| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 35
Na začetekNa prejšnjo stran1234Na naslednjo stranNa konec
1.
Vpliv zavzetosti in pripadnosti zaposlenih na uspešnost organizacije
Karmen Omerzu, 2020, diplomsko delo

Opis: Zavzetost in pripadnost zaposlenih sta ključ za dolgoročno uspešnost organizacije. Zaposleni, ki so zavzeti in pripadni, s svojo energijo, entuziazmom, voljo in motivacijo vplivajo na višjo produktivnost, zaradi česar so poslovni izidi organizacije boljši. Zato se organizacije morajo zavedati pomena zavzetih in pripadnih zaposlenih ter si prizadevati za zviševanje stopnje zavzetosti in pripadnosti, kajti s tem lahko ustvarjajo konkurenčne prednosti. V diplomskem projektu smo zato raziskovali vpliv zavzetosti in pripadnosti zaposlenih na poslovno uspešnost organizacije.Z raziskovanjem zavzetosti in pripadnosti smo v teoretičnem delu najprej opredelili omenjena konstrukta ter ju povezali z dejavniki, s katerimi sta posredno povezana in imajo prav tako pozitiven vpliv na organizacijsko uspešnost. Predstavili smo tudi dva najbolj znana vprašalnika za merjenje zavzetosti zaposlenih in sicer Gallupov ter UWES vprašalnik. V projektu smo zajeli v povezavi s pripadnostjo zaposlenih, stopnje pripadnosti ter model treh komponent. Predvsem smo predstavili pozitivne učinke zavzetih in pripadnih zaposlenih za organizacije. V empiričnem delu diplomskega projekta smo s pomočjo anketnega vprašalnika analizirali stopnjo zavzetosti in pripadnosti zaposlenih v izbrani organizaciji in to stopnjo povezali s poslovno uspešnostjo organizacije, kjer smo ugotovili, da organizacija kljub temu, da ima nezavzete in nepripadne zaposlene poslovno uspešna, vprašanje je le, kako dolgo.
Ključne besede: zavzetost zaposlenih, pripadnost zaposlenih, merjenje zavzetosti, stopnje pripadnosti, model treh komponent, uspešnost organizacije
Objavljeno: 28.09.2020; Ogledov: 255; Prenosov: 107
.pdf Celotno besedilo (1,20 MB)

2.
Zavzetost in pripadnost zaposlenih v podjetju x
Elvira Beganović, 2020, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo obravnava zavzetost in pripadnost zaposlenih v podjetju x.
Ključne besede: zavzetost zaposlenih, pripadnost zaposlenih, uspeh podjetja.
Objavljeno: 18.06.2020; Ogledov: 198; Prenosov: 53
.pdf Celotno besedilo (965,16 KB)

3.
Identifikacija dejavnikov, ki vplivajo na gostoljubnost hostes v lutkovnem gledališču ljubljana
Tamara Ćuk, 2020, magistrsko delo

Opis: Hitro spreminjajoče socialno okolje vedno bolj poudarja storitev "možganov". Ti za kupce skrbijo s svojo prijaznostjo, intelektualnostjo in so jim na razpolago ter v pomoč, zato nas je zanimalo, kateri so pozitivni in negativni dejavniki, ki vplivajo na gostoljubnost hostes v Lutkovnem gledališču Ljubljana. Vodje v Lutkovnem gledališču Ljubljana so se v preteklosti spraševale, kaj je tisto, kar zaposlenega na tem delovnem mestu spodbuja k večji gostoljubnosti, in kaj je tisto, kar njihovemu gostoljubju znižuje vrednost pomembnosti. Organizacije danes zaradi vedno večje konkurenčnosti na trgu prodajnih storitev, ki zahtevajo interakcijo s kupci, velik pomen pripisujejo gostoljubju. Gostoljubje je eden tistih dejavnikov, ki vpliva na organizacijo, ali bo ta s svojo storitvijo kupca zadržala in ga privabila k ponovnemu nakupu ali pa ga bo od tega popolnoma odvrnila, zato je pomembno, da poznamo ključne dejavnike, ki vplivajo na gostoljubje zaposlenih. Oseba, ki je bila s storitvijo zadovoljna, bo svojo pozitivno besedo širila naprej, prav tako lahko pozitiven vtis podjetju prinese nove potencialne zaposlene. Na gostoljubje zaposlenih vplivajo številni dejavniki, katere morajo vodje zaposlenih in celotna organizacija dobro poznati, saj se le tako lahko na tem področju izboljšujejo in posledično ohranjajo svoj kader ter zagotavljajo konkurenčnost. Zaposleni v organizacijah potrebujejo veliko pozornosti za izboljšanje morebitnih dejavnikov, ki vplivajo na gostoljubje. Raziskavo smo izvedli v Lutkovnem gledališču Ljubljana, kjer smo anketirali hostese in hostesnike, delo v hostesni službi pa opravljajo študenti in upokojenci. S pomočjo že validiranih vprašalnikov smo izdelali samostojni vprašalnik, ki smo ga preko spletne povezave posredovali vsakemu posamezniku. Za merjenje psihološkega opolnomočenja smo uporabili PEQ – Spreitzerjev vprašalnik, za merjenje organizacijske pripadnosti smo uporabili Allen in Meyerjev – OCQ, prav tako smo uporabili Spectorjev – JSS vprašalnik o zadovoljstvu z delom in vprašalnik HELS, povzet po Chu in Murrmannu, ki meri čustveno lestvico gostoljubnosti. Z anketo smo ugotavljali, kateri dejavniki gostoljubja so po mnenju hostes bistveni. V raziskavo smo vključili nekdanjo in sedanjo vodjo hostes. S pomočjo primerjalne analize intervjujev, pretekle in sedanje vodje hostes in hostesnikov v Lutkovnem gledališču Ljubljana, smo naše hipoteze in raziskovalna vprašanja lahko primerjali in podkrepili. Tako smo pridobili konkreten vpogled v njuno stališče glede na vpliv dejavnikov gostoljubja hostes v Lutkovnem gledališču Ljubljana. Ugotovili smo, kateri so pozitivni in negativni dejavniki, ki vplivajo na gostoljubje hostes. Hostese in hostesniki med dejavniki gostoljubja najbolje vrednotijo pozdrav obiskovalca z nasmehom in vzpostavitev očesnega stika. Prav tako smo ugotovili, da so si podana mnenja v intervjujih podobna, vendar kljub temu ostaja bistvena razlika v načinu vodenja. Pretekla vodja hostes je veliko pozornosti namenjala hostesam in hostesnikom ter njihovi vključenosti v samo gledališče, medtem ko je sedanja vodja bistveno bolj usmerjena v dodatna izobraževanja in pogovore. Podali smo tudi konkretne rešitve za izboljšanje gostoljubja hostes in hostesnikov v Lutkovnem gledališču Ljubljana, katere bi z implementacijo v proces dela prinesle boljše rezultate, raven gostoljubja v gledališču bi dvignile na povsem nov, zavidljiv nivo in tako ohranile visoko konkurenčnost pred drugimi gledališči. Med predlogi, ki bi po mnenju vprašanih pozitivno prispevali h gostoljubnosti hostes, so dodatna izobraževanja, večja vključenost hostes in hostesnikov v sam proces delovanja Lutkovnega gledališča Ljubljana, merjenje zadovoljstva hostes in hostesnikov itd.
Ključne besede: gostoljubje, dejavniki gostoljubja, hostesa/hostesnik, organizacijska pripadnost, upokojenci
Objavljeno: 17.06.2020; Ogledov: 387; Prenosov: 58
.pdf Celotno besedilo (1,32 MB)

4.
Pravna ureditev fašizma, nacizma in ustaštva v povezavi s človekovimi pravicami in temeljnimi svoboščinami
Tilen Matiš, 2019, magistrsko delo

Opis: Človekove pravice so pravice vseh ljudi. Zapisane jih najdemo v Splošni deklaraciji o človekovih pravicah in v različnih mednarodnih aktih (konvencije). Vsebujejo jih tudi ustave posameznih držav. Pomembno je poudariti, da so človekove pravice tiste, ki jih ima človek neodvisno od tega na teritoriju katere države se nahaja. Državljanske pa so tiste, ki jih oseba pridobi s pridobitvijo državljanstva. V zgodovini človeštva so se človekove pravice kršile (pre)večkrat, kar je vodilo do različnih vojn. Izpostavil bi Francijo v pozitivnem smislu, saj so se vse večje oz. pomembnejše revolucije začele tam. Nenazadnje so Francozi obglavili tudi kralja. Eden izmed najpomembnejših dogodkov je nedvomno sprejem Magne Charte Libertatum leta 1215. V negativnem smislu velja izpostaviti zgodovino Združenih držav Amerike in Nemčije. Prvo zaradi svojega zgodovinskega odnosa do ljudi afroameriškega rodu, drugo pa kot začetnico nacizma, ki je svojo »bolno« teorijo našla tudi v zgodovini Združenih držav Amerike. Predmet raziskave je rasna zakonodaja, ki je omogočala vsa ta grozodejstva v letih 1939 – 1945 in še prej. Nekaj mesecev po Drugi svetovni vojni pride do pomembne prelomnice glede varovanja človekovih pravic, 24. oktobra leta 1945 je bila ustanovljena mednarodna organizacija Združenih narodov. Med ustanovnimi članicami je bila tudi Demokratična federativna Jugoslavija. Organizacija združenih narodov je nenazadnje tudi sprejela in razglasila Splošno deklaracijo človekovih pravic 10. decembra leta 1948. Od tega trenutka naprej smo skupaj »močnejši«. Povod za največje sistematično kršenje človekovih pravic je bil vzpon nacizma. Vse skupaj se je začelo v eni izmed bavarskih pivnic s prvim shodom nacistov, ki so bili sprva tarča posmeha v Nemčiji. Vendar so različni dejavniki, med drugim gospodarska kriza in politika poskrbeli za vzpon nacizma in transformacijo le tega v ideologijo. Temu je sledila Mussolinijeva fašistična Italija. Fašizem in nacizem sta se trdno zasidrala v miselnost ljudi tudi na nekaterih področjih bivše Jugoslavije. 10. aprila leta 1941 je bila ustanovljena Neodvisna država Hrvaška. Njen ustanovitelj Ante Pavelić je s pomočjo Hitlerja in Mussolinija izvajal antisemitsko politiko. Še raje je »prijateljeval« s katoliško cerkvijo oz. zagrebškim nadškofom Alojzijem Stepincem. Poleg Židov je želel iztrebiti srbsko pravoslavno cerkev. Zaradi takšnih zločinov je mednarodna skupnost po Drugi svetovni vojni sprejela vrsto mednarodnih aktov za zaščito človekovih pravic. Vsi skupaj lahko upamo, da se takšna morija nikoli več ne ponovi. Vladavino prava moramo postaviti na prvo mesto.
Ključne besede: Rasa, zakonodaja, državljanstvo, židovstvo, pripadnost, diskriminacija.
Objavljeno: 31.05.2019; Ogledov: 532; Prenosov: 75
.pdf Celotno besedilo (1,04 MB)

5.
MERJENJE ZAVZETOSTI ZAPOSLENIH V PODJETJU X
Barbara Veindorfer, 2019, magistrsko delo

Opis: Raziskave o zavzetosti dokazujejo, da zavzetost zaposlenega močno vpliva na njegovo produktivnost. Zavzeti zaposleni razvijajo svoje potenciale in gradijo dobre medsebojne odnose, zato so takšni zaposleni največje bogastvo za organizacijo. Na drugi strani nezavzeti zaposleni le pasivno opazujejo dogajanje, ne delajo ne v škodo in ne v dobro podjetja in poskušajo neizstopati iz povprečja. Največjo škodo za podjetje predstavljajo aktivno nezavzeti zaposleni, ki negativno vplivajo na produktivnost podjetja, hkrati pa namerno zavirajo razvoj ostalih zaposlenih. Zvestobe oz. zavzetosti organizacije ne morejo ukazati ali je zahtevati. Pomembno je, da poskrbijo za dobro vodenje, kar pomeni, da ima vodja z zaposlenimi dober odnos, jasno komunikacijo, hkrati pa jim omogoča nenehno rast in razvoj. V magistrskem delu želimo ugotoviti stopnjo zavzetosti zaposlenih v Podjetju X. Sestavljeno je iz dveh delov, teoretičnega in empiričnega. V teoretičnem delu najprej opredelimo in razčlenimo pojem zavzetosti, nato predstavimo ovire do večje zavzetosti in podamo priporočila, kako ovire odstraniti in povečati zavzetost zaposlenih. V nadaljevanju opišemo glavne komponente zavzetosti. Med omenjene spadajo motivacija, zadovoljstvo, organizacijska klima, komunikacija med zaposlenimi, organizacijska pripadnost in kot zelo pomembna komponenta tudi vpliv vodenja na zavzetost zaposlenih. Ni dovolj, da je prisoten samo en dejavnik, ampak vsi skupaj predstavljajo pomembno vlogo in vpliv na stopnjo zavzetosti zaposlenih. Opišemo tudi merske inštrumente, s katerimi lahko pridemo do odgovora o stopnji zavzetosti, prav tako predstavimo tudi intervence na organizacijskem in individualnem nivoju. V empiričnem delu predstavimo raziskavo in njene rezultate. Raziskava je bila opravljena v Podjetju X, v njej je sodelovalo 20 zaposlenih. Z raziskavo smo želeli ugotoviti, kateri dejavniki najbolj vplivajo na zavzetost zaposlenih, kakšen je vpliv vodij na zaposlene in najpomembneje, ugotoviti, kakšna je stopnja zavzetosti zaposlenih v Podjetju X. Z rezultati smo prišli do ugotovitve, da je večina zaposlenih nezavzetih.
Ključne besede: zavzetost zaposlenih, zaposleni, vodenje, pripadnost, uspešnost organizacije
Objavljeno: 22.05.2019; Ogledov: 842; Prenosov: 255
.pdf Celotno besedilo (1,03 MB)

6.
Analiza zadovoljstva in pripadnosti podjetju x
Tilen Sašo Kaloh, 2018, diplomsko delo

Opis: V diplomskem projektu smo v teoretičnem delu raziskali in spoznali pojma zadovoljstva pri delu in pripadnost zaposlenih. Oba pojma smo predstavili v teoretičnem delu, kjer smo s pomočjo domače in tuje literature pojma podrobno opisali ‒ iz česa je sestavljeno zadovoljstvo, kateri dejavniki imajo učinek na njo in kakšne so posledice zadovoljstva oziroma nezadovoljstvo za organizacijo. Pri pripadnosti smo opredelili njegov pomen za podjetje, spoznali dejavnike in dva modela pripadnosti. V empiričnem sklopu diplomskega projekta smo raziskovali dejansko raven zadovoljstva in pripadnosti v izbranem podjetju. Ugotavljali smo, s čim so zaposleni najbolj zadovoljni, kateri je po njihovem mnenju ključen dejavnik, ki vpliva na zadovoljstvo in v zadnjem sklopu empiričnega dela raziskovali, kako se pripadnost spreminja glede na delovno dobo, ki jo ima zaposlen v izbranem podjetju.
Ključne besede: zadovoljstvo pri delu, dejavniki zadovoljstva, pripadnost, dejavniki pripadnosti, model pripadnosti
Objavljeno: 14.11.2018; Ogledov: 637; Prenosov: 123
.pdf Celotno besedilo (1,69 MB)

7.
Pripadnost in zavzetost zaposlenih v podjetju Domel, d.o.o.
Leon Markelj, 2018, diplomsko delo/naloga

Opis: Delodajalci se v obdobju gospodarske rasti in hitrih sprememb v poslovnem okolju srečujejo z povečano fluktuacijo in težavami pri pridobivanju novih kadrov. V tem času je še toliko bolj pomembno, da podjetja kader, ki ga pridobijo, ohranijo v podjetju, usposabljajo in razvijajo. Vodje se tako morajo zavedati pomena zavzetih in pripadnih zaposlenih, ki s svojo vnemo, prisotnostjo in trudom skrbijo za uspešen razvoj in rast podjetja. Tudi podjetje Domel se v zadnjem času srečuje s podobnimi težavami. Menimo, da pri tem ključno vlogo igrajo vodstvo podjetja, nadrejeni in kadrovski oddelek, saj s pravilno selekcijo kadrov lahko pripomore k iskanju zaposlenih, ki izkazujejo skupne vrednote s podjetjem, ter iščejo varno zaposlitev. Pripomore lahko tudi k povečanju usposabljanj in izobraževanj, saj so anketiranci izpostavili pomanjkanje le-teh. Kot smo že omenili je stanje na trgu dela tako, da je ponudba večja od povpraševanja, zato ljudje zaradi večje izbire iščejo delodajalca, pri katerem bodo prejemali dobro plačilo, kjer bodo imeli priložnosti za osebno rast in napredovanje, ter dobre odnose s sodelavci in nadrejenimi. Nadrejeni bi morali poskrbeti, da z zaposlenimi komunicirajo, jih učijo, jim dajejo pohvale za dobro opravljeno delo, ter jim dajejo ustrezne možnosti za razvoj in napredek. Zaradi povečanega obsega dela so nadrejeni tudi zelo obremenjeni, tako da pogosto primanjkuje časa, da bi se posvetili zaposlenim. Na podlagi ankete, smo ugotavljali stopnjo zavzetosti anketirancev v dveh poslovnih enotah. Stopnja zavzetosti nas je zanimala predvsem iz razloga, ali imajo anketiranci za delo ustrezna sredstva, kakšni so odnosi med sodelavci in nadrejenimi, v kolikšni meri nadrejeni spodbujajo zaposlene za dobro opravljanje dela in nenazadnje, ali so anketiranci mnenja, da imajo v podjetju dovolj možnosti za osebno rast in napredovanje. S pomočjo ankete smo merili stopnjo organizacijske pripadnosti v obeh oddelkih. Razlog za merjenje le-te je bil v povezavi s stalnostjo zaposlenih v podjetju, saj ima podjetje v obeh poslovnih enotah težave z odhajanjem zaposlenih in težave pri iskanju novega kadra. Na podlagi analize rezultatov ankete smo ugotovili srednje stopnje vseh treh vrst pripadnosti.
Ključne besede: pripadnost, zavzetost, Domel, d.o.o.
Objavljeno: 24.09.2018; Ogledov: 958; Prenosov: 125
.pdf Celotno besedilo (1,14 MB)

8.
Nacionalnost kot dejavnik tveganj za vrstniško viktimizacijo: študija primera
Eva Jazbec Leber, 2018, magistrsko delo

Opis: Namen magistrskega dela je ugotoviti, kateri so najučinkovitejši vidiki pomoči pri delu s priseljenimi učenci. Osredotočili smo se na nacionalno pripadnost kot dejavnik tveganja za vrstniško viktimizacijo. V teoretičnem delu smo predstavili nasilje na splošno, nato je sledila vrstniška viktimizacija kot oblika nasilja. Teoretični del magistrskega dela smo zaključili še s poglavjem o vključevanju otrok priseljencev v osnovno šolo. V empiričnem delu smo raziskovali, kakšne so izkušnje priseljencev, ki so doživeli medvrstniško nasilje. Intervjuvali smo priseljene učence, njihove razrednike in svetovalno službo. Pridobljene opise smo analizirali in iskali najučinkovitejše vidike pomoči. Rezultati raziskave kažejo, da učenci doživljajo socialno stisko in strah pred novim okoljem. Potrebno je, da jih okolje sprejme in nudi pomoč pri ocenjevanju, spremljanju ali vključevanju v socialno skupino. Različni vidiki dojemanja izkušnje priseljevanja kažejo, da je vrstniška viktimizacija glede na nacionalno pripadnost prisotna. Na osnovni šoli problematiko ob pojavu sprotno rešujejo. Opažamo medsebojno sodelovanje, spodbujanje spoštovanja kultur priseljenih učencev in odstranjevanje stereotipov.
Ključne besede: vrstniška viktimizacija, nacionalna pripadnost, izkušnja priseljencev.
Objavljeno: 24.08.2018; Ogledov: 484; Prenosov: 90
.pdf Celotno besedilo (1,12 MB)

9.
Prezentacije različnosti med ljudmi v učbenikih in delovnih zvezkih od 1. do 5. razreda osnovne šole
Tamara Šela, 2016, magistrsko delo

Opis: V magistrskem delu smo se osredotočili na razlike med ljudmi. Cilj je bil raziskati zastopanost grafičnih in tekstovnih prezentacij različnosti med ljudmi v učbenikih in delovnih zvezkih za spoznavanje okolja in družbe od 1. do 5. razreda osnovne šole. Različnost med ljudmi se je v naši raziskavi nanašala na narodnostno, rasno, etnično in versko pripadnost, spolno usmerjenost in družine ter hendikepiranost. V empirični raziskavi smo uporabili deskriptivno metodo empiričnega raziskovanja. Raziskovalni vzorec je zajemal 39 učbenikov in delovnih zvezkov za spoznavanje okolja in družbo, podatke pa smo zbrali z analizo dokumentov. Ugotovitve kažejo, da se grafične in tekstovne prezentacije narodnostne, rasne in etnične pripadnosti pojavljajo pogosteje kot prezentacije verske pripadnosti. V večini analiziranih učbenikov in delovnih zvezkov se pojavljajo grafične in tekstovne prezentacije nuklearne družine, medtem ko se prezentacije družin z istospolnima partnerjema ne pojavijo nikoli. Tudi ostali tipi družin se pojavljajo redkeje kot nuklearna družina. Prav tako se v večini učbenikov in delovnih zvezkov pojavi prezentacija heteroseksualnega para, medtem ko je homoseksualni zastopan le enkrat. Grafične in tekstovne prezentacije, ki se nanašajo na hendikepiranost oseb, se skoraj v vseh prezentacijah nanašajo na telesno prizadete osebe. V šolah skoraj ni več razreda, ki ne bi imel vsaj enega hendikepiranega otroka, otroka druge narodnosti, Roma ali otroka, ki je pripadnik druge verske skupnosti. Učbeniki in delovni zvezki se vedno znova posodabljajo, zato bi bil čas, da se verska pripadnost, tematika istospolnih skupnosti in duševno prizadetih oseb vključuje v učbenike in delovne zvezke pogosteje. Magistrsko delo prikazuje grafične in tekstovne prezentacije različnosti med ljudmi v učbenikih in delovnih zvezkih za spoznavanje okolja in družbe, zato bi lahko to delo pomembno vplivalo na nadaljnje snovanje učbenikov in delovnih zvezkov za spoznavanje okolja in družbe od 1. do 5. razreda osnovne šole.
Ključne besede: različnost, narodnostna, rasna, etnična in verska pripadnost, družine, hendikepiranost
Objavljeno: 24.10.2016; Ogledov: 807; Prenosov: 90
.pdf Celotno besedilo (1,63 MB)

10.
RAVNATELJEVO VODENJE INSTITUCIJE IN VPLIV NA ZADOVOLJSTVO OSNOVNOŠOLSKIH UČITELJEV Z DELOVNO SITUACIJO
Tjaša Šuc, 2016, magistrsko delo

Opis: V magistrski nalogi smo raziskovali zadovoljstvo osnovnošolskih učiteljev v povezavi z ravnateljevim vodenjem šole. V teoretičnem delu se osredotočamo na poklic učitelja, njegovo vlogo v vzgojno-izobraževalnem procesu, pomen profesionalnega razvoja ter pomembnih motivatorjev, ki vodijo k večjemu zadovoljstvu učiteljev pri delu. K slednjemu mnogo prispeva tudi ravnatelj s stilom vodenja. Uspešno vodenje šole je namreč eden pomembnejših dejavnikov zadovoljstva učiteljev na delovnem mestu, na osnovi slednjega pa se lahko razvije tudi učiteljeva pripadnost šoli. V empiričnem delu smo predstavili rezultate raziskave, ki smo jo izvedli na vzorcu 292 osnovnošolskih učiteljev iz vseh regij v Sloveniji. Zanimalo nas je, kako učitelji ocenjujejo posamezne dejavnike zadovoljstva pri delu, kakšen je njihov odnos do dela ter pogled na ravnateljevo vodenje šole. Ugotavljali smo tudi, kako učitelji ocenjujejo svojo pripadnost šoli. Pri tem nas je zanimal obstoj razlik med učitelji glede na delovne izkušnje, pridobljeni naziv, velikost šole po številu učencev in vzgojno-izobraževalno obdobje poučevanja. Temeljne ugotovitve raziskave kažejo, da so učitelji najbolj zadovoljni s samim delom in stalnostjo zaposlitve, najmanj pa z možnostmi napredovanja in s plačo. Nestalnost zaposlitve in nemožnost napredovanja sta hkrati dejavnika, zaradi katerih so v skrbeh predvsem mladi učitelji. Učitelji iz večjih šol so v primerjavi z učitelji iz manjših šol ocenili, da ravnatelj premalo vpeljuje novosti v šolo in redkeje spremlja njihovo delo s hospitacijami. Ugotovili smo tudi, da najvišjo pripadnost šoli čutijo prav učitelji z večletnimi delovnimi izkušnjami, saj radi opravljajo delo na šoli in tudi zunaj delovnega okolja o šoli govorijo pozitivno. Podatki, zbrani z vprašalniki, kažejo, da so učitelji, ki so motivirani za delo in zadovoljni z ravnateljevim vodenjem šole, na splošno zadovoljni z delovno situacijo in kažejo pripadnost šoli.
Ključne besede: učitelj, ravnatelj, osnovna šola, motivacija učiteljev, zadovoljstvo in pripadnost učiteljev
Objavljeno: 10.10.2016; Ogledov: 646; Prenosov: 127
.pdf Celotno besedilo (2,89 MB)

Iskanje izvedeno v 0.3 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici