| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 4 / 4
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Vpliv programskih jezikov na primerljivost rezultatov evolucijskih algoritmov : magistrsko delo
Žan Sovinc, 2022, magistrsko delo

Opis: V magistrskem delu smo primerjali rezultate implementacij algoritmov ABC in WOA, napisanih v različnih programskih jezikih. Primerjali in analizirali smo vsega skupaj osem implementacij, ki so bile napisane v petih programskih jezikih. Rezultate za primerjavo implementacij smo pridobivali z desetimi optimizacijskimi funkcijami. Glavni cilj je bil odkriti in odpraviti razlike v izvornih kodah implementacij algoritmov, zaradi katerih je prihajalo do razlik v rezultatih. Tako smo dobili rezultate, v katerih so bile vse implementacije enako uspešne.
Ključne besede: evolucijski algoritmi, primerjava rezultatov, optimizacijske funkcije, ABC, WOA
Objavljeno v DKUM: 25.10.2022; Ogledov: 435; Prenosov: 38
.pdf Celotno besedilo (3,49 MB)

2.
Simulacija gretja, prezračevanja in hlajenja (HVAC) vozil z uporabo 1d metod : diplomsko delo
Tadej Bogdan, 2021, diplomsko delo

Opis: Razvoj najsodobnejših vozil zahteva, napredne tehnike simulacij sistemov ogrevanja, ventilacije in klimatizacije (HVAC) za določanje porabe energije in emisij. Glavni ilj diplomske naloge je bil izboljšati AVL-ov proces razvoja, testiranja in integracije HVAC sistemov v novo razvita vozila. To je bilo doseženo s vzpostavitvijo simulacijskega modela avtomobilske klimatske naprave in simulacijo le-tega v treh različnih 1D simulacijskih orodjih (Cruise M, KULI in GT -Suite), ki se trenutno uporabljajo za modeliranje HVAC sistemov. Na podlagi ovrednotenja rezultatov je bilo ugotovljeno, katero orodje je najbolj primerno za simulacijo HVAC sistemov. Tak sistem je običajno zgrajen iz komponent, ki predstavljajo tipični hladilni krog električnega vozila na današnjem trgu – kompresor, kondenzator, dva termostatska ekspanzijska ventila in dva uparjalnika. En uparjalnik se uporablja za hlajenje kabine vozila, drugi za hlajenje baterije. Zaradi nizkih temperaturnih omejitev strukture Li-ionskih baterij (< 55°C), hlajenje s konvencionalnimi hladilnimi sistemi, ki se uporabljano za motorje z notranjim izgorevanjem, ni možno pri temperaturah okolice nad 30°C. Za hlajenje baterije se v ta namen uporablja parno-kompresijski sistem s hladilnimi sredstvi kot so R134a, R134yf – v tej diplomski nalogi je bil uporabljen R134a. Na začetku diplome je na kratko predstavljeno termodinamično ozadje hladilnih procesov, ki mu sledi opis komponent in njihove vloge v sistemu. Sledi mu definiranje geometrijski in fizikalnih parametrov komponent v vsakem od treh orodij, ter primerjava le-teh med različnimi orodji. Vsaka izmed komponent je bila kalibrirana, da se njeno obnašanje v modelu ujema s podatki proizvajalca oz. dobavitelja same komponente. Odstopanja med obnašanjem posameznih komponentam v vsakem orodju so predstavljena s pomočjo diagramov. Modelom so nato dodane regulacijske tehnike, kot so regulacija hitrosti kompresorja na podlagi vstopnega tlaka v kompresor, ter regulacija pregretja za uparjalnikom s spreminjanjem odprtja termostatskega ekspanzijskega ventila. Simulacija modelov je potekala pri enakih robnih pogojih; temperature okolice 30 °C in relativni vlažnosti zraka 50%. Rezultati vseh treh modelov se primerjajo po kakovosti rezultatov kalibriranja komponent in samega sistema, vrednotenju težavnosti pri modeliranju modela in simulacijskega časa. Na podlagi dobljenih rezultatov je bilo ugotovljeno, da sta orodji KULI in GT-Suite primerni za simulacijo zahtevnejših HVAC sistemov in omogočata vključitev takih HVAC modelov v sistemske simulacije, medtem ko orodje Cruise M mogoča le osnovno simulacijo HVAC sistemov pri konstantnih robnih pogojih.
Ključne besede: HVAC sistemi, 1D simulacijsko orodje, model klimatizacije vozila, primerjava rezultatov, GT-Suite, Cruise M, KULI hvac.
Objavljeno v DKUM: 15.06.2021; Ogledov: 747; Prenosov: 0

3.
Primerjava uspešnosti uporabe tehnične in fundamentalne analize pri napovedovanju gibanja indeksa Dow Jones Industrial Average
Tomi Miuc, 2017, diplomsko delo

Opis: V diplomskem projetku ugotavljamo uporabnost fundamentalne in tehnične analize na delniških indeksih. Investitorji si želijo vse bolj razumeti, katera metoda je primernejša za odločanje o investicijah. Tako smo v delu prikazali primerjavo obeh analiz za napovedovanje gibanja vrednosti. V diplomskem projetku je predstavljen in opredeljen princip analiziranja na oba omenjena načina. Prvi, tehnični princip, temelji na ugotavljanju reakcije cen na grafikonih. Drugi, fundamentalni pristop, omogoči vpogled v notranjo vrednost indeksa, ki jo primerja z njegovo tržno vrednostjo. V delu smo ugotovili, da velik vpliv pri pravilnem ocenjevanju gibanja vrednosti igra trenutni usmerjen primarni trend gibanja. Tehnična analiza v delu se je pri napovedanju vrednosti izkazala kot primernejša. Med njima je prišlo do manjših vrednostnih razlik. Ugotovili smo, da je fundamentalna analiza obsežnejša kot tehnična analiza in ima rok učinkovitosti v daljšem obdobju. Za odločanje posameznika je primerno uporabiti oba tipa analiz. Če pa se investitor odloča samo za en princip, se izkazuje, da je učinkovitost odvisna od dolžine časovnega obdobja.
Ključne besede: tehnična analiza, fundamentalna analiza, delniški indeks, ugotovitev uspešnosti, primerjava rezultatov
Objavljeno v DKUM: 29.11.2017; Ogledov: 1177; Prenosov: 156
.pdf Celotno besedilo (1,18 MB)

4.
Iskanje izvedeno v 0.13 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici