| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 7 / 7
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Vpliv zavzetosti in pripadnosti zaposlenih na uspešnost organizacije
Karmen Omerzu, 2020, diplomsko delo

Opis: Zavzetost in pripadnost zaposlenih sta ključ za dolgoročno uspešnost organizacije. Zaposleni, ki so zavzeti in pripadni, s svojo energijo, entuziazmom, voljo in motivacijo vplivajo na višjo produktivnost, zaradi česar so poslovni izidi organizacije boljši. Zato se organizacije morajo zavedati pomena zavzetih in pripadnih zaposlenih ter si prizadevati za zviševanje stopnje zavzetosti in pripadnosti, kajti s tem lahko ustvarjajo konkurenčne prednosti. V diplomskem projektu smo zato raziskovali vpliv zavzetosti in pripadnosti zaposlenih na poslovno uspešnost organizacije.Z raziskovanjem zavzetosti in pripadnosti smo v teoretičnem delu najprej opredelili omenjena konstrukta ter ju povezali z dejavniki, s katerimi sta posredno povezana in imajo prav tako pozitiven vpliv na organizacijsko uspešnost. Predstavili smo tudi dva najbolj znana vprašalnika za merjenje zavzetosti zaposlenih in sicer Gallupov ter UWES vprašalnik. V projektu smo zajeli v povezavi s pripadnostjo zaposlenih, stopnje pripadnosti ter model treh komponent. Predvsem smo predstavili pozitivne učinke zavzetih in pripadnih zaposlenih za organizacije. V empiričnem delu diplomskega projekta smo s pomočjo anketnega vprašalnika analizirali stopnjo zavzetosti in pripadnosti zaposlenih v izbrani organizaciji in to stopnjo povezali s poslovno uspešnostjo organizacije, kjer smo ugotovili, da organizacija kljub temu, da ima nezavzete in nepripadne zaposlene poslovno uspešna, vprašanje je le, kako dolgo.
Ključne besede: zavzetost zaposlenih, pripadnost zaposlenih, merjenje zavzetosti, stopnje pripadnosti, model treh komponent, uspešnost organizacije
Objavljeno: 28.09.2020; Ogledov: 312; Prenosov: 134
.pdf Celotno besedilo (1,20 MB)

2.
Zavzetost in pripadnost zaposlenih v podjetju x
Elvira Beganović, 2020, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo obravnava zavzetost in pripadnost zaposlenih v podjetju x.
Ključne besede: zavzetost zaposlenih, pripadnost zaposlenih, uspeh podjetja.
Objavljeno: 18.06.2020; Ogledov: 239; Prenosov: 64
.pdf Celotno besedilo (965,16 KB)

3.
MERJENJE ZAVZETOSTI ZAPOSLENIH V PODJETJU X
Barbara Veindorfer, 2019, magistrsko delo

Opis: Raziskave o zavzetosti dokazujejo, da zavzetost zaposlenega močno vpliva na njegovo produktivnost. Zavzeti zaposleni razvijajo svoje potenciale in gradijo dobre medsebojne odnose, zato so takšni zaposleni največje bogastvo za organizacijo. Na drugi strani nezavzeti zaposleni le pasivno opazujejo dogajanje, ne delajo ne v škodo in ne v dobro podjetja in poskušajo neizstopati iz povprečja. Največjo škodo za podjetje predstavljajo aktivno nezavzeti zaposleni, ki negativno vplivajo na produktivnost podjetja, hkrati pa namerno zavirajo razvoj ostalih zaposlenih. Zvestobe oz. zavzetosti organizacije ne morejo ukazati ali je zahtevati. Pomembno je, da poskrbijo za dobro vodenje, kar pomeni, da ima vodja z zaposlenimi dober odnos, jasno komunikacijo, hkrati pa jim omogoča nenehno rast in razvoj. V magistrskem delu želimo ugotoviti stopnjo zavzetosti zaposlenih v Podjetju X. Sestavljeno je iz dveh delov, teoretičnega in empiričnega. V teoretičnem delu najprej opredelimo in razčlenimo pojem zavzetosti, nato predstavimo ovire do večje zavzetosti in podamo priporočila, kako ovire odstraniti in povečati zavzetost zaposlenih. V nadaljevanju opišemo glavne komponente zavzetosti. Med omenjene spadajo motivacija, zadovoljstvo, organizacijska klima, komunikacija med zaposlenimi, organizacijska pripadnost in kot zelo pomembna komponenta tudi vpliv vodenja na zavzetost zaposlenih. Ni dovolj, da je prisoten samo en dejavnik, ampak vsi skupaj predstavljajo pomembno vlogo in vpliv na stopnjo zavzetosti zaposlenih. Opišemo tudi merske inštrumente, s katerimi lahko pridemo do odgovora o stopnji zavzetosti, prav tako predstavimo tudi intervence na organizacijskem in individualnem nivoju. V empiričnem delu predstavimo raziskavo in njene rezultate. Raziskava je bila opravljena v Podjetju X, v njej je sodelovalo 20 zaposlenih. Z raziskavo smo želeli ugotoviti, kateri dejavniki najbolj vplivajo na zavzetost zaposlenih, kakšen je vpliv vodij na zaposlene in najpomembneje, ugotoviti, kakšna je stopnja zavzetosti zaposlenih v Podjetju X. Z rezultati smo prišli do ugotovitve, da je večina zaposlenih nezavzetih.
Ključne besede: zavzetost zaposlenih, zaposleni, vodenje, pripadnost, uspešnost organizacije
Objavljeno: 22.05.2019; Ogledov: 890; Prenosov: 279
.pdf Celotno besedilo (1,03 MB)

4.
IZZIVI PRI ZAPOSLOVANJU IN NADALJNJEM RAZVOJU ZAPOSLENIH V PODJETJU GLEDRING D.O.O.
Romana Mencinger Čirjak, 2016, diplomsko delo/naloga

Opis: V diplomski nalogi smo obravnavali izzive pri zaposlovanju in nadaljnjem razvoju zaposlenih v uspešnem družinskem podjetju Gledring d.o.o., ki svoje inovativne izdelke prodaja globalno. V teoretičnem delu diplomske naloge smo proučevali, kako poteka proces zaposlovanja, kako poteka uvajanje novo zaposlenega v delo ter kako razvijati kader. Predstavili smo osnovne pojme, povezane s kadrovanjem ter pripadnostjo in predanostjo zaposlenih. V raziskovalnem delu diplomske naloge smo ugotavljali, kako v podjetju poteka zaposlovanje in razvoj zaposlenih ter kako zaposleni ocenjujejo lasten razvoj in njihovo pripadnost podjetju. Ugotovili smo, da je pri zaposlovanju novega kadra za podjetje največji izziv med prijavljenimi kandidati izbrati najprimernejšega. Za dobro počutje zaposlenih se trudijo na različne načine, zato so le-ti pripadni in predani podjetju. Za osebni in strokovni razvoj zaposlenih uporabljajo različne pristope. Najbolj prisoten je osebni pristop lastnikov podjetja in prenos dobrih praks, ki jih zaznajo v podjetju in izven njega. Ker se v podjetju veliko posvečajo proizvodnji, razvoju izdelkov in prodaji so se povezali tudi z drugimi podjetji. Ti za njih opravljajo različne storitve, vendar jih obravnavajo kot del lastnega podjetja.
Ključne besede: - zaposlovanje - izzivi pri zaposlovanju - razvoj zaposlenih - pripadnost zaposlenih - predanost zaposlenih
Objavljeno: 27.06.2016; Ogledov: 789; Prenosov: 45
.pdf Celotno besedilo (933,42 KB)

5.
Organizacijska klima, zadovoljstvo in spremljanje zaposlenih v organizaciji
Urška Hirci Zadel, 2011, magistrsko delo

Opis: Delovno okolje se nenehno spreminja, zato je nujno prilagajanje organizacije tem razmeram. Od organizacijske klime je odvisno, kako hitro se bo organizacija uspela prilagoditi novostim. Za uspešno poslovanje organizacije je bistveno spremljanje, poznavanje in razumevanje klime. Z organizacijsko klimo ugotavljamo, kako posameznik zaznava svojo organizacijo in kako dojema možnosti in razmere za delo v njej. Pri tem je pomembno vodenje zaposlenih, saj vodje lahko z usmerjanjem v želeno smer in dobrim odnosom do sodelavcev ustvarijo pozitivno klimo. Zadovoljni in visoko motivirani zaposleni delajo bolj kakovostno, so produktivnejši in pripomorejo k večji uspešnosti organizacije, pri tem se posamezniki dobro počutijo, so spoštovani in cenjeni. Kadri so tisti, ki ustvarjajo in določajo klimo in kulturo organizacije. Za ugotavljanje zadovoljstva, učinkovitosti in uspešnosti zaposlenih ter doseganja strateških ciljev v organizacijah uporabljajo metode merjenja organizacijske klime. Empirični del naloge zajema raziskavo znotraj kadrovskega oddelka v organizaciji. V raziskavo sta bila vključena 102 anketiranca. Rezultati analize so pokazali, da zaposleni svoje delo opravljajo vestno in odgovorno. Najslabše strinjanje so izrazili v zvezi z delovnimi procesi in pravili poslovanja. S spremembo in izboljšanjem delovnih procesov, s popravljenimi in dopolnjenimi pravili bi bilo delo še kvalitetnejše. Pomembno je, da pri rednih oblikah komuniciranja z zaposlenimi vodje namenjajo več pozornosti poslanstvu, viziji, namenu in pomenu ter identiteti organizacije, v kateri skupaj z zaposlenimi povečujejo občutek zavezanosti in pripadnosti. Vsi zaposleni bi radi naredili več za organizacijo, vsi bi se radi izpopolnjevali in izobraževali, napredovali in si gradili kariero. Pri tem pa bi morali biti bolje informirani, da bi dosegali svoje cilje in cilje organizacije. Pozitiven odnos zaposlenih do organizacije se pokaže v občutku pripadnosti, jasno predstavljenih ciljih, spodbujanju samoiniciativnosti ter inovativnosti in izpostavljanju dosežkov pri delu. Zadovoljni zaposleni bodo delali bolje in učinkoviteje.
Ključne besede: organizacijska klima, zadovoljstvo in pripadnost zaposlenih, izobraževanje in usposabljanje, redni letni razgovor, ključni kader
Objavljeno: 10.02.2012; Ogledov: 2421; Prenosov: 411
.pdf Celotno besedilo (1,46 MB)

6.
ZADOVOLJSTVO IN PRIPADNOST ZAPOSLENIH V KEMIJSKO PREDELOVALNEM PODJETJU
Suzana Gradišnik, 2011, diplomsko delo

Opis: Podjetja po svetu so se že začela zavedati pomembnosti vsakega posameznika v podjetju ter pomena pozitivnega vpliva zadovoljnih in pripadnih zaposlenih na uspešnost celotne organizacije. Ponekod, tudi v Sloveniji pa je takšna zavest organizacij še vedno precej ne razvita. Nekatere organizacije imajo še vedno premalo znanja, zaupanja ali volje da bi, morda še višje cilje organizacije, skušale doseči preko zadovoljstva in pripadnosti svojih zaposlenih. Pri raziskovanju razvitosti in zavzetosti organizacije za vlaganje v človeški kapital oziroma v zadovoljstvo in pripadnost zaposlenih, smo pod drobnogled vzeli enega večjih kemijsko predelovalnih podjetij v Sloveniji ter preverili obstoječe stanje stopnje zadovoljstva in pripadnosti. Na osnovi izpolnjeni in analiziranih anketnih vprašalnikov zaposlenih smo oblikovali predloge ukrepov, ki bi povečali stopnjo zadovoljstva in pripadnosti zaposlenih in tako podjetju brez večjih denarnih investicij prinesli vejo uspešnost.
Ključne besede: Zadovoljstvo zaposlenih, pripadnost zaposlenih, uspešnost organizacije
Objavljeno: 23.10.2011; Ogledov: 1957; Prenosov: 257
.pdf Celotno besedilo (577,03 KB)

7.
PRIDOBITEV CERTIFIKATA DRUŽINI PRIJAZNO PODJETJE
Klaudija Roš, 2011, diplomsko delo

Opis: Eden izmed načinov, kako podjetje postane družini prijazno, je pristop podjetja k pridobitvi certifikata »Družini prijazno podjetje«, s katerim se podjetje zaveže, da bo v določenem obdobju ter z določenimi sprejetimi ukrepi, skušalo prispevati k izboljšanju delovnih pogojev svojih zaposlenih, hkrati pa tudi za dobrobit obeh, saj bo to pripomoglo k lažjemu usklajevanju poklicnih in družinskih obveznosti. Zaposleni postajajo najpomembnejši del podjetja, ki pomaga ohranjati konkurenčno prednost. Da zaposleni delujejo konkurenčno, morajo biti ustrezno nagrajeni, zato je ključnega pomena, da se zaposleni na delovnem mestu dobro počutijo, da verjamejo v cilje in vrednote podjetja, ter da se čutijo povezani s podjetjem. Večina slovenskih staršev poleg starševstva opravlja poklicno delo. Slovenski delodajalci se ne zavedajo dovolj pomena aktivnega odnosa do starševstva na delovnem mestu. Ko so soočeni s to problematiko, se odzivi delodajalcev zelo razlikujejo. Diplomska naloga prikazuje stanje na področju dela in družine v Sloveniji. Z raziskovalnim delom sem želela pridobiti boljši vpogled v problemsko situacijo ter ugotoviti, ali se te metode, ki jih je podjetje sprejelo kot družini prijazno podjetje, pokazale kot učinkovite.
Ključne besede: družina, pripadnost zaposlenih, kariera, Certifikat Družini prijazno podjetje.
Objavljeno: 05.08.2011; Ogledov: 2360; Prenosov: 274
.pdf Celotno besedilo (845,75 KB)

Iskanje izvedeno v 0.2 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici