| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 58
Na začetekNa prejšnjo stran123456Na naslednjo stranNa konec
1.
Izdelava 2D akcijske igre s proceduralno generiranimi stopnjami s pogonom Unity
Aljaž Kovačič, 2019, diplomsko delo

Opis: Soul Split je prototip za igro, ki spada v žanr Roguelike. Za te igre je značilno, da imajo nekakšno proceduralno generiranje stopenj z namenom povečanja možne ponovljivosti igranja. V Soul Split se mora igralec premakniti skozi večje število naključno generiranih stopenj, prispeti do konca in na poti premagati veliko različnih sovražnikov. V sklopu tega dela bomo opisali ustvaritev sistemov za pripravo sob in stopenj, mehanizmov igre in algoritmov, ki so potrebni za pravilno delovanje prototipa, ter opis uporabe objektno orientiranega programskega pogona Unity, ki je bil uporabljen za izdelavo tega diplomskega dela.
Ključne besede: igra, proceduralno generiranje stopenj, ponovljivost, sistem priprave sob
Objavljeno: 14.11.2019; Ogledov: 387; Prenosov: 49
.pdf Celotno besedilo (1,41 MB)
Gradivo ima več datotek! Več...

2.
Naravne oblike gibanja v prvem vzgojno-izobraževalnem obdobju
Špela Mestnik, 2019, magistrsko delo

Opis: Namen magistrskega dela, z naslovom Naravne oblike gibanja v prvem vzgojno-izobraževalnem obdobju, je bil preučiti pomen naravnih oblik gibanja in pripraviti zglede učnih priprav za poučevanje naravnih oblik gibanja v 1., 2. in 3. razredu devetletne osnovne šole. V teoretičnem delu magistrskega dela sta opisana šport in športna vzgoja v šoli. Sledi predstavitev biološkega, čustvenega, socialnega in gibalnega razvoja otroka ter gibalnih sposobnosti. Gibalna aktivnost pozitivno vpliva na telesni, socialni in čustveni razvoj. V magistrskemu delu smo se osredotočili na naravne oblike gibanja, kamor prištevamo bazične gibalne strukture, in sicer tek, skok, met ... Poleg posameznih naravnih oblik gibanja so predstavljene tudi elementarne igre. Izbira igre, ki vključuje elementarne oblike človekovega gibanja, je pomembna, saj lahko z njo uresničujemo cilje vadbene enote. Praktični del temelji na učnih pripravah za hojo in tek, skoke, mete, dviganje in nošenje, plezanje in padce, plazenje in lazenje ter potiskanja in vlečenja. Aktivnosti v okviru učnih priprav so ciljno usmerjene, zabavne in raznovrstne. Učne priprave so zastavljene in napisane tako, da učenca metodično vodijo do usvojitve posameznih naravnih oblik gibanja, ob tem pa se zabavajo in razvijajo pozitiven odnos do športa. Med izdelanimi učnimi pripravami smo izpeljali naslednje tri: skoki, plezanje in padci ter plazenje in lazenje. Izvajane učne priprave smo ovrednotili s samoanalizo. Večina otrok je edine organizirane športne aktivnosti deležna v šolah, a kljub temu da se ta izvaja v celoti, ne zadovolji otrokovih potreb, zato je zelo pomembna kakovost. Vsebina magistrskega dela bo lahko v pomoč učiteljem razrednega pouka, ki bodo z ustreznimi gibalnimi dejavnostmi pri otrocih razvijali spoznavne, gibalne in čustvene sposobnosti ter lastnosti. Prav tako zajema korekten nabor idej za smiselno poučevanje naravnih oblik, kjer učenci pridobivajo novo in nadgrajujejo že obstoječe znanje.
Ključne besede: prva triada, naravne oblike gibanja, gibalni razvoj otroka, gibalne sposobnosti, učne priprave
Objavljeno: 29.08.2019; Ogledov: 1515; Prenosov: 487
.pdf Celotno besedilo (3,56 MB)

3.
Odličnost glasbenega nastopanja
Ženet Vidovič, 2019, magistrsko delo

Opis: Magistrska naloga je sestavljena iz teoretičnega in empiričnega dela. Namen magistrske naloge je predstaviti veščine uspešne psihične priprave na glasbeni nastop. Cilj je opredelitev glasbenega nastopanja, predstavitev kriterijev odličnosti glasbenega nastopanja in dejavnikov, ki vplivajo na glasbeno nastopanje. Poglaviten cilj je predstaviti optimalno psihično pripravo na glasbeni nastop in strategije za doseganje le-te. Magistrsko delo na to tematiko prinaša novosti in je odprto za raziskovanje, zato je metodološko razdeljeno na že znane (znanstvene) vire, primerjave le-teh in morebitna nova odkritja. V empiričnem delu s pomočjo vodenja doživljajskega dnevnika lastnih zunanjih in notranjih vplivov in občutij na telo pred, med in po glasbenih nastopih spoznavam, ali strategije optimalne psihične priprave in zunanji dejavniki vplivajo na moje glasbene nastope.
Ključne besede: glasbeno nastopanje, osebnost, kriteriji odličnosti, psihična priprava, strategije psihične priprave
Objavljeno: 11.06.2019; Ogledov: 714; Prenosov: 107
.pdf Celotno besedilo (505,71 KB)

4.
Izdelava vpenjalnih priprav za podsklop mulčerja v podjetju tehnos
David Kugler, 2018, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi opišem izdelavo vpenjalnih priprav od ideje do izdelka, ki sem ga snoval, konstruiral in mu predpisal tehnologijo. Predstavim večje omejitve, zaplete in rešitve načrtovanja ter izdelave. Ob tem opišem glavne tehnološke postopke za izdelavo vpenjalne priprave. Z uporabo v proizvodnji nato primerjam proizvodne, tehnične in ekonomske učinke, glede katerih naredim kalkulacijo prihranka časa ter denarja. Namen naloge je bil modernizirati postopek izdelave in pri tem zmanjšati stroške izdelave ter odstraniti tehnološke operacije, ki daljšajo pretočni čas izdelka in ga s tem podražijo.
Ključne besede: CAD, CAM, vpenjalne priprave, varilne priprave
Objavljeno: 14.09.2018; Ogledov: 536; Prenosov: 60
.pdf Celotno besedilo (2,29 MB)

5.
Razvoj vpenjalnih priprav za mehansko obdelavo ležajnega ohišja tirnega vozila
Tomaž Stojan, 2018, magistrsko delo

Opis: V magistrskem delu razvijamo vpenjalne priprave za mehansko obdelavo zgornjega dela ležajnega ohišja vlaka. Poiskali smo robne pogoje in zahteve že v fazi planiranja, ki so ključne za nadaljevanje - v fazi koncipiranja in konstruiranja priprav v programu Solidworks. Poiskali smo kritične tolerirane dimenzije ohišja, katere poglavitno vplivajo na sistem vpenjanja kosa in na potek obdelave. Funkcionalno vrednost vpenjalnih priprav smo potrdili z mehansko simulacijo v programu Mastercam. Obdelava je programirana na pripravi številka dve, na kateri se opravi največji delež mehanske obdelave. Podrobno smo opisali programiranje obdelave in na koncu izbrali primerno rezkalno orodje.
Ključne besede: ležajno ohišje, vpenjalne priprave, mehanska obdelava, simulacija obdelave, Solidworks, Mastercam
Objavljeno: 04.04.2018; Ogledov: 524; Prenosov: 66
.pdf Celotno besedilo (5,40 MB)

6.
Proučevanje sprememb revizijskih poročil slovenskih delniških družb in dejavnikov, ki vplivajo na čas priprave teh poročil
Maja Kuharič, 2017, magistrsko delo

Opis: V sodobnem gospodarstvu podjetja ob zaključku poslovnega leta pripravijo računovodske izkaze v skladu z veljavnimi računovodskimi standardi. Naloga neodvisnega revizorja pa je, da oceni, ali ti računovodski izkazi zagotavljajo resničen in pošten vpogled v poslovanje podjetja. Na kratko bi lahko rekli, da revizija računovodskih izkazov povečuje kredibilnost informacijam v računovodskih izkazih. Revizija računovodskih izkazov predstavlja sistematičen in zelo zahteven proces, ki se zaključi z izdajo revizorjevega poročila. Revizorjevo poročilo predstavlja formalni način komuniciranja med revizorjem in uporabniki računovodskih izkazov. Oblika in vsebina revizorjevega poročila sta standardizirani. Njegova ključna sestavina je seveda revizorjevo mnenje, ki je v jasno naslovljenem in ločenem odstavku in navaja sklep o tem, ali so računovodski izkazi vključno z razkritji poštena predstavitev v vseh pomembnih pogledih in v skladu z veljavnimi standardi računovodskega poročanja. V zadnjem času so postali poslovni procesi veliko bolj zapleteni in globalni. Računovodsko poročanje je postalo veliko bolj kompleksno. Revizorjevo delo je postalo bolj zahtevno. Kljub temu pa se vsebina revizorjevega poročila ni spremenila. Zaradi tega so investitorji in drugi uporabniki računovodskih izkazov sprožili zahteve, da revizorji vključijo v revizijska poročila dodatne informacije, ki bi povečale njihovo informacijsko vrednost. Te zahteve so spodbudile prenovo Mednarodnih standardov revidiranja. V magistrski nalogi nas zanima, ali se je revizorjevo poročilo skozi opazovano enajstletno obdobje kaj spremenilo, ali se je spremenila njegova dolžina in ali se je spremenil čas priprave revizijskih poročil. Zanimalo nas je tudi, kateri dejavniki pomembno vplivajo na čas priprave revizorjevega poročila. Z rezultati raziskave smo ugotovili, da so bila revizijska poročila za leto 2005 po vsebini in obliki drugačna od revizijskih poročil za preostala leta opazovanega obdobja, saj so bila pripravljena na podlagi drugačne zakonodaje. Dolžina revizorjevega poročila in čas priprave revizorjevega poročila se v zadnjih osmih letih opazovanega enajstletnega obdobja nista bistveno spreminjala. Na podlagi rezultatov multiple regresijske analize smo ugotovili, da čas priprave revizijskih poročil ni pomembno povezan z značilnostmi revizijske komisije, vrsto revizijske hiše, vrsto izdanega mnenja in z uspešnostjo poslovanja podjetja.
Ključne besede: revizija, revizijsko poročilo, revizijska hiša, čas priprave, dolžina
Objavljeno: 11.12.2017; Ogledov: 961; Prenosov: 142
.pdf Celotno besedilo (1,98 MB)

7.
Spodbujanje ustvarjalnosti pri pouku slovenščine v 6. in 9. razredu z de Bonovim orodjem CoRT
Nastja Stropnik Naveršnik, 2017, magistrsko delo

Opis: V magistrskem delu smo se ukvarjali z ustvarjalnostjo v slovenskem šolskem sistemu pri pouku slovenščine. Predstavili smo pojem ustvarjalnost in prikazali, zakaj je ustvarjalnost ena od ključnih kompetenc 21. stoletja, ki bi jo šola morala razvijati oziroma spodbujati pri učencih in jih tako opolnomočiti, da bodo po končanem večletnem formalnem izobraževanju pripravljeni za življenje (in delovni trg). Prvi del magistrskega dela temelji na uporabi deskriptivne metode. V drugem (empiričnem) delu smo s petimi učnimi pripravami za 6. razred in petimi učnimi pripravami za 9. razred praktično predstavili, kako lahko orodja CoRT vpletemo v pouk slovenščine. Z dvema učiteljicama slovenščine, ki si pri pouku slovenščine prizadevata pri učencih spodbujati ustvarjalnost, smo naredili tudi intervju. Ugotovili smo, da je slovenski šolski sistem tog in nekoliko zastarel. Posamezniki sicer prepoznavajo ustvarjalnost kot pomembno kompetenco in jo skušajo spodbujati v okviru krožkov, dnevov dejavnosti (izven pouka), v kurikulumu pa je še vedno ni. Orodja CoRT 1 in 4, ki jih je razvil Maltežan Edward de Bono, pionir na področju poučevanja ustvarjalnega mišljenja, so uporabna pri pouku slovenščine, saj pri učencih spodbujajo osredotočeno ustvarjalno mišljenje, timsko delo, toleranco do različnih mnenj, učijo jih pogledati na problem z različnih vidikov, z njimi se učenci priučijo zavedanja posledic lastnih dejanj. Najpogosteje uporabljena orodja so PNZ, SDL, PPP, AMI, P & N (iz CoRT 1), naključni vložek in DA, NE, PO (iz Cort 4).
Ključne besede: ustvarjalnost, tehnike spodbujanja ustvarjalnosti, CoRT, Edward de Bono, pouk slovenščine, šolski sistem, učne priprave
Objavljeno: 25.10.2017; Ogledov: 678; Prenosov: 177
.pdf Celotno besedilo (1,73 MB)

8.
In vse tiho je bilo: uporaba literarnih del pri poučevanju angleščine v višjih razredih osnovne šole
Irena Tertinek, 2017, magistrsko delo

Opis: Literarna dela pomembno vplivajo na hitrost napredovanja pri učenju tujega jezika, zato jih želimo pri pouku spodbujati, tako intenzivno, kot tudi ekstenzivno branje. Magistrsko delo je zasnovano kot zaključena celota s teoretičnim uvodom in praktičnimi primeri uporabe v nadaljevanju. Prikazuje teoretične osnove pomena uporabe literarnih del pri poučevanju angleščine, pomen uporabe literarnih del pri poučevanju angleščine v luči že izvedenih raziskav v Sloveniji, napotke za uporabo literarnih del ter primere učnih priprav in potrebnih didaktičnih pripomočkov za uporabo pri poučevanju angleščine v višjih razredih osnovne šole.
Ključne besede: literarna dela, poučevanje angleščine, angleščina kot tuji jezik, osnovna šola, ekstenzivno branje, intenzivno branje, učne priprave.
Objavljeno: 19.10.2017; Ogledov: 790; Prenosov: 157
.pdf Celotno besedilo (3,14 MB)

9.
VPLIV NAČINA UČENČEVE PRIPRAVE NA UČNI USPEH PRI OCENJEVANJU
Mihael Nedeljko, 2016, magistrsko delo

Opis: V magistrskem delu smo proučevali vpliv načina učenčeve priprave na uspešnost pri ocenjevanju. Osredotočili smo se na pripravo na ocenjevanje pri slovenščini in matematiki. Teoretični del obsega poglavja o preverjanju in ocenjevanju znanja, kjer smo po različnih avtorjih opredelili pojma preverjanje in ocenjevanje znanja. Opisali smo potek in posamezne etape učne ure. Del tega je tudi preverjanje in ocenjevanje znanja. Empirični del naloge temelji na iskanju razlik med načinom in časom priprave na ocenjevanje pri slovenščini in matematiki in uspešnostjo pri ocenjevanju. Za pridobivanje rezultatov na zastavljena vprašanja smo uporabili anketni vprašalnik, s katerim smo anonimno opravili anketiranje v 8. razredu osnovne šole, 2. letniku gimnazije in 2. letniku srednje 4-letne tehnične šole. Tako smo dobili vpogled v tri različne skupine šolske populacije. Anketiranje smo izvedli opravili spomladi 2016. Zajeti vzorec predstavlja na nivoju inferenčne statistike enostavni slučajnostni vzorec iz hipotetične populacije. Pri tem smo ugotovili, da se statistično značilne razlike pojavljajo zlasti med dojemanjem zahtevnosti ocenjevanja pri slovenščini in matematiki, pri čemer učenci dojemajo ocenjevanje pri slovenščini kot lažje v primerjavi z matematiko. Statistično značilno razliko ugotavljamo tudi pri tem, da domače naloge redno opravljajo učno uspešnejši učenci, in sicer pri obeh predmetih. Ustno ocenjevanje znanja pri matematiki dojemajo kot lažje v primerjavi s pisnim ocenjevanjem predvsem osnovnošolci, sledijo dijaki 4-letne tehnične srednje šole in nato gimnazijci. Pri slovenščini je rezultat podoben. Glede na stopnjo šolanja so statistično značilne razlike pri trditvah: 7 (Če se več časa učim, ponavadi dobim tudi boljo/višjo oceno.), 10 (Če dobim slabo oceno, se za naslednje ocenjevanje pripravljam dalj časa.) in 11 (Redno delam domače naloge.). Glede časa priprave na ocenjevanje pri matematiki glede na stopnjo šolanja ni statistično značilnih razlik, pri slovenščini pa le-te obstajajo. Učenci se na pisno ocenjevanje pripravljajo en teden prej, predvsem osnovnošolci in dijaki 4-letne srednje tehnične šole. Na ustno ocenjevanje pa se zadnji dan pred ocenjevanjem pripravljajo gimnazijci, en teden prej oz. vsak dan pa osnovnošolci. Statistično značilnih razlik med učnim uspehom in časom priprave na ocenjevanje pri matematiki in slovenščini ni.
Ključne besede: preverjanje znanja, ocenjevanje znanja, način priprave, domača naloga, ocena, učenje, učenci, dijaki
Objavljeno: 03.02.2017; Ogledov: 887; Prenosov: 76
.pdf Celotno besedilo (951,76 KB)

10.
OBLIKOVANJE PROGRAMA ŠPORTNIH PRIPRAV V SLOVENIJI PO SISTEMU "VSE IZ ENE ROKE"
Tanja Ciglar, 2016, diplomsko delo

Opis: V uvodnem (teoretičnem) delu diplomske naloge smo predstavili športni turizem ter povezanost športa in turizma, vrste športnega turizma in namen športnih priprav, opisali strategijo razvoja slovenskega turizma ter trženja športnega turizma in športnih priprav. V praktičnem okviru diplomske naloge smo s pomočjo strukturiranih intervjujev potencialnih gostov, oblikovali predlog ponudbe programa športnih priprav v Sloveniji po sistemu »vse iz ene roke« za ciljno skupino rokometašev z Bližnjega vzhoda. Z metodo SWOT, smo analizirali privlačnosti Slovenije kot športno-turistične destinacije za segment športnih priprav rokometašev. V sklepnem delu smo potrdili zastavljeno hipotezo, da ima Slovenija velik potencial, da privabi v goste rokometne ekipe z Bližnjega vzhoda na športne priprave.
Ključne besede: športni turizem, športne priprave, Slovenija kot destinacija športnih priprav, program športnih priprav, rokometaši z Bližnjega vzhoda
Objavljeno: 02.11.2016; Ogledov: 671; Prenosov: 135
.pdf Celotno besedilo (364,09 KB)

Iskanje izvedeno v 0.29 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici