| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Zaznavanje in dojemanje barv
Lavra Smoljanović, 2018, magistrsko delo

Opis: Barve spremljajo človeka skozi vso zgodovino in skozi vsa življenjska obdobja. V različnih obdobjih so bile tudi statusni simboli socialnih slojev ali mitoloških prepričanj. Barvne kombinacije, ki jih srečamo, nas čustveno nagovorijo, kajti dojemanje barve je vedno in izključno samo čutno doživetje. Različne barvne kombinacije lahko na nas delujejo prijetno, lahko pa nas pustijo hladne ali se nas celo neprijetno dotaknejo. To je bilo izhodišče za pisanje magistrskega dela. Z izbranimi dvanajstimi barvnimi odtenki in pripravljenim anketnim vprašalnikom sem opravila raziskavo o zaznavanju in dojemanju barv. V raziskavi je zajet vzorec populacije, ki zajema tako ženske kot moške različnih generacij. Iz raziskave je mogoče ugotoviti priljubljenost posameznih barv tako v materialnem, oblikovalskem, kot tudi duhovnem smislu. Rezultati raziskave so ovrednoteni in primerjani glede na starostna obdobja in spol udeležencev, saj se ti med seboj razlikujejo, narejena je tudi primerjava z raziskavami iz preteklosti.
Ključne besede: barve, zaznavanje barv, dojemanje barv, priljubljenost barv
Objavljeno: 01.10.2018; Ogledov: 594; Prenosov: 91
.pdf Celotno besedilo (4,95 MB)

2.
Simpatije na barve v različnih življenskih obdobjih
Smiljan Tomažič, 2013, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi, sem opravil anketo ''Simpatije na barve''. Anketa je bila opravljena v osnovni šoli, srednji poklicni šoli ter gimnaziji. Cilj diplomske naloge je bil ovrednotiti rezultate anket in jih primerjati z že opravljeno Trstenjakovo (1978) anketo ''Priljubljene in nepriljubljene barve''. Anketa je bila narejena na vzorcu 350 osnovnošolcev in dijakov. V diplomski nalogi so predstavljeni in ovrednoteni rezultati anket, ter le ti primerjani s Trstenjakovo (1978) anketo.
Ključne besede: Barva, priljubljenost barv, vrednotenje barv, anketa
Objavljeno: 18.10.2013; Ogledov: 1570; Prenosov: 109 
(2 glasa)
.pdf Celotno besedilo (1,40 MB)

Iskanje izvedeno v 0.08 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici