| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 20
Na začetekNa prejšnjo stran12Na naslednjo stranNa konec
1.
Prenova procesa nabave v izbranem podjetju
Tamara Drenik, 2023, diplomsko delo

Opis: Diplomski projekt je sestavljen iz dveh delov. V prvem, teoretičnem delu, je obravnavana opredelitev poslovnih procesov. Opisali smo vrste poslovnih procesov in njihove sestavne dele. Opisali smo soodvisnost med temeljnim, informacijskim in upravljalnim procesom. Opredelili smo ključne in podporne poslovne procese. Ravno tako smo opredelili nabavo in opisali posamezne faze nabavnega procesa. Opisali smo nabavo in izboljšanje nabavnega poslovanja v storitvenih organizacijah. Proces nabave predstavlja osrednje področje diplomskega projekta. V empiričnem delu najprej podajamo opis izbranega podjetja. Opisali in zarisali smo trenutni proces nabave in podali analizo trenutnega procesa nabave. Podali smo rešitev, ki bi pripomogla pri samem procesu nabave. Predlagana rešitev je, da bi se uporabljal dosledno ERP program za planiranje in nabavo materiala, katerega podjetje že ima. Spremenili bi proces nabave v podjetju, da bi vsak zaposleni bil odgovoren za svoje delo. Zarisali smo predlog nove zasnove in podali oceno učinkov na prenovo, ki vpliva na zaposlene, podjetje in kupce. Za konec smo opredelili pogoje in omejitve za uvedbo predlagane rešitve.
Ključne besede: poslovni procesi, proces nabave, proizvodno storitveno podjetje, izboljšanje procesa nabave.
Objavljeno v DKUM: 25.05.2023; Ogledov: 534; Prenosov: 109
.pdf Celotno besedilo (849,49 KB)

2.
Prenova procesa poslovne logistike v podjetju LESTRO-LEDINEK d. o. o.
Luka Kalderon, 2023, diplomsko delo

Opis: v tem diplomskem delu bo opisana sprememba poslovnega procesa poslovne logistike v podjetju LESTRO-LEDINEK d.o.o. Sprememba se bo zgodila na poslovnem procesu nabave in na poslovnem procesu skladiščenja. V nalogi je prikazano kaj so poslovni procesi, zakaj se podjetja za poslovne procese odloča in kako jih spreminjajo. pojasnjeno bo tudi kako pomembna je poslovna logistika za uspešno delovanje podjetja na svetovnem trgu.
Ključne besede: poslovni proces, poslovna logistika, proces nabave, proces skladiščenja
Objavljeno v DKUM: 07.04.2023; Ogledov: 498; Prenosov: 117
.pdf Celotno besedilo (1,67 MB)

3.
Nabavno poslovanje v podjetju mlinopek d. d.
Marina Balaic, 2020, diplomsko delo

Opis: Diplomski projekt je sestavljen iz dveh delov: v teoretičnem delu so predstavljeni nabavna funkcija z definicijami različnih avtorjev, bistvene odgovornosti, cilji, strategije nabave in nabavnega procesa, opisani pa so tudi postopek poteka iskanja dobaviteljev v podjetju, sklepanje pogodb, naročilo in prevzem materiala ter evidentiranje. V drugem, praktičnem delu diplomskega projekta sta najprej predstavljeni živilskopredelovalna industrija in uspešnost poslovanja v Sloveniji na splošno. Nato predstavimo podjetje Mlinopek d. d., njegovo vizijo in cilje. V nadaljevanju sta opisana nabavno poslovanje ter potek nabave v enem izmed nabavnih oddelkov podjetja, v pekarni. Na koncu podamo svoje predloge za izboljšanje nabave v organizaciji.
Ključne besede: Nabava, management nabave, nabavni proces, Mlinopek, živilska industrija
Objavljeno v DKUM: 11.11.2020; Ogledov: 948; Prenosov: 197
.pdf Celotno besedilo (2,48 MB)

4.
Nabavno poslovanje v podjetju ocean orchids d. o. o.
Urška Berden, 2019, diplomsko delo

Opis: Nabava v podjetju je tista, ki mu daje priložnost za odpiranje in širitev na trg. Posledično ima to zelo pomemben strateški vpliv na razvoj gospodarstva. Pomembno je, da vsako podjetje nabavlja zalogo materiala od najugodnejših dobaviteljev. V teoretičnem delu diplomskega projekta je na podlagi različnih strokovnih virov natančneje opredeljen pojem nabava in vse kar je povezano z nabavo. Predstavljene so podrobnosti procesa nabave ter kako poteka nabava v sodelovanju z ostalimi poslovnimi funkcijami. V praktičnem delu diplomskega projekta je predstavljeno nabavno poslovanje v podjetju Ocean Orchids d. o. o., ki se ukvarja s proizvodnjo in prodajo tropskih orhidej Phalaenopsis. Opisana je vizija in strategija podjetja, njegova organizacijska struktura ter trajnostne prakse.
Ključne besede: nabava, nabavni marketing, reverzibilni marketing, organizacija nabavne funkcije, centralizirano nabavno poslovanje, decentralizirano nabavno poslovanje, proces nabavnega poslovanja, proces nabave, Ocean Orchids, vizija podjetja, strategija podjetja, organizacijska struktura, analiza nabavnega poslovanja, analiza nabave, raziskava nabave.
Objavljeno v DKUM: 29.10.2019; Ogledov: 1403; Prenosov: 200
.pdf Celotno besedilo (1,50 MB)

5.
Management nabave v podjetju vobo d.o.o.
Sebastijan Vozič, 2017, diplomsko delo

Opis: Kupovanje izdelkov je nekaj vsakdanjega, tako za fizično osebo kot za podjetje. Vse se začne pri zaznavanju potreb in iskanju načinov kako jih zadovoljiti. Bolj kot je pomembna potreba za nas, več časa in truda zapravimo pri iskanju rešitev. Enako je pri podjetjih, kjer je potrebno zadovoljiti mnogo potreb vseh oddelkov in ljudi znotraj njih. Razlika med podjetji pa nastane v učinkovitosti, ekonomičnosti in znanju nabave. Zato je pomembno, kako podjetje upravlja z nabavo oziroma njen management nabave. Nabavni management ima dandanes velik vpliv na konkurenčnost, uspeh in učinkovitost podjetij. Povezan mora biti z vsemi oddelki podjetja in vsi oddelki morajo delati v korist podjetja. V tem diplomskem projektu bomo opisovali management nabave na praktičnem primeru podjetja Vobo d.o.o. Raziskovali bomo proces nabave, upravljanje zalog, skladiščenje zalog in računalniško podporo v nabavi znotraj tega podjetja. Ta področja bomo podrobno obdelali in izpostavili vse podrobnosti in njihove slabosti ter prednosti.
Ključne besede: Nabava, management nabave, upravljanje zalog, skladiščenje, nabavni proces
Objavljeno v DKUM: 04.12.2017; Ogledov: 1156; Prenosov: 138
.pdf Celotno besedilo (1,92 MB)

6.
Obvladovanje sistema vodenja kakovosti (svk) v podjetju Roto d.o.o.
Tanja Kranjec, 2017, magistrsko delo

Opis: Vsako podjetje je edinstveno in se razlikuje od drugih. Eno izmed takšnih je tudi podjetje ROTO D.O.O. Vsebina magistrskega dela se bo nanašala na podjetje Roto d.o.o. , v katerem sem trenutno zaposlena. Podjetje se ukvarja z razvojem, izdelavo in prodajo plastičnih izdelkov. Je družinsko podjetje, vodeno s strani lastnikov ter procesno organizirano. Poslovne funkcije podjetja se spremljajo skozi procese, katerih sistem delovanje temelji na profitni usmerjenosti. Podrobneje bom predstavila proces nabave, ki ima funkcijo nabave surovin in materialov za razvoj in izdelavo izdelkov. Proces je določen, se izvaja in ima svoje merljive kazalnike za izboljšanje učinkovitosti. Gospodaren in učinkovit proces nabave lahko pripomore k učinkovitosti poslovanja podjetja, zaradi česar mora biti nabava zelo dobro organizirana. V delu bo zajeta sprememba standarda ISO9001. Torej pomen uvedbe spremembe standarda ISO9001:2008 glede na novo verzijo ISO9001:2015, ki temelji na odkrivanju kritičnih točk in ugotavljanj možnih napak in posledic v vseh določenih procesih podjetja. Na podlagi pridobljenih rezultatov s pomočjo ustreznih metod bo prikazan dejanski primer v podjetju Roto d.o.o. Kakšne so možne izboljšave glede na spremembe tega standarda in pomen spremembe v podjetju Roto d.o.o. Glede na celotno analizo lahko predlagamo izboljšave v samem podjetju. Pri tem ne smemo zanemariti spremljanje in obvladovanje stroškov, ki so ključnega pomena v podjetju in povezani z zalogami podjetja. Prav tako sta med seboj močno povezani kvaliteta in cena , ter-ki med seboj vplivata ena na drugo. Na podlagi novega standarda ISO9001:2015 želim prikazati kaj bo za podjetje pomenila ta sprememba in kakšna bo pridobitev tega standarda.
Ključne besede: Proces nabave, standard ISO9001:2015, stroški, kazalniki, izbira dobaviteljev.
Objavljeno v DKUM: 12.07.2017; Ogledov: 1666; Prenosov: 222
.pdf Celotno besedilo (1,14 MB)

7.
PRIMERJALNA ANALIZA MODULOV NABAVA IN PRODAJA V CELOVITIH INFORMACIJSKIH REŠITVAH SAP IN MICROSOFT DYNAMICS NAV
Nikolaj Balažic, 2016, diplomsko delo

Opis: Celovite informacijske rešitve oziroma v nadaljevanju imenovane ERP rešitve dandanes predstavljajo temelj vsakega uspešnega podjetja in prav zastareli informacijski sistemi ter hitre spremembe v poslovanju so ključnega pomena, zakaj so podjetja prisiljena pristopiti k boljšim informacijskim sistemom. Poznamo veliko konkurenčnih ponudnikov celovitih informacijskih rešitev, ampak na področju Evrope sta najbolj razširjena ponudnika SAP in Microsoft. V večina primerih ponudniki rešitev zahtevajo od podjetij, da prenovijo poslovne procese na tak način, da so združljivi z poslovnimi procesi celovitih informacijskih rešitev, saj je uporabnosti hitrejša in enostavnejša. V diplomskem projektu bomo najprej spoznali celovite informacijske rešitve, in sicer njihovo zgradbo, značilnosti, module ter njihovo uporabnost. Spoznali bomo tudi dva glavna ponudnika celovitih informacijskih rešitev. V naslednjih dveh poglavjih si bomo podrobneje ogledali modula nabava in prodaja v celovitih informacijskih rešitvah. Najprej bomo opisali, kako poteka proces prodaje v programu SAP in v programu Microsoft Dynamics NAV, nato pa bomo na enak način predstavili, kako poteka proces nabave v programu SAP in v programu Microsoft Dynamics NAV. V zadnjem poglavju pa bomo naredili primerjalno analizo med rešitvi SAP in Microsoft Dynamics NAV. Primerjali bomo modul prodaja in nabava v obeh rešitvah in iskali podobnosti, razlike ter izboljšave za prihodnost.
Ključne besede: Celovite informacijske rešitve, rešitve ERP, prodaja v ERP, proces prodaje v SAP, proces prodaje v Microsoft Dynamics NAV, nabava v ERP, proces nabave v SAP, proces nabave v Microsoft Dynamics NAV.
Objavljeno v DKUM: 16.11.2016; Ogledov: 1387; Prenosov: 263
.pdf Celotno besedilo (1,43 MB)

8.
PRENOVA PROCESA NABAVE V IZBRANEM PODJETJU
Špela Lašič, 2016, diplomsko delo

Opis: Diplomski projekt je sestavljen iz dveh delov. V prvem, teoretičnem delu, je obravnavana opredelitev poslovnih procesov. Opisali smo vrste poslovnih procesov ter najpomembnejše lastnosti njihove prenove. V okviru procesne obravnave smo podrobneje opredelili proces nabave, ki predstavlja osrednje področje obravnavane naloge. Ravno tako smo opredelili temeljne naloge nabave, potek tipičnega procesa nabave, načrtovanje in vrste nabave. V empiričnem delu najprej podajamo opis izbranega storitvenega podjetja, v katerem smo izboljševali proces nabave. Na podlagi pridobljenih informacij smo zarisali trenutni potek procesa nabave in podali njegovo kritično analizo. Nato smo podali dve rešitvi, ki bi po našem mnenju pripomogli k izboljšanju in optimiranju procesa nabave v izbranem podjejtu. Prva, ki smo jo predlagali je uvedba računalniškega programa za enostavnejše izvajanje procesa nabave, druga pa je zaposlitev dodatnega delavca, ki bi naročal dnevno prodano blago. Predlagane rešitve smo predstavili in tudi prikazali na zarisu prenovljenega procesa nabave. Ob koncu smo opisali še možne učinke predlaganih rešitev po prenovi na zaposlene, podjetje, ostale poslovne procese in stranke. Opredelili smo tudi pogoje in omejitve za uvedbo predlaganih rešitev.
Ključne besede: poslovni procesi, prenova procesov, storitveno podjetje, proces nabave, izboljšanje procesa
Objavljeno v DKUM: 15.11.2016; Ogledov: 1792; Prenosov: 210
.pdf Celotno besedilo (999,90 KB)

9.
Logistični procesi v podjetju Marines, d.o.o.
Nataša Špoljar, 2016, diplomsko delo

Opis: V teoretičnem delu diplomskega dela najprej predstavimo značilnosti logistike in osnovne pojme, povezane s tem področjem. S pomočjo definicij različnih avtorjev opredelimo razvoj, pomen in cilje logistike, predstavimo elemente logističnega sistema, stroške v logistiki in podsisteme logistike. V praktičnem delu diplomskega dela podrobneje predstavimo in analiziramo logistične procese v izbranem podjetju Marines, d. o. o. Pri obravnavi podjetja se omejimo na obdobje med letoma 2009 in 2010, ko je podjetje uspešno poslovalo na trgu. Začnemo s predstavitvijo in z nastankom raziskovanega podjetja ter njegovo dejavnostjo, nato pa opišemo proces nabave standardnega in personaliziranega proizvoda, procese notranje logistike ter distribucijo blaga kupcu v izbranem podjetju. Opišemo tudi poprodajne storitve in pomembnost pretoka informacij v podjetju ter na koncu na primeru prikažemo transportne stroške v proučevanem podjetju.
Ključne besede: logistika, stroški v logistiki, proces nabave, skladiščenje, transportni stroški.
Objavljeno v DKUM: 27.10.2016; Ogledov: 2075; Prenosov: 365
.pdf Celotno besedilo (648,71 KB)

10.
PROCES UPRAVLJANJA NABAVNE FUNKCIJE V PODJETJU ROSENBAUER D.O.O.
Martina Hanžekovič, 2015, magistrsko delo

Opis: Vsa podjetja potrebujejo nabavo kot funkcijo, ki nabavlja izdelke/storitve potrebne za proizvodnjo oziroma za opravljanje dejavnosti. Nabava je tista, ki priskrbi podjetju nemoten poslovni proces . Tej funkciji se danes posveča vedno več pozornosti, in se jo predstavlja kot pomembno funkcijo podjetja. Saj lahko veliko prinese h konkurenčnosti, uspešnosti in učinkovitosti celotnega podjetja. V nadaljevanju magistrske naloge bomo predstavili podjetje Rosenbauer, d. o. o., ki je postalo del skupine Rosenbauer, ki spada med ene največjih proizvajalcev gasilskih vozil na svetu, in nabavni model, ki bi bil podjetju Rosenbauer, d. o. o., lahko v pomoč pri optimizaciji nabavnega procesa. Tak model lahko služi kot pomoč za doseganje uspešnosti podjetja in posledično konkurenčnosti. Ugotovili smo, da je za upravljanje nabavnega procesa potrebno sodelovanje z drugimi oddelki in tudi z drugimi podjetji. Nabava podjetja pomaga uresničevati temeljne cilje podjetja in tudi skupine Rosenbauer. Najboljšo uspešnost nabavnega modela bomo dosegli, če bomo raziskali in obvladali nabavni trg (ceno, konkurenco, kakovost, lastnosti materiala itd.). Vsako podjetje si oblikuje svoj model upravljanja nabave na podlagi svoje dejavnosti. Odvisen je od velikosti nabavnega oddelka in od tega, kakšen pomen ima nabava glede na odločanje. Model mora temeljiti na inovativnosti. Modeli, ki temeljijo na posnemanju konkurence (ang. Benchmarking), prinašajo koristi oziroma prinašajo dodano vrednost. Dobri nabavni modeli zmanjšujejo stroške, zato mora podjetje ocenjevati uspešnost nabave, to lahko preverjamo z analizo stroškov, tako da vključujemo dobavitelje v projekte že pri njihovem razvoju, da se odločamo po načelu »narediti ali kupiti?«, da izberemo med dobavitelji, ki so za nas koristni, in ki nam kakovostno ustrezajo
Ključne besede: nabava, model nabave, odnosi z dobavitelji, nabavni proces, proces Benchmarking
Objavljeno v DKUM: 23.10.2015; Ogledov: 1710; Prenosov: 255
.pdf Celotno besedilo (1,84 MB)

Iskanje izvedeno v 0.4 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici