izognili s pravilnim pristopom pri samem pričetku iskanja in selekciji idej z uporabo SWOT analize, pri razvoju izdelkov in testiranju skupine izdelkov na končnem trgu. Zato smo predlagali naslednje spremembe in dopolnitve, podjetje pri vseh razvojno raziskovalnih aktivnostih v procesu razvoja vpelje SWOT analizo, zaposleni podjetja med seboj aktivno sodelujejo, na morebitne zastoje in nepravilnosti se odzovejo hitro in učinkovito. Na ta način lahko v podjetju pričakujejo izboljšave oziroma rezultate, kot so; aktivnejše sodelovanje med zaposlenimi v procesu, ki se prične z iskanjem in selekcijo idej; vodja projekta že v samem pričetku z uporabo SWOT analize vidi, katere so prednosti, slabosti, grožnje in priložnosti izdelka na trgu; celoten proces bo potekal nemoteno, brez nepotrebnih zapletov in nepravilnosti.
Ključne besede: - proces - proces razvoja izdelka - uvajanje izdelka na trg - izdelek
Objavljeno: 08.11.2016; Ogledov: 806; Prenosov: 111
.pdf Celotno besedilo (1,49 MB)

Iskanje izvedeno v 0.12 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici