| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 1 / 1
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Izdelava 2D akcijske igre s proceduralno generiranimi stopnjami s pogonom Unity : diplomsko delo
Aljaž Kovačič, 2019, diplomsko delo

Opis: Soul Split je prototip za igro, ki spada v žanr Roguelike. Za te igre je značilno, da imajo nekakšno proceduralno generiranje stopenj z namenom povečanja možne ponovljivosti igranja. V Soul Split se mora igralec premakniti skozi večje število naključno generiranih stopenj, prispeti do konca in na poti premagati veliko različnih sovražnikov. V sklopu tega dela bomo opisali ustvaritev sistemov za pripravo sob in stopenj, mehanizmov igre in algoritmov, ki so potrebni za pravilno delovanje prototipa, ter opis uporabe objektno orientiranega programskega pogona Unity, ki je bil uporabljen za izdelavo tega diplomskega dela.
Ključne besede: igra, proceduralno generiranje stopenj, ponovljivost, sistem priprave sob
Objavljeno v DKUM: 14.11.2019; Ogledov: 1080; Prenosov: 121
.pdf Celotno besedilo (1,41 MB)
Gradivo ima več datotek! Več...

Iskanje izvedeno v 0.31 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici