| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 32
Na začetekNa prejšnjo stran1234Na naslednjo stranNa konec
1.
Motivacija - preživetje in uspeh : diplomsko delo visokošolskega strokovnega študija
Tatjana Levstik, 2005, diplomsko delo

Ključne besede: komunikacija, pripadnost, zavzetost
Objavljeno: 31.03.2008; Ogledov: 3378; Prenosov: 331
.pdf Celotno besedilo (384,94 KB)

2.
USKLAJEVANJE POKLICNEGA IN DRUŽINSKEGA ŽIVLJENJA
Marija Rjavec, 2009, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu želim obravnavati možnosti usklajevanja družinskega in poklicnega življenja. Opisala bom teoretične podlage, ki v sodobnem poslovnem svetu narekujejo ukrepanje v smislu izboljšanja počutja zaposlenih. Predstavila bom tudi postopek pridobitve certifikata »Družini prijazno podjetje«, gumarsko podjetje Poslovne skupine Sava, ki je certifikat pridobilo in akcijske ukrepe, ki so bili izvedeni na podlagi pridobitve certifikata. Predstavila bom tudi učinke, ki jih je uvedeni projekt prinesel. Z nalogo želim dokazati, da uvedba certifikata Družini prijazno podjetje v organizacijo prinaša veliko pozitivnih učinkov, ki imajo vpliv predvsem na zadovoljstvo zaposlenih. Pri izdelavi diplomske naloge bom uporabila deskriptivno metodo dela – študija literature in primer dobre prakse ter praktičnih izkušenj iz podjetja, kjer sem zaposlena. Spoznanja raziskovalnega dela bom uprla na kvalitativno metodo in sicer z izvedenimi intervjuji zaposlenih.
Ključne besede: organizacijska klima, motivacija, zadovoljstvo, pripadnost, certifikat, družini prijazno podjetje, akcijski načrt, uvedeni ukrepi, aktivnosti, priporočila, mnenje, intervju
Objavljeno: 03.06.2009; Ogledov: 4315; Prenosov: 820
.pdf Celotno besedilo (4,41 MB)

3.
PRIMERJAVA NACIONALNIH KULTUR ZNOTRAJ IT PODJETJA
Vesna Završnik, 2009, magistrsko delo

Opis: V magistrski nalogi smo na vzorcu 210 zaposlenih večjega slovenskega IT podjetja, ki ima poslovalnice v Sloveniji, Srbiji in Črni gori ter Bosni in Hercegovini, proučevali vplive različnih nacionalnih kultur v podjetju (organizaciji). Rezultati naloge so pokazali, da s poudarjanjem vrednot zaupanje, pripadnost in pravičnost, najbolj zmanjšamo vpliv nacionalnih kultur v organizaciji. Namreč, iz statističnih analiz izhaja, da imajo omenjene vrednote v proučevanih nacionalnih kulturah pomemben vpliv. Naloga ugotavlja, da je zaupanje pomembno povezano z razkorakom v dobrobiti in urejenosti med idealno in dejansko organizacijo. Poleg tega v zvezi z zaupanjem ima pomembno vlogo tudi delovna doba zaposlenih v organizaciji, in sicer je iz rezultatov ugotovljeno, da dalj časa, ko so delavci zaposleni v organizaciji, manj ji zaupajo – kar je v nasprotju s postavljeno hipotezo. Podobno kot zaupanje na organizacijo vpliva tudi pripadnost zaposlenih. Zaposleni so glede na spol različno pripadni, na kar lahko vplivamo s poznavanjem moških in ženskih vrednot. Na večjo pripadnost zaposlenih organizaciji vplivajo vrednote, in sicer manjši je razkorak v vrednotah med idealno in dejansko organizacijo (razen pri sklopu vrednot, ki opredeljujejo moč in red), bolj bodo zaposleni pripadni. Na pripadnost vpliva tudi razkorak v dobrobiti in urejenosti v organizaciji, stabilnosti in tradiciji ter razkorakom v zaupanju med idealnim in dejanskim stanjem, in sicer večji je, manj so zaposleni pripadni organizaciji. Posebej pomembne ugotovljene razlike so se pokazale pri doživljanju pravičnosti zaposlenih. Rezultati naloge so pokazali, da zaposleni različnih narodnosti različno doživljajo pravičnost. Še posebej pomembne razlike so se pokazale med Slovenijo ter Bosno in Hercegovino. V magistrski nalogi je tudi ugotovljeno, da v Sloveniji ter v tujini prevladujejo predvsem moške vrednote, iz česar sklepamo, da v primeru medsebojnega sodelovanja in povezovanja kultur ne bo večjih težav, če bomo pristopili k zaposlenim s spodbujanjem moških vrednot, kot so delo, uspeh, kariera, denar, itn.. Skratka: vpliv različnih nacionalnih kultur presežemo, če osebne vrednote posameznikov upoštevamo in jih apliciramo v organizacijsko kulturo na ustrezen način.
Ključne besede: Ključne besede: nacionalna kultura, organizacijska kultura, vrednote, zaupanje, pripadnost
Objavljeno: 07.08.2009; Ogledov: 2817; Prenosov: 321
.pdf Celotno besedilo (1,36 MB)

4.
SLOVSTVENA FOLKLORA (IZ LAŠKEGA Z OKOLICO) PRI POUKU SLOVENŠČINE V 8. RAZREDU OSNOVNE ŠOLE
Polona Čmer, 2009, diplomsko delo

Opis: Diplomska naloga z naslovom Slovstvena folklora (iz Laškega z okolico) pri pouku slovenščine v 8. razredu osnovne šole je nastala na osnovi zbranega, zapisanega, urejenega skladno z žanrskim sistemom dr. Marije Stanonik ter motivno analiziranega gradiva v Laškem z okolico. Zbrano gradivo je razporejeno na tisto, ki je po značilnostih uvrščeno med slovstveno folkloro, in gradivo, ob katerem govorimo o literarjenju. Obravnavano je z vidika teksture in konteksta. Z diplomsko nalogo je predstavljeno, da z zbiranjem folklornega gradiva na lokalni ravni ohranjamo bogastvo slovenske slovstvene dediščine, ki pomaga krepiti zavest o narodni pripadnosti. Občutek za ohranjanje in prenašanje slovstvene folklore je potrebno privzgojiti tudi pri naših učencih. Pridobljene izkušnje s tega področja lahko v obliki projektnega dela praktično uporabimo v razredu in tako krepimo ter spodbujamo naklonjenost do lastnega naroda, jezika, zgodovine in kulturne dediščine. Na koncu so podane korelacijske možnosti za spoznavanje slovstvene folklore v osnovni šoli in priporočila za druge oblike projektnega dela, kot je delo z nadarjenimi učenci.
Ključne besede: KLJUČNE BESEDE: slovenska književnost; slovstvena folklora; folklorni žanri; tekst, tekstura, kontekst; literarjenje; narodna pripadnost
Objavljeno: 12.10.2009; Ogledov: 2944; Prenosov: 326
.pdf Celotno besedilo (10,96 MB)

5.
UGOTAVLJANJE ZADOVOLJSTVA IN PRIPADNOSTI ZAPOSLENIH V PODJETJU X
Mojca Pudič, 2010, diplomsko delo

Opis: Zavedati se moramo, da so zaposleni pri delu in na delovnem mestu lahko uspešni in učinkoviti, če so zadovoljni. V praksi se tega dejstva velikokrat premalo zavedamo. Zadovoljstvo zaposlenih lahko opišemo kot zbir čustev in prepričanj zaposlenih o tem, kako se počutijo pri delu, kako doživljajo svoje delo in različne vidike dela.
Ključne besede: zadovoljstvo, pripadnost, zaposleni
Objavljeno: 05.05.2010; Ogledov: 1707; Prenosov: 587
.pdf Celotno besedilo (1,71 MB)

6.
PRAZNOVANJA NA SLOVENSKEM MED LETI 1900-1905 PO SLOVENSKEM NARODU IN SLOVENCU
Barbara Potočnik, 2010, diplomsko delo

Opis: Diplomska naloga obravnava temo praznovanj, ki so temeljito in globoko posegla v življenje ljudi na takratnem slovenskem ozemlju. Čeprav so praznovanja običajno namenjena predvsem obeleževanju prijetnih dogodkov, pa je bilo v obravnavanem obdobju od leta 1900—1905, tudi nekaj jubilejev, s katerimi so se ljudje spomnili manj prijetnih zadev. Poglavitni namen naloge je bil s pomočjo časopisja Slovenca in Slovenskega naroda, prikazati praznovanja in slovesnosti, ki so v omenjenem obdobju v javnosti zmeraj vzbudila veliko zanimanje. Praznovanja so bila zanimiva oblika druženja in združevanja ljudi, predvsem pa so pritegnila večino prebivalstva, velikokrat tudi ne glede na nacionalno pripadnost, v nevsakdanji življenjski ritem. Pri tem so bili uporabljeni primarni in sekundarni viri, naloga pa bralcu omogoča pregleden in jasen pogled na praznično podobo slovesnejših dni.
Ključne besede: Ključne besede: praznovanja, jubileji, časopisje: Slovenec in Slovenski narod, nacionalna pripadnost, druženje.
Objavljeno: 16.07.2010; Ogledov: 1867; Prenosov: 109
.pdf Celotno besedilo (437,20 KB)

7.
PRIDOBITEV CERTIFIKATA DRUŽINI PRIJAZNO PODJETJE
Klaudija Roš, 2011, diplomsko delo

Opis: Eden izmed načinov, kako podjetje postane družini prijazno, je pristop podjetja k pridobitvi certifikata »Družini prijazno podjetje«, s katerim se podjetje zaveže, da bo v določenem obdobju ter z določenimi sprejetimi ukrepi, skušalo prispevati k izboljšanju delovnih pogojev svojih zaposlenih, hkrati pa tudi za dobrobit obeh, saj bo to pripomoglo k lažjemu usklajevanju poklicnih in družinskih obveznosti. Zaposleni postajajo najpomembnejši del podjetja, ki pomaga ohranjati konkurenčno prednost. Da zaposleni delujejo konkurenčno, morajo biti ustrezno nagrajeni, zato je ključnega pomena, da se zaposleni na delovnem mestu dobro počutijo, da verjamejo v cilje in vrednote podjetja, ter da se čutijo povezani s podjetjem. Večina slovenskih staršev poleg starševstva opravlja poklicno delo. Slovenski delodajalci se ne zavedajo dovolj pomena aktivnega odnosa do starševstva na delovnem mestu. Ko so soočeni s to problematiko, se odzivi delodajalcev zelo razlikujejo. Diplomska naloga prikazuje stanje na področju dela in družine v Sloveniji. Z raziskovalnim delom sem želela pridobiti boljši vpogled v problemsko situacijo ter ugotoviti, ali se te metode, ki jih je podjetje sprejelo kot družini prijazno podjetje, pokazale kot učinkovite.
Ključne besede: družina, pripadnost zaposlenih, kariera, Certifikat Družini prijazno podjetje.
Objavljeno: 05.08.2011; Ogledov: 2041; Prenosov: 241
.pdf Celotno besedilo (845,75 KB)

8.
Zadovoljstvo in pripadnost zaposlenih v podjetju Vipap d. d. : diplomsko delo
Slavko Janc, 2010, diplomsko delo/naloga

Opis: Zadovoljstvo zaposlenih je predpogoj za uspeh in učinkovitost. Zaposleni niso samodejno zadovoljni zgolj zaradi tega, ker delajo v neki uspešni organizaciji. Upravljanje zadovoljstva zaposlenih je koncept, ki ga je nujno potrebno izvajati in mora biti vanj vključen vsak zaposleni, vsak član tima in delojemalec. Samo zadovoljen posameznik bo lahko prispeval k rasti, razvoju, napredku. Le zadovoljen posameznik bo lahko uspešen in učinkovit. Pomembno je, da organizacija upravlja zadovoljstvo zaposlenih, saj s tem posredno upravlja tudi pripadnost zaposlenih, katerega namen je razvoj, vzpostavitev in trajno ohranjanje dejavnikov, ki omogočajo in povečujejo stopnjo zadovoljstva zaposlenih in bodo posledično lahko omogočali in povečevali tudi stopnjo pripadnosti zaposlenih. Končni cilj upravljanja pripadnosti zaposlenih je, da bodo pri delu na osnovi zadovoljstva tudi pripadni in lojalni.
Ključne besede: zaposleni, zadovoljstvo, pripadnost
Objavljeno: 05.05.2011; Ogledov: 2091; Prenosov: 264
.pdf Celotno besedilo (750,73 KB)

9.
Zadovoljstvo in pripadnost zaposlenih v poslovni enoti trgovske verige : diplomsko delo visokošolskega strokovnega študija
Darja Ellero, 2011, diplomsko delo/naloga

Opis: Zaposleni pri delu je lahko uspešen, če je zadovoljen. Ni pa potrebno, da je posameznik tudi lojalen ali pripaden, da je uspešen in učinkovit. Vendar od pripadnega zaposlenega se lahko v kriznih trenutkih pričakuje višjo stopnjo zanesljivosti, dolgoročnejše sodelovanje, varovanje poslovnih skrivnosti in zagovarjanje kolektivnih interesov. Odgovorni za zadovoljstvo in pripadnost so zlasti nadrejeni, ki lahko veliko prispevajo k pozitivnem počutju zaposlenih. Saj je zaposleni zadovoljen, če ima ustrezne pogoje za delo, dobre odnose med sodelavci in nadrejenimi ter če je za opravljeno delo pohvaljen ter seveda, da je zadovoljen s plačilom. Diplomsko delo temelji na proučevanju teorije in praktičnega dela. Proučevali smo splošna spoznanja različnih avtorjev s področja zadovoljstva in pripadnosti zaposlenih. Predstavljeni so rezultati merjenja zadovoljstva in pripadnosti zaposlenih v poslovni enoti Spar Ţalec.
Ključne besede: zadovoljstvo, pripadnost, motivacija, zaposleni
Objavljeno: 17.05.2011; Ogledov: 2026; Prenosov: 184
.pdf Celotno besedilo (677,98 KB)

10.
ZADOVOLJSTVO IN PRIPADNOST ZAPOSLENIH V KEMIJSKO PREDELOVALNEM PODJETJU
Suzana Gradišnik, 2011, diplomsko delo

Opis: Podjetja po svetu so se že začela zavedati pomembnosti vsakega posameznika v podjetju ter pomena pozitivnega vpliva zadovoljnih in pripadnih zaposlenih na uspešnost celotne organizacije. Ponekod, tudi v Sloveniji pa je takšna zavest organizacij še vedno precej ne razvita. Nekatere organizacije imajo še vedno premalo znanja, zaupanja ali volje da bi, morda še višje cilje organizacije, skušale doseči preko zadovoljstva in pripadnosti svojih zaposlenih. Pri raziskovanju razvitosti in zavzetosti organizacije za vlaganje v človeški kapital oziroma v zadovoljstvo in pripadnost zaposlenih, smo pod drobnogled vzeli enega večjih kemijsko predelovalnih podjetij v Sloveniji ter preverili obstoječe stanje stopnje zadovoljstva in pripadnosti. Na osnovi izpolnjeni in analiziranih anketnih vprašalnikov zaposlenih smo oblikovali predloge ukrepov, ki bi povečali stopnjo zadovoljstva in pripadnosti zaposlenih in tako podjetju brez večjih denarnih investicij prinesli vejo uspešnost.
Ključne besede: Zadovoljstvo zaposlenih, pripadnost zaposlenih, uspešnost organizacije
Objavljeno: 23.10.2011; Ogledov: 1656; Prenosov: 223
.pdf Celotno besedilo (577,03 KB)

Iskanje izvedeno v 0.26 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici