SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 4 / 4
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
NAČRTOVANJE PRODAJE SOKOV SMOOTHIE
Sara Šiker, 2011, delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga

Opis: Trend zdravega načina življenja je danes za potrošnike izrednega pomena in ta trend se iz dneva v dan veča. Na vsakem koraku nas opominjajo na pomen zdravega življenja. Nedvomno je podjetje Fructal podjetje, ki mu ta trend uspeva, saj z svojimi izdelki vedno znova preseneča, tako kot je presenetil trg z sokovi Smoothie, ki so dali nov pečat v sklopu zdravega načina življenja. Fructal je podjetje, ki je sposobno zadovoljiti zahteve na trgu kot tudi želje kupcev oz. potrošnikov. Z vedno novimi idejami je podjetje Fructal svojo pozicijo na trgu dobro utrdilo, to dokazujejo tudi z kakovostjo, ki ostaja temeljna vrednota v podjetju. Vendar se kljub temu podjetje zaveda, da je konkurenca na trgu vedno močnejša in da je potrebno vedno biti korak pred njo. Prav zaradi tega v ospredje vedno bolj prihaja načrtovanje prodaje, saj si tako podjetje začrta pot, do katere želi priti oz. kaj želi doseči. Dobro načrtovanje pa mora vsebovati vse korake od: analize stanja, postavljanja ciljev, strategij, taktike, izvajanja in nadzora. V podjetju Fructal se zavedajo pomena načrtovanja prodaje in temu posvetijo tudi veliko časa. Natančno opredelijo ciljne skupine, si postavijo merljive in jasne cilje in na podlagi ciljev oblikujejo takšne strategije, z katerimi dosežejo želeno smer. Rezultati uspešnega načrtovanja so rast prodaje, večje število novih odjemalcev, še večje zaupanje stalnih odjemalcev in seveda za podjetje najpomembnejša, konkurenčna prednost in ugled v družbi.
Ključne besede: prodaja, management prodaje, načrtovanje prodaje, proces načrtovanja prodaje.
Objavljeno: 07.11.2011; Ogledov: 1982; Prenosov: 397
.pdf Celotno besedilo (8,11 MB)

2.
ORGANIZACIJA PRODAJE V PODJETJU ACK D.O.O.
Saša Slavnić, 2011, diplomsko delo

Opis: Današnje stanje na trgu za večino podjetij predstavlja boj za obstanek. Edina gotovost v pričakovanju so nenehne spremembe, ki podjetja pripravijo do tega, da se razvijajo, spreminjajo in prilagajajo tem spremembam. Na osnovi tega je načrtovanje in organizacija prodaje postala zelo pomembna funkcija v podjetju. Vendar šteje le učinkovito načrtovanje prodaje in primerna organizacija prodaje. Pomembno je pravilno načrtovanje prodaje, torej po korakih od analize stanja, oblikovanja ciljev in strategij, taktično – izvajalne stopnje in na koncu učinkovit nadzor. Podjetja, ki uberejo takšen pristop bodo natančno vedela kam v prihodnosti in kako slediti zadanim ciljem. Tega se vedno bolj zavedajo tudi v obravnavanem podjetju. Podjetje ACK d.o.o. je srednje podjetje, v katerem je prodaja ključnega pomena. Tako ima načrtovanje prodaje v podjetju veliko vlogo. Vodja hotela pripravlja v sodelovanju z ostalimi zaposlenimi prodajne načrte in navodila ter vodila za izvajanje prodajnih aktivnosti. Na podlagi tega zaposleni izvajajo prodajne aktivnosti, ki se mesečno vrednotijo.
Ključne besede: prodaja, management prodaje, načrtovanje, načrtovanje prodaje, proces načrtovanja prodaje.
Objavljeno: 20.01.2012; Ogledov: 1938; Prenosov: 279
.pdf Celotno besedilo (1,05 MB)

3.
IZDELAVA PRODAJNEGA NAČRTA ZA IZDELEK X V IZBRANI ORGANIZACIJI
Vanesa Matjašec, 2016, diplomsko delo

Opis: Prodaja se dogaja povsod, vsak dan, tako v podjetjih kot tudi na domu. Je ena izmed pomembnejših funkcij podjetja, saj je od nje odvisen uspeh in konec koncev tudi obstoj podjetja na trgu. Želja podjetja, da stranki izdelek le proda, ni dovolj. Podjetje mora graditi na odnosu z njo in stremeti k temu, da obdrži zvestobo starih in si pridobi nove stranke. Zato mora podjetje nenehno načrtovati, spremljati in nadzorovati prodajne načrte. V diplomskem delu smo opredelili več definicij prodaje ter preučila funkcijo in pomen le-te. Ugotavljali smo pomembnost skrbnega načrtovanja prodaje in preučila proces načrtovanja prodaje, ki je sestavljen iz več korakov, pri čemer mora biti izveden vsak korak, saj bo le tako prodajni načrt pravilno sestavljen. Opredelili smo vsebino prodajnega načrta ter njegovo povezanost s celotno organizacijo. Opisali smo, katere vire je najbolje uporabiti pri pridobivanju informacij za izdelavo načrta in predstavila prednosti uporabe prodajnega načrta. Na podlagi konkretnega primera smo skušali izdelati prodajni načrt za izdelek v podjetju Daihen Varstroj. Pri tem smo upoštevali interne vire podjetja kot so razne analize izbranega trga.
Ključne besede: podjetje, prodaja, proces načrtovanja prodaje, prodajni načrt, viri informacij
Objavljeno: 29.11.2016; Ogledov: 274; Prenosov: 0
.pdf Celotno besedilo (645,01 KB)

4.
Načrtovanje prodaje aperola na slovenskem trgu
Tilen Terihaj, 2017, diplomsko delo

Opis: V diplomskem projektu smo proučili načrtovanje prodaje na primeru izdelka Aperol, ki je potekalo na slovenskem trgu. Diplomski projekt sestavljata teoretičen in empiričen del. Pri pisanju teoretičnega dela smo uporabili literaturo različnih domačih in tujih avtorjev. Vse močnejša konkurenca in intenzivnejša globalizacija sili podjetja v vse bolj natančno načrtovanje aktivnosti. Načrtovanje je zelo pomembno, saj podjetju omogoča približen pogled v prihodnje poslovanje. Z načrtovanjem si podjetje postavlja vodila, ki jih potem poskuša udejanjati. S preučitvijo procesa načrtovanja na primeru Aperola, ki so ga izvajali v podjetju Mabat INT , smo dobili primer kako poteka načrtovanje v praksi. Literatura s področja prodaje nam je pomagala pri analizi načrtovanja prodaje. Proces načrtovanja prodaje smo razčlenili in opisali v teoretičnem del, kar nam je bila velika opora pri opisovanju in predstavitvi načrtovanja prodaje na primeru Aperola. Na koncu smo predstavili še rezultate načrtovanja in jih povezali s stanjem na slovenskem trgu.
Ključne besede: prodaja, management prodaje, načrtovanje prodaje, proces načrtovanja prodaje
Objavljeno: 22.12.2017; Ogledov: 112; Prenosov: 35
.pdf Celotno besedilo (1,62 MB)

Iskanje izvedeno v 0.06 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici