| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 4 / 4
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
PROCES INTERNACIONALIZACIJE PODJETIJ V KOROŠKI REGIJI
Sara Tomaž, 2012, magistrsko delo

Opis: Globalizacija poslovanja, »brisanje« meja med državami in vedno večja vloga interneta so pripeljali poslovanje podjetij sveta do točke, ko je svet postal en trg. Uspešna podjetja so se tega dejstva začela zavedati že dovolj zgodaj, zato so svoje poslovanje začela usmerjati v internacionalizirano poslovanje. Internacionalizacija pomeni, da podjetje posluje zunaj meja svoje države. Pri tem lahko izbira med različnimi oblikami vstopa na tuji trg (izvozne oblike, pogodbene oblike in hierarhične oblike vstopa). S širitvijo na tuje trge podjetja »osvajajo« globalni teritorij in tako večajo uspešnost podjetja. V magistrski nalogi smo proučevali proces internacionalizacije podjetij v Koroški regiji. Predmet proučevanja so bila mala in srednje velika podjetja z obliko d. o. o. in d. d. Cilj magistrske naloge je bil poiskati odgovor na raziskovalno vprašanje »Kako je potekal proces internacionalizacije MSP in kakšne so njegove značilnosti?«
Ključne besede: Internacionalizacija, proces internacionalizacije, oblike internacionalizacije, teorije internacionalizacije, podjetniški proces, mednarodno podjetništvo.
Objavljeno: 28.01.2013; Ogledov: 1165; Prenosov: 346
.pdf Celotno besedilo (6,28 MB)

2.
POSLOVANJE PODJETJA TOVARNA MERIL KOVINE NA MEDNARODNEM TRGU
Barbara Pušnik, 2013, magistrsko delo

Opis: V zadnjem času je internacionalizacija deležna velike pozornosti avtorjev, njena pomembnost pa z liberalizacijo mednarodne trgovine, vse večjo integracijo ter globalizacijo še narašča. Dandanes je za podjetja internacionalizacija nujna, ne le za uspešno poslovanje, temveč v veliko primerih že za samo preživetje. Razlogov, zakaj se podjetja internacionalizirajo, je več. Glavni motiv je v večini primerov dobiček, vendar pa ni edini. Drugi dejavniki za internacionalizacijo so tudi zasičenost domačega trga, omejujoča zakonodaja, želja po hitrejši rasti… Internacionalizacija je kompleksen proces, sestavljen iz več delov. Najpomembnejši so preudarna izbira novih trgov, način vstopa na nove trge in izbira produktov, ki jih bo podjetje na tem trgu ponudilo. Tovarna meril Kovine d.d. je ena izmed štirih večjih evropskih proizvajalcev merilnih orodij za področje gradbeništva. Proizvaja merila, s katerimi merimo vodoravnost, navpičnost, kotnost in dolžino. Tovarna meril Kovine večino svojih izdelkov izvaža na tuje trge. V letu 2011 je podjetje 86,5% svojih prihodkov ustvarilo na tujih trgih in 13,5% na domačem trgu. Magistrska naloga je razdeljena na dva dela, teoretični in empirični del. V teoretičnem delu smo opredelili internacionalizacijo in razloge zanjo, predstavili proces internacionalizacije ter ovire in tveganja, ki se pojavljajo pri tem procesu. Na kratko smo preleteli internacionalizacijo v slovenskih podjetjih, predstavili smo teorije in modele internacionalizacije, preučili načrtovanje mednarodnega poslovanja ter opisali različne načine vstopa na tuje trge. V empiričnem delu smo predstavili podjetje Tovarna meril Kovine ter poslovanje le tega na mednarodnem trgu.
Ključne besede: mednarodno poslovanje, internacionalizacija, proces internacionalizacije, teorije internacionalizacije, načrtovanje mednarodnega poslovanja, načini vstopa na tuje trge
Objavljeno: 28.08.2013; Ogledov: 879; Prenosov: 122
.pdf Celotno besedilo (1,03 MB)

3.
MOŽNOSTI VSTOPA NA TUJE TRGE NA PRIMERU PODJETJA AWOODTURE
Urša Orličnik, 2014, magistrsko delo

Opis: Danes pojavljanje podjetja samo na domačem trgu ni več dovolj. Spremembe okolja, naraščanje konkurence ter hiter tehnološki napredek, silijo podjetja k nenehnemu prilagajanju in iskanju novih priložnosti tako na domačem kot tudi na tujem trgu. Internacionalizacija podjetja tako postaja vedno bolj pomemembna za preživetje podjetja. Internacionalizacija se v najširšem smislu nanaša na vse oblike mednarodnega ekonomskega sodelovanja. Je dinamičen proces, kateremu nujno sledi sprememba stanja podjetja. Sicer je postopen in dolgotrajen proces, vednar se je s pomočjo sodobne tehnologije in globalizacije bistveno pospešil. V magistrskem delu smo preučili teoretična spoznanja procesa internacionalizacije in na podlagi teorije analizirali možnosti vstopa na tuje trge na primeru podjetja Awoodture. V zadnjem času se zanimanje za socialno podjetništvo hitro povečuje. Socialno podjetništvo je oblika podjetništva, ki krepi družbeno solidarnost. Primarni cilj socialnega podjetništva je ustvarjanje novih delovnih mest za skupine ljudi, ki so ranljive in imajo manjše možnosti zaposlovanja. Podjetje Awoodture za izdelavo svojih proizodov potrebuje šivilje, ki predstavljajo skupino težje zaposljivih oseb, sploh v Koroški regiji, katera je občutila precejšne posledice gospodarske krize. Analzirali smo spodbude in olajšave, ki jih omogoča oblika socialnega podjetja ter oblika ustanovitve družbe z omejeno odgovornotjo in na podlagi analize določili ustrezno obliko ustanovitve podjetja Awoodture. Podjetje Awodture trenutno še ni ustanovljeno. Podjetje bo delovalo v panogi modne industrije, glavni izdelki pa bodo visokokakovostne tehnološke usnjene ženske in moške torbe in ostali modni dodatki, kot so denarnice, obeski za ključe, ovitki za telefon, itd. Zavedamo se, da je domači trg za podjetje premajhen, zato smo v magistrskem delu analizirali možnosti vstopa podjetja na tuje trge in poiskali, katera oblika in trgi bi bili najprimernejši za začetno fazo obstoja podjetja Awoodture.
Ključne besede: internacionalizacija, proces internacionalizacije, oblike internacionalizacije, socialno podjetništvo, socialni podjetnik, podjetje Awoodture
Objavljeno: 29.07.2014; Ogledov: 1075; Prenosov: 420
.pdf Celotno besedilo (2,71 MB)

4.
KAKO ORGANIZIRATI MEDNARODNO POSLOVANJE PODJETJA
Eva Karba, 2015, magistrsko delo

Opis: Internacionalizacija poslovanja je za slovenska podjetja skoraj neizogibna, saj je Slovenija za večino podjetij premajhen trg, da bi bila konkurenčna podjetjem iz večjih držav. Podjetja, katerih cilj je razvoj in rast, morajo razmišljati o širjenju poslovanja preko svojih meja. Po odločitvi za prodor na tuji trg morajo objektivno oceniti svoje potenciale in jih upoštevati pri izbiri tujega trga. Nepravilen pristop v veliki meri vpliva prav na poslovanje matičnega podjetja. Zato se magistrsko delo navezuje na mednarodno poslovanje in internacionalizacijo poslovanja ter možne načine in oblike vstopa izbranega podjetja na tuje trge. Magistrsko delo je zastavljeno tako, da se deli na dve celoti, ki se med seboj povezujeta. Namen dela je raziskati mednarodno poslovanje in internacionalizacijo poslovanja ter možne načine in oblike preučiti na izbranem podjetju. V prvem, teoretičnem delu naloge smo se zato osredotočili samo na mednarodno poslovanje. Predstavili smo razloge in motive za poslovanje v tujini, kot tudi tveganja in konkurenčnost, s katerimi se podjetja lahko srečajo. Poudarek smo dali sestavinam mednarodnega okolja, saj je njihova analiza pomemben element pri razvoju marketinškega programa in strateškem načrtu podjetja. Nerazumevanje tujega okolja je lahko glavni vzrok za zgrešene podvige na tujih trgih. Ker je internacionalizacija poslovanja dinamičen in večdimenzionalen proces, smo v nalogi opredelili tudi sam pomen internacionalizacije, razloge in ovire, na katere podjetje lahko naleti ter dejavnike in možnost hitrosti vstopa na tuji trg. Zaradi nenehnega spreminjanja sveta, se pospešeno spreminjajo trendi razvoja, podjetja pa se soočajo s številnimi zunanjimi in notranjimi vplivi, ki vplivajo na pravo izbiro strategije in uspešnost podjetja. Zato smo v magistrskem delu predstavili organizacijo vstopa na tuji trg, s pomočjo strategij ter zunanje in notranje dejavnike, ki lahko vplivajo na izbiro pravilne strategije. V drugem, aplikativnem delu smo predstavili preučevano podjetje ter njegovo internacionalizacijsko pot. S pomočjo teoretičnih spoznanj smo preučili vzroke za odločitve o vstopu na tuji trg, odločitve za pravi vstopni trg in pravo strategijo nastopanja na trgu. Podjetje se je za internacionalizacijo odločilo predvsem zaradi zasičenosti domačega trga. Vse močnejša konkurenca pa podjetje sili k stalnemu prilagajanju in spremembam. Pri internacionalizaciji poslovanja se je potrebno zavedati, da gre za tvegano poslovno odločitev, saj se s širjenjem poslovanja na tuje trge odpirajo neomejene možnosti za nadaljnjo rast in razvoj podjetja, vendar pa ni nujno, da bo podjetje na tujem trgu tudi uspešno. Zato smo na koncu magistrskega dela, po uspešni analizi in izbiri tujega trga, podali predloge za izvedbo internacionalizacije z možnimi scenariji za preučevano podjetje. Pričakujemo, da bo podjetje z internacionalizacijo poslovanja doseglo želene učinke, povečalo produktivnost, pridobilo nove kupce, odkrilo tržne niše in povečalo prodajo svojih proizvodov. Za doseganje tega smo spoznali, da dobra analiza mednarodnega okolja in izbira vstopne strategije, vpliva na uspešnost internacionalizacije in je lahko usodna za podjetje pri procesu internacionalizacije.
Ključne besede: internacionalizacija, internacionalizacija poslovanja, mednarodno poslovanje, proces internacionalizacije, organizacija vstopa na tuji trg
Objavljeno: 22.12.2015; Ogledov: 566; Prenosov: 208
.pdf Celotno besedilo (1,47 MB)

Iskanje izvedeno v 0.12 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici