| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 1 / 1
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
PROUČEVANJE PREDNOSTI IN SLABOSTI PODJETJA ZA OBLIKOVANJE POLITIKE PODJETJA
Sabina Smrečnik, 2013, diplomsko delo

Opis: V delu diplomskega seminarja smo najprej predstavili procese in metode planiranja na ravni politike podjetja. Ker pa nas je zanimalo predvsem proučevanje podjetja z opredelitvijo njegovih prednosti in slabosti, smo se posvetili proučevanju prednosti in slabosti podjetja. Opredelili smo tudi pojem politike podjetja ter njene sestavine. Teoretično smo povzeli tudi kako poteka analiza poslovanja na podlagi temeljnih računovodskih izkazov, kjer smo opisali različne metode in poteke analize računovodskih izkazov. Našteli in opisali smo tudi glavne in temeljne kazalnike za presojanje gospodarjenja. V nadaljevanju smo predstavili podjetje Avto Koletnik d.o.o., ki se ukvarja s prodajo novih vozil znamke Renault in Nissan ter rabljenih vozil. Poleg prodajne ima tudi vrsto poprodajnih aktivnosti, ki jih izvršuje v svojih delavnicah. Matično podjetje je v Mariboru, svojo poslovalnico pa ima v Radljah ob Dravi ter agenta v Prevaljah. S primerjavo enakovrstnih pojavov iz različnih časovnih obdobij in s primerjavo s konkurenčnima podjetjema smo ugotovili prednosti in slabosti našega izbranega podjetja. Analizirali smo tudi zapisano politiko podjetja Avto Koletnik d.o.o.. V zadnjem delu smo pozornost posvetili analizi računovodskih izkazov. Analizirali smo bilanco stanja in izkaz poslovnega izida, predhodno pa smo vse zneske iz računovodskih izkazov prečistili, kar pomeni, da smo s pomočjo letnih indeksov inflacije, inflacijo izločili. Izračunali smo temeljne kazalnike in le-te primerjali med zadnjimi tremi poslovnimi leti ter med konkurenti. Ko smo opravili vsa primerjanja, smo lahko povzeli prednosti in slabosti podjetja Avto Koletnik d.o.o..
Ključne besede: prednosti in slabosti podjetja, politika podjetja, analiza računovodskih izkazov, primerjava enakovrstnih pojavov iz različnih časovnih obdobij, primerjava med konkurenti, temeljni kazalniki za presojanje gospodarjenja.
Objavljeno: 06.11.2013; Ogledov: 1121; Prenosov: 103
.pdf Celotno besedilo (11,77 MB)

Iskanje izvedeno v 0.04 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici