| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 7 / 7
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Analiza in primerjava kakovosti programskih rešitev na osnovi programskih jezikov javascript in typescript
Niko Hustić, 2023, magistrsko delo

Opis: V magistrskem delu smo raziskovali problematiko, glavne značilnosti in podobnost programskih jezikov JavaScript in TypeScript. Cilj raziskave je določi, kateri programski jezik je boljši za določene primere, ugotoviti koristnosti uporabe jezika, predstaviti razlike med jezikoma, njune problematike, funkcionalnosti in prednosti uporabe obeh jezikov. Raziskovanja smo se lotili z iskanjem javnih repozitorijev projektov iz njih izbrali ustrezajoče podatke, s pomočjo skript izbrane podatke vzorčili in nad izbrane vzorce podatkov izvedli analize. Te smo izvedli z uporabo orodja SonarQube in v jeziku Phyton ročno napisanih statističnih testov. Po postopku analize smo izbrane podatke predstavili in potrdili ali ovrgli hipoteze. Ugotovili smo, da programski jezik TypeScript nudi več prednosti pred JavaScript jezikom v smislu kakovosti rešitve, zmanjšanega tehničnega dolga, manjše kompleksnosti in izboljšane vzdržljivosti. Sprejetje programskega jezika TypeScript lahko vodi do bolj robustnih projektov programske opreme, ki jih je mogoče vzdrževati, zaradi česar je ugodna izbira za sodoben spletni razvoj in druge programske aplikacije.
Ključne besede: JavaScript, TypeScript, napredna rešitev, primerjava, analiza
Objavljeno v DKUM: 14.10.2024; Ogledov: 0; Prenosov: 12
.pdf Celotno besedilo (1,66 MB)

2.
Primerjalna analiza prodajnega modula v Microsoft Dynamics 365 Business Central in Odoo
Maja Petek, 2024, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu smo raziskali in primerjali prodajne module dveh priljubljenih ERP rešitev: Microsoft Dynamics 365 Business Central in Odoo. Osredotočili smo se na analizo funkcionalnosti, arhitekture in procesov, ki jih ti sistemi nudijo za podporo prodajnim procesom v podjetjih. V nalogi smo ugotovili, da oba sistema učinkovito podpirata ključne korake prodajnega procesa, vključno z ustvarjanjem prodajnih ponudb, naročil in izstavitvijo računov, vendar se razlikujeta po načinu izvedbe teh procesov in funkcionalnostih. Odoo izstopa z večjo fleksibilnostjo pri prilagoditvi sistemskih rešitev, saj omogoča dostop do izvorne kode, medtem ko Microsoft Dynamics 365 Business Central ponuja globoko integracijo z Microsoftovim ekosistemom. Na podlagi raziskave smo potrdili, da kljub različnim arhitekturam oba sistema nudita podobne funkcionalnosti, vendar jih implementirata na različne načine. Analiza je pokazala, da bi bilo smiselno dodatno raziskati dolgoročne koristi in prilagoditve sistema glede na industrijske panoge.
Ključne besede: ERP rešitev, prodajni modul, Microsoft Business Central, Odoo, primerjava.
Objavljeno v DKUM: 03.10.2024; Ogledov: 0; Prenosov: 13
.pdf Celotno besedilo (3,66 MB)

3.
Avtentikacija in avtorizacija s pomočjo programske rešitve Keycloak : magistrsko delo
Mitja Helbl, 2023, magistrsko delo

Opis: V magistrskem delu smo predstavili področje upravljanja identitete in dostopov. Opisali smo probleme, ki jih rešitve upravljanja identitete in dostopov rešujejo ter predstavili ključne funkcionalnosti takšnih rešitev. Raziskali in opisali smo priljubljene programske rešitve s tega področja, podrobno pa smo predstavili rešitev Keycloak. Izvedli smo primerjavo funkcionalnosti priljubljenih programskih rešitev. Podrobno smo predstavili postopek vzpostavitve in konfiguracije lastne instance rešitve Keycloak. Načrtovali in izvedli smo eksperiment, kjer smo primerjali Keycloak z oblačno rešitvijo Auth0 ter rezultate predstavili in analizirali. Izvedli smo tri variacije eksperimenta, kjer smo primerjali odzivnost rešitev glede na število dodeljenih uporabniških vlog.
Ključne besede: Keycloak, upravljanje identitete in dostopov, avtentikacija, avtorizacija, primerjava rešitev
Objavljeno v DKUM: 13.03.2023; Ogledov: 889; Prenosov: 133
.pdf Celotno besedilo (2,08 MB)

4.
Primerjava spletnih orodij za modeliranje z jezikom UML
Patrik Šplajt, 2018, diplomsko delo

Opis: Namen diplomskega dela je bil primerjati pet najbolj priljubljenih spletnih orodij za UML modeliranje. Najprej smo izbrali kriterije in diagrame za primerjavo, nato smo v vsakem orodju narisali diagrame. Primerjali smo skladnost orodij z jezikom UML, kakšno pomoč nudijo, ali si lahko uporabniški vmesnik prilagajamo, kako lahko prilagodimo diagrame za tisk, ali podpirajo delo več uporabnikov na istem projektu in ali omogočajo generiranje dokumentacije. Po primerjavi se zdi, da spletna orodja ne morejo povsem nadomestiti namiznih. Se pa dobro razvijajo in upamo, da se v prihodnosti izboljšajo do te mere, da povsem nadomestijo namizne različice.
Ključne besede: informacijski sistem, modeliranje, UML, načrtovanje, programska rešitev, primerjava
Objavljeno v DKUM: 19.10.2018; Ogledov: 1178; Prenosov: 146
.pdf Celotno besedilo (3,47 MB)

5.
UVAJANJE REŠITVE ZA UPRAVLJANJE ODNOSOV S STRANKAMI V RAČUNOVODSKEM SERVISU BARS D.O.O.
Jure Babnik Mravlja, 2016, diplomsko delo/naloga

Opis: V podjetju Bars d.o.o. do sedaj niso imeli vpeljane rešitve za upravljanje odnosov s strankami. Podatki o strankah so bili razpršeni in niso bili dostopni vsem zaposlenim v podjetju. V letu 2016 so se odločili, da poiščejo primerno rešitev za svoj problem. Reševanje omenjenega problema smo predstavili v diplomskem delu. V prvem delu diplomskega dela smo opredelili pojem CRM in njegove značilnosti. V drugem delu smo predstavili pet rešitev CRM. Med vsemi proučevanimi rešitvami smo se odločili za program Maximizer CRM. V nadaljevanju smo med vsemi različicami programa s pomočjo Moscow analize izbrali Maximizer CRM Group. Ta različica vsebuje vrsto uporabnih funkcionalnosti, ki jih podjetje potrebuje za rešitev svojega problema. Zaposleni v podjetju se zavedajo, da jim največjo konkurenčno prednost predstavljajo obstoječe stranke. Le-te so zmeraj bolj zahtevne. Tudi prehajanje strank med računovodskimi servisi je danes bolj preprosto, kot je bilo nekoč. Draţje je iskanje novih strank, kot servisiranje starih. Vse to nas je pripeljalo do spoznanja, da moramo več pozornosti posvetiti strankam. In prav s CRM rešitvijo je upravljanje odnosov s strankami precej bolj pregledno, preprosto in učinkovito.
Ključne besede: CRM, Maximizer CRM, računovodstvo, stranke, primerjava rešitev.
Objavljeno v DKUM: 29.11.2016; Ogledov: 1292; Prenosov: 183
.pdf Celotno besedilo (3,09 MB)

6.
PRIMERJAVA OBLIKOVANJA ČASOPISNIH TISKOVIN: DNEVNIK IN THE GUARDIAN
Sanja Zamuda, 2012, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi smo se namenili raziskati področje uredniškega oblikovanja na podlagi obstoječe teorije in primeru dveh časopisov, ki dnevno izhajata: slovenski Dnevnik in britanski The Guardian, pri čemer je raziskovanje teorije obsegalo tudi iskanje primernih prevodov za izbrano področje. Želeli smo ugotoviti, katere izmed ponujenih grafičnih rešitev so učinkovitejše v prenosu informacij in navigaciji skozi časopis, ter tako prijaznejše do bralca. Izhajali smo iz predpostavke, da ima britanski The Guardian bolj zapleteno notranjo strukturo zaradi svojega porekla in trga, s katerega prihaja, Dnevnik pa na prvi pogled deluje bolj privlačno in urejeno.
Ključne besede: grafično oblikovanje, grafično oblikovanje tiskovin, časopisno oblikovanje, primerjava grafičnih rešitev, slovar grafične terminologije
Objavljeno v DKUM: 26.11.2012; Ogledov: 5083; Prenosov: 290
.pdf Celotno besedilo (5,96 MB)

7.
ANALIZA IN PRIMERJAVA REŠITEV ZA UPRAVLJANJE ODNOSOV S STRANKAMI
Uroš Žohar, 2009, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu je predstavljen sistem za upravljanje odnosov s strankami, imenovan CRM, ter analiza in primerjava rešitev. Podrobneje je predstavljeno, kaj pomeni CRM, zakaj ga uvesti v podjetje in kakšne koristi dobimo z uvedbo le tega. Natančneje so predstavljeni koraki implementacije omenjenega sistema v podjetje, ki so sestavljeni iz analize, uvedbe in vzdrževanja, ter razlogi, zakaj je lahko uvedba neuspešna. V nadaljevanju diplomskega dela je predstavljen sistem CRM iz tehničnega vidika. Tukaj smo se osredotočili na sisteme, ki delujejo kot namizni in tiste, ki se ponujajo kot storitev. Analizirali smo tehnologije, ki so v uporabi pri spletnih CRM aplikacijah, ter raziskali različne arhitekture. Predstavljene so tudi razlike med obema vrstama CRM aplikacij s praktičnega, tehničnega in finančnega vidika. S tem smo želeli prikazati, na kaj moramo biti pozorni pri izbiri CRM aplikacij. Raziskali smo tudi različne ponudnike CRM sistemov, jih podrobneje testirali, primerjali ter analizirali in izdelali odločitveni model za izbiro najustreznejšega s pomočjo programa DEXi. V zadnjem delu smo natančneje opisali uvedbo sistema CRM v podjetje z uporabo platforme Intrix, s katero smo izdelali aplikacijo Intrix CRM. Zraven uvedbe sistema v podjetje, smo implementirali dodatne prilagoditve na aplikaciji, ter le to enosmerno sinhronizirali z ERP sistemom Pantheon.
Ključne besede: upravljanje odnosov s strankami, analiza rešitev CRM, primerjava rešitev CRM, uvedba sistema CRM
Objavljeno v DKUM: 05.01.2010; Ogledov: 3178; Prenosov: 514
.pdf Celotno besedilo (3,29 MB)

Iskanje izvedeno v 0.22 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici