| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 22
Na začetekNa prejšnjo stran123Na naslednjo stranNa konec
1.
VIZIJA IN POSLANSTVO DRUŽINSKEGA PODJETJA MESARSTVO HERGA, D.O.O.
Kristijan Pukšič, 2009, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu smo proučevali podjetje Mesarstvo Herga, d.o.o. in skupaj z vodstvom oblikovali predlog vizije in poslanstva. Gre za družinsko podjetje, ki je v zasebni lasti. Podjetje ima trenutno dve mesnici, od tega se ena nahaja na sedežu podjetja v Mezgovcih ob Pesnici, druga pa v trgovskem centru Tuš v Trnovski vasi. Podjetje je v zadnjem obdobju izvedlo več investicij na področju nabave novih strojev in opreme. Ob proučitvi prednosti in slabosti podjetja ter na podlagi proučitve priložnosti in nevarnosti, ki izhajajo iz okolja in ob proučitvi vrednot ključnih udeležencev podjetja smo skupaj oblikovali predlog vizije in poslanstva podjetja. Glavno vodilo podjetja je omogočiti kupcem nakup kvalitetnega »domačega« slovenskega mesa po sprejemljivih cenah. Podjetje je svojo vizijo zastavilo na podlagi širitve prodajnih trgov, saj si želijo v prihodnosti postati vodilni ponudnik kvalitetnega »domačega« slovenskega mesa na štajerskem področju.
Ključne besede: družinsko podjetje, razvoj podjetja, vrednote ključnih udeležencev podjetja, prednosti in slabosti podjetja, priložnosti in nevarnosti v okolju, poslanstvo, vizija
Objavljeno: 14.12.2009; Ogledov: 3891; Prenosov: 587
.pdf Celotno besedilo (505,17 KB)

2.
PROUČITEV PODJETJA PARFUMERIJA DOUGLAS D.O.O. IN PLANIRANJE NJEGOVEGA RAZVOJA
Nataša Cvoernjek, 2009, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi smo predstavili planiranje razvoja podjetja Parfumerija Douglas d.o.o. na ravni politike podjetja in strateškega managementa. Na začetku diplomske naloge smo predstavili podjetje Parfumerija Douglas d.o.o. Opredelili smo značilnosti podjetja, predstavili obstoječo politiko, obstoječe strukture ter strategije. V diplomski nalogi smo proučevali vrednote podjetja Parfumerija Douglas d.o.o., proučili prednosti in slabosti ter priložnosti in nevarnosti ter na tej osnovi planirali politiko podjetja Parfumerija Douglas d.o.o. Na ravni strateškega managementa smo iskali strateške možnosti in strategije, ki pa jih nismo ekonomsko vrednotili. Za podjetje Parfumerija Douglas d.o.o. smo izbrali po našem mnenju najprimernejše strategije in planiranje na ravni strateškega managementa zaključili s programom razvoja za nadaljnjih pet let.
Ključne besede: politika podjetja, vrednote, prednosti in slabosti, priložnosti in nevarnosti, strategije, strateški management
Objavljeno: 25.11.2009; Ogledov: 1995; Prenosov: 230
.pdf Celotno besedilo (361,09 KB)

3.
PLANIRANJE RAZVOJA GRADBENEGA PODJETJA BIT GRADNJE D.O.O. NA RAVNI STRATEŠKEGA MANAGEMENTA
Jana Jakop, 2009, diplomsko delo

Opis: Razvoj podjetja mora vedno potekati od ideje k uresničitvi. Z upravljalno-vodstvenega vidika mora potekati od vizije k politiki podjetja, nato k strategijam ter k taktičnim in operativnim ukrepom za uresničitev razvojnih nalog. Procesno mora razreševanje in uresničevanje razvoja podjetja potekati na vseh ravneh njegovega upravljalno-vodstvenega procesa. Uspešno planiranje razvoja podjetja vpliva na njegov bodoči obstoj, kot tudi na poslovanje podjetja. Uspešnost poslovanja je v veliki meri odvisna predvsem od pravilno izbrane in oblikovane vizije, politike podjetja ter strategij podjetja. V diplomskem delu smo se ukvarjali s planiranjem razvoja gradbenega podjetja Bit gradnje d.o.o. s poudarkom na ravni strateškega managementa. S planiranjem razvoja se v podjetju ne ukvarjajo, vendar se zavedajo njegovega ključnega pomena. Tako smo v diplomskem delu zapisali vizijo podjetja, opredelili obstoječo politiko podjetja, proučili podjetje in njegovo okolje. Nadaljevali smo s planiranjem razvoja na ravni strateškega managementa, kjer smo opredelili programsko-tržna področja, iskali strateške možnosti podjetja in opredelili njegove strategije. Vrednotili smo razvojno uspešnost proučevanega podjetja za nadaljnjih pet let in predlagali razvojne strategije ter strateške potenciale za realizacijo teh strategij. Zaključili smo s programom razvoja podjetja, nismo pa planirali razvoja podjetja na ravni operativnega managementa. S proučevanjem, ki smo ga opravili v diplomskem delu, želimo podjetju pomagati pri uresničevanju vizije, politike podjetja, planiranju na ravni strateškega managementa ter pri uspešnem vodenju in upravljanju v prihodnje. Za razvoj podjeta in njegov uspeh pa je pomembna strateško usmerjena organizacija.
Ključne besede: planiranje razvoja podjetja, prednosti in slabosti podjetja, priložnosti in nevarnosti podjetja, strategije, strukture, strateški management, program razvoja
Objavljeno: 21.12.2009; Ogledov: 1952; Prenosov: 227
.pdf Celotno besedilo (554,91 KB)

4.
DODANA VREDNOST ISO 14001 IN ISO 9001 STANDARDA V PODJETJU MONTANA D.O.O.
Žiga Žibret, 2010, delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga

Opis: V delu diplomskega seminarja sta obravnavana standarda serije ISO 14001 in ISO 9001, kakor tudi dodana vrednost ISO standarda v podjetju Montana d.o.o.. Namen dela je prikazati zgoraj omenjena ISO standarda in dokazati ali zavrniti dodano vrednost standardov v zgoraj omenjenem podjetju. Prvi del je namenjen predstavitvi ISO standardov 14001 in ISO 9001, kakor tudi uporabi le teh. Drugi del diplomskega dela je namenjen predstavitvi podjetja Montana d.o.o. in uporabi zgoraj omenjenih ISO standardov v podjetju. Raziskano bo ali je podjetje dobro uvedlo standarda in ali so z njuno uporabo dosegli dodano vrednost. Podrobno bo predstavljeno delovanje omenjenih ISO standardov v podjetju. Pri koncu diplomskega seminarja bosta omenjena ISO standarda tudi ovrednotena s SWOT analizo, katera bo omogočila celovit pregled implementiranih standardov. V sklepu bodo postavljene teze sprejete ali zavrnjene. Navedeno bo tudi ali sta standarda ISO 14001 in ISO 9001 doprinesla dodano vrednost podjetju Montana d.o.o..
Ključne besede: ISO - Mednarodna organizacija za standardizacijo, SIST - Slovenski inštitut za standardizacijo, EN ISO 14001 - Sistemi ravnanja z okoljem, EN ISO 9001 - Sistem vodenja kakovosti, PDCA krog - Planiraj, Izvedi, Preveri, Ukrepaj, SWOT - Prednosti, Pomanjkljivosti, Priložnosti, Nevarnosti.
Objavljeno: 17.11.2010; Ogledov: 2648; Prenosov: 463
.pdf Celotno besedilo (1,00 MB)

5.
ANALIZA POSLOVNEGA OKOLJA PODJETJA GORENJE D.D. ZA GOSPODINJSKE APARATE V SLOVENIJI
Dragica Radić, 2010, delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga

Opis: Za uspešno poslovanje je ključnega pomena, da podjetje pozna poslovno okolje, da razume spremembe, ki nastajajo in da se zna z njimi primerno soočiti. Kontekstualno oz. širše zunanje okolje lahko analiziramo s PEST ali PESTEL analizo. V diplomski nalogi sem prikazala PESTEL analizo. Podjetje mora dobro poznati interesne skupine. Najpomembnejše interesne skupine podjetja Gorenje d.d so: delničarji, kupci, dobavitelji, zaposleni. Najpomembnejši konkurenti podjetja Gorenje d.d. so: GA gospodinjski aparati, BSH gospodinjski aparati, Candy, Electrolux, Beko in drugi.
Ključne besede: širše zunanje okolje, ožje zunanje okolje, interesne skupine, konkurenca, prednosti in slabosti, priložnosti in nevarnosti.
Objavljeno: 30.11.2010; Ogledov: 4746; Prenosov: 1073
.pdf Celotno besedilo (465,48 KB)

6.
ANALIZA POSLOVNEGA OKOLJA PODJETJA PIPISTREL, D.O.O.
Nuša Horvat, 2010, delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga

Opis: Vodenje podjetja danes ne pomeni več samo ukvarjanja s trenutnimi poslovnimi problemi in njihovega reševanja. Uspeh sodobnega poslovodenja je predvsem v pravočasnem prepoznavanju morebitnih nevarnosti, ki lahko ogrozijo poslovanje podjetja. Veliko konkurenčno prednost lahko prispeva tudi prepoznavanje priložnosti, ki se podjetju ponujajo, in hiter odziv nanje. Pri tem so odločilne sposobnosti poslovodstva, da v pravem trenutku prepozna najustreznejšo priložnost in jo kar najbolje izkoristi podjetju v prid. Izredno pomembni so kadri, ki prispevajo k dobrim rezultatom podjetja. Kvaliteta storitev se kaže v notranji urejenosti, dodatnem izobraževanju, ustrezni informiranosti zaposlenih in nenazadnje v dobrih odnosih med zaposlenimi. V taki klimi bodo zaposleni lahko še naprej zagotavljali konkurenčnost in ustrezen delež prodaje. Za uspešnost podjetja v storitveni dejavnosti je med drugim še posebno pomembno tudi to, da si poslovodstvo in zaposleni podjetja skupaj prizadevajo ustvariti zadovoljne kupce. Odličnost podjetja pa se pokaže pri prilagodljivosti tržnim spremembam okolja podjetja, za kar pa je predpogoj dobro izdelana celovita ocena prednosti in slabosti ter priložnosti in nevarnosti. Podjetje Pipistrel, d.o.o., lahko obstane in ima možnosti za uspešno delovanje, če se bo v prihodnosti otreslo negativnega delovanja nekaterih družbenikov in spremljalo spremembe ter jih izrabilo v svoj prid. Zmagovalna konkurenčna prednost podjetja je prava kombinacija med lokacijo, prodajnim programom in zaposlenimi.
Ključne besede: vodenje podjetja, podjetje, poslovodstvo, zaposleni, prednosti, slabosti, priložnosti nevarnosti.
Objavljeno: 21.01.2011; Ogledov: 3820; Prenosov: 841
.pdf Celotno besedilo (657,84 KB)

7.
VIZIJA DRUŽINSKEGA PODJETJA
Breda Ločičnik, 2011, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu smo proučevali področje družinskih podjetij in izbrano podjetje Breda Ločičnik, s.p. Gre za družinsko podjetje z ustanoviteljico na čelu in še s tremi udeleženci, ki sodelujejo s svetovanjem. Vsi imajo kozmetiko (spletna trgovina) in izobraževanje kot dodatno dejavnost. Preko različnih analiz (vrednote ključnih udeležencev, prednosti, slabosti, priložnosti in nevarnosti) smo tako oblikovali predlog vizije in poslanstva. Podjetje Breda Ločičnik, s.p. bo sledilo zastavljeni viziji in tržilo izdelke ki so podporni za življenje. Podjetje bo širilo svojo ponudbo z večjo izbiro različnih proizvajalcev naravne in tudi organske kozmetike. Z pestro izbiro življenju podpornih izdelkov za osebno nego si bo prodobilo še tako zahtevne potrošnike.
Ključne besede: Ključne besede: - družinsko podjetje - vrednote ključnih udeležencev podjetja - prednosti in slabosti podjetja - priložnosti in nevarnosti v okolju - vizija - poslanstvo
Objavljeno: 19.05.2011; Ogledov: 2097; Prenosov: 221
.pdf Celotno besedilo (737,74 KB)

8.
Analiza panoge in SWOT analiza na primeru podjetja Golte
Rebeka Kolar, 2012, delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga

Opis: Za uspešnost podjetja je pomembno, da dobro poznamo svojo panogo, v kateri delujemo, dobro moramo poznati svojo konkurenco in biti vedno korak pred njo. Podrobno poznavanje panoge same pripomore k boljšemu in kvalitetnejšemu vrednotenju podjetja. SWOT analiza je pomembna za ugotavljanje konkurenčne prednosti podjetja in je ena najpogostejših in najpopularnejših analiz. Lahko jo izvajajo posamezniki ali skupina; skupinsko je po navadi bolj učinkovita. Diplomski seminar smo začeli s preučevanjem teoretičnih izhodišč za analizo panoge in SWOT analizo podjetja. Tako smo v prvem poglavju preučili teorijo o analizi panoge, predstavili model petih konkurenčnih sil, predstavili teorijo o analizi konkurence ter opisali življenjski cikel panoge. V drugem poglavju smo preučili teorijo SWOT analize, kjer smo opredelili, kaj je SWOT analiza, našteli smo tudi nekaj potencialnih dejavnosti SWOT analize. Zadnje poglavje smo namenili predstavitvi proučevanega podjetja Golte d.o.o. Najprej smo na kratko predstavili podjetje, nato smo opravili analizo panoge s pomočjo modela petih konkurenčnih sil ter opravili še SWOT analizo podjetja.
Ključne besede: ANALIZA, PANOGA, MODEL KONKURENČNIH SIL, KONKURENCA, EKONOMSKE ZNAČILNOSTI, ŽIVLJENJSKI CIKEL, SWOT, PREDNOSTI IN SLABOSTI, PRILOŽNOSTI IN NEVARNOSTI, GOLTE D.O.O.
Objavljeno: 25.05.2012; Ogledov: 6443; Prenosov: 1128
.pdf Celotno besedilo (766,61 KB)

9.
PROCESNE IN INŠTRUMENTALNE POSEBNOSTI PLANIRANJA POLITIKE DRUŽINSKEGA PODJETJA
Martina Vrzel, 2011, magistrsko delo/naloga

Opis: Družinska podjetja predstavljajo velik delež podjetij v gospodarstvu. Njihov uspeh pa je odvisen od vizije in politike podjetja. Izhajajoč iz razvojne vizije smo opredelili politiko podjetja (poslanstvo, smotre in temeljne cilje). Za podjetje so izrednega pomena vrednote (ključnih udeležencev) podjetja, poznavanje priložnosti in nevarnosti kot tudi prednosti in slabosti. Usklajeni interesi lastnikov in vseh zaposlenih so prav tako pomemben dejavnik uspešnega poslovanja, kajti za uspešno poslovanje je potrebno zadovoljstvo obojih. Naloga je strukturirana v šest poglavij. Uvodnemu poglavju sledi drugo poglavje, v katerem smo opredelili značilnosti družinskega podjetja ter prednosti in slabosti. Pojasnili smo tudi življenjski cikel podjetja in lastništvo. V tretjem poglavju smo predstavili MER-ov model integralnega managementa ter posebnosti procesa in metod planiranja politike družinskega podjetja. Poglavje se končuje z družinsko ustavo. V četrtem poglavju smo predstavili proučevano podjetje Stiv-Horvat d.o.o. V petem poglavju smo proučili vrednote ključnih udeležencev, prednosti in slabosti ter priložnosti in nevarnosti za podjetje iz okolja. V tem poglavju smo tudi na osnovi raziskovalno-prognostičnih izhodišč oblikovali in zapisali predlog vizije in politike podjetja. Zadnje šesto poglavje pa je sklepno poglavje v katerem navajamo ključne ugotovitve magistrske raziskave.
Ključne besede: družinsko podjetje, značilnosti družinskega podjetja, življenjski cikel podjetja, MER-ov model integralnega managementa, politika podjetja, vizija, vrednote ključnih udeležencev, prednosti in slabosti, priložnosti in nevarnosti, okolje podjetja
Objavljeno: 22.02.2012; Ogledov: 1449; Prenosov: 384
.pdf Celotno besedilo (737,17 KB)

10.
PLANIRANJE RAZVOJA TURISTIČNE KMETIJE PAVLINA D.O.O. S POUDARKOM NA POLITIKI PODJETJA
Pavlina Jamšek, 2012, diplomsko delo

Opis: V diplomskem seminarju smo proučevali turistično kmetijo Pavlina d.o.o., ki kot kmetija že kar nekaj desetletij uspešno posluje in se razvija. Osredotočili smo se na vse značilnosti, ki so potrebne za ustanovitev podjetja oziroma za njen nadaljnji razvoj. Tema diplomskega seminarja je bila planiranje razvoja turistične kmetije Pavlina d.o.o. s poudarkom na politiki podjetja. Pri planiranju politike podjetja izhajamo iz vizije. Vsebovati mora poslanstvo, smotre in temeljne cilje podjetja, ki jih podjetje mora uresničevati. Pri ugotavljanju prednosti in slabosti smo ugotovili, da ima turistična kmetija Pavlina d.o.o. kar veliko ključnih prednosti, ki so usposobljeni kader, dobra lokacija, visoka kakovost. Pri proučitvi okolja turistične kmetije Pavlina d.o.o. smo ugotavljali priložnosti in nevarnosti za turistično kmetijo Pavlina d.o.o., ena bistvenih priložnosti je povezava mlečne proizvodnje s kmečkim turizmom ter širjenje ponudbe, kot so npr. prenočišča in jahanje. Naslov diplomskega seminarja smo si izbrali, saj avtorica živi na tej kmetiji in vidi veliko priložnosti za razvoj kmetije, saj je povpraševanje po malo drugačni storitvi naraslo.
Ključne besede: politika podjetja, turistična kmetija Pavlina d.o.o., podjetniška vizija, dejavniki uspešnosti, prednosti in slabosti ter priložnosti in nevarnosti.
Objavljeno: 13.08.2012; Ogledov: 1377; Prenosov: 140
.pdf Celotno besedilo (591,30 KB)

Iskanje izvedeno v 0.3 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici