| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 9 / 9
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Digitalna prisotnost malega trgovskega podjetja na primeru podjetja Avtosotla, d.o.o.
David Romih, 2020, magistrsko delo

Opis: Digitalizacija poslovanja in digitalna prisotnost sta danes eni ključnih strateških usmeritev podjetij. Hiter življenjski tempo narekuje nenehno prilagajanje podjetnikov na trgu. Za doseg in iskanje novih strank je v porastu uporaba digitalnih rešitev. V magistrskem delu predstavljamo digitalno prisotnost v malem trgovskem podjetju Avtosotla, d.o.o. in na njegovem primeru prikažemo možno uporabo digitalnih strategij prisotnosti. Natančneje predstavimo 3 digitalne strategije prisotnosti: spletno mesto in SEO optimizacija, družbeno omrežje Facebook in oglaševanje ter e- poštni marketing. Na primeru podjetja Avtosotla, d.o.o. prikažemo uporabo teh strategij, s katerimi želimo doseči naslednje cilje: povečanje prepoznavnosti podjetja in pošiljanje ponudb pravim kupcem, pridobivanje novih zvestih strank prek spleta in zagotavljanje ustreznih informacij na spletnem mestu ter povečanje obiska spletnega mesta. Nadalje ugotavljamo, ali se razlikuje upravljanje digitalne prisotnosti v malih in srednje velikih ter velikih podjetjih. Preverjamo hipotezo o tem, ali ima digitalna prisotnost podjetja pozitivne učinke na poslovanje, in o tem, ali so strategije spletno mesto, Facebook oglaševanje in e-poštni marketing primerne za uvedbo v malem trgovskem podjetju, ki se ukvarja s prodajo rezervnih delov za avtomobile.
Ključne besede: digitalna prisotnost, strategije digitalne prisotnosti, malo trgovsko podjetje Avtosotla, d.o.o., spletno mesto, družbena omrežja, e-poštni marketing
Objavljeno: 03.02.2021; Ogledov: 130; Prenosov: 29
.pdf Celotno besedilo (3,14 MB)

2.
Spletna prisotnost mednarodne trgovske verige v slo: analiza primera
Dajana Galun, 2017, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi smo predstavili spletno prisotnost podjetja. Glede na pridobljeno literaturo smo ugotovili, da je razvoj interneta imel velik vpliv na gospodarstvo, kar je vplivalo na pojav podjetij na spletu. Podjetja se na spletu pojavljajo s svojimi spletnimi stranmi. Ugotovili smo, da je izgled spletne strani pomembna za podjetje, zato smo predstavili elemente, ki jih mora imeti dobra spletna stran. Analizirali smo spletno stran podjetja C&A Moda d.o.o., primerjali rezultate analize s pridobljeno literaturo in podjetju predstavili možnosti za izboljšavo. Ena izmed možnosti je preureditev spletne strani v spletno trgovino, saj je 48% anketirancev izrazilo željo po spletnem nakupovanju. Podjetja se na spletu pojavljajo tudi na družabnih omrežjih. Družabna omrežja izkoriščajo kot povezavo s strankami in v oglaševalske namene. Podjetje C&A Moda se tudi pojavlja na različnih družabnih omrežjih (instagram, facebook, pinterest, twitter,…). Bolj podrobno smo raziskali pojavo podjetja na družabnem omrežju facebook. Ugotovili smo, da podjetje nima profil v slovenskem jeziku oz. profil namenjen le slovenskem trgu. Verjetno je prav to razlog, da 76% anketirancev ne sledi podjetju na družabnih omrežjih. V diplomski nalogi smo predstavili tudi zadovoljstvo kupcev in upravljanje odnosov s strankami- CRM, kar je tudi največji cilj vsakega podjetja in tudi ključnega pomena za uspeh podjetja. Podjetje se pojavlja na spletu, da bi postalo bolj prepoznavno, se približalo strankam jim omogočilo vse informacije, sledilo njihovim željam, tako vplivalo na njihovo zadovoljstvo in povečalo svoje prihodke ter zagotovilo svoj obstoj v prihodnosti.
Ključne besede: spletna prisotnost, zadovoljstvo kupcev, upravljanje zadovoljstva s strankami, facebook
Objavljeno: 18.03.2020; Ogledov: 404; Prenosov: 42
.pdf Celotno besedilo (1,27 MB)

3.
Interakcije med larvami volkcev in plenilsko vedenje ob povečani prisotnosti plena
Eva Veler, 2018, magistrsko delo

Opis: Larve volkcev so sedentarni plenilci, med katerimi je kar nekaj vrst, ki gradijo pasti v obliki lijakov. V prvem delu naloge smo preučevali interakcije med larvama dveh vrst lijakarjev; Euroleon nostras in Myrmeleon formicarius. Vrsti se v naravi pojavljata simpatrično. V prvem poskusu smo kompeticijo med dvema larvama povečali, tako da smo 15 dni hranili le eno larvo v paru, nato smo režim hranjenja spremenili. Larve E. nostras so, ne glede na hranjenost, ob prisotnosti M. formicarius bolj povečale lijake kot v kontrolnem poskusu, kjer so bile v posode nameščene posamezno. Larve M. formicarius so v interakcijah lijake manj povečevale, hkrati pa so se več prestavljale in so bile pogosteje brez lijakov. Pri večji gostoti larv sta se obe larvi pogosteje prestavljali, pogostejši je bil tudi pojav znotrajcehovskega plenilstva. Ne glede na hranjenost obeh larv v paru, so larve E. nostras v interakcijah pogosteje zmagale kot larve M. formicarius. Sklepamo, da lahko različen odziv larv obeh vrst na pomanjkanje hrane pomembno vpliva na kompeticijsko uspešnost posamezne vrste. V zadnjem poskusu smo pare larv 24 ur snemali in analizirali videoposnetke. Opisali smo 14 novih osnovnih vedenjskih vzorcev, ki so vključeni v direktne interakcije med larvami obeh vrst volkcev. Kot sedentarni plenilci so larve volkcev odvisne od aktivnosti plena, zato je pomembno, da vsako priložnost čim bolj učinkovito izkoristijo. V drugem sklopu naloge smo preučevali odziv larv E. nostras na povečano pristnost plena. Opazovali smo hranjene larve 2. in 3. stadija ter stradane larve 3. stadija. Larvam smo v lijak v kratkem časovnem zaporedju spustili dve mravlji. Večjih razlik v odzivu na nov plen med skupinami nismo opazili. Larve so se večinoma na nov plen odzvale le, če so prvega že usmrtile. V kolikor je bil prvi plen še živ, novega niso poskušale uloviti. Nekatere larve prvega plena niso takoj izpustile, ampak so začele lučati pesek v nov plen, medtem ko so v čeljustih prvega še zmeraj držale. Samo stradane larve so zmeraj izkoristile oba plena, hranjene larve pa so prvi plen vrgle iz lijaka ali ga pustile ležati v lijaku, ne da bi ga do konca izsesale.
Ključne besede: volkci, medvrstne interakcije, Euroleon nostras, Myrmeleon formicarius, stradanje, prehranjevalno vedenje, povečana prisotnost plena
Objavljeno: 01.10.2018; Ogledov: 708; Prenosov: 133
.pdf Celotno besedilo (1,08 MB)

4.
Konflikti med mladostniki in starši v povezavi s socioemocionalnim osebnostnim razvojem v mladostništvu
Nataša Barle, 2017, magistrsko delo

Opis: Psihološkemu vidiku konfliktov med mladostniki in starši se na slovenskem prostoru namenja premalo pozornosti in je posledično neraziskano področje (Čotar Konrad, 2012). Glavni namen magistrskega dela je bil preučiti konflikte med mladostniki in starši v zgodnjem in poznem mladostništvu v povezavi s socioemocionalnim osebnostnim razvojem v mladostništvu. Vključenih je bilo 805 zgodnjih in poznih adolescentov. Uporabljeni so bili vprašalniki: Vprašalnik družinskih procesov AFP, Vprašalnik spoprijemanja s stresom COPE, Vprašalnik emocionalnih načinov spoprijemanja EAC, Issues Checklist IC (Prinz, Foster, Kent in O’Leary, 1979; Robin in Foster, 1988), Vprašalnik samopodobe SDQIII in uvodni vprašalnik; na prvih štirih instrumentih je bila opravljena faktorska analiza. Opravljena je bila validacija prevedenega instrumenta IC. Rezultati kažejo, da imajo ženske bolj intenzivne konflikte kot moški in da prihaja v zgodnji adolescenci do večih in intenzivnejših konfliktov med njimi in starši. Ne prihaja do statistično pomembnih razlik med konflikti glede na tip družine. Prihaja do statistično pomembnih razlik pri prisotnosti in intenzivnosti konflikov glede na osebo, na katero je mladostnik najbolj navezan. Podpora matere, nadzor in podpora očeta statistično pomembno napovedujejo prisotnost konfliktov; podpora matere, nadzor in bližina očeta pa intenzivnost konfliktov. Mladostnikova samoocena odnosa s starši negativno korelira s prisotnostjo in intenzivnostjo konfliktov. Izogibanje kot strategija soočanja pozitivno korelira s prisotnostjo konfliktov, medtem ko izogibanje, socialna podpora kot strategija soočanja in na čustva usmerjena strategije soočanja pomembno nizko pozitivno korelirajo s intenzivnostjo konfliktov. Mladostnikove strategije soočanja usmerjene na čustva in na socialno podporo so statistično pomemben moderator med njihovim odnosom s starši in konflikti med njimi; izogibanje in na problem usmerjene strategije soočanja nimajo moderacijskega učinka. Večja zaznana podpora očeta, večja uporaba strategije usmerjene na problem, manjša uporaba strategije izogibanja, manjša prisotnost konfliktov in moški spol napovedujejo boljšo mladostnikovo samopodobo.
Ključne besede: konflikti med mladostniki in starši, socioemocionalni osebnostni razvoj mladostnika, zgodnja in pozna adolescenca, mladostnikove strategije soočanja, samopodoba mladostnika, spol in starost mladostnika, družinski procesi staršev, intenzivnost in prisotnost konfliktnih vsebin.
Objavljeno: 18.09.2017; Ogledov: 1273; Prenosov: 230
.pdf Celotno besedilo (2,29 MB)

5.
NAČRTOVANJE SPLETNE PRISOTNOSTI PODJETJA: ANALIZA PRIMERA
Sara Šegula, 2016, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo Načrtovanje spletne prisotnosti podjetja: analiza primera je sestavljeno iz teoretičnega dela in analize spletne prisotnosti podjetja Zlatarna Celje. V teoretičnem delu se bomo srečali z družbenimi mediji, njihovimi lastnostmi prednostmi in slabostmi in s spletno prisotnostjo podjetja – njihovimi cilji in razvojem. Prav tako bomo opredelili marketinško akcijo, njeno načrtovanje in uspešnost. V drugem delu bomo spoznali rezultate analize podjetja Zlatarne Celje na svetovnem spletu in si podrobneje ogledali izbrano marketinško akcijo, na podlagi katere smo ugotovili, kaj se da še izboljšati, kaj je bolje da pustimo za sabo in kaj lahko naredimo v prihodnosti na vseh izbranih področjih – družbenih medijih.
Ključne besede: družbeni mediji, Facebook, marketinška akcija, spletna prisotnost.
Objavljeno: 21.11.2016; Ogledov: 603; Prenosov: 83
.pdf Celotno besedilo (2,11 MB)

6.
VGRADNJA FUNKCIONALNOSTI PRISOTNOSTI V OKOLJE XBMC
David Vrečer, 2013, magistrsko delo

Opis: V magistrskem delu opisujemo namestitev strežnikov za navzočnost in omrežni imenik ter izvedbo aplikacije za medijski center XBMC, ki omogoča povezavo na strežnik IMS, prenos shranjenih kontaktov s strežnika za omrežni imenik in sledenje navzočnosti uporabnikovih kontaktov. Podana je tudi konfiguracija programskega telefona SIP MyMonster, ki smo ga uporabili za testiranje delovanja strežnikov ter opisano delovanje aplikacije, ki smo jo razvili za program XBMC.
Ključne besede: Xbox medijski center, XCAP, prisotnost
Objavljeno: 20.09.2013; Ogledov: 1212; Prenosov: 120
.pdf Celotno besedilo (2,54 MB)

7.
PROSTORSKE PREDSTAVITVE ŠTEVIL PRI OTROCIH V PREDŠOLSKEM OBDOBJU
Sabina Strelec, 2013, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo z naslovom Prostorske predstavitve števil pri otrocih v predšolskem obdobju teoretično in empirično predstavlja področje prepoznavanja števil v vrtcu s pomočjo hitrih slik. V teoretičnem delu diplomskega dela je predstavljen razvoj pojma število pri predšolskem otroku ter subitizacija v povezavi s prostorskimi predstavitvami števil pri predšolskih otrocih. V empiričnem delu diplomskega dela so predstavljeni rezultati raziskave, katere namen je bil raziskati prostorske predstavitve števil pri otrocih v predšolskem obdobju. Pri prepoznavanju števila pik preko hitrih slik od ena do deset z različnimi postavitvami sem preverjala, katere izmed treh različnih načinov sporočanja prepoznanega števila pik otroci uporabljajo (povedo z besedo, pokažejo s prsti ali uporabijo konkretni material). Raziskava je bila izvedena na neslučajnostnem priložnostnem vzorcu šestdesetih otrok – v starosti treh, štirih in petih let. Ugotovila sem, da so petletni otroci dokaj uspešno prepoznavali število pik, ki je manjše ali enako šest, štiri letni otroci so pravilno prepoznavali števila pik, manjša ali enaka štiri, triletniki pa so bili uspešni pri številih, manjših od tri. Otroci so pri podajanju odgovora v največji meri uporabljali verbalni način. Obenem pa sem opazila, da se je delež verbalnih odgovorov z večanjem števila pik zmanjševal. Med različnimi prostorskimi razporeditvami pik na hitrih slikah so otroci najbolj uspešno prepoznavati tiste razporeditve pik, ki so enake tistim na igralni kocki.
Ključne besede: Subitizacija je področje matematike, s katero se skozi praktično izobraževanje v vrtcu nisem seznanjala. Njene uporabe se vzgojiteljice niso posluževale. Tako sem se odločila za natančnejšo raziskavo te matematične veščine. S tem sem dnevni ritual popestrila in ga naredila drugačnega. Sprva je bila zraven vsakega otroka vzgojiteljica, toda ugotovili sva, da njena prisotnost otroka zmede, zato sem z vsakim otrokom delala posebej v znanem prostoru. Za razlago hitrih slik sem porabila okrog deset mi
Objavljeno: 18.07.2013; Ogledov: 1753; Prenosov: 343
.pdf Celotno besedilo (1,10 MB)

8.
IZGOREVANJE NA DELOVNEM MESTU V PODJETJU X
Petra Fras, 2011, diplomsko delo

Opis: Na pojav sindroma izgorevanja na delovnem mestu vpliva tako delovno okolje kot tudi osebne značilnosti posameznika. Zaposleni se morajo naučiti ravnati sami s seboj, podjetja pa jim naj nudijo zdravju prijazno delovno okolje. Nedvomno imajo zaposleni in njihovo znanje velik pomen za podjetje. Toda zaposleni, ki so na koncu svojih moči, v svoje delo ne morejo vlagati tolikšne energije in znanja, kot bi sicer lahko. Izgorelost zaposlenih se za to odraža tudi v rezultatih poslovanja podjetja. Diplomska naloga je sestavljena iz dveh delov. Prvi zajema teoretična spoznanja o sindromu izgorevanja, vzroke, simptome in posledice izgorevanja ter priporočila za preprečevanje izgorevanja na delovnem mestu in izven njega. V drugem delu diplomske naloge smo s pomočjo anketnega vprašalnika preverjali prisotnost sindroma izgorevanja pri zaposlenih v podjetju X.
Ključne besede: sindrom izgorevanja na delovnem mestu, vzroki izgorevanja, simptomi izgorelosti, faze izgorevanja, sprostitvene tehnike za preprečevanje izgorevanja, posledice izgorevanja, prisotnost sindroma izgorevanja pri zaposlenih v podjetju X
Objavljeno: 04.05.2011; Ogledov: 3819; Prenosov: 539
.pdf Celotno besedilo (322,63 KB)

9.
KOMPETENTNOST VZGOJITELJEV PREDŠOLSKIH OTROK NA PODROČJU INFORMACIJSKO KOMUNIKACIJSKE TEHNOLOGIJE
Štefania Takač, 2010, diplomsko delo

Opis: Danes si življenja brez medijev tako rekoč ne moremo več zamišljati. Mediji nas spremljajo na vsakem koraku. S tiskanimi mediji se srečajo otroci že v predšolskem obdobju, četudi sami se ne obvladajo branja in pisanja. Tudi z radiem in drugimi avdio-mediji, kot so kasetofoni in CD-predvajalniki, se predšolski otroci pogosto srečujejo. Od vpliva, zgleda in prenašanja znanja odraslih je namreč odvisno, kako se bodo otroci vključevali v svet medijev, kako bo potekalo njihovo medijsko opismenjevanje. Namen diplomskega dela je proučiti razumevanje in prisotnost informacijsko — komunikacijske tehnologije pri delu s predšolskimi otroki, kompetentnost vzgojiteljev predšolskih otrok na področju informacijsko — komunikacijske tehnologije. Zanima nas tudi , ali ima vzgojitelj predšolskih otrok v svojem poklicnem šolanju dovolj možnosti za pridobitev kompetenc za uspešno delo z informacijsko — komunikacijsko tehnologijo in njeno nadaljnjo uporabo; ter kako vzgojitelji predšolskih otrok svoje znanje na področju informacijsko — komunikacijske tehnologije vključujejo v vzgojno delo. Izvedba diplomskega dela je razdeljena na tri dele. V prvem delu bomo predstavili teoretična izhodišča. V drugem, empiričnem delu, sledi metodologija dela, kjer bomo predstavili hipoteze. V zadnjem delu pa sledi interpretacija rezultatov, dobljenih s pomočjo anketnega vprašalnika, ki smo ga posredovali naključno izbranim vrtcem.
Ključne besede: IKT, IKT kompetenca, digitalni mediji, avdio-medijske dejavnosti v vrtcu, medijska pismenost, zgodovina razvoja IKT, IKT v izobraževanju, otrok in mediji, razumevanje in prisotnost IKT pri delu s predšolskimi otroki, IKT kompetentnost vzgojiteljev predšolskih otrok.
Objavljeno: 18.05.2010; Ogledov: 3526; Prenosov: 737
.pdf Celotno besedilo (3,12 MB)

Iskanje izvedeno v 0.27 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici