| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 22
Na začetekNa prejšnjo stran123Na naslednjo stranNa konec
1.
Politika podjetja in strateški management družinskega podjetja EDEX, d. o. o.
Tim Ličen, 2019, diplomsko delo

Opis: V diplomskem projektu se osredotočimo na planiranje razvoja družinskega podjetja EDEX, d. o. o., in sicer na ravni politike podjetja in na ravni strateškega managementa. Izbrano podjetje je mikro podjetje, katerega začetki segajo v leto 1992. Ima devet zaposlenih in se ukvarja s prodajo oblačil in obutve. V začetnem delu diplomskega projekta predstavimo podjetje EDEX, d. o. o. in značilnosti le-tega. Opredelimo njegovo velikost, dejavnost in prodajne trge. Opravimo tudi premoženjsko analizo podjetja, kjer smo z različnimi kazalniki preverjali finančno sposobnost podjetja EDEX, d. o. o., za nadaljnji razvoj. V osrednjem delu predstavimo pomembna teoretična izhodišča o planiranju razvoja podjetja na ravni politike podjetja in na ravni strateškega managementa. Predstavili smo vizijo podjetja in politiko podjetja, metode planiranja politike podjetja in strategij podjetja, strateška poslovna področja ter temeljno strategijo ter poslovne in splošne strategije podjetja. V zaključnem delu opišemo planiranje razvoja proučevanega podjetja na ravni politike podjetja in na ravni strateškega managementa. Najprej proučimo vrednote ključnih udeležencev v podjetju. Proučimo tudi prednosti in slabosti ter priložnosti in nevarnosti proučevanega podjetja. Na podlagi ugotovljenih raziskovalno-prognostičnih izhodišč na ravni politike podjetja smo za podjetje EDEX, d. o. o., oblikovali planirano vizijo podjetja in politiko podjetja. Pri planiranju razvoja na ravni strateškega managementa smo najprej določili strateška poslovna področja podjetja EDEX, d. o. o., nato pa smo poiskali strateške možnosti in določili strategije podjetja EDEX, d. o. o. Diplomski projekt smo zaključili s predlogom programa razvoja in rasti za to podjetje.
Ključne besede: vizija podjetja, politika podjetja, strateški management, razvoj podjetja, vrednote udeležencev, prednosti in slabosti, priložnosti in nevarnosti, strateška poslovna področja, strategije podjetja
Objavljeno: 18.09.2019; Ogledov: 630; Prenosov: 245
.pdf Celotno besedilo (831,72 KB)

2.
Planiranje razvoja podjetja a, d. o. o. na ravni politike podjetja in strateškega managementa
Alja Gumpot, 2018, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu smo se osredotočili na planiranje razvoja podjetja A, d.o.o.. Podjetje je mikro podjetje in se ukvarja z alternativnim zdravljenjem in svetovanjem na področju kitajske medicine. Zaradi varovanja poslovnih skrivnosti smo za podjetje uporabili izmišljeno ime. Izhajali smo iz povsem realnih izhodišč in resničnih podatkov. Diplomsko delo vsebuje teoretični in praktični del. Pred začetkom praktičnega raziskovanja smo zapisali vso potrebno teorijo, ki nam je služila kot izhodišče za proučevanje praktičnega dela. Najprej smo predstavili podjetje A, d.o.o., mu zapisali obstoječo vizijo in politiko podjetja ter obstoječe strategije in strukture. Planiranje razvoja podjetja na ravni politike podjetja smo začeli s preučevanjem vrednot udeležencev, preučili smo njegove prednosti in slabosti ter priložnosti in nevarnosti, s katerimi se podjetje srečuje. Na osnovi na novo pridobljenih podatkov smo mu napisali planirano vizijo in politiko podjetja ter vodila o poslanstvu in smotrih. Na ravni strateškega managementa smo opredelili strateška poslovna področja in strateške možnosti razvoja. Nato smo napisali razvojne strategije in strukture. Poglavje smo zaključili s programom razvoja preučevanega podjetja za obdobje treh let. Podjetje na trgu še ni dovolj prepoznavno, zato mu bomo lahko z vsemi pridobljenimi podatki pomagali, da bo v prihodnosti izboljšalo svoj razvoj in poslovanje ter postalo bolj prepoznavno in uspešno.
Ključne besede: razvoj podjetja, politika podjetja, vizija, strategije, strukture, vrednote, prednosti in slabosti, priložnosti in nevarnosti, strateški management.
Objavljeno: 19.11.2018; Ogledov: 546; Prenosov: 125
.pdf Celotno besedilo (1,30 MB)

3.
PLANIRANJE RAZVOJA PODJETJA ODKUP, PREDELAVA IN PRODAJA LESA ŽVIKART MIRAN S.P. S POUDARKOM NA RAVNI POLITIKE PODJETJA
Natalija Žvikart, 2016, diplomsko delo

Opis: Živimo v času posledic krize, ko se veliko podjetij še vedno srečuje s težavami pri svojem poslovanju in nadaljnjem razvoju. Podjetja se velikokrat znajdejo v težavah tudi zato, ker ne planirajo svojih razvojnih dejavnosti in razvojnih sprememb v poslovanju. Da bi se izognili tem neprijetnostim in da bi bila podjetja bolj uspešna, je treba planirati razvoj podjetja. Podjetja bi tako morala imeti razvojni plan, ga po potrebi dopolnjevati in spreminjati ter se tega plana držati. V diplomskem projektu bomo planirali razvoj podjetja Odkup, prodaja in predelava lesa Miran Žvikart, s. p., s poudarkom na ravni politike podjetja. V začetnem delu diplomskega projekta bomo najprej predstavili politiko podjetja, strategije in strukture podjetja Odkup, predelava in prodaja lesa Žvikart Miran, s. p. V nadaljevanju bomo proučevali planiranje razvoja tega podjetja na ravni politike podjetja. Proučevali bomo vrednote udeležencev podjetja, prednosti, slabosti, možnosti in nevarnosti za podjetje. Na koncu diplomskega projekta bomo zapisali predlagano politiko podjetja, vodila o poslanstvu in smotrih ter izjavo o poslanstvu podjetja Odkup, predelava in prodaja lesa Žvikart Miran s. p. Namen diplomskega projekta je proučiti podjetje Odkup, predelava in prodaja lesa Žvikart Miran, s. p., predstaviti njegovo obstoječo politiko podjetja ter planirati razvoj podjetja, s katerim bo podjetje bolj pozorno na svoje vrednote, prednosti in slabosti in se bo seznanilo z več možnostmi za poslovanje v prihodnosti, lažje pa se bo izognilo tudi proučevanim nevarnostim iz okolja. Zapisali bomo tudi predlagano prihodnjo politiko podjetja, vodila o poslanstvu in smotrih ter izjavo o poslanstvu podjetja Žvikart Miran s.p. Za proučitev tega podjetja smo se odločili zato, ker želimo lastniku podjetja Žvikart Miranu s pomočjo planiranja razvoja omogočiti večje možnosti za nadaljnji uspešni razvoj podjetja, saj je njegova želja po uspešnosti in razvoju podjetja zelo velika.
Ključne besede: politika podjetja, planiranje razvoja, vrednote, prednosti in slabosti, priložnosti in nevarnosti.
Objavljeno: 07.11.2016; Ogledov: 883; Prenosov: 67
.pdf Celotno besedilo (1,06 MB)

4.
Podjetniška vizija in planiranje politike podjetja za vinsko klet Tiveš, d.d.
Valerija Vasileva, 2015, diplomsko delo

Opis: V diplomskem projektu smo obravnavali opredeljevanje vizije in planiranje politike podjetja. Diplomski projekt je razčlenjen na dva dela;v prvem delu so teoretična izhodišča oziroma uvod, kjer so predstavljene opredelitve vizije, poslanstva, smotrov, ciljev, procesov planiranja politike podjetja itn. V drugem delu smo predstavili praktični primer, in sicer smo izbrali vinsko klet Tikveš, d. d., s sedežem v Makedoniji ter obravnavali vizijo in politikoizbranega podjetja. V diplomskem projektu želimo poudariti, da dobro opredeljena vizija in politika podjetja vodita podjetje k uspehu ter zagotavljatanjegovo rast in razvoj. To lahko vidimo tudi ob primeru vinske kleti Tikveš, d. d., ki se nahaja v majhni,gospodarsko nerazviti državi, pa je vendarle znana blagovna znamka oziroma uspešno podjetje.
Ključne besede: vizija, politika podjetja, prednosti in slabosti, priložnosti in nevarnosti, planiranje
Objavljeno: 06.09.2016; Ogledov: 533; Prenosov: 46
.pdf Celotno besedilo (839,63 KB)

5.
PLANIRANJE DELOVANJA IN OBNAŠANJA V TRGOVSKEM PODJETJU
Irena Turk, 2016, diplomsko delo

Opis: Planiranje je del našega vsakdana. Kot je planiranje prisotno v vsakdanjem življenju pri preprostih opravilih, tako je prisotno pri kompleksnejših odločitvah v podjetjih. S planiranjem se v podjetju srečujemo vse od njegovega nastajanja – ustanovitve, razvoja in rasti, delovanja in obnašanja, samega poslovanja, sanacije in ne nazadnje tudi prenehanja podjetja. Z dobrim planiranjem v času obstoja in razvoja, ter delovanja in obnašanja se znatno podaljša življenjska doba podjetja in se prepreči sanacija. V diplomskem delu smo preučevali trgovsko podjetje in presojali planiranje delovanja in obnašanja v podjetju. Trgovsko podjetje je specializirana trgovina na debelo na področju pekarstva, slaščičarstva in gostinstva. Podjetje spada po Zakonu o gospodarskih družbah med majhne družbe. V začetnem delu diplomskega dela smo na splošno opredelili podjetniško planiranje, delovanje in obnašanja v podjetju. V nadaljevanju diplomskega dela smo predstavili trgovsko podjetje, njegovo vizijo in poslanstvo ter temeljne cilje. V obravnavanem podjetju smo ugotavljali in preučevali planiranje, področja planiranja in planiranje angažiranja. Ugotovili smo prednosti in slabosti ter priložnosti in nevarnosti v podjetju in zunaj njega. Menimo, da je največja prednost kakovost prodajnega blaga in dobro poznavanje prodajnih trgov. Največjo slabost pa smo zaznali v veliki koncentraciji domače in tuje konkurence. Na podlagi analiziranja trgovskega podjetja smo opozorili na nekaj področji, v katerih planiranje ni najbolj optimalno. S tem smo podjetju pripomogli k še boljšemu planiranju delovanja in obnašanja ter posledično k boljšemu poslovnemu rezultatu.
Ključne besede: trgovsko podjetje, planiranje, poslanstvo, priložnosti, nevarnosti
Objavljeno: 10.08.2016; Ogledov: 572; Prenosov: 31
.pdf Celotno besedilo (931,29 KB)

6.
POLITIKA PODJETJA B & S KRAMBERGER IN DRUŽBENIKI, D.O.O.
Katja Vodišek, 2015, diplomsko delo

Opis: Uspešno planiranje razvoja podjetja vpliva na njegov prihodnji obstoj in razvoj, kot tudi na samo poslovanje podjetja. Uspešnost podjetja je odvisna tudi od pravilno izbrane in oblikovane politike podjetja. Pri planiranju razvoja podjetja ima planiranje politike podjetja temeljni in izhodiščni pomen. Politika podjetja izhaja iz vizij, zato moramo pravilno izbrati in oblikovati tudi vizijo podjetja. V diplomskem seminarju je prikazano planiranje politike podjetja. V teoretičnem delu smo na kratko opisali vizijo, poslanstvo, smotre in temeljne cilje. Prav tako smo opisali nosilce upravljalno-vodstvenega procesa, določanje prednosti in slabosti podjetja, priložnosti in nevarnosti za podjetje ter vrednote podjetja. V empiričnem delu pa smo predstavili politiko v izbranem podjetju B & S Kramberger in družbenik d.o.o., ki se ukvarja z računovodstvom, knjigovodstvom, revizijo in davčnimi storitvami. Preučevano podjetje nima zapisane politike podjetja, zato smo jo zanj predlagali in zapisali mi, predlagali pa smo tudi vizijo, saj iz vizije politika podjetja izhaja. S planiranjem razvoja se v proučevanem podjetju ne ukvarjajo, vendar se zavedajo njegovega ključnega pomena. Tako smo v empiričnem delu zapisali vizijo, preučili podjetje in njegovo okolje ter vrednote ključnih udeležencev in zanj zapisali še politiko podjetja. S preučevanjem, ki smo ga opravili, želimo podjetju pomagati pri uresničevanju politike podjetja ter pri uspešnem vodenju in poslovanju v prihodnje.
Ključne besede: politika podjetja, prednosti in slabosti podjetja, priložnosti in nevarnosti za podjetje, vrednote podjetja.
Objavljeno: 20.10.2015; Ogledov: 407; Prenosov: 72
.pdf Celotno besedilo (712,99 KB)

7.
PLANIRANJE RAZVOJA PODJETJA HTM D. O. O.
Mateja Kastelec, 2015, diplomsko delo

Opis: Gospodarska moč mora podjetjem predstavljati temeljni cilj, ki ga lahko dosežejo s planiranjem razvoja podjetja. Planiranje razvoja je za podjetja ciljno usmerjen proces, ki mora podjetje voditi k večji uspešnosti in blagostanju vseh njegovih udeležencev. V diplomskem delu smo proučevali podjetje HTM d. o. o. in planirali njegov razvoj na ravni politike podjetja in strateškega managementa. Na podlagi analize podjetja in okolja smo planirali razvojno politiko podjetja s proučevanjem vrednot udeležencev podjetja, njegovih prednosti in slabosti ter analiziranih iz okolja izhajajočih priložnosti in nevarnosti. Zapisali smo vizijo kot izhodišče politike podjetja, poslanstvo, smotre in temeljne cilje ter oblikovali vodila o poslanstvu in smotrih podjetja HTM d. o. o., ki so izrazna oblika politike podjetja. Nadaljevali smo s planiranjem razvoja na ravni strateškega managementa, zato smo proučili programsko-tržna področja podjetja, za njih iskali strateške možnosti razvoja podjetja, opredelili strategije in potrebne razvojne strukture ter svoje delo zaključili s programom razvoja podjetja HTM d. o. o. S to raziskavo ter predlaganimi razvojnimi alternativami želimo prispevati k nadaljnjemu razvoju podjetja HTM d. o. o.
Ključne besede: razvoj podjetja, politika podjetja, vrednote, prednosti in slabosti, priložnosti in nevarnosti, strukture, strategije, strateški management.
Objavljeno: 19.10.2015; Ogledov: 1038; Prenosov: 175
.pdf Celotno besedilo (1,53 MB)

8.
STRATEŠKO PLANIRANJE V IZBRANEM PODJETJU IZ GRADBENE PANOGE
Andreja Kolar, 2015, magistrsko delo

Opis: Naraščanje prebivalstva in globalizacija povzročata, da število dejavnikov, ki jih mora podjetje upoštevati pri sprejemanju strateških odločitev, narašča, le ti pa postajajo čedalje bolj kompleksni. Razlikujejo se glede na to, v kateri panogi se podjetje nahaja. Vemo, da nekatere panoge še vedno niso našle izhoda iz krize in so razmere v njih še vedno negotove. Ena izmed njih je zagotovo gradbena panoga, ki je zelo pomembna za gospodarstvo in v katero sodi podjetje, ki smo ga izbrali za raziskavo. Vodenje podjetja v današnjem hitro se spreminjajočem poslovnem okolju poteka z uporabo novih upravljalnih pristopov in znanj na področju vodenja in organizacije. Planiranje ustanovitve in razvoja podjetja poteka na ravni politike podjetja kot snovanje, oblikovanje in izbira politike podjetja, na ravni strateškega managementa kot iskanje strateških možnosti in strategij, vrednotenje in izbira ter programiranje uresničitve planiranega razvoja in na koncu tudi na ravni izvedbenega managementa kot planiranje izvedbenih projektov. Uspešnost poslovanja podjetja je čedalje bolj odvisna od izbrane in oblikovane vizije, politike podjetja in izbranih strategij podjetja. Podjetje lahko dolgoročni razvoj obvladuje le s pomočjo strateškega upravljalnega procesa, strateške razvojne programe pa lahko uresničuje s pomočjo projektne dejavnosti. Podjetja se morajo namesto defenzivne politike osredotočiti na proaktivno politiko iskanja novih priložnosti oziroma konkurenčnih prednosti. V magistrskem delu so prikazani procesi in metode planiranja na ravni politike podjetja in na ravni strateškega managementa. Podrobneje je predstavljen pomen strateškega planiranja razvoja podjetja. Le to je povezano z iskanjem strateških možnosti in strategij, vrednotenjem in izbiro možnih strategij ter programiranjem uresničitve planiranega in planiranjem izvedbenih projektov. Vse to je prikazano na primeru izbranega podjetja. Po začetni proučitvi teoretičnih izhodišč smo analizirali gradbeno panogo in predstavili probleme, s katerimi se soočajo podjetja, ki sodijo vanjo. V nadaljevanju smo predstavili podjetje, analizirali njegove priložnosti in nevarnosti, prednosti in slabosti ter omenjeno primerjali tudi z dvema neposrednima konkurentoma v panogi. Izdelali smo predlog razvojne vizije, politike in strategij. V zaključni fazi strateškega planiranja smo izdelali program uresničitve razvoja podjetja za nadaljnja 3 leta. Ocenili smo predvidene izide in strukture ter izvedli ekonomsko vrednotenje strategij z upoštevanjem, da se podjetje nahaja v gradbeni panogi, ki je še vedno v krizi. Na kratko smo orisali tudi časovno trajanje projektov.
Ključne besede: planiranje razvoja podjetja, strateško planiranje, strateška poslovna področja, strategije, program razvoja, ekonomsko vrednotenje, strukture, prednosti in slabosti podjetja, priložnosti in nevarnosti podjetja.
Objavljeno: 21.08.2015; Ogledov: 1141; Prenosov: 129
.pdf Celotno besedilo (1,46 MB)

9.
PLANIRANJE PODJETJA IZOELEKTRO D.O.O.
Anita Kranjc, 2014, diplomsko delo

Opis: Podjetje Izoelektro, d.o.o., je proizvajalec in globalni ponudnik elektrotehnične opreme. Izdelujejo proizvode, oplaščene s silikonom, namenjene za vgradnjo v nizko- in srednjenapetostne daljnovode, ter vso ustrezno spojno in obesno opremo. Je hitro rastoče podjetje iz Slovenije, ki zagotavlja izdelke, namenjene za vzdrževanje, obnovo in vzpostavitev elektroenergetskih sistemov. V začetni fazi diplomskega dela smo predstavili izbrano podjetje in opisali trenutno situacijo v njem. Preučili smo teoretična izhodišča, iz katerih smo izhajali, in jih aplicirali na primeru podjetja Izoelektro, d.o.o. Nadalje smo zapisali vizijo podjetja, opredelili njegovo politiko, predstavili vrednote ključnih udeležencev, proučili samo podjetje in njegovo okolje ter zapisali prihodnjo, planirano politiko podjetja. Nadaljevali smo s planiranjem razvoja na ravni strateškega managementa, zato smo opisali programsko-tržna področja, iskali strateške možnosti, opredelili strategije in strukture podjetja ter zaključili s programom razvoja podjetja. S proučevanjem in z raziskavo želimo prispevati k nadaljnjemu razvoju podjetja.
Ključne besede: vizija, politika podjetja, prednosti in slabosti, priložnosti in nevarnosti, vrednote ključnih udeležencev, strategije, strukture, strateški management, program razvoja
Objavljeno: 04.11.2014; Ogledov: 876; Prenosov: 106
.pdf Celotno besedilo (856,93 KB)

10.
POLITIKA PODJETJA IN STRATEŠKI MANAGEMENT PODJETJA DB, D.O.O.
Anemari Fifer, 2014, diplomsko delo

Opis: V delu diplomskega projekta smo se osredotočili na planiranje razvoja podjetja na ravni politike podjetja in planiranje razvoja podjetja na ravni strateškega managementa podjetja DB, d. o. o. Na podlagi proučevanja vrednot udeležencev podjetja, proučitev prednosti/slabosti in priložnosti/nevarnosti ter obstoječo politiko podjetja smo zapisali vizijo in razvoj podjetja na ravni strateškega manegementa podjetja DB, d. o. o. V okviru politike podjetja smo zapisali poslanstvo, smotre in temeljne cilje podjetja DB, d. o. o. V drugem delu diplomskega projekta smo planirali razvoj podjetja na ravni strateškega managementa, kjer smo določili programsko-tržna področja in iskali strateške možnosti in strategije, ter na koncu zapisali program razvoja proučevanega podjetja za naslednja 3 leta.
Ključne besede: politika podjetja, vrednote, prednosti in slabosti, priložnosti in nevarnosti, strategije, strateški management
Objavljeno: 22.10.2014; Ogledov: 1773; Prenosov: 444
.pdf Celotno besedilo (1018,73 KB)

Iskanje izvedeno v 0.31 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici