| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Vključevanje tehniških dejavnosti v kontekst dela v vrtcu s poudarkom naravnih gradiv
Karolina Pelcl, 2020, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo z naslovom Vključevanje tehniških dejavnosti v kontekst dela v vrtcu s poudarkom naravnih gradiv je sestavljeno iz dveh delov: empiričnega in praktičnega. Prvi del je empirični, v katerem so predstavljene analiza in ugotovitve raziskave, v kateri so sodelovale vzgojiteljice Vrtca Jožice Flander, Osnovne šole in Vrtca Sveta Trojica in Vrtca Juršinci. V empirični raziskavi se je ugotavljalo, v kolikšni meri vzgojiteljice v svoje načrtovanje vključujejo tehniške dejavnosti, katere materiale oziroma gradiva uporabljajo, katerih se izogibajo in ali jim njihova okolica nudi kakšna naravna gradiva, ki bi jih lahko uporabili pri svojem načrtovanju. Prav tako se je ugotavljalo, ali obstaja kakšna razlika med mestnim in primestnim vrtcem glede na zgoraj našteto. V drugem, praktičnem delu pa so bile oblikovane preproste tehniške dejavnosti za najstarejše otroke v vrtcu, ki temeljijo na uporabi naravnih oziroma delovnih gradiv in so bile izvedene z otroki. Vzgojitelji so tako videli, da se tehniške dejavnosti z uporabo preprostih naravnih gradiv lahko vključujejo v vsakdan.
Ključne besede: tehniške dejavnosti, naravna gradiva, mestni in primestni vrtec, delovna gradiva, okolica vrtca
Objavljeno v DKUM: 11.01.2021; Ogledov: 1127; Prenosov: 110
.pdf Celotno besedilo (2,81 MB)

2.
MNENJE STARŠEV O VARNOSTI OTROK V VRTCU
Urška Arnuš, 2014, diplomsko delo

Opis: Prva ločitev starša in otroka je zelo težka, saj se v prvih mesecih otrokovega življenja ustvarijo močne čustvene vezi. Starši so primorani, zaradi službene odsotnosti otroka oddati v dnevno varstvo in s tem lahko otroci izgubijo občutek varnosti. V vrtcu imajo najboljšo možnost, da si ustvarijo lastno samopodobo in se naučijo druženja z drugimi. Pri igri v večji skupini obstaja možnost za morebitne poškodbe, ki jih lahko s pravilnimi varnostmi ukrepi preprečimo. Otrokova nezgoda je vsestranski dogodek, ki vključuje stopnjo otrokove razvitosti ter otrokovo okolje. Okolje je za otroka zelo pomembno. Otroci, ki živijo v mestnem in primestnem okolju imajo enake možnosti za igro in razvoj. Pomembno je , da se odrasli zavedamo, da otrok ni nikoli kriv za nezgodo, ter da je odvisen od razumevanja, vzgoje in varnosti, ki mu jo dajemo. V diplomski nalogi sem raziskovala mnenja staršev o varnosti otrok v vrtcu, ugotovila ali obstajajo razlike med mestnim in primestnim vrtcem, in če sta starost in spol povezana s pogostostjo poškodb v vrtcu. V vzorec anketiranja sem zajela 100 staršev predšolskih otrok, in sicer 50 staršev otrok mestnega vrtca in 50 staršev otrok primestnega vrtca. Podatke sem zbrala s pomočjo anketnega vprašalnika, jih obdelala s programom Microsoft Excel 2010 ter grafično prikazala v diplomski nalogi. Analiza je pokazala, da je dobro poskrbljeno za varnost otrok v vrtcu, da se po mnenju staršev poškoduje več dečkov kot deklic, in sicer v drugem starostnem obdobju, in da okolje (mestno in primestno) ni povezano s pogostostjo poškodb.
Ključne besede: mestni vrtec, primestni vrtec, predšolski otrok, navezanost, varnost, poškodbe, preprečevanje poškodb
Objavljeno v DKUM: 10.12.2014; Ogledov: 1854; Prenosov: 145
.pdf Celotno besedilo (725,26 KB)

Iskanje izvedeno v 0.05 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici