| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
UVAJANJE OTROK V VRTEC
Maja Rojnik, 2010, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi z naslovom Uvajanje otrok v vrtec je predstavljena raziskava o težavah otrok ob vstopu v vrtec, ki je bila izvedena s pomočjo anketnega vprašalnika. Cilj raziskave je bil ugotoviti, ali obstajajo razlike med trajanjem težav ob vstopu v vrtec in spolom ter starostjo otroka, številom sorojencev, otrokovimi izkušnjami z varstvom, ločitvami otroka od matere, strahovi in pomisleki staršev, pripravo otroka na vstop v vrtec ter osebo, ki pripelje in odpelje otroka v vrtec. V raziskavo je bilo vključenih 85 staršev, ki so vpisali svoje otroke v vrtec v obdobju med septembrom in decembrom 2009. Otroci so bili ob vstopu v vrtec stari od 11 mesecev do 5 let in 3 mesece. Anketne vprašalnike so izpolnili starši otrok, ki so obiskovali vrtce Polzela, Braslovče, Trnava in Šempeter. Rezultati so pokazali, da ni značilnih razlik v trajanju težav ob vstopu otroka v vrtec glede na otrokov spol, pripravo otroka pred in ob vstopu v vrtec ter osebo, ki pripelje in odpelje otroka iz vrtca. Ugotovljena pa je bila značilna povezanost med trajanjem težav ob vstopu otroka v vrtec in starostjo otroka, številom sorojencev, otrokovimi izkušnjami z varstvom, ločitvami otroka od matere ter pomisleki staršev.
Ključne besede: uvajanje otrok v vrtec, težave ob vstopu v vrtec, izkušnje z varstvom, priprava na vstop v vrtec, ločitve otroka od matere, pomisleki staršev
Objavljeno: 24.12.2010; Ogledov: 2414; Prenosov: 742
.pdf Celotno besedilo (333,97 KB)

2.
VSTOP OTROKA V VRTEC IN PRILAGODITVENE TEŽAVE OTROK
Petra Peternelj, 2012, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo z naslovom Vstop otroka v vrtec in prilagoditvene težave otrok je sestavljeno iz teoretičnega in empiričnega dela. V teoretičnem delu so predstavljeni: otrokovo doživljanje ob vstopu v vrtec in s tem povezana njegova navezanost na starše, socializacija otroka, njegov emocionalni razvoj, vloga vrtca, sodelovanje s starši, vpliv zgodnjega varstva, priprava otroka na vstop v vrtec, vloga vzgojitelja, uvajalno obdobje otroka in prilagoditvene težave otrok ob vstopu v vrtec. V empiričnem delu so predstavljeni rezultati raziskave, ki smo jih dobili s pomočjo anketnega vprašalnika 44 staršev otrok ljubljanskega vrtca Ciciban. Namen raziskave je bil ugotoviti, kako so starši svojega otroka pripravljali na uvajalno obdobje, kakšni so bili odzivi otrok v času uvajanja, ko so bili prve dni starši z njimi v vrtcu, katere so najpogostejše prilagoditvene težave, ki so se pojavljale doma in v vrtcu v času uvajanja, in kako dolgo so trajale. Zanimalo nas je tudi, ali se starši zavedajo, kako pomembna je njihova prisotnost v uvajalnem obdobju in kakšna je obolevnost otrok v obdobju po vključitvi v vrtec. Ugotovili smo, da se starši zavedajo, kako pomembno je uvajalno obdobje, saj si je večina staršev vzela čas in sodelovala pri uvajanju svojega otroka v vrtec. Ugotovili smo tudi, da je večina otrok prvi dan v vrtcu v igralnici raziskovala, zanimale so jih igrače in nov prostor, presenetil pa je podatek, da v večini primerov ob uvajanju otroka v vrtec ni bilo prilagoditvenih težav, kar je za starše otrok in vzgojitelje vzpodbuden podatek. Ugotovili pa smo tudi, da večina staršev meni, da se je dovzetnost za obolenja njihovih otrok po vstopu v vrtec povečala.
Ključne besede: priprava na vstop v vrtec, uvajanje otrok v vrtec, težave ob vstopu v vrtec, predšolski otrok, vrtec, navezanost.
Objavljeno: 12.06.2012; Ogledov: 3405; Prenosov: 490
.pdf Celotno besedilo (1,01 MB)

Iskanje izvedeno v 0.04 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici